Pierevä apina -ketju

Ei näyttänyt onnistuvan yritys avata asiallista ketjua aiheesta koronavirus niin että pysyttäisiin asiassa. Koska olen joustava kokeillaan sitten toisinpäin, avaan tähän ketjun jossa saa länkyttää tyhjänpäiväisyyksiä ja tehdä henkilöhyökkäyksiä, laittaa hymiöitä, jaaritella hyvää päivää kirversvartta -tyyliin, kertoa että kissa kävi ulkona ja tein minä motin halkoja, linkitellä biisejä ja heitellä parin sanan mittaisia tyhjänpäiväisyyksiä, tarkoituksena vesittää keskustelu itse aiheesta,

Pahoin pelkään että tähän ei sitten tule noita em. mutta olenpahan yrittänyt kun pällit ei itse osaa näille avauksia tehdä, on niin h...in vaikeaa se(kin):

60

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perzulla on asiaa..

      🍑💨

      • Anonyymi

        Pire korvaan!


    • No minä ainakin pysyin sun ketjuista erossa...

      Rupeeks sulla nyt sakkaamaan oikeesti?

      • Huomasin, kiitos siitä.

        Ei mulla sakkaa mutta kieltämättä se ärsyttää että jos/kun koettaa avata ketjun jossa pysyttäisiin asiassa se menee sitten kuulumistenvaihteluksi ja noiksi alle kymmennen sanan huomautuksiksi joissa ei oikeasti sanota mitään oleellista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Huomasin, kiitos siitä.

        Ei mulla sakkaa mutta kieltämättä se ärsyttää että jos/kun koettaa avata ketjun jossa pysyttäisiin asiassa se menee sitten kuulumistenvaihteluksi ja noiksi alle kymmennen sanan huomautuksiksi joissa ei oikeasti sanota mitään oleellista.

        No aiheessa kyllä voi pysyä, eikä tarvii mitään heippahei-jutusteluja käydä pitkään... ymmärrettävää, mutta en tiedä miks sä esimerkikd mun jutustelusta sait päähäs, että oisin haluamassa tänne virusta, tai perseilisin siinä ketjussa erityisemmin?

        Mä hritän ains huumorilla, varsinkin sulle sun ketjuissa... mutta vaikka mä vähän vitsailen, en silti ole vährksynyt sen viruksen leviämistä tms. En vaan aio panikoida suotta, enkä jankata siitä kokoaikaa... ja sen saan sunkin ketjussa sanoa...halusitpa tai et...


    • Anonyymi

      Älä nyt kiristele siellä!🐒💨

      xLiner

      • 🐎🍦

        Hevontuutti☝️


      • Wwuwuw kirjoitti:

        🐎🍦

        Hevontuutti☝️

        🦊🍬
        Kettukarkki ☝️


      • Disse kirjoitti:

        🦊🍬
        Kettukarkki ☝️

        ☕🦌

        Kahvinporo ☝️


      • Disse kirjoitti:

        🦊🍬
        Kettukarkki ☝️

        💦👂

        Märkäkorva..

        Aih, minkä lippaan nyt avasinkaan..


      • Disse kirjoitti:

        ☕🦌

        Kahvinporo ☝️

        🐎🌲 🐴6

        Hevonkuusi ja hevonkuusi ☝️


      • Wwuwuw kirjoitti:

        💦👂

        Märkäkorva..

        Aih, minkä lippaan nyt avasinkaan..

        🐓🧠

        Kananaivo...☝️

        Joo. Nyt pakko jo keksiä muuta tai tää levii käsistä....😳


      • Disse kirjoitti:

        🐓🧠

        Kananaivo...☝️

        Joo. Nyt pakko jo keksiä muuta tai tää levii käsistä....😳

        Ai sieltä löyty aivotkin..hihii..

        🥔🤥

        Suomalainen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        💦👂

        Märkäkorva..

        Aih, minkä lippaan nyt avasinkaan..

        🙎‍♂️💀

        Pääkallo.


      • Partakaweri kirjoitti:

        🙎‍♂️💀

        Pääkallo.

        Ei vaan pääpääkallo.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei vaan pääpääkallo.

        Se olikin puujalkahuumoria.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Se olikin puujalkahuumoria.

        🌳🧒


      • Wwuwuw kirjoitti:

        🌳🧒

        Repesin


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ai sieltä löyty aivotkin..hihii..

        🥔🤥

        Suomalainen.

        Sieltähän löytyikin.....nee**ri.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai sieltä löyty aivotkin..hihii..

        🥔🤥

        Suomalainen.

        Ihan parasta Wuppiksen kanssa kisailua....

        Jos se vielä täällä muuten on ja lukee, niin...

        NEPPARI! :oD


    • Anonyymi

      S24 voisi avata apinakerho-palstan ihan tiettyä jengiä varten, ovathan he kuitenkin S24-suurkuluttajia.

      • Entäs te possut?

        🐖💭


    • Anonyymi

      arvon harmaaritari, oletteko jokin valtakunnansovittelija?

    • Onko se persessäsi roikkuva ja komppaava puska sinun rakastaja? Katsoin, että aika sitoutunut.

      • Ei kai nyt kukaan rekattu komppaa itseään ainakaan? 🤔


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ei kai nyt kukaan rekattu komppaa itseään ainakaan? 🤔

        Komppaathan sinäkin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Komppaathan sinäkin?

        Ai minäkö? Enkä komppaa...😳


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ai minäkö? Enkä komppaa...😳

        Komppaat, komppaat. Mä olen sun komppipuskasi tässä. Terve...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Komppaat, komppaat. Mä olen sun komppipuskasi tässä. Terve...

        Ai mullakin on oma komppipuska? En tiennytkään? Kivs tavsta nyt kuitenkin.... terve, mä oon Disse. Iltaa.


      • Disse kirjoitti:

        Ei kai nyt kukaan rekattu komppaa itseään ainakaan? 🤔

        Välillä peukulla heittää, ei muuta.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ai mullakin on oma komppipuska? En tiennytkään? Kivs tavsta nyt kuitenkin.... terve, mä oon Disse. Iltaa.

        No ei ole tarvinnut kompsta, kun sulls on oma komppiporukkas, mitkä tulee komppaamaan... ja on tää ollut kyllä ihan siinä ja tässä, että olen ottamassa loparit.. ihan pa.ka homma tämä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole tarvinnut kompsta, kun sulls on oma komppiporukkas, mitkä tulee komppaamaan... ja on tää ollut kyllä ihan siinä ja tässä, että olen ottamassa loparit.. ihan pa.ka homma tämä...

        No helkattiakos mä sille voin, joku komppaa mua muutenkin.... etkö voisi mennä muun komppaajaks? Tai opettelet jonkun muun homman.... onks käynyt mielessä mitään muuta hommaa? 🤔


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No helkattiakos mä sille voin, joku komppaa mua muutenkin.... etkö voisi mennä muun komppaajaks? Tai opettelet jonkun muun homman.... onks käynyt mielessä mitään muuta hommaa? 🤔

        No kuidkaajsn hommst vois olla jees ja sitten kaikuna olin joskus harjoitteluaikaan.... se kyllä oli ihan jeesjeesjeesjeeshommaahommaahommaa...


      • viriviri kirjoitti:

        Välillä peukulla heittää, ei muuta.

        Ää estää ihtiään...😁☝️


      • Anonyymi

        Taitaa se helvetisti sua ärsyttää :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa se helvetisti sua ärsyttää :D

        Ei ärsytä. Kiinnitin vaan huomiota, että Harmaa on löytänyt todellisen palvojan ja kultaisennoutajan seurakseen. Rakkaus, se on hieno asia.


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Ei ärsytä. Kiinnitin vaan huomiota, että Harmaa on löytänyt todellisen palvojan ja kultaisennoutajan seurakseen. Rakkaus, se on hieno asia.

        Niin, että ihmisellä itsellään ei ole mielipiteitä? Mielipide voi sattua myös samaksi, minkäs teet. Täytyy sanoa, että hyvin harvoin on -pystynyt- olemaan eri mieltä. Ei se huono asia ole. Ei se silti palvomista tarkoita ympäröivässä elämässä, mutta mitä sitä kiistelemäänkään jos toinen sanoo fiksun asian ensin ja sama on käynyt omassa mielessä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, että ihmisellä itsellään ei ole mielipiteitä? Mielipide voi sattua myös samaksi, minkäs teet. Täytyy sanoa, että hyvin harvoin on -pystynyt- olemaan eri mieltä. Ei se huono asia ole. Ei se silti palvomista tarkoita ympäröivässä elämässä, mutta mitä sitä kiistelemäänkään jos toinen sanoo fiksun asian ensin ja sama on käynyt omassa mielessä?

        Onhan se noinkin. Voi sitä myöntääkin, jos ihastuttaa.


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Ei ärsytä. Kiinnitin vaan huomiota, että Harmaa on löytänyt todellisen palvojan ja kultaisennoutajan seurakseen. Rakkaus, se on hieno asia.

        Öyh, rööh, kylläpä siis piärettää.


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Välillä peukulla heittää, ei muuta.

        Piarulla voit heittää!


    • Anonyymi

      Mielestäni Harmaaritari haluaa nyt esiintyä kuolemanpäivän ritarina jossa ne "ulkomaalaiset" ovat syypäinä. Huomaammekin vuoden kuluttua saman kaverin heittävän samaa aihepiiriä ilman että olisi kuollut koronavirukseen. Aihe on tärkeä koska virus tulee ulkomailta kuten myös 80 % suomalaisten käyttämistä elintarvikkeita.

      AsianVierestä

      • Jaa, ja tapasi mukaan olet taas väärässä. Oliskohan se viisainta että kirjoittelisit vaan niitä pikkutuhmia juttuja omiin ketjuihisi, väkerrät vaikka jonkun uskalletun runon, ne jotenkin sulle paremmin sopii kuin tämmöiset vakavammat aiheet vaikkei niilläkääm kyllä nobelia voiteta.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Jaa, ja tapasi mukaan olet taas väärässä. Oliskohan se viisainta että kirjoittelisit vaan niitä pikkutuhmia juttuja omiin ketjuihisi, väkerrät vaikka jonkun uskalletun runon, ne jotenkin sulle paremmin sopii kuin tämmöiset vakavammat aiheet vaikkei niilläkääm kyllä nobelia voiteta.

        Et taida itsekään tietää miten hassu mies olet, no muutaman viikon kuluttua näytät ihan aasilta.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et taida itsekään tietää miten hassu mies olet, no muutaman viikon kuluttua näytät ihan aasilta.

        AsianVierestä

        Minä taas en aasia loukkaisi vertaamalla sitä sinuun :D


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Minä taas en aasia loukkaisi vertaamalla sitä sinuun :D

        No, ei kannata kiistellä. Sinun kirjoituksista saa käsityksen missä tuo virus tappaisi kymmeniä suomalaisia. Itse kallistuisin kahden kolmen vaiheille. Sehän on jo mielestäsi täysi katastrofi. Tuttuun tyyliin julistaisi ettei niitä kahtakaan olisi jos ei olisi ulkomaalaisia...he heh.

        AsianVierestä


    • Kiitos sinulle Harmaaritari. Jäänyt ikävä noi välittävää ihmistä.

    • Osasiko Harmis joskus puhua muustakin kuin Venäjästä?

      • En usko.. tai no.. onhan harmis kovin sanainen miesoletettu. Mielestäni annetaan hänen olla sellainen venäjämyönteinen pölvästi kuin on. Ihan hyvä se on sellaisenaan.. vaikka ollaankin kaikki muut eri mieltä siitäkin asiasta. Mutta haittaako tuo..?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        En usko.. tai no.. onhan harmis kovin sanainen miesoletettu. Mielestäni annetaan hänen olla sellainen venäjämyönteinen pölvästi kuin on. Ihan hyvä se on sellaisenaan.. vaikka ollaankin kaikki muut eri mieltä siitäkin asiasta. Mutta haittaako tuo..?

        Minua se häiritsee. Sama kuin joku suoltaisi palstalla natsimielistä propagandaa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minua se häiritsee. Sama kuin joku suoltaisi palstalla natsimielistä propagandaa.

        No mä olen eri mieltä kanssasi. En yhdy harmiksen näkemyksiin, mutta hänellä on oikeus mielipiteeseensä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En usko.. tai no.. onhan harmis kovin sanainen miesoletettu. Mielestäni annetaan hänen olla sellainen venäjämyönteinen pölvästi kuin on. Ihan hyvä se on sellaisenaan.. vaikka ollaankin kaikki muut eri mieltä siitäkin asiasta. Mutta haittaako tuo..?

        Typerykset uskoo mitä haluaa, vaikkapa suomimyönteisyyden venäjämyönteisyydeksi. Suomi on pieni maa jonka kannattaisi käyttää järkeään, teidän typerysten vuoksi velkaannutaan nyt niin ettei takalaitaa näy:

        https://www.suomenmaa.fi/uutiset/vakava-varoitus-valtiovarainvaliokunnan-johdosta-tilanne-on-jarkyttava/

        Sitten kun käy niin kuin oli alusta alkaen nähtävissä voi myös tuo tulla mahdolliseksi:

        https://www.verkkouutiset.fi/a/varoitus-suursodasta-euroopassa-ei-ole-mitaan-menetettavaa/#8a18747e

        Kun nyt sitten ollaan venäjän vihollisia minkä maan arvelisit olevan seuraava joka ukrainan tavoin valjastetaan Venäjää vastaan käytävään sotaan? (vihje, joku jolla on maarajaa ja millä sitä on eniten?) Te typerykset kuvittelette naton hyökkäävän kaikella voimallaan, no ei hyökkää vaan yritetään sitten kahta rintamaa Ukrainan jo jo loppuunkäytetyillä joukoilla ja Suomen vereksillä uhrattavilla. Miksiköhän Suomen naotjäsenyydellä ja DCA-sopimuksella oli niin valtava kiire ja miksi Suomi ei asettanut mitään ehtoja kummallekaan? Sitä kannattaa typerysten miettiä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Typerykset uskoo mitä haluaa, vaikkapa suomimyönteisyyden venäjämyönteisyydeksi. Suomi on pieni maa jonka kannattaisi käyttää järkeään, teidän typerysten vuoksi velkaannutaan nyt niin ettei takalaitaa näy:

        https://www.suomenmaa.fi/uutiset/vakava-varoitus-valtiovarainvaliokunnan-johdosta-tilanne-on-jarkyttava/

        Sitten kun käy niin kuin oli alusta alkaen nähtävissä voi myös tuo tulla mahdolliseksi:

        https://www.verkkouutiset.fi/a/varoitus-suursodasta-euroopassa-ei-ole-mitaan-menetettavaa/#8a18747e

        Kun nyt sitten ollaan venäjän vihollisia minkä maan arvelisit olevan seuraava joka ukrainan tavoin valjastetaan Venäjää vastaan käytävään sotaan? (vihje, joku jolla on maarajaa ja millä sitä on eniten?) Te typerykset kuvittelette naton hyökkäävän kaikella voimallaan, no ei hyökkää vaan yritetään sitten kahta rintamaa Ukrainan jo jo loppuunkäytetyillä joukoilla ja Suomen vereksillä uhrattavilla. Miksiköhän Suomen naotjäsenyydellä ja DCA-sopimuksella oli niin valtava kiire ja miksi Suomi ei asettanut mitään ehtoja kummallekaan? Sitä kannattaa typerysten miettiä.

        -harmiseikirj-

        Tuossa ollaan samaa mieltä, että typerykset uskoo mitä haluaa. Niin tekee muutens viisaammatkin. Jokaisella on siihen oikeus. Uskoa mihin haluaa. Myös minulla, niin kuin sinullakin.

        Sinulla on näkemys Venäjästä ja se sinällään on hyvä juttu, että on näkemyksiä. Ja se ei haittaa että näkemyksemme asioista eroavat. Kaikilla saa olla näkemyksensä ja sillä seikalla ei ole väliä, kuka loppupeleissä on oikeassa. Tai väärässä. Mielipiteillämme ei ole väliä ja samalla juuri mielipiteillämme on väliä.
        Riippuu ihan tulokulmasta.

        Mutta ei ole oikein alkaa haukkumaan.. toista mielipiteen takia. Itsekin tuohon syyllistyn välillä. Tulisi kuitenkin antaa kaikille oikeus mielipiteeseensä. Kuulosti se sitten kuinka typerälle vaan.

        Sinulle harmis sanoisinkin, että älä muutu. Pidä pintasi ja ole kuin olet, vaikka saisit kuraa. Minä en jaa näkemyksiäsi, mutta arvostan sinua siksi, että sinulla on näkemyksiä noin ylimalkaan ajateltuna. Pysy itsenäsi. Sä olet hyvä noin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tuossa ollaan samaa mieltä, että typerykset uskoo mitä haluaa. Niin tekee muutens viisaammatkin. Jokaisella on siihen oikeus. Uskoa mihin haluaa. Myös minulla, niin kuin sinullakin.

        Sinulla on näkemys Venäjästä ja se sinällään on hyvä juttu, että on näkemyksiä. Ja se ei haittaa että näkemyksemme asioista eroavat. Kaikilla saa olla näkemyksensä ja sillä seikalla ei ole väliä, kuka loppupeleissä on oikeassa. Tai väärässä. Mielipiteillämme ei ole väliä ja samalla juuri mielipiteillämme on väliä.
        Riippuu ihan tulokulmasta.

        Mutta ei ole oikein alkaa haukkumaan.. toista mielipiteen takia. Itsekin tuohon syyllistyn välillä. Tulisi kuitenkin antaa kaikille oikeus mielipiteeseensä. Kuulosti se sitten kuinka typerälle vaan.

        Sinulle harmis sanoisinkin, että älä muutu. Pidä pintasi ja ole kuin olet, vaikka saisit kuraa. Minä en jaa näkemyksiäsi, mutta arvostan sinua siksi, että sinulla on näkemyksiä noin ylimalkaan ajateltuna. Pysy itsenäsi. Sä olet hyvä noin.

        En tietenkään muutu ja minähän olen aina sitä mieltä kuin olen ihan siksi kun asiat vain on niin, en siksi väkisin haluaisi olla erimieltä. Kyllähän täällä palstalla ivattiin minun korona-avauksiakin kun kukaan ei täällä siitä vielä mitään tiennyt ja oli vasta kiinassa, no sittemminhän kävi niin että kaikki mitä kirjoitin pitikin paikkansa ja levisi koko maailmaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tuossa ollaan samaa mieltä, että typerykset uskoo mitä haluaa. Niin tekee muutens viisaammatkin. Jokaisella on siihen oikeus. Uskoa mihin haluaa. Myös minulla, niin kuin sinullakin.

        Sinulla on näkemys Venäjästä ja se sinällään on hyvä juttu, että on näkemyksiä. Ja se ei haittaa että näkemyksemme asioista eroavat. Kaikilla saa olla näkemyksensä ja sillä seikalla ei ole väliä, kuka loppupeleissä on oikeassa. Tai väärässä. Mielipiteillämme ei ole väliä ja samalla juuri mielipiteillämme on väliä.
        Riippuu ihan tulokulmasta.

        Mutta ei ole oikein alkaa haukkumaan.. toista mielipiteen takia. Itsekin tuohon syyllistyn välillä. Tulisi kuitenkin antaa kaikille oikeus mielipiteeseensä. Kuulosti se sitten kuinka typerälle vaan.

        Sinulle harmis sanoisinkin, että älä muutu. Pidä pintasi ja ole kuin olet, vaikka saisit kuraa. Minä en jaa näkemyksiäsi, mutta arvostan sinua siksi, että sinulla on näkemyksiä noin ylimalkaan ajateltuna. Pysy itsenäsi. Sä olet hyvä noin.

        Niin ja tuosta ollaan ihan samaa mieltä että ihan kaikilla on oltava oikeus mielipiteeseensä oli se sitten vaikka kuinka epämieluinen itselle. Nythän yhteiskunta on vähän semmoinen että sallitaan vain "hyväksytyt" mielipiteet.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään muutu ja minähän olen aina sitä mieltä kuin olen ihan siksi kun asiat vain on niin, en siksi väkisin haluaisi olla erimieltä. Kyllähän täällä palstalla ivattiin minun korona-avauksiakin kun kukaan ei täällä siitä vielä mitään tiennyt ja oli vasta kiinassa, no sittemminhän kävi niin että kaikki mitä kirjoitin pitikin paikkansa ja levisi koko maailmaan.

        -harmiseikirj-

        En pahemmin ole tutustunut sun vanhaan tuotantoon, mut haittaako tuo.

        No se, että palstalla on erilaisia persoonia - se on rikkaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tuosta ollaan ihan samaa mieltä että ihan kaikilla on oltava oikeus mielipiteeseensä oli se sitten vaikka kuinka epämieluinen itselle. Nythän yhteiskunta on vähän semmoinen että sallitaan vain "hyväksytyt" mielipiteet.

        -harmiseikirj-

        Juu.. niin on. Ja se on ihan pyllystä, kun kaikki toimii kuin lampaat.


    • Anonyymi

      merieläimet oli joku hauskaq juttu, mutta entä oksentava elefantti?

    • Anonyymi

      merieläimet joo hassua pohtia mitähän nuokin tekevät...

    • Anonyymi

      nyt tulee muuten uusintana tuo Dyyni-elokuva kutoskanavalla alkaa 2100

    • Anonyymi

      hyvä kun noilla alppihiihdon naisillq on nuo suoja-aidat että niin pehmentävä törmäyst5ä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7264
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2204
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1449
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      113
      1162
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      885
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe