Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

125

Kommenttia

16099

1. Toi on hyvä. Pimeä on kuin lämmin peitto, joka syleilee tuttavallisesti.
  2. Öh.. mulle toi hatutus töissä on sellaista kaikenkattavaa nykyisin. Olisin lähtenyt menemään jo, mutta kun eivät päästäneet. Mulla jo tiedossa toinen työpaikka ja ne joutuu nyt minua venaamaan. Todella inhottavaa toimintaa työnantajalta tälläinen.. mut kyllä mä tämän loput 4.5 kk jaksan jollakin tavalla.

Olenhan jaksanut jo tätä jaskaa 12 vuotta. Muutama kuukausi ei paljon enää paina.

Ymmärrän tuon tunteen, että työ itsessään antaa paljon.. olen ollut sellaisissakin työpaikoissa, mutta oma tunnollisuus ja sellainen velvollisuuden tunne ovat sen verran mittavia, että hyvälle työnantajalle saatan omistautua aika lahjakkaastikin.

Nyt kun olen sinkku ja velvollisuuteni on minimissä, voi käydä niin, että seuraava työnantajani saa holistisen työmasokistin. Olen aina tehnyt paljon töitä ja se on osa minua.
    Minä itseasiassa pidän työn tekemisestä ja haluan tehdä työni hyvin. Laatu on minulle tärkeää. Saatan jopa omistautua työnantajalle.. riippuu osatekijöistä.
    ---
    Kyllähän teinin kanssa pitääkin kipakoita tilanteita syntyä.. mulla oli just sellainen taas omani kanssa. Hän haukkui minut ihan pystyyn ja mä olin ihan että häh.. en todellakaan ansainnut sitä.
    No kundi oli isäänsä suivaantunut ja kosti sen minulle. Tuossa kävi syömässä ja pyyteli anteeksi. Ja valtakunnassa taas kaikki hyvin.

Tosin on raivostuttavaa toimia sylkykuppina, mutta kenelleppä muulle hän purkaisikaan pahaa oloaan. Olen olemassa häntä varten. Äidin rakkaus.. onko mitään suurempaa ja äärettömämpää..?
  3. 322 / 805