Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Justiinsa niin.. tähän letkajenkkaan mahtuisi tosiaan aikasta paljon enemmän lössiä.
29.01.2026 20:58
Näin minäkin.
29.01.2026 20:55
Loistavahan tuo oli. Sait ainakin minut hyrisemään.. jopa hörähtelemään. Tosiaankin osaat tarinoida. Tulin hyvälle mielelle ja nyt voin taas hengittää vapaasti. :)
29.01.2026 20:55
Mielestäni maku muistuttaa kylläkin makeaa greippiä.
29.01.2026 20:41
Juu, mutta eihän se ole ollenskaan sama asia kuin ehta Aku Ankka -lehti.
29.01.2026 20:28
No pääsit kymppikerhoon.. :)
Oletin että kaikki olisivat vetäneet täydet pojot, mutta aika monella on akkareista jo aikaa ja muisti tuppaa valikoimaan ne muut oleellisemmat asiat kuin jotkut akkarit.
29.01.2026 20:27
Aku Ankka kuuluu kulttuuriperintöömme.. tai niin arvelisin.
Mitenhän tämä nykynuoriso.. kun heillä on ollut kännykät ja tabletit jo tyyliin päiväkodista lähtien. Kaikenmaailman pelit ja härpäkkeet, onkohan heillä tätä meidän kultturiperintöä? Siitä en osaa varmaksi sanoa.
29.01.2026 18:50
Eikös se höhlä vuokrannu helikopterin kun ZZTop oli suomessa. Ei kuulemma matkustanut sillä paikalle, vaan katsoi keikan helikopterista.
Niinku.. mitä järkeä.
28.01.2026 17:07
Eipä paljon kiinnosta munattomat esinahat.. :)
Mä teen työni ja yritän olla puuttumatta menoon suuntaan taikka toiseen. Ei ole minun asiani. Ihan yksi lysti.
28.01.2026 17:04
Olet ollut vissiin poissa .. poistot ovat ihan järjettömiä nykyään. Saa olla tarkkana ilmaisutavoissaan. Tämä on nykypäivää palstalla -mitään ei saa sanoa.
Mutta onkin sitten ihan omasta luovuudesta kiinni, kuinka hienosti osaa käyttää kiertoilmaisuja. :)
28.01.2026 16:55
Moni on siirtynyt joko puskiin, tauolla tai poistuneet keskuudestamme. Disukka käy väliin anona, Suvelan Sulttaani, eli Rande boikotoi palstaa kun tämä paska ei oikein toimi nykyään. Mikkis on lopettanut, Ellu on hyvin harvakseltaan piipahtanut jne..
Mutta uusia on tullut ja joitakin paluumuuttajiakin ehkä.
Ja onhan se parempi pitää taukoa, jos palsta ei anna mitään.
28.01.2026 16:41
No ei tuo yksitoista ole yhtään hullumpi suoritus. Hyvä sinä!
28.01.2026 16:35
Tanks. Siis kyläkauppiaan kotiin tie vie..
28.01.2026 16:34
Vastasin jo poistuneeseen kommenttiisi.. mutta ny yritän nukkua. Hyvää yötä.
27.01.2026 23:52
Höh! Minusta moni on sanonut, että mulla on mihen aivot tai että mulla on pallit. Ajatusmaailmani on suoraviivainen ja persoonallisuus jonkun ihme testin mukaan on mukamas sellainen , joista vain 2% on naisia.
Olen siis putkiaivo.
En ole hempeilevää tyyppiä mutta ehdoton tunneihminen. Teen päätökseni kuitenkin aina tunteella, mutta tälläinen hypoteettinen tilanne vaatii järkeilyä.
Jos nyt joku tulisi aseella uhkaamaan minua naimisiin jonkin palstalaisen kanssa, se et olisi sinä. En rohkenisi sellaiseen. Se olisi joku jonka tunnen palstan ulkopuolella, todennäköisesti valitsisin palstaveljeni, vaikka minulla ei ole piirun vertaa romanttisia tunteita häntä kohtaan. Hänen kanssaan saataisiin kyllä arki pyörimään sovussa. Ollaan niin samanlaisia. Ja rakastan häntä.
Parisuhteissa ystävyys on aika tärkeä seikka. Luulisin että se olisi saavutettavissa hypoteettisessa avioliitossamme. :)
27.01.2026 23:47
No siks just.. :)
Pujis on hieno ja rakastamani mies. Mutta hän ei kestäisi minua arjessaan sen enempiä kuin minä häntä. Suhteemme toimii vallan mainiosti tapailusuhteena, en siis tässä asiassa luottaisi suinkaan hänen huumorintajuunsa, vaan järkeensä.
Tilannehan on täysin hypoteettinen.. minäkö muka menisin koskaan naimisiin.. mikä vitsi! Avio olisi arjen jakamista ja yhdessä olemista joka suatanan päivä.. ei mun pää kestäisi moista. Siksipä tässä hypoteesissä tein järkiratkaisun.. mies joka olisi poissa jaloista suurimman osan ajasta.. ja välillä viikkojakin mökillä. Sellainen hypoteettisesti sopisi minulle.
Ja toki yhdessäolonkin sietäisi jos olisi pilkettä silmäkulmassa ;)
Ja tietysti mainostuksella on oma osuutensa.. :)
Rakkausavioliitot useimmiten päätyvät eroon, sillä mennään avioon rakkauden huumassa ilman järjen hiventäkään ja siitä sitten kärsitään kun rakkaus alkaa hiipumaan. Itse en koskaan menisi naimisiin ilman että se olisi järkiliitto. Sitä toista kun pitäisi kattella lopun elämänsä.
Olen sanonutkin etten usko avioliittoon, mutta tosiasiassa uskon siihen liian paljon, minulle avioliitto on pyhä, niin pyhä, etten eroa kun sen satamaan rantaudun. Siksi en voinut mennä exänkään kanssa naimisiin.
Sikseen kun en usko yksiavioisuuteen, niin on hyvin ristiriitaista tuntea avioliitto pyhäksi. Kiistanalainen kysymys onkin.. olenko piilomormoni? 😂
27.01.2026 23:24
Eipä onnistunut sekään. Yrittivät osa kyllä, mutta huonolla menestyksellä.
Esihenkilöt aika kädettömiä ja osaamattomia. Eivät puutu epäkohtiin kun eivät osaa ja jos puuttuvat, niin varsin väärällä tavalla.
Mulle koko lysti on se ja sama. Mä teen työni, nostan siitä saamani köyhäinavustukseni, jota palkaksikin sanotaan. Olkoon muut miten ovat ja tehköön mitä lystäävät. Minulle riittää kunhan itse olen tyytyväinen omaan panokseeni. Tosin myös minun panokseni on nostanut pahaa verta -teen kuulemma liikaa töitä.
27.01.2026 19:24
Helpottavaa kuulla, speksit ku ovat mitä ovat.
Paratiisitie, onkohan sellaista Suomessa? Luin netistä paikasta jonka nimi oli Onnela, mut pitäis kai ihan mapsata missä se on. Miten hitossa mikään pakka on saanut moisen nimen.
27.01.2026 19:01
Nooh.. ei taida olla varaa "italialaiseen" kun se on se juurisyy miksi keppiä heilutellaan tällä hetkellä. Muutama mätä omena pilaa koko tynnyrillisen. Firma investoi isosti ja tuottavuus ei siihen nähden ole kantimissaan. Vienti on tukossa, tullit ja kaikenlaista globaalia taloudellista sakkaamista. Ja kun isäntä kiristää nyöriä, omenat huutaa tuskissaan.
Meidän myynti on 99,89 % ulkomaankauppaa. Ja huonoin vaihtoehto on juurikin tuo italialainen. Tosin työnantaja on ottanut turhan tiukan linjan. Noin mielestäni. Eli raippaa ja keppiä vuoronperään.
27.01.2026 18:56
Kasvatuksellinen panos..?
Mikä se semmoinen on?
:)
Olin muksuna kesäkodeissa ja se oli hyvin kasvattavaa. Sai nähdä maalaistalon elämää. Kaupunki järjesti tälläisiä köyhille, työssäkäyville yksinhuoltajille. Kun kasvoimme siskon kanssa, kesät tuli huideltua milloin missäkin. Ja yksi suosikki olikin kirjasto, uimarannan ja metsien lisäksi. Lukeminen olikin minulle monta vuotta hyvin palkitsevaa harrastetta. Rakastin Lucky Lukea ja Ahmed Ahnetta. Kirjastosta ei saanut lehtiä kotiin lainaksi vain noita kirjasia, ja harmikseni Akkari oli usein varattuna kun päädyimme kirjastoon. Se oli suosittua luettavaa.
Eli minulla on sivistyksessäni siinäkin iso aukko. Mutta se on voi,voi.
Vai että Roope-setä oikein.. mummu vai vaari?
Veikkaisin vaaria..
27.01.2026 18:46
33 / 806