Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

125

Kommenttia

16099

1. Minä olen äärimmäisen mukautuvainen.
    Aika suurelta osin johtunee siitä kun sairastuin ja makasin sairaalassa kolmisen kuukautta täysin kykenemättömänä oikeastaan mihinkään.

Kun minulle tulee hetki, että kehtaan ajatella jotakin asiaa ikävästi, mikä minun täytyy hoitaa.. muistan ajan, jolloin en olisi kyennyt sitä hoitamaan. Ajan jonka kestosta ei ollut tietoa. Eikä paranemisen määrästä ollut tietoa.

En tiennyt kävelenkö enää koskaan.. pystyisinkö koskaan käymään itse omin toimin wceessä tai kykenisinkö syömään ruokaa tai lukemaan. En tiennyt.

Ja tuossa valossa katsottuna kaikki mitä pystyn nykyään tekemään on lahja. Oli kyse sitten vaikka ikävistä työtehtävistä tai pakollisista kotitöistä. Muokkaan omaa asennettani siten että kaikki mitä teen on naatiskelua.

Voisin tälläkin hetkellä olla letkuruokinnassa sokeana ja kuurona möhkylänä jos kohtalo olisi niin päättänyt. Mutta kun en ole. Minä paranin ja jäi vain pieniä vaurioita aivoissa silloisista tulehduksista.

Olen onnekas, onnekkaampi kuin eurojakpottaaja joka voitti päävoiton.
    Minua on siunattu. Ja sen kun muistaa, ei ole vaikeaa asennoitua elämän haasteisiin.

Minulla oli hyvin aikaa ajatella asioita silloin, kun muuhun en kyennyt. Nyt vain naatiskelen.
  2. Juu .. poistobotti iski.