Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
124
Kommenttia
16084
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuossahan se oleellinen tulikin.. =)
31.10.2023 20:54
Sopii mulle. Mä tosin tarvitsisin suomennoksen sinuun..
31.10.2023 20:35
Mä sain 12/12. Ja kaikki tiesin. Oli helppo. Tosin olen lukenut joskus ammoisena aikana epsanjaa..
31.10.2023 20:34
Hmm..jaa-a siihen olen hyvinkin tyytyväinen. Mitä suurimmassa määrin. Kyllä sinä sen tiedät .. sanomattakin.
31.10.2023 20:18
Mutta silti minun täytynee ostaa sinulle lahjaksi pujis-pirpana-pujis sanakirja..
Noh.. minä olen niin avoin ihminen, ettei minua tarvitse lueskella, silti väärinkäsityksiltä ei olla vältytty.
No, sehän on vain elämää...
31.10.2023 19:28
Paitsi ilman känkkäränkkää..
Olen tehnyt jo vuosia miesvaltaisella alalla töitä ja en voi sanoa pärjänneeni söpöstelyllä.. kyllä se on vaatinut perkeleenmoista asennetta.
Se lieneen muovannut persoonaanikin muiden tekijöiden lisäksi.
31.10.2023 17:20
Kauniisti sanottuna seuraavat viisi kuukautta on aika pepusta. Pakko olla töissä maaliskuun loppuun ja ei oikeasti kiinnosta. Mutta näillä mennään. Ehkä mä selviän. Päivä ja viikko kerrallaan..
Kiva kuulla että sinulla mukava päivä ollut. Ja toivon että huomisesi olisi tätäkin päivää parempi.
31.10.2023 17:15
Kaikkihan me ollaan omanlaisia. Minusta on sanottu, ettei minua voi olla huomaamatta, sen verran iso persoona olen, että moni pääsee pienestä koostani nopeasti yli juuri siksi, kun olen niin persoonallinen.
Minä olen kyllä pieni, mutta en huomaamaton.
Tai no ehkä joskus pikkutyttönä olin harmaa hiirulainen, mutta en enää vuosikymmeniin..
Ulkomuotooni nähden egoni on valtava.
31.10.2023 17:11
Tällä hetkellä minulla on oranssi paita, silmät, korvakorut ja ja rusettikin päässä on oranssi. Mut nythän on virallinen halloween..
Kyllä osut jonkinverran oikeaan.. en ole riemunkirjava .. käytän kyllä rohkeasti värejä, mutta yhdistän värit joko mustaan tai valkoiseen.
31.10.2023 10:14
Kiitos. Peppunikin kiittää.. heh.
Sinulle myös hyvää päivänjatkoa.
31.10.2023 10:09
Niih.. mielestäni naisella saa olla perse. Mutta se ny on vain mun mielipide.
31.10.2023 07:08
Nooh.. tarttisi olla ajokortti.. ei onnaa sit millään. Dösälläkö mä kävisin auraamassa ja viemässä liput liputuspäivinä..?
Olen ollut muksuna tienaamassa kiinteistöhuoltomiehen apurina.. voin siis hyvällä omallatunnolla sanoa, että ei.
31.10.2023 07:06
No pieni on pieni ja sillä sipuli. Mutta mulla ainaskin on iso ego.. :D
31.10.2023 07:02
No minä olen konehenkilö,mutta en nyt niin piittaa kauniista naisista.. tai rumistakaan sen puoleen.
30.10.2023 21:25
Niin .. ajattelin vain tuota Nerdiota sinulle. Mutta tosiaan voipi olla liian tyhjänpäiväistä sinulle. Sä et ole dämääss niinkuin mä.. 😄
30.10.2023 21:19
Hah. Mulla on ollut persettä jo pikkutytöstä lähtien.. ja se senkun vaan leviää koko ajan.
Kas kun mä synnyin lonkkavikaisena niin mulla on lyhyet askeleet ja keinuva kävelytyyli.. ei tee nuo istumalihakset täysillä töitä, niin sitä perää sit kasaantuu..
Ei menisi sun 45 popoon ahtamallakaan.. heh.
Ei sillä.. kyllä mä tykkään ahteristani, mutta ei se siitä pienemmäksi muutu, vaikka kuinka asiaa kaunistelisi. Iso kuin ladon ovi..
30.10.2023 21:16
Sun pitänee tilata ihtellesi vaikka Nerdio.. Tiekun kautta sen saa..
Tiedettä ja historiaa.. kännystä sinihammaskajariin niin hyvä tulee.
30.10.2023 17:09
Jamä en pääsisi kaatumatta metriäkään sun klopoilla.. mun jalka on kokoa 35 ja sulla... ?
Onneksi olen sen verran persevä etten hukkuisi kaulaani myöten sun popoosi.. :D
30.10.2023 16:55
Jaa.. erikoista, että se poistettiin.. hyvin mielenkiintoista. Kiitos halista, täältä samanmoinen takaisin. Just tässä lounastauolla.. kohta taas ei-niin-ahkerana töihin.
Motivaatio on suoranaisesti aika pahasti hakusessaan ja varsinkin kun tehdään laitteita Venäjälle. Vituttaa olla töissä ja vituttaa tehdä töitä.
Sehän on selvä, että meidän laitteet on suoraan menossa sotateollisuuden raaka-aineiksi, mutta tehdään kun on pakko tehdä.
Ottaa päähän koko homma...
30.10.2023 11:18
No höh.. sit joudun tyytymään suklaakakkuun..
Harmi se on etten enempää pääse karhukoplailemaan.. kassakaappimurrot eivät minulta luonnistu.. vielä.
29.10.2023 21:40
330 / 805