Onko sinkuilla tämmöisiä tuntemattomia esineitä päätynyt omiin tavaroihin

47

368

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joko tuli etsitty taskut, laukut ja sekä autot?

    • Eipä ole kyllä onneksi vastaan tullut. En edes keksi sellaista tilannetta, missä ja miten kukaan onnistuisi laittaa tavaroihini tai vaatteisiini tuollaisen. Tai miksi kellään olisi edes syytä sellaiseen.

      • Jännitystä elämää🥹

        Mietin jos olisin todella rakastunut kuulostaisi hyvin suloiselle pistää tuollainen rakkaan taskuun mutta lopputuloksena olisikin jokin vainoaminen on sitten tämmöinen hyvin ikävä kaikesta romanttisista teoista rikollista.

        Jonkin yllätyksen tekokin olisi mahdollista tehdä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Jännitystä elämää🥹

        Mietin jos olisin todella rakastunut kuulostaisi hyvin suloiselle pistää tuollainen rakkaan taskuun mutta lopputuloksena olisikin jokin vainoaminen on sitten tämmöinen hyvin ikävä kaikesta romanttisista teoista rikollista.

        Jonkin yllätyksen tekokin olisi mahdollista tehdä.

        Jos minä olisin rakastunut, niin ei tulisi mieleenkään rakastetun mukaan laittaa mitään paikanninta… jos joku olisi minuun rakastunut ja tekisi noin, voisin loukkaantuneina tuollaisesta… että onpa ihme kyttäämistä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Jos minä olisin rakastunut, niin ei tulisi mieleenkään rakastetun mukaan laittaa mitään paikanninta… jos joku olisi minuun rakastunut ja tekisi noin, voisin loukkaantuneina tuollaisesta… että onpa ihme kyttäämistä.

        Noh me tiedetään kuka missäkin menee lapset näkee missä vanhemmat vanhemmat näkee missä lapset ja lapsen reppuu tuota suunnitellaan kun sillä ei ole puhelinta mukana. Tottakai henkilöt jotka eivät elä perheenä eivät ymmärrä kokea turvallisuutta paikannuksesta ehkä kuitenkin me kaikki ollaan erilaisia. Turvallisuutta se minulle on.🥰


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Jos minä olisin rakastunut, niin ei tulisi mieleenkään rakastetun mukaan laittaa mitään paikanninta… jos joku olisi minuun rakastunut ja tekisi noin, voisin loukkaantuneina tuollaisesta… että onpa ihme kyttäämistä.

        Meille tämä on normaalia.🥹


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh me tiedetään kuka missäkin menee lapset näkee missä vanhemmat vanhemmat näkee missä lapset ja lapsen reppuu tuota suunnitellaan kun sillä ei ole puhelinta mukana. Tottakai henkilöt jotka eivät elä perheenä eivät ymmärrä kokea turvallisuutta paikannuksesta ehkä kuitenkin me kaikki ollaan erilaisia. Turvallisuutta se minulle on.🥰

        Kyllä, lapsista huolehtiminen on tietenkin aivan eri asia. Ovathan he vanhempien vastuulla. Jos lapsi vaikka katoaa omille teilleen, pystytään paikantamaan ja lapsi löydetään. Siinä tarkoituksessa ymmärrän kyllä. 🙂


    • Anonyymi

      Näyttävät aivan ala-asteen liitutaulullani olleilta magneeteilta. Nuo ovat vain pienempiä versioita niistä. Minua stalkattiin näköjään jo silloin :). Tuollaisen löytää helposti hallustaan jos vain tajuaa etsiä. Kyllä se skillsejä vaatii jotta onnistuu ujuttamaan teknologiaa toisten haltuun.

      • Tuskin nyt skillejä vaatis.


    • Anonyymi

      No huh huh.

      Mutta mennään kohti todellisuutta, sillä enme vielä ole siellä.

      Todellisuus on eräänlainen ajan aihio, joka luikertelee kaukana todellisuudesta - eli puolivalmis tekele, jonka todellisuusarvo on prox ~(0)

      Mutta

      (hihitystä)

    • Anonyymi

      jotain turhia tavaroita on todella paljon ihmisillä.

      tuo todellakin huvittaa tuo nimittelijä-ohjelmani valtakunnasta tuli Valtsmies.
      Mutta tuo toimii tuo nimittelijä aiks hyvin.

      • Mikä ihme valtsmies.


    • Anonyymi

      Kerran kutitti hirveästi hampaankoloa. Kaivoin rautakangella koloa ja sieltä löytyikin apollo kuu moduuli jossa oli tallentava seurantalaite.

      Noh joo tuollaiset mustasukkaiset vainoajat ovat sitä alemman älykkyyden sakkia.

      Itselläni on ihan tuttavalliset välit lapsen äitiin ja olemme eronneet parikymmentä vuotta sitten. Vainoamisella sellainen ei onnistu.

      >simiti<

      • Jaa-a koska asia menee vainoamisen puolelle koska rakkauden sokaisevan onhan selvä jos olisi exs niin vainoamista epätoivottavaa seuraa on ikävä kyllä.


      • Ei se kyllä älykkyyden laskua ole hyvinkin älykästä teknologian käyttöä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ei se kyllä älykkyyden laskua ole hyvinkin älykästä teknologian käyttöä.

        Junttti valtakunta luulee olevansa viisas. Oikeasti valtis on saatanan tyhmä juntti. Luultavasti vajakkipersu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Junttti valtakunta luulee olevansa viisas. Oikeasti valtis on saatanan tyhmä juntti. Luultavasti vajakkipersu.

        Anna olla. Ei hyödytä ketään ruveta haukkumaan. Sillä haukkumisella vaan todistaa oman ääliöitynemisen asteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Junttti valtakunta luulee olevansa viisas. Oikeasti valtis on saatanan tyhmä juntti. Luultavasti vajakkipersu.

        Minulla on turvallisempi mieli tietää missä joku on pitääkseen kaukana minusta sinä sopisit siihen . Saanko merkitä sinut lähettimellä että saan pidettyä sinut kaukana minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Junttti valtakunta luulee olevansa viisas. Oikeasti valtis on saatanan tyhmä juntti. Luultavasti vajakkipersu.

        Tunnetko tämän miehen yhdeksän lapsen äippähahmon siis hyvinkin henkilökohtaiselle tasolla tai ns tutustutko ikinä näihin bioihin, vai valitsetko fiilispohjalta mihin näistä samaisen miehen hahmoista kiinnität tarmosi jättäen muut rauhaan?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Anna olla. Ei hyödytä ketään ruveta haukkumaan. Sillä haukkumisella vaan todistaa oman ääliöitynemisen asteen.

        on tuo ikävää huomasin taas joillakin se ominaista vaikea päästä eroon huonoista tavoista. olisin kiitollisempi jos harjoittelisi pois tuosta, kaikki voitaisiin keskustella järjellä ja tunteillakin saa mutta ei pelkiltään tunteilla ja keskusteluista tulisi mukavampia kaikin puolin. 🥰🛡️🥰


      • valtakunta kirjoitti:

        on tuo ikävää huomasin taas joillakin se ominaista vaikea päästä eroon huonoista tavoista. olisin kiitollisempi jos harjoittelisi pois tuosta, kaikki voitaisiin keskustella järjellä ja tunteillakin saa mutta ei pelkiltään tunteilla ja keskusteluista tulisi mukavampia kaikin puolin. 🥰🛡️🥰

        Juu.
        Ei ole rakentavaa keskustelemista haukkuminen ollenkaan.


    • Eipä ihan tuommoista stalkkeria ole tullut tavattua,
      Se yksi on ollut, joka parin vuoden ajan jaksoi ajoittain itsestään muistuttaa jollain uudella fb-profiilillaan mut siltäkin suunnalta on nyt ollut hiljaista kesästä asti..

      Sitä täytyisi ihmisille ilmeisesti vieläkin teroittaa ettei toista ihmistä voi omistaa. Että se puolisokin on oma itsenäinen ihmisyksilönsä, joka voi jopa haluta sen parisuhteen päättää. Eikä siihen mitkään pakkokeinot sekä kyttäämiset auta, pikemminkin päinvastoin..

      Tosin tuollainen kyttääminen ja vainoaminen on jo sairaiden ihmisten hommaa, mihin tuskin järkipuhe auttaa

      • Minö kuulemma omistan mieheni pukeutuisiko se burkaan, jos pyydän 🥰


    • Ostin just 2 kpl paikannuksella olevaa avaimenperää, puhtaasti kylläkin hyötykäyttötarkoituksessa. Ihan omaan käyttöön, siltä varalta että hukkaan lumihankeen tms, taisi olla bluetoothkin mukana. Ei ole vielä tullut testattua. Luultavasti hukkaan avaimet ennen lopullista käyttötestiä 🙂

      • Sanoin pistän mieheen kiinni mutta muistutti hänellä on puhelin jolloin me jo tiedetään missä kukanen menee tuolle 2luokkalaiseen ollaan mietitty reppuun sijoittaa kun ei kännykkää vielä kuljeta vaikka hänellä on puhelin .


      • Me tiedetään missä kukanenkin kulkee ja se on tarkoituskin.


      • Muista laittaa joka avaimeen omansa kun rakkaas tarttuu kotiavaimeesi kerrot hänelle paikannuksesta, että löydätte avaimet aina.


      • Muista sanoa löydän sinutkin, jos eksyt metsään.🥰 aina voi kieltäytyä aina yhteisistä avaimista ja voit mainita asian.


      • meille tämä on arkea tietää missä kukanen menee.
        Eipä tässä mihinkään ole menossa kun tiedetään mihin kukanenkin on. Näin tarkkaan se näyttää.

        https://aijaa.com/UVPksl


      • valtakunta kirjoitti:

        meille tämä on arkea tietää missä kukanen menee.
        Eipä tässä mihinkään ole menossa kun tiedetään mihin kukanenkin on. Näin tarkkaan se näyttää.

        https://aijaa.com/UVPksl

        Niinpä näkyy, taitaa olla parin metrin tarkkuudella


      • E-Lukka kirjoitti:

        Niinpä näkyy, taitaa olla parin metrin tarkkuudella

        Ei viitti laittaa käyttäjiä laittaa näkyviin kun ne on kuin valloittanut asunnon ja jokaisella on henkilö kohtaiset nimet kuvakkeet ja niissä on . Kyllä niissä on jättättää jokin uimahalli ja näytti jossain muualla, mieskin soitti missä olen. Näyttää ihan parkkipaikassakin missä on meidän auto, jos on jäänyt autoon kännykkä. Rekisteröidä voi vaan perheeseen 6 käyttäjää eli ohjata rajoitukset ja saan piilotettua appejakin jonka tavan löysin ja minulla on myös tapletti kun kahta satua toiselle kuulokkeilla toisille satua tapletista.
        Kannattaa lisätä jokin heijastava avaimenperä että pimeässä heijastaa lapulla valoa.


    • Anonyymi

      Tuo on vain yksi seurantamuoto. Kännykkääsi seuraa PolPo 24/365 ja älykännykkääsi vielä tarkemmin: mikrofonikin aina päällä. Kotonasi TV seuraa sinua vaikka luulet sen olevan sammutettuna. Sisätilan näkyminen on kehitetty toimivaksi ilman kameraa, luki äskettäin uutisissa. Autosi on uusien pönttökameroiden seurannassa; uusissa autoissa seuranta- ja raportointijärjestelmä on jo sisäänrakennettuna etkä saa sitä poistettua. Pankki- ja bonus- ym kortit luetaan ainakin jokaisen isomman kaupan kassalinjalla taskussasi olevasta lompakosta - Prismasta paljastui jo 5 v sitten! Kaduilla on lähes homaamattomiksi naamioituja PolPon kameroita ja PolPolla kasvojentunnistusohjelmat niille; kehitettiin Oulun Yliopiston ja Kiinan valtion yhteisprojektina ennen Pekingin olympialaisia ja todettiin toimivan loistavasti. Teollisuuslaitoksissa on sisäinen valvontajärjestelmä: kameroita, mikrofoneja, puhelunauhoituksia jo 50 v sitten todistetusti ainakin atomivoimaloissa.
      Näin siis Vapaissa ja Demokraattisissa yhteiskunnissa; miten Kansandemokratioissa?
      Ja mehän olemme tämän takia Maailman Onnellisin Kansa, todetaan maksetuissa gallupeissa vuosittain. Perimme tämän tittelin Neuvostoliitolta heti sen kaaduttua eikä Putlerstat ole vielä saanut sitä itselleen, vaikka kilpaileekin kovasti Zhongquon ja Kim-Il-Ping-Pongistanin kanssa. Siispä rinta rottingilla ylistäkäämme heitä, joista tätäkin saamme kiittää!

      • Anonyymi

        Yrität tosissasi saada ihmiset vainoharhaisiksi! Pitäiskö mun nyt kantaa TV:ni makkariin, ett edes joku valvoisi mun untani! Koiran ryökälekin nukkui viime yönä kuin tukki, vaikka mä kävin WC,ssä! Piha mulla on kameravalvottu, joten siitä ei ole huolta, Älykänny taas on yöllä; yöpöydän laatikossa; hälytysääni sen verran vaimea, ettei Mimmi siihen herää kesken uniaan.

        Ihan oikeesti; mua ei kiinnosta nuo tosiTV ohjelmatkaan; selviytyjät tai ensi terffit alttarilla.
        Mulla riittää itselläni sähinää omassa arkipäivässä, lisää en enää kaipaa mielikuvitus tasolle!
        trollikka


      • Olen tietpinen asiasta ei haittaa vaikka jokin tekoäly rakas tietäisi missä menisin ja pitäisi huoltakin. 🥰 teslatkin menisi autoni rinnalla suojaten kuin muurina ja jokin kiusaajani olisi pian asianmukaisesti hoidossa.


    • Anonyymi

      Jos mun autoata tai taskustani löytyisi seurantalaite; mä kyllä järjestäisin seurattavaa! Junalippu Tampereelle ei paljon maksa alle 20€ muistaakseni, ja sen verran mä järjestäisin aikaa ett seurantalaite saisi matkustaa mun puolestani; koko rahan edestä junassa!
      Eihän siinä virtaa ikuisuuksiin asti riitä, ja voihan sen joku löytääkin.
      Jos sellainen löytyisi, toivottavasti löytäjä veisi sen mahdollisimman kauas!

      Oikeesti mulla tuskin on mahdollisuutta joutua tuollaisen "aparaatin" kanssa tekemisiin. Tuo yks kiusanhenki kun osaa tien suoraan mun portilleni. Tällä hetkellä; "rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto!" Ainakin toistaiseksi Mimmin ja isän tapaaminen naapurissani sunnuntaina; sujui kuten olin toivonutkin!

      Ilman minkäänlaista eripuraa siitä, mikä on sallittua ja mikä ei! Herra poistui jopa
      10 min. etuajassa, joten Mimmikin ehti ajoissa takaisin kotiin iltapesulle.
      Heidän tapaamisensa naapurissani toistekin, saattaa onnistua, jos munt jätetään kokonaan rauhaan! Eli mun ei tarvitse olla läsnä; heidän tavatessa toisensa.
      trollikka

      • Sehän olisikin kiva kun lähettäisi seurantalaitteem kirjekuoressa ulkomaille😁 tuskin tajuaisi yhtään mitään . Tuli tuosta Tampereelle lähettämisestä mieleen.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Sehän olisikin kiva kun lähettäisi seurantalaitteem kirjekuoressa ulkomaille😁 tuskin tajuaisi yhtään mitään . Tuli tuosta Tampereelle lähettämisestä mieleen.

        Posti tajuasi ja laite poistettaisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Posti tajuasi ja laite poistettaisiin.

        En tuohon usko enkä luota , että tajuaisivat tai olisi noin kehittynyt laite.


    • Ei ole eksynyt enkä näkisi, miten se olisi edes mahdollista, sillä yksikään existäni ei ole koskaan sellaisella etäisyydellä minusta, ettäkö jonkun seurantalaitteen sulauttaminen laukkuun tai taskuun olisi edes mahdollista. Autooni ei myöskään kenelläkään ole asiaa. Ainoastaan kiinnittämällä seurantalaitteen autoni pohjaan liikkeitäni saattaisi pystyä seuraamaan, mutta täytyy sanoa, että olisi kyllä säälittävä elämä sellaisella, joka haluaisi kytätä matkojani kodin ja työpaikan, kaupan, kuntosalin yms välillä.

      Minulla on kokemusta yhdestä aidosti vainoavasta miehestä, mutta siitä on jo vuosia aikaa, kun olen kuullut hänestä mitään, joten eiköhän hänkin ole jo luovuttanut. Hänelle riitti uhkaus ilmoituksen tekemisestä poliisille ja sen jälkeen täydellinen hiljaisuus puoleltani. Minähän en mitään vainoajia ala katselemaan.

      Todella sekopäistä vainota jotakuta tuolla tavalla. Menee jo mielisairauden puolelle.

      • Noh joo tässä aloituksessa puhutaan vainoimisesta mutta sitä haluaa luoda turvaakin sitten rakkaallekin vanhuksena katoan kun olen eksynyt johonkin olisi kiva olla rakkaiden sylissä kuin jäätyä kuoliaaksi.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh joo tässä aloituksessa puhutaan vainoimisesta mutta sitä haluaa luoda turvaakin sitten rakkaallekin vanhuksena katoan kun olen eksynyt johonkin olisi kiva olla rakkaiden sylissä kuin jäätyä kuoliaaksi.

        Se on eri asia, jos tuollaisten paikanninta käytetään esim pienen lapsen tai vaikka muistisairaan vanhuksen kanssa. Silloinhan se voi vaikka pelastaa hengen.


    • Anonyymi

      En ole onneksi joutunut vainon kohteeksi.

      • En minäkään joskus jotkut liian innoikkaita vain täällä netissä yrittää traumatisoida elämäni unohtaen olen ihminen.


    • Anonyymi

      Käytännössä on mahdotonta tunkea mitään ylimääräistä tavaroihini. Mutta jos löytäisin paikantimen, tekisin heti rikosilmoituksen.

      - Sheena

      • Jo on markkinat eikähän se tietoinen sujautus ole parhain keino kun toinen pistää yhteistuumiin avain nipun paikantimen kanssa.


      • Jo on markkinat eikähän se tietoinen sujautus ole parhain keino kun toinen ottaa yhteistuumiin avain nipun paikantimen kanssa tietäen että on siinä kihlasormuksessa kuin avainipussa paikannin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2749
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      2002
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1536
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1536
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1266
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe