Palstalaisen kanssa yötä palstalla

Anonyymi-ap

Viime yönä aloitukseni poistettiin välittömästi. Sitä pidettiin ilmeisen arveluttavana. Millaista pervoutta tähän liittyykään. Kertokaa vapaasti kokemuksianne!

13

309

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastasin viime yönä aiheeseesi, mutta joku alkoi sitten uhkailemaan siinä minua. Liekkö siksi poistettu.

      • Anonyymi

        Aika kummallista. Sivusto ajautui virheeseen, kun yritin lähettää tämän. Yllätyin että tämä kuitenkin täällä. Kovin kiihkeä reagointi asiaan, mutta mihin.

        Mitä kirjoitit eilen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika kummallista. Sivusto ajautui virheeseen, kun yritin lähettää tämän. Yllätyin että tämä kuitenkin täällä. Kovin kiihkeä reagointi asiaan, mutta mihin.

        Mitä kirjoitit eilen?

        Kirjoitin jonkun ihan höpöhöpö kommentin varpaiden kutittelusta.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kirjoitin jonkun ihan höpöhöpö kommentin varpaiden kutittelusta.

        no se!😂👍 Oma aloitukseni oli vain kevyttä keljuilua toiselle samanlaiselle, jotain höpönhöpöä. Kuka täällä nyt kenenkään kanssa telttaan haaveilisi oikeasti mutta palstalla on tullut vietettyä jonkun kanssa aikaa kerta jos toinen😀


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­­y­­­m­f­­­o­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18074842n

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Minua ei sensuroida, eikä uhkailla nykyään läheskään tarpeeksi, eli en ole riittävässä palstasuosiossa.
      Heti korjatkaatte tämä asia ja voisitte aloittaa esimerkiksi sillä, että uhkaatte käydä syömässä keksivarastoni.

      • Minä en iske sinun kekseihisi.. minä suuntaan suoraan jääkaapille ja ahmin sinun kakkusi. Saat pitää ihan itse murustelevat, kuivat keksisi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minä en iske sinun kekseihisi.. minä suuntaan suoraan jääkaapille ja ahmin sinun kakkusi. Saat pitää ihan itse murustelevat, kuivat keksisi.

        Oi voi voi voi, suklaakakkuparkani.
        Onneksi pakkasessa on piilossa vielä lisää, etkä tajua katsoa sinne.


      • buddy-love kirjoitti:

        Oi voi voi voi, suklaakakkuparkani.
        Onneksi pakkasessa on piilossa vielä lisää, etkä tajua katsoa sinne.

        Mutta karkkipiilosi löydän ja tyhjennän sen lähtiessäni.. 😂


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mutta karkkipiilosi löydän ja tyhjennän sen lähtiessäni.. 😂

        Kammottava ajatus ja siirrän sen heti kassakaapin peränurkaan.
        Avaimen piilotan pakastekalapuikkojen väliin, sillä sieltä et sitä löydä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kammottava ajatus ja siirrän sen heti kassakaapin peränurkaan.
        Avaimen piilotan pakastekalapuikkojen väliin, sillä sieltä et sitä löydä.

        No höh.. sit joudun tyytymään suklaakakkuun..
        Harmi se on etten enempää pääse karhukoplailemaan.. kassakaappimurrot eivät minulta luonnistu.. vielä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Totta. Joku voi haastaa sinut vielä palstaoikeuteen 🤭


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1907
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1277
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1214
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      979
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      858
    9. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      851
    Aihe