Palstalaisen kanssa yötä palstalla

Anonyymi-ap

Viime yönä aloitukseni poistettiin välittömästi. Sitä pidettiin ilmeisen arveluttavana. Millaista pervoutta tähän liittyykään. Kertokaa vapaasti kokemuksianne!

13

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastasin viime yönä aiheeseesi, mutta joku alkoi sitten uhkailemaan siinä minua. Liekkö siksi poistettu.

      • Anonyymi

        Aika kummallista. Sivusto ajautui virheeseen, kun yritin lähettää tämän. Yllätyin että tämä kuitenkin täällä. Kovin kiihkeä reagointi asiaan, mutta mihin.

        Mitä kirjoitit eilen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika kummallista. Sivusto ajautui virheeseen, kun yritin lähettää tämän. Yllätyin että tämä kuitenkin täällä. Kovin kiihkeä reagointi asiaan, mutta mihin.

        Mitä kirjoitit eilen?

        Kirjoitin jonkun ihan höpöhöpö kommentin varpaiden kutittelusta.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kirjoitin jonkun ihan höpöhöpö kommentin varpaiden kutittelusta.

        no se!😂👍 Oma aloitukseni oli vain kevyttä keljuilua toiselle samanlaiselle, jotain höpönhöpöä. Kuka täällä nyt kenenkään kanssa telttaan haaveilisi oikeasti mutta palstalla on tullut vietettyä jonkun kanssa aikaa kerta jos toinen😀


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­­y­­­m­f­­­o­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18074842n

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Minua ei sensuroida, eikä uhkailla nykyään läheskään tarpeeksi, eli en ole riittävässä palstasuosiossa.
      Heti korjatkaatte tämä asia ja voisitte aloittaa esimerkiksi sillä, että uhkaatte käydä syömässä keksivarastoni.

      • Minä en iske sinun kekseihisi.. minä suuntaan suoraan jääkaapille ja ahmin sinun kakkusi. Saat pitää ihan itse murustelevat, kuivat keksisi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minä en iske sinun kekseihisi.. minä suuntaan suoraan jääkaapille ja ahmin sinun kakkusi. Saat pitää ihan itse murustelevat, kuivat keksisi.

        Oi voi voi voi, suklaakakkuparkani.
        Onneksi pakkasessa on piilossa vielä lisää, etkä tajua katsoa sinne.


      • buddy-love kirjoitti:

        Oi voi voi voi, suklaakakkuparkani.
        Onneksi pakkasessa on piilossa vielä lisää, etkä tajua katsoa sinne.

        Mutta karkkipiilosi löydän ja tyhjennän sen lähtiessäni.. 😂


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mutta karkkipiilosi löydän ja tyhjennän sen lähtiessäni.. 😂

        Kammottava ajatus ja siirrän sen heti kassakaapin peränurkaan.
        Avaimen piilotan pakastekalapuikkojen väliin, sillä sieltä et sitä löydä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kammottava ajatus ja siirrän sen heti kassakaapin peränurkaan.
        Avaimen piilotan pakastekalapuikkojen väliin, sillä sieltä et sitä löydä.

        No höh.. sit joudun tyytymään suklaakakkuun..
        Harmi se on etten enempää pääse karhukoplailemaan.. kassakaappimurrot eivät minulta luonnistu.. vielä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Totta. Joku voi haastaa sinut vielä palstaoikeuteen 🤭


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe