Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009879346.html
Tutkailemaan oletko itsellesi sopivimmassa työssä vai olisiko paikka funtsia hommia uudelleen. Ja hommat olisivat ne sopivimmat, niin maksetaanko niistä reilusti vai tehdäänkö hommia "kissa kiitoksella elää" bonuksilla? No kukin päättää ite mikä on itelle ok ja mikä ei.
Ite sain kyllä taas melkoisen ehdotuksen, mutta ei se vallan väärässäkään ole, ei. Nytkin on kolme työmaata päällekkäin plus muut nippelisnappelishommat, niin kollegakin tuossa kyseli tänään että miten hitossa pärjäät noiden kaikkien kanssa, hullun hommaa. Vastasin että tuurilla 🤣
*
Voisit olla johdon assistentti!
Sinusta tulisi hyvä johdon assistentti. Assistentin työtä on vastata viraston, yrityksen tai organisaation päivittäisten asioiden sujumisesta. Assistentti tekee monipuolista toimistotyötä: huolehtii esimerkiksi postista, ajanvarauksista ja puheluiden vastaanottamisesta. Työtä voivat olla myös tapahtumajärjestäminen, viestintä, henkilöstö- ja taloushallinto sekä erilaiset järjestelytehtävät.
Sopisit johdon assistentiksi, sillä olet todellinen moniosaaja ja jokapaikanhöylä. Olet sosiaalinen ja palveluhenkinen, yhteistyötaitoinen tyyppi. Nautit reippaasta työtahdista ja siitä, että sinulla on jatkuvasti jotakin tehtävää. Sinulla on hyvät tietotekniikkataidot. Osaat myös ennakoida ja tehdä tarvittaessa nopeasti päätöksiä. Olet järjestelmällinen ja huolellinen tyyppi, jonka käsissä langat pysyvät vaivatta.
Mikä homma, hyväkin liksa? On pakko painaa pitkää päivää...
130
925
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, kun on työtä ylipäätään.
On tai ei, niin voihan leikitellä tuolla IS:n arvausgeneraattorilla mikä (muka) olisi sopivin ammatti. Vastausvaihtoehtojen kirjo oli aika laaja, niin toisella kierroksella varmaan saisin vastaukseksi esim. automekaanikko tms. aivan päinvastaista kuin johdon ass.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
On tai ei, niin voihan leikitellä tuolla IS:n arvausgeneraattorilla mikä (muka) olisi sopivin ammatti. Vastausvaihtoehtojen kirjo oli aika laaja, niin toisella kierroksella varmaan saisin vastaukseksi esim. automekaanikko tms. aivan päinvastaista kuin johdon ass.
Tein sitten testin ja sain vastaukseksi:
Voisit olla rikostutkija!
Sinusta tulisi hyvä rikostutkija. Rikostutkimus on poliisitoiminnan osa-alue, joka pyrkii selvittämään tapahtuneita rikoksia. Työhön sisältyy esimerkiksi kuulusteluja, kotietsintöjä ja tietojärjestelmien hyödyntämistä rikosten selvittämiseksi.
Sopisit rikostutkijaksi, sillä olet tarkkaavainen, vastuullinen ja fiksu tyyppi. Sinulla on hyvä päättelykyky ja osaat ajatella luovasti ja loogisesti. Ehkä pidätkin jo itseäsi aikamoisena salapoliisina? Kykenet pitkäjännitteiseen työskentelyyn: jaksat puurtaa väsymättä jonkin asian parissa, kunnes se ratkeaa. Pidät monipuolisesta työstä, jossa jokainen päivä on erilainen ja jossa saat kokea merkityksellisyyden tunnetta. Sinulla on myös hyvä stressinsietokyky.
Itse asiassa tuo osui aika hyvin, koska olen joskus ajatellut jotain tämän suuntaista. Ihan hauska testi oli, kiitos kun vinkkasit. - Anonyymi
Minä tein uudestaan ja useammassa, ainakin neljässä valitsin erin mitä eka kerralla niin mitäpä pukkasi? Taas sen saman rikostutkijat.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Tein sitten testin ja sain vastaukseksi:
Sinusta tulisi hyvä rikostutkija. Rikostutkimus on poliisitoiminnan osa-alue, joka pyrkii selvittämään tapahtuneita rikoksia. Työhön sisältyy esimerkiksi kuulusteluja, kotietsintöjä ja tietojärjestelmien hyödyntämistä rikosten selvittämiseksi.
Sopisit rikostutkijaksi, sillä olet tarkkaavainen, vastuullinen ja fiksu tyyppi. Sinulla on hyvä päättelykyky ja osaat ajatella luovasti ja loogisesti. Ehkä pidätkin jo itseäsi aikamoisena salapoliisina? Kykenet pitkäjännitteiseen työskentelyyn: jaksat puurtaa väsymättä jonkin asian parissa, kunnes se ratkeaa. Pidät monipuolisesta työstä, jossa jokainen päivä on erilainen ja jossa saat kokea merkityksellisyyden tunnetta. Sinulla on myös hyvä stressinsietokyky.
Itse asiassa tuo osui aika hyvin, koska olen joskus ajatellut jotain tämän suuntaista. Ihan hauska testi oli, kiitos kun vinkkasit.No varmaan se testi suppeudessaan kuitenkin huomio tiettyjä taipumuksia ja ominaisuuksia, poimii sitten sadasta syötetystä vaihtoehdosta ne ilmeisimmät niille vastauksille. Ja jos miettii rikostutkijan työtä, niin onhan se sellaista missä pitää tonkia ja tonkia, vedellä löytöjen lankoja yhteen, loogisesti, perusteellisesti, huolellisesti, epäillen, pitkäjänteisesti ja paljon muutakin. Kuvaa ehkä aika pedanttia mieltä, sellaiselle on monessa muussakin käyttöä.
Anonyymi kirjoitti:
Minä tein uudestaan ja useammassa, ainakin neljässä valitsin erin mitä eka kerralla niin mitäpä pukkasi? Taas sen saman rikostutkijat.
-harmiseikirj-IS-visakosto iski 😂
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18070934s
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
No nyt en osaa sanoa muuta kuin oho😯
Voisit olla graafinen suunnittelija!
Sinusta tulisi hyvä graafinen suunnittelija. Olet visuaalinen ja taiteellinen, luova tyyppi. Tarkkailet jatkuvasti maailmaa ja näet sen täysin omasta vinkkelistäsi. Sinulla on silmää kauniille asioille. Hahmotat hyvin kokonaisuuksia, mutta nautit myös pikkutarkasta työstä ja yksityiskohtien hiomisesta. Innostut erilaisista toimeksiannoista ja vaihtelevista työtehtävistä. Nautit siitä, että näet jatkuvasti työsi jäljen. Olet itsenäinen ja oma-aloitteinen, mutta työskentelet myös mielelläsi tiimissä.
Muita mahdollisia ammatteja: valokuvaaja, visualisti, sisustussuunnittelija, floristi, parturi-kampaajaNo mäkin sanon oho 😯
Sulla kyllä varmaan on tiettyjä piiloon jääviä taipumksia ja taitoja, olen sitä jo muutenkin epäillyt, mutta kun perhearki vie kaiken ajan, niin piiloon ne jäävätkin, toistaiseksi.
Eikä välttämättä juuri graafinen suunnittelija, mutta sisustussuunnittelija etenkin, soittelee vähän kelloja. Back to school? 😁randombypasser kirjoitti:
No mäkin sanon oho 😯
Sulla kyllä varmaan on tiettyjä piiloon jääviä taipumksia ja taitoja, olen sitä jo muutenkin epäillyt, mutta kun perhearki vie kaiken ajan, niin piiloon ne jäävätkin, toistaiseksi.
Eikä välttämättä juuri graafinen suunnittelija, mutta sisustussuunnittelija etenkin, soittelee vähän kelloja. Back to school? 😁Nuo melkein kaikki osuivat, mitä siis olen miettinyt. Ja juuri tuo Graafinen suunnittelija oli se mihin ammattikorkeaan hainkin aikoinaan😄 mutta ei minusta olisi ollut katselemaan pelkkää ruutua. (Eikä kyllä niin hyviä lahjojakaan😬)
Pidän enemmän käsillä tekemisestä. Tämän hetken työssäni saan myös tehdä tarkkaa työtä käsilläni. Siitä minä pidän.🤗
Sulle tuli mieleen ihan varmasti se visio minkä sanoin sulle siitä jos siirtäisin keittiön paikkaa?🤔
Täytyy harkita, ehkä joskus.. jotenkin itsestäni tuntuu etten voi olla sellainen luova oma itseni, kun en pääse toteuttamaan itseäni.. tämä on aika pitkään jo syönyt minua jollain tavalla..Haaveilija39 kirjoitti:
Nuo melkein kaikki osuivat, mitä siis olen miettinyt. Ja juuri tuo Graafinen suunnittelija oli se mihin ammattikorkeaan hainkin aikoinaan😄 mutta ei minusta olisi ollut katselemaan pelkkää ruutua. (Eikä kyllä niin hyviä lahjojakaan😬)
Pidän enemmän käsillä tekemisestä. Tämän hetken työssäni saan myös tehdä tarkkaa työtä käsilläni. Siitä minä pidän.🤗
Sulle tuli mieleen ihan varmasti se visio minkä sanoin sulle siitä jos siirtäisin keittiön paikkaa?🤔
Täytyy harkita, ehkä joskus.. jotenkin itsestäni tuntuu etten voi olla sellainen luova oma itseni, kun en pääse toteuttamaan itseäni.. tämä on aika pitkään jo syönyt minua jollain tavalla..Jeps, ei kyllä tunnu sulle sopivalta istua 8 tuntia päivässä ruudun edessä. Siihen nähden joku sisustussuunnittelija tai floristi/piha-ammattilainen kuulostaa heti luontevammalta.
En itse asiassa muistanut sitä keittiön siirtoideaa, kyse oli enemmänkin siitä millainen mielikuva ylipäänsä on jäänyt. Kai sen jotenkin aistii, kauhean vaikea sanoa.
Harkita voi, aikaa on. Ja just nyt ei ehkä ole koulun aika, mutta parin vuoden päästä hyvinkin. Ja jos ei muuten, niin oman mielenterveyden vuoksi ❤️randombypasser kirjoitti:
Jeps, ei kyllä tunnu sulle sopivalta istua 8 tuntia päivässä ruudun edessä. Siihen nähden joku sisustussuunnittelija tai floristi/piha-ammattilainen kuulostaa heti luontevammalta.
En itse asiassa muistanut sitä keittiön siirtoideaa, kyse oli enemmänkin siitä millainen mielikuva ylipäänsä on jäänyt. Kai sen jotenkin aistii, kauhean vaikea sanoa.
Harkita voi, aikaa on. Ja just nyt ei ehkä ole koulun aika, mutta parin vuoden päästä hyvinkin. Ja jos ei muuten, niin oman mielenterveyden vuoksi ❤️Tarvitsisin enemmän asiakaspalvelu henkisyyttä. Se on jollain lailla se asia mikä sitten häiritsee noissa ammateissa. 🫤
Onhan tässä koko loppu elämä aikaa miettiä mitä sitten isona tekisin🤔 ehkä mä perustan kotiini eläkkeellä ollessani taidemaalaamon. Teline mulla jo on..😁 toki tuo visio taitaa tulla vähän liian myöhään.. pitäisi kumminkin ennen sitä keksiä jotain… kiitos huolenpidosta💜Haaveilija39 kirjoitti:
Tarvitsisin enemmän asiakaspalvelu henkisyyttä. Se on jollain lailla se asia mikä sitten häiritsee noissa ammateissa. 🫤
Onhan tässä koko loppu elämä aikaa miettiä mitä sitten isona tekisin🤔 ehkä mä perustan kotiini eläkkeellä ollessani taidemaalaamon. Teline mulla jo on..😁 toki tuo visio taitaa tulla vähän liian myöhään.. pitäisi kumminkin ennen sitä keksiä jotain… kiitos huolenpidosta💜Toisille sopii se, että tehdään duunia enimmäkseen itekseen tai oman tiimin kanssa, jotkut toiset sitten kaipaavat enemmän jatkuvasti uusia ihmiskontakteja jotta viihtyvät paremmin. Kyllähän nuo suunnittelijan ja pihatyypin duunit on aika hyvin puolimatkassa, siinä on paljon yhteisöllisyyttä ja paljon sitä itsekseen tekemistä.
On, on todellakin, koko loppuelämä aikaa, eikä ikinä tarvitse olla valmis. Siitä telineestä on hyvä aloittaa, koska jostain on pakko aloittaa, jos meinaa aloittaa 😁
Hyvä piste aloittaa on miettiä mistä asioista on itse pitänyt aiemmissa töissään, mitkä on olleet sellaisia asioita jotka ovat "pelkkien" onnistumisten lisäksi tuoneet jatkuvasti hyvää mieltä. Ehkä ihmiset? Ehkä työn suoraviivaisuus? Ehkä ulkona työskenteleminen? Vaihtoehtoja on useita, miljoonia, mutta jokaisella on tietyt juttunsa. Itselläni pitkällisen pohdinnan myötä ne voisi tiivistää muotoon ihmiset-vapaudet-ongelmanratkaisu. Ei kauhean täsmällistä, vai mitä?randombypasser kirjoitti:
Toisille sopii se, että tehdään duunia enimmäkseen itekseen tai oman tiimin kanssa, jotkut toiset sitten kaipaavat enemmän jatkuvasti uusia ihmiskontakteja jotta viihtyvät paremmin. Kyllähän nuo suunnittelijan ja pihatyypin duunit on aika hyvin puolimatkassa, siinä on paljon yhteisöllisyyttä ja paljon sitä itsekseen tekemistä.
On, on todellakin, koko loppuelämä aikaa, eikä ikinä tarvitse olla valmis. Siitä telineestä on hyvä aloittaa, koska jostain on pakko aloittaa, jos meinaa aloittaa 😁
Hyvä piste aloittaa on miettiä mistä asioista on itse pitänyt aiemmissa töissään, mitkä on olleet sellaisia asioita jotka ovat "pelkkien" onnistumisten lisäksi tuoneet jatkuvasti hyvää mieltä. Ehkä ihmiset? Ehkä työn suoraviivaisuus? Ehkä ulkona työskenteleminen? Vaihtoehtoja on useita, miljoonia, mutta jokaisella on tietyt juttunsa. Itselläni pitkällisen pohdinnan myötä ne voisi tiivistää muotoon ihmiset-vapaudet-ongelmanratkaisu. Ei kauhean täsmällistä, vai mitä?Niin, nyt jos näin mietin niin pidän kyllä myös tiimityöskentelystä. Että tuskin pitemmän päälle sellainenkaan duuni olisi kivaa jos ei edes vähän olisi sosiaalisuutta. Eli ehkä harkitsen tulevana vuosina mitä sitten isona tekisin😁
Mut niinkö esim. kaupan kassalle mua ei kyllä saisi edes kirveelläkään. Arvostan kyllä heidän työtään.
Pitäisi osata olla myös itselleni armollinen siinä mielessä jos aloitan jonkun projektin, niin jos en saa sitä kerralla loppuun, niin sitä voi jatkaa myöhemmin..
Joo noilla spekseillä sitä haastetta saattaa olla, että löytyykö ollenkaan..ehkä yrittäjyydessä sitä saattaisi olla edes jonkinverran..
Hymm ehkä joku eläinten hoitoala olisi sinua varten? Ainakin nään, niin hyvin sinut koulutustehtävissä😁🤣Haaveilija39 kirjoitti:
Niin, nyt jos näin mietin niin pidän kyllä myös tiimityöskentelystä. Että tuskin pitemmän päälle sellainenkaan duuni olisi kivaa jos ei edes vähän olisi sosiaalisuutta. Eli ehkä harkitsen tulevana vuosina mitä sitten isona tekisin😁
Mut niinkö esim. kaupan kassalle mua ei kyllä saisi edes kirveelläkään. Arvostan kyllä heidän työtään.
Pitäisi osata olla myös itselleni armollinen siinä mielessä jos aloitan jonkun projektin, niin jos en saa sitä kerralla loppuun, niin sitä voi jatkaa myöhemmin..
Joo noilla spekseillä sitä haastetta saattaa olla, että löytyykö ollenkaan..ehkä yrittäjyydessä sitä saattaisi olla edes jonkinverran..
Hymm ehkä joku eläinten hoitoala olisi sinua varten? Ainakin nään, niin hyvin sinut koulutustehtävissä😁🤣Niin, hiljaksiin, ei ole kiirettä kun saa loppuikänsä töitä tehdä.
Eläinten hoitoala? Enpä tiiä. En ole riittävän kurinalainen, hommat hiukan liukuu ja naukuu. Ja muutenkin, tullut huomattua että harrastusten muuttaminen työksi ei ole mulle sopiva juttu ollenkaan 😁randombypasser kirjoitti:
Niin, hiljaksiin, ei ole kiirettä kun saa loppuikänsä töitä tehdä.
Eläinten hoitoala? Enpä tiiä. En ole riittävän kurinalainen, hommat hiukan liukuu ja naukuu. Ja muutenkin, tullut huomattua että harrastusten muuttaminen työksi ei ole mulle sopiva juttu ollenkaan 😁Niin saattaahan siinä olla haastetta😁 pitäisi varmasti hoitaa asiat myös kellon tarkkuudella. Muuten kyllä soveltuisit elin kuiskaajaksi🤭
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin saattaahan siinä olla haastetta😁 pitäisi varmasti hoitaa asiat myös kellon tarkkuudella. Muuten kyllä soveltuisit elin kuiskaajaksi🤭
Njoo, tuli kerran tehtyä harrasteesta työ ja se ei sopinut itelleni. Toisille sopii, mutta ei mulle.
Elin kuiskaaja... Tuota noin, herää mielenkiintoisia mielikuvia 😂randombypasser kirjoitti:
Njoo, tuli kerran tehtyä harrasteesta työ ja se ei sopinut itelleni. Toisille sopii, mutta ei mulle.
Elin kuiskaaja... Tuota noin, herää mielenkiintoisia mielikuvia 😂Saanen kysyä mikä tuo harraste oli?🤔
Hittolainen sielä välissä piti olla Ä…😉😋🤭 juuh siis sinä ja elin kuiskaus kuulostaa just passelilta puuhalta.😂 oot niin hyvä kuiskimaan mirreille🤣🤭Haaveilija39 kirjoitti:
Saanen kysyä mikä tuo harraste oli?🤔
Hittolainen sielä välissä piti olla Ä…😉😋🤭 juuh siis sinä ja elin kuiskaus kuulostaa just passelilta puuhalta.😂 oot niin hyvä kuiskimaan mirreille🤣🤭Se oli graafiset taiteilut ja vastaavat. Kokeilin mainospuolen hommia, mutta ei, ei toiminut ja piirtely- yms. harrasteet jäi siihen.
Seli seli, niinhän sitä muka piti olla 😂
Sitä paitsi toi elinkuiskaus kuulostaa paljon mielenkiintoisemmalta kuin eläinkuiskaus 😁randombypasser kirjoitti:
Se oli graafiset taiteilut ja vastaavat. Kokeilin mainospuolen hommia, mutta ei, ei toiminut ja piirtely- yms. harrasteet jäi siihen.
Seli seli, niinhän sitä muka piti olla 😂
Sitä paitsi toi elinkuiskaus kuulostaa paljon mielenkiintoisemmalta kuin eläinkuiskaus 😁Ai hittolainen kun ei olla keskusteltu näistä aiemmin. Vähän niinkö samoilla jäljillä nuoruudessa.☺️ niin ja siis itse mielelläni luon jotain ihan omaa, enkä todellakaan haluaisi kuunnella ohjeita. Vaan tehdä mitä itse lystää😁
Olet muuten täysin oikeassa voin tunnustaa, että elinkuiskaaja kuulostaa kyllä paljon hauskemmalta.. 😅 sen takia se siinä olikin. 🤭
Niin ellei nyt eläimiä haluaisi kuiskutella.. tai pikemminkin kouluttaa..Haaveilija39 kirjoitti:
Ai hittolainen kun ei olla keskusteltu näistä aiemmin. Vähän niinkö samoilla jäljillä nuoruudessa.☺️ niin ja siis itse mielelläni luon jotain ihan omaa, enkä todellakaan haluaisi kuunnella ohjeita. Vaan tehdä mitä itse lystää😁
Olet muuten täysin oikeassa voin tunnustaa, että elinkuiskaaja kuulostaa kyllä paljon hauskemmalta.. 😅 sen takia se siinä olikin. 🤭
Niin ellei nyt eläimiä haluaisi kuiskutella.. tai pikemminkin kouluttaa..Oli mulla samaa ja paljon vapauksiakin sinällään, mutta kun kivasta teki duunin, ei se enää ollut kivaa. Tai oli kyllä, mutta jotain siitä kuoli. Eli ei toimi mulle, mun on parempi pitää kivat jutut kivoina juttuina ja tehdä duunit jossain muissa jutuissa.
Sun mielenlaatua tuntien elinkuiskaaja ei mitenkään yllättänyt, vaikka arvelinkin sen olleen tahaton. Mutta sopi hyvin kuvaan kyllä 😂
Musta ei kyllä eläinkouluttajaa tulisi, olen liian kaveria niiden kanssa ja haluan pitääkin sen sellaisena. Paljon kaveria ja vähän pomoa, se sopii mun ja eläinten kuvioon. Ja sillä tavalla siitä ei vahingossakaan tule duunia, niin ei kuole kiinnostus eläimiin.randombypasser kirjoitti:
Oli mulla samaa ja paljon vapauksiakin sinällään, mutta kun kivasta teki duunin, ei se enää ollut kivaa. Tai oli kyllä, mutta jotain siitä kuoli. Eli ei toimi mulle, mun on parempi pitää kivat jutut kivoina juttuina ja tehdä duunit jossain muissa jutuissa.
Sun mielenlaatua tuntien elinkuiskaaja ei mitenkään yllättänyt, vaikka arvelinkin sen olleen tahaton. Mutta sopi hyvin kuvaan kyllä 😂
Musta ei kyllä eläinkouluttajaa tulisi, olen liian kaveria niiden kanssa ja haluan pitääkin sen sellaisena. Paljon kaveria ja vähän pomoa, se sopii mun ja eläinten kuvioon. Ja sillä tavalla siitä ei vahingossakaan tule duunia, niin ei kuole kiinnostus eläimiin.Pirpana kertoikin jotain tuosta sinun luovuudestasi😁 Hienoa taidetta on hänellä kotonaan.
Niin noh pitihän mun nyt saada edes vähän sun mielesi värisemään..🤭 niin ja siis minähän olen siveyden sipuli kyllähän sä sen tiedät🤣 en ajattele ikinä mitään tuhmaa. Niin ja katsos kun näen sussa kyllä vähän samaa vikaa😉
No kyllä mä vähän silloin kesällä katselin, että eläin kun eläin, niin se on sun kaveri😊 oli se sitten lintu tai kala. Niin eihän sitä kannata työllä pilata.Haaveilija39 kirjoitti:
Pirpana kertoikin jotain tuosta sinun luovuudestasi😁 Hienoa taidetta on hänellä kotonaan.
Niin noh pitihän mun nyt saada edes vähän sun mielesi värisemään..🤭 niin ja siis minähän olen siveyden sipuli kyllähän sä sen tiedät🤣 en ajattele ikinä mitään tuhmaa. Niin ja katsos kun näen sussa kyllä vähän samaa vikaa😉
No kyllä mä vähän silloin kesällä katselin, että eläin kun eläin, niin se on sun kaveri😊 oli se sitten lintu tai kala. Niin eihän sitä kannata työllä pilata.Mitähän pahaa mä olen taas sielläkin ehtinyt tekemään... Jaa juu joo, nyt muistankin, sellanen perusmiehinen pragmaattis-taiteellinen viritys 😂
Juu, musta ei mitään tuhmaa saa ulos edes yrittämällä, ei kuiskaajaa, ei elintä saatikka eläintä 😂
Jos oli hyvä opettaja, niin vois kai sen työksikin oppia muotoilemaan, mutta näillä taidoin ei kannata yrittää, parempi säilyttää se kaveruus, se ainakin toimii ja tuottaa iloa 🤗randombypasser kirjoitti:
Mitähän pahaa mä olen taas sielläkin ehtinyt tekemään... Jaa juu joo, nyt muistankin, sellanen perusmiehinen pragmaattis-taiteellinen viritys 😂
Juu, musta ei mitään tuhmaa saa ulos edes yrittämällä, ei kuiskaajaa, ei elintä saatikka eläintä 😂
Jos oli hyvä opettaja, niin vois kai sen työksikin oppia muotoilemaan, mutta näillä taidoin ei kannata yrittää, parempi säilyttää se kaveruus, se ainakin toimii ja tuottaa iloa 🤗Et mitään pahaa vaan luovaa. Se oli hieno, näin kuvia🤗
Joo ei saa. Et siis yhtään lähde mukaan mihinkään kaksimieliseen.. käyttäydyt aina, niin hymypoikamaisesti😂 sä oot oikeesti tosi hassu ukko.
Eläimet on.🥰 miten muuten mirrit voi?Haaveilija39 kirjoitti:
Et mitään pahaa vaan luovaa. Se oli hieno, näin kuvia🤗
Joo ei saa. Et siis yhtään lähde mukaan mihinkään kaksimieliseen.. käyttäydyt aina, niin hymypoikamaisesti😂 sä oot oikeesti tosi hassu ukko.
Eläimet on.🥰 miten muuten mirrit voi?No se oli semmonen nokkela pikaratkaisu eikä laisinkaan paskempi. Tosin tila alkaa siinäkin olemaan jo vähissä, yllätys 😁
Hymypoika, KYLLÄ! Se just kuvaa mua kaikkein parhaiten, niitähän mulla on hyllyssä koko peruskoulun mitalta täysi yhdeksän kappaleen värisuora ja puolet hymytytöistäkin (pöllittyjä) 🤣
Mirrit voi hyvin. Ovat lämpöisiä, kosteita ja kehräävät kun rapsuttelen. Kai ne tuosta kuivuvat, olivat äsken ulkona sateessa 😂randombypasser kirjoitti:
No se oli semmonen nokkela pikaratkaisu eikä laisinkaan paskempi. Tosin tila alkaa siinäkin olemaan jo vähissä, yllätys 😁
Hymypoika, KYLLÄ! Se just kuvaa mua kaikkein parhaiten, niitähän mulla on hyllyssä koko peruskoulun mitalta täysi yhdeksän kappaleen värisuora ja puolet hymytytöistäkin (pöllittyjä) 🤣
Mirrit voi hyvin. Ovat lämpöisiä, kosteita ja kehräävät kun rapsuttelen. Kai ne tuosta kuivuvat, olivat äsken ulkona sateessa 😂Sun täytyy etsiä jostain vähän isommat pokat😉
Kappas jäit siis kiinni😀 ilmankos et halunnut avata sitä vaatehuoneen ovea. Sieltähän noi patsaat olisivat löytyneet ja parit käsityölehdet.😂
Voi on mirreillä taas hyvät oltavat🥰 ihan kelpais kyllä myös tälle mirrille tuommoinen huolenpito. 🤭Haaveilija39 kirjoitti:
Sun täytyy etsiä jostain vähän isommat pokat😉
Kappas jäit siis kiinni😀 ilmankos et halunnut avata sitä vaatehuoneen ovea. Sieltähän noi patsaat olisivat löytyneet ja parit käsityölehdet.😂
Voi on mirreillä taas hyvät oltavat🥰 ihan kelpais kyllä myös tälle mirrille tuommoinen huolenpito. 🤭No mulla on siskolle parit pokat eteisessä odottamassa, kyllä se kohta niitä tarvii kuitennii. Oli joku heittänyt pois, poimin talteen, ehtaa antiikkia tavallaan.
No siis käsityö vai "käsityö" -lehdet? 🤔😂
Kosteaa mirriä on aina kiva rapsutella, mutta voi sitä rapsutella mirrin kosteaksikin, jos ei muuten satu turkki kostumaan. No hups mitä juttuja, palstan tarttis kyllä olla K-18 😂randombypasser kirjoitti:
No mulla on siskolle parit pokat eteisessä odottamassa, kyllä se kohta niitä tarvii kuitennii. Oli joku heittänyt pois, poimin talteen, ehtaa antiikkia tavallaan.
No siis käsityö vai "käsityö" -lehdet? 🤔😂
Kosteaa mirriä on aina kiva rapsutella, mutta voi sitä rapsutella mirrin kosteaksikin, jos ei muuten satu turkki kostumaan. No hups mitä juttuja, palstan tarttis kyllä olla K-18 😂Kyllä niille varmasti käyttöä löytyy. 😊 Tuosta tulikin mieleen, että mun äitini teki korvakoruja kun olin pieni. Komponenteista saa tehtyä erikoisia koruja.😁 kuten myös linnun sulista.
No oikeastaan noin luovana tyyppinä niille molemmille lehdille on varmasti käyttöä🤭
Hitto tulipa kuuma… nyt on niin hyvät jutut.
Hups suuntasin muuten jokunen viikko sitten ikävän puolelta seksi palstalle. K-18 Niin siellä voi antaa ”oikeasti kyytiä”🤭😂🙈 riippuu toki mielentilasta kuinka härskillä päällä oon. En mä muuten…Haaveilija39 kirjoitti:
Kyllä niille varmasti käyttöä löytyy. 😊 Tuosta tulikin mieleen, että mun äitini teki korvakoruja kun olin pieni. Komponenteista saa tehtyä erikoisia koruja.😁 kuten myös linnun sulista.
No oikeastaan noin luovana tyyppinä niille molemmille lehdille on varmasti käyttöä🤭
Hitto tulipa kuuma… nyt on niin hyvät jutut.
Hups suuntasin muuten jokunen viikko sitten ikävän puolelta seksi palstalle. K-18 Niin siellä voi antaa ”oikeasti kyytiä”🤭😂🙈 riippuu toki mielentilasta kuinka härskillä päällä oon. En mä muuten…Varmasti löytyy käyttöä, mutta saavat vielä tovin pokat odottaa.
Jasu eli Huitalehan on ainakin suunnitellut ellei jopa tehnyt kaikenlaista pientä kivaa komposiittimateriaaleista, niistä saa aikaiseksi oikeastaan mitä tahansa.
Taidan silti tilata vain sen "käsityö" -lehden 😂
Voihan sitä naapurissakin piipahtaa, mutt akoen jotenkin hedelmällisemmäksi tarvittaessa liekittää täällä Sinkuissa. Seksissä jokseenkin kaikki liekittää, niin höpötykset hukkuu mereen.randombypasser kirjoitti:
Varmasti löytyy käyttöä, mutta saavat vielä tovin pokat odottaa.
Jasu eli Huitalehan on ainakin suunnitellut ellei jopa tehnyt kaikenlaista pientä kivaa komposiittimateriaaleista, niistä saa aikaiseksi oikeastaan mitä tahansa.
Taidan silti tilata vain sen "käsityö" -lehden 😂
Voihan sitä naapurissakin piipahtaa, mutt akoen jotenkin hedelmällisemmäksi tarvittaessa liekittää täällä Sinkuissa. Seksissä jokseenkin kaikki liekittää, niin höpötykset hukkuu mereen.Sähkökomponentista oli kyse noissa koruissa. 🙄Näköjään vaikka mistä saa tehtyä ja vaikka mitä😁
Joo et sä vielä niin vanha oo että lähtisit virkkaamaan😉 osaisitko?
Jos sinne siirtyy, niin se ei ole niin luontevaa, ehkä niin kivaakaan. Tässä on jotenkin huomattavasti helpompi heittää mitä heittää.. haluisin imeä just sun tikkuu..
Noh joo onhan tolla ikävän puolella tullut puhuttua ja vaikka mitä. Sitä paitsi on kiva uhmata rajoja🤭 sen takia mulla olikin varmaan bannit jokin aika sitten.Haaveilija39 kirjoitti:
Sähkökomponentista oli kyse noissa koruissa. 🙄Näköjään vaikka mistä saa tehtyä ja vaikka mitä😁
Joo et sä vielä niin vanha oo että lähtisit virkkaamaan😉 osaisitko?
Jos sinne siirtyy, niin se ei ole niin luontevaa, ehkä niin kivaakaan. Tässä on jotenkin huomattavasti helpompi heittää mitä heittää.. haluisin imeä just sun tikkuu..
Noh joo onhan tolla ikävän puolella tullut puhuttua ja vaikka mitä. Sitä paitsi on kiva uhmata rajoja🤭 sen takia mulla olikin varmaan bannit jokin aika sitten.Saa, kaikesta saa jos mieli on sopivan vinksallaan eli luova, Toin ton Jasun komposiittihimmelin just siks esille, että sen möhnän kanssa voi tehdä ihan mitä vaan.
Ei kyllä enää virkkuu onnistuisi, ainakin luueln ettei onnistuisi. Muksuna olin ihan ok virkkaamaan ja nimellisesti osasin neuloakin. Ne jäi sitten kun mieleen tuli naiset ja käteen keskikalja 😂
Jep, juuri näin, täällä niillä sanoilla on ihan eri vaikutus. Seksi-palstalla kaikki tuhmempi on so last season -tavaraa, ketään ei kiinnosta. Täällä sen sijaan heti nousee porukalla kulmakarvat, että hei, nyt liekitetään, jäänpä seuraamaan 🤗randombypasser kirjoitti:
Saa, kaikesta saa jos mieli on sopivan vinksallaan eli luova, Toin ton Jasun komposiittihimmelin just siks esille, että sen möhnän kanssa voi tehdä ihan mitä vaan.
Ei kyllä enää virkkuu onnistuisi, ainakin luueln ettei onnistuisi. Muksuna olin ihan ok virkkaamaan ja nimellisesti osasin neuloakin. Ne jäi sitten kun mieleen tuli naiset ja käteen keskikalja 😂
Jep, juuri näin, täällä niillä sanoilla on ihan eri vaikutus. Seksi-palstalla kaikki tuhmempi on so last season -tavaraa, ketään ei kiinnosta. Täällä sen sijaan heti nousee porukalla kulmakarvat, että hei, nyt liekitetään, jäänpä seuraamaan 🤗Mielenkiintoinen möhnä jos siitä saa vaikka mitä aikaiseksi, mielikuvitus vaan rajana😀
Tuo on juurikin paha ikä. Jää kaikki fiksut tekemiset vähemmälle🤭 sähän olisit voinut neuloa tytöille lämpimiä kaulaliinoja🤣 vai oliko omat kädet ennemminkin tyttöjen kaulalla, niin ei olis tarvinnut edes lisälämpöä..😉
Tossa tilanteessa oli vähän niinkö yksityis show kun piipahdin siellä. Tai siis voihan toki olla että kirjoittelija on lennossa vaihtunut matkan varrella. Mutta minä vedin jutun loppuun. 😂 ja kun tuhmien puhumisestahan mä just tykkään, niin mikä ettei.😋Haaveilija39 kirjoitti:
Mielenkiintoinen möhnä jos siitä saa vaikka mitä aikaiseksi, mielikuvitus vaan rajana😀
Tuo on juurikin paha ikä. Jää kaikki fiksut tekemiset vähemmälle🤭 sähän olisit voinut neuloa tytöille lämpimiä kaulaliinoja🤣 vai oliko omat kädet ennemminkin tyttöjen kaulalla, niin ei olis tarvinnut edes lisälämpöä..😉
Tossa tilanteessa oli vähän niinkö yksityis show kun piipahdin siellä. Tai siis voihan toki olla että kirjoittelija on lennossa vaihtunut matkan varrella. Mutta minä vedin jutun loppuun. 😂 ja kun tuhmien puhumisestahan mä just tykkään, niin mikä ettei.😋Sun tarttee Jasulta kysyä tarkemmin, mutta joo, siitä voi tehdä melkein mitä vain, toki lähinnä muotissa. Mutta muottejahan saa ostettua tai tehtyä... 😂
No sepä just, mulla oli kaulan ympärille muutakin annettavaa kuin huivi. Alkaen niistä käsistä, alkaen... 😁
Parempi liekittää Sinkuissa, sillä on jotain erityistä arvoakin 😁randombypasser kirjoitti:
Sun tarttee Jasulta kysyä tarkemmin, mutta joo, siitä voi tehdä melkein mitä vain, toki lähinnä muotissa. Mutta muottejahan saa ostettua tai tehtyä... 😂
No sepä just, mulla oli kaulan ympärille muutakin annettavaa kuin huivi. Alkaen niistä käsistä, alkaen... 😁
Parempi liekittää Sinkuissa, sillä on jotain erityistä arvoakin 😁Jos puhut huitaleesta, niin en oo nyt törmännyt hänen kirjoituksiin pitkään aikaan.🙁 hähää mä keksikin heti hyvän muotin😂 etkä kyllä varmasti keksi että minkä😋
No mut tuolla tavalla se kaula vaan palelee jos siis meinasit jotenkin nuolla sitä🤭
Joo täällä on hyvä liekittää, niin tulee palstalle vähän menoa. 😉 Toisinaan on vaan kiva piipahtaa muualla heittää vitsiä, kun ei täällä kaikki lähde näihin mun juttuihin mukaan😅Haaveilija39 kirjoitti:
Jos puhut huitaleesta, niin en oo nyt törmännyt hänen kirjoituksiin pitkään aikaan.🙁 hähää mä keksikin heti hyvän muotin😂 etkä kyllä varmasti keksi että minkä😋
No mut tuolla tavalla se kaula vaan palelee jos siis meinasit jotenkin nuolla sitä🤭
Joo täällä on hyvä liekittää, niin tulee palstalle vähän menoa. 😉 Toisinaan on vaan kiva piipahtaa muualla heittää vitsiä, kun ei täällä kaikki lähde näihin mun juttuihin mukaan😅Jep, Huitale on Jasu tai toisinpäin. Eipä tosiaan ole Japsuttia hetkeen näkynyt, toivottavasti on kaikki ok...
Keksit muotin... Tuota noin... Koiran kirsun? 😂
No siis eihän sitä nyt ulkona pakkasilla nuolla kaulaa! En minäkään ihan sika ole, vain porsas. Pieni sellainen. Siis kooltani, luonteelta täysi sika, tietenkin.
Täällä todellakin saa vauhtia aikaiseksi kun vähän liekittää, ainakin kaikki palsta kyylääjät hekumoivat arvaustensa kanssa 😂randombypasser kirjoitti:
Jep, Huitale on Jasu tai toisinpäin. Eipä tosiaan ole Japsuttia hetkeen näkynyt, toivottavasti on kaikki ok...
Keksit muotin... Tuota noin... Koiran kirsun? 😂
No siis eihän sitä nyt ulkona pakkasilla nuolla kaulaa! En minäkään ihan sika ole, vain porsas. Pieni sellainen. Siis kooltani, luonteelta täysi sika, tietenkin.
Täällä todellakin saa vauhtia aikaiseksi kun vähän liekittää, ainakin kaikki palsta kyylääjät hekumoivat arvaustensa kanssa 😂Eiii väärin meni... 😄 No kyllä se semmoinen jykevä tatti on mulla nyt mielessä😂
No mä ajattelin jos sulla nyt olis ollut vaikka suolasta pulaa.. 🤣 mutta joo pienikokoisuutesi ansioista sovitaan että olet 🐷 niin ja mitä tuohon loppuun tulee, niin eihän se oikeasti pidä paikkansa. Olet vaan hitusen verran haastavampi.🎅🏻
Onks mulla nyt jäänyt joku draama lukematta? Sisäpiiritietoa 😀 Joo varmasti täällä veikkaillaan vaikka mitä sudokuja. Toi tonne eiku tonne eiku eiku eiku tonne😅Haaveilija39 kirjoitti:
Eiii väärin meni... 😄 No kyllä se semmoinen jykevä tatti on mulla nyt mielessä😂
No mä ajattelin jos sulla nyt olis ollut vaikka suolasta pulaa.. 🤣 mutta joo pienikokoisuutesi ansioista sovitaan että olet 🐷 niin ja mitä tuohon loppuun tulee, niin eihän se oikeasti pidä paikkansa. Olet vaan hitusen verran haastavampi.🎅🏻
Onks mulla nyt jäänyt joku draama lukematta? Sisäpiiritietoa 😀 Joo varmasti täällä veikkaillaan vaikka mitä sudokuja. Toi tonne eiku tonne eiku eiku eiku tonne😅Ai hitto, miten mä nyt noin pihalla olin tästä hommasta? Olis tietenkin pitänyt arvata, että tattihan se on mielessä näin syksyisin 😂
Kyllä mä olen ihan kokovartalosika syntyjään, tosin suolaton, että se osuus tarttee sitten itte hoitaa ennen uuniin laittoa 😁
Ainahan täällä on joku parisuhdesudoku menossa, Mikkis sitä, Norppa tätä, Rande sinne, Huitale tonne, Tositypy nähty, Disseä ei ja niin edelleen. Aina. 😂randombypasser kirjoitti:
Ai hitto, miten mä nyt noin pihalla olin tästä hommasta? Olis tietenkin pitänyt arvata, että tattihan se on mielessä näin syksyisin 😂
Kyllä mä olen ihan kokovartalosika syntyjään, tosin suolaton, että se osuus tarttee sitten itte hoitaa ennen uuniin laittoa 😁
Ainahan täällä on joku parisuhdesudoku menossa, Mikkis sitä, Norppa tätä, Rande sinne, Huitale tonne, Tositypy nähty, Disseä ei ja niin edelleen. Aina. 😂Niin no olisihan sun nyt sienestäjänä pitänyt tietää että tattihan se on aina mielessä.. 😂 mitäpä sitä muuta…
No sun täytyy ostaa kokovartalo sikapuku niin uskon😂
Tuosta tulikin mieleen ajattelin aluksi, Siis ihan ennen kuin edes oikein juteltiin mistään. että olet kunnon playeri 🙈 Olet kumminkin tuollainen kunnon seuramies, naisten naurattaja.. 😁 sen takia olis kyllä jäänyt viestit laittamatta…Haaveilija39 kirjoitti:
Niin no olisihan sun nyt sienestäjänä pitänyt tietää että tattihan se on aina mielessä.. 😂 mitäpä sitä muuta…
No sun täytyy ostaa kokovartalo sikapuku niin uskon😂
Tuosta tulikin mieleen ajattelin aluksi, Siis ihan ennen kuin edes oikein juteltiin mistään. että olet kunnon playeri 🙈 Olet kumminkin tuollainen kunnon seuramies, naisten naurattaja.. 😁 sen takia olis kyllä jäänyt viestit laittamatta…Mikä puku??? Mullahan on jo sellanen, saatu syntymässä, venynyt vähän käytössä, niin alkaa roikkumaan sieltä täältä 😂
Minä playeri? Toi oli kyllä kovin statement mitä on ikinä annettu 🤣randombypasser kirjoitti:
Mikä puku??? Mullahan on jo sellanen, saatu syntymässä, venynyt vähän käytössä, niin alkaa roikkumaan sieltä täältä 😂
Minä playeri? Toi oli kyllä kovin statement mitä on ikinä annettu 🤣Se kuuluu ikään.😄 samaa venymistä täälläkin päässä havaittu😅 vieläkun saisit sellaisen oikein kauniin pinkin värin ihoon niin johan olisit nöf nöf. Vaikka en kyllä silti susta sikaa saa😁
Joo siis mutta kyllä ne playerin saappaat taitaa mennä ihan jollekulle muulle. Se oli varmaan se kun pidin sun jutuista.. sit katselin jonkun anon kommenttia (Rande on jonkun rekatun perävalo).. aina sielä missä sekin.. taisitkin joskus heittää vitsillä että laita viestiä?.. mietin että en varmasti laita😅Haaveilija39 kirjoitti:
Se kuuluu ikään.😄 samaa venymistä täälläkin päässä havaittu😅 vieläkun saisit sellaisen oikein kauniin pinkin värin ihoon niin johan olisit nöf nöf. Vaikka en kyllä silti susta sikaa saa😁
Joo siis mutta kyllä ne playerin saappaat taitaa mennä ihan jollekulle muulle. Se oli varmaan se kun pidin sun jutuista.. sit katselin jonkun anon kommenttia (Rande on jonkun rekatun perävalo).. aina sielä missä sekin.. taisitkin joskus heittää vitsillä että laita viestiä?.. mietin että en varmasti laita😅No saunomalla saa hoidettua sen pinkin nahan, ei ole ongelma, nöf nöf 😂
Höpöttäjä mä kyllä olen, playeri en oikein.
Et sitten laittanut viestiä 🤭😂randombypasser kirjoitti:
No saunomalla saa hoidettua sen pinkin nahan, ei ole ongelma, nöf nöf 😂
Höpöttäjä mä kyllä olen, playeri en oikein.
Et sitten laittanut viestiä 🤭😂Niin tai sopivasti ottaen aurinkoa😁 toki suosittelen saunaa, on paljon terveellisempi tapa.
Joo siis et ole et🙂
No sillä hetkellä, en laittanut. Joku muu hoiti sen sitten😁Haaveilija39 kirjoitti:
Niin tai sopivasti ottaen aurinkoa😁 toki suosittelen saunaa, on paljon terveellisempi tapa.
Joo siis et ole et🙂
No sillä hetkellä, en laittanut. Joku muu hoiti sen sitten😁Mä en pala kovin helposti, niin se sauna on parempi vaihtoehto ylipäänsä 😂
Toi on toi Joku Muu kyllä vikkelä kaveri, se on pakko sanoa 😂randombypasser kirjoitti:
Mä en pala kovin helposti, niin se sauna on parempi vaihtoehto ylipäänsä 😂
Toi on toi Joku Muu kyllä vikkelä kaveri, se on pakko sanoa 😂Mulle tulee hetkessä rajat, mutta en oikein rusketu🌞🦞 tässä tapauksessa olenkin sitten hyvin pinkki pitkän aikaa.
No älä muuta sano, kyllä mä vähän hieraisin silmiäni siinä kankkusessa ollessani.. mut näinhän se menee nopeat syö hitaat😉😅Haaveilija39 kirjoitti:
Mulle tulee hetkessä rajat, mutta en oikein rusketu🌞🦞 tässä tapauksessa olenkin sitten hyvin pinkki pitkän aikaa.
No älä muuta sano, kyllä mä vähän hieraisin silmiäni siinä kankkusessa ollessani.. mut näinhän se menee nopeat syö hitaat😉😅Mä lähinnä ruskistun, mutta toki osaan tarvittaessa muuttua myös punaiseksi. Tosin sekin menee yleensä nopeasti ohi.
Nopeet ei syö hitaita, vaan nopeet syö enemmän 😂randombypasser kirjoitti:
Mä lähinnä ruskistun, mutta toki osaan tarvittaessa muuttua myös punaiseksi. Tosin sekin menee yleensä nopeasti ohi.
Nopeet ei syö hitaita, vaan nopeet syö enemmän 😂Parempi se ruskea tanko on kesäisin kuin punainen. Enkä edes sano mitä tähän voisi lisätä😂
Ai perhana, siksikö sä sitä kutsut… 🤣 joo tunnustan jään kyllä sulle kaikessa kakkoseksi… Mitenköhän paljon syöt nykyisin.🤔Haaveilija39 kirjoitti:
Parempi se ruskea tanko on kesäisin kuin punainen. Enkä edes sano mitä tähän voisi lisätä😂
Ai perhana, siksikö sä sitä kutsut… 🤣 joo tunnustan jään kyllä sulle kaikessa kakkoseksi… Mitenköhän paljon syöt nykyisin.🤔Aaaaaa... Joo... Tota nyt veti hiljaiseksi, ruskea tanko 🤣
No aina joku syö, jotain ja/tai nopeasti tai päinvastoin 😁randombypasser kirjoitti:
Aaaaaa... Joo... Tota nyt veti hiljaiseksi, ruskea tanko 🤣
No aina joku syö, jotain ja/tai nopeasti tai päinvastoin 😁Niin tota noin kummasta sinä pidät enemmän🤔🤣 joo ei tartte vastata🤭😂😂
No mä olen kyllä niin hidas tajuamaan, että siinäkin jo päihität mut😂 mutta minkäs sille mahtaa..Haaveilija39 kirjoitti:
Niin tota noin kummasta sinä pidät enemmän🤔🤣 joo ei tartte vastata🤭😂😂
No mä olen kyllä niin hidas tajuamaan, että siinäkin jo päihität mut😂 mutta minkäs sille mahtaa..Joo sori huonosta läpästä…
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin tota noin kummasta sinä pidät enemmän🤔🤣 joo ei tartte vastata🤭😂😂
No mä olen kyllä niin hidas tajuamaan, että siinäkin jo päihität mut😂 mutta minkäs sille mahtaa..Mä en oikein tiedä, noi tangot ei oikein ole mun juttu. Tai siis ainakaan tanssien ne ei ole mun juttu, sujuvasti kyllä kuuntelen tangoja 😂
Mä en oikein tiedä, noi tangot ei oikein ole mun juttu. Tai siis ainakaan tanssien ne ei ole mun juttu, sujuvasti kyllä kuuntelen tangoja 😂
No tästä ollaan kyllä samaa mieltä. Ei kyllä oikein vielä taivu tähän kroppaan tangot.😂
Mut hei nyt mä vähän hiffaan sä senkin kettu vaihdoit TANKo sanasta humppaan. Mutta mutta tanko kun Tango. Ja tanko tanko.🤪Haaveilija39 kirjoitti:
No tästä ollaan kyllä samaa mieltä. Ei kyllä oikein vielä taivu tähän kroppaan tangot.😂
Mut hei nyt mä vähän hiffaan sä senkin kettu vaihdoit TANKo sanasta humppaan. Mutta mutta tanko kun Tango. Ja tanko tanko.🤪Ja sitten on myös Kanadalainen bändi, Tanko-Jones 😂 Epäselvää on mistä nimi tulee, koska ei ne ainakaan tangoa soita eikä vedä keikoilla (itse) tankotanssia 😁
Ja sitten on myös Kanadalainen bändi, Tanko-Jones 😂 Epäselvää on mistä nimi tulee, koska ei ne ainakaan tangoa soita eikä vedä keikoilla (itse) tankotanssia 😁
Hymm varsin outoa.. tai siis tuo nimi.. oliskos näyttää videota jos sieltä paljastuukin jotain? 😂Ehkä he pitää erikoisen hyvää huolta JORMISTA👍🏼 kato kukapa nyt ei JORMISTA tykkää🤔 Rakkaalla lapsella on monta nimeä..
Haaveilija39 kirjoitti:
Hymm varsin outoa.. tai siis tuo nimi.. oliskos näyttää videota jos sieltä paljastuukin jotain? 😂Ehkä he pitää erikoisen hyvää huolta JORMISTA👍🏼 kato kukapa nyt ei JORMISTA tykkää🤔 Rakkaalla lapsella on monta nimeä..
No ehkä tämä nyt jo antiikkinen kappale valaisee asiaa paremmin, luultavasti biisi on tuttukin 😂
https://www.youtube.com/watch?v=yGLwqtOF_XYrandombypasser kirjoitti:
No ehkä tämä nyt jo antiikkinen kappale valaisee asiaa paremmin, luultavasti biisi on tuttukin 😂
https://www.youtube.com/watch?v=yGLwqtOF_XYNo ei tuu mitään mieleen kyseisestä bändistä…
https://youtu.be/XtfCef3SgqI?si=JLYRrqWkF7VbjjZj
Mites on tää?🙄🤣Haaveilija39 kirjoitti:
No ei tuu mitään mieleen kyseisestä bändistä…
https://youtu.be/XtfCef3SgqI?si=JLYRrqWkF7VbjjZj
Mites on tää?🙄🤣Ohhoh. No Tanko-Joonas olikin aikaa kauan sitten kova nimi, niin ei ihme.
Emmää oikein tiedä... Kyllä on ollut tapana pelata räsypokat sekaporukalla, vähän arveluttavaa pelkässä kundiseurassa 😂randombypasser kirjoitti:
Ohhoh. No Tanko-Joonas olikin aikaa kauan sitten kova nimi, niin ei ihme.
Emmää oikein tiedä... Kyllä on ollut tapana pelata räsypokat sekaporukalla, vähän arveluttavaa pelkässä kundiseurassa 😂Niin ja siis harvemmin kuuntelen raskasta musaa😊 pidin kyllä kovin tuosta, niin ja musavideo oli hauska. 😁 Ihan hyvä tutustua uusiin bändeihin, niin on omalla spotify listalla vähän vaihtelua.. voisitkin lähetellä mulle kaikkia hyviä biisejä jossain välissä. Oon aika varma että sulla on takataskussa yhtä ja toista hyvää.🤗
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin ja siis harvemmin kuuntelen raskasta musaa😊 pidin kyllä kovin tuosta, niin ja musavideo oli hauska. 😁 Ihan hyvä tutustua uusiin bändeihin, niin on omalla spotify listalla vähän vaihtelua.. voisitkin lähetellä mulle kaikkia hyviä biisejä jossain välissä. Oon aika varma että sulla on takataskussa yhtä ja toista hyvää.🤗
Takataskussa on kaikenlaista, hyviksi en niitä kyllä menis sanomaan 😂
Takataskussa on kaikenlaista, hyviksi en niitä kyllä menis sanomaan 😂
No löytyy varmaan ainakin purkkaa😄
No mä janoan niitä sun taskuja. 😂Haaveilija39 kirjoitti:
No löytyy varmaan ainakin purkkaa😄
No mä janoan niitä sun taskuja. 😂Purkat on muualla kuin perstaskuissa, muuten niitä ei syö edes jätepuristin 😂
Purkat on muualla kuin perstaskuissa, muuten niitä ei syö edes jätepuristin 😂
Niinkö tuhtia tavaraa sieltä sun takapuolelta tulee🤭että on sitten syömiset ja tavarat käyttökelvottomia.🤣 sitäpaitsi sä oot aina seisomassa tai siis liikkeessä.. Niin ei ne nyt, niin lyttyyn mee..
https://youtu.be/OoS8cOIJuEY?si=Qm_k3LLdVuD6flKM
Meistä molemmista tuli heittämällä johdon assistentteja. Ei hassumpi jobi. 😄
"Voisit olla johdon assistentti!
Sinusta tulisi hyvä johdon assistentti. Assistentin työtä on vastata viraston, yrityksen tai organisaation päivittäisten asioiden sujumisesta. Assistentti tekee monipuolista toimistotyötä: huolehtii esimerkiksi postista, ajanvarauksista ja puheluiden vastaanottamisesta. Työtä voivat olla myös tapahtumajärjestäminen, viestintä, henkilöstö- ja taloushallinto sekä erilaiset järjestelytehtävät.
Sopisit johdon assistentiksi, sillä olet todellinen moniosaaja ja jokapaikanhöylä. Olet sosiaalinen ja palveluhenkinen, yhteistyötaitoinen tyyppi. Nautit reippaasta työtahdista ja siitä, että sinulla on jatkuvasti jotakin tehtävää. Sinulla on hyvät tietotekniikkataidot. Osaat myös ennakoida ja tehdä tarvittaessa nopeasti päätöksiä. Olet järjestelmällinen ja huolellinen tyyppi, jonka käsissä langat pysyvät vaivatta. "Ei hassumpi jobi kyllä riippuu ihan siitä johdosta, mistä roikkuu. Ei kun siis mitä assisteeraa.
Mutta voin assisteeraa edelleen Teitä, Teidän Korkeutenne, se tuntuu toimivan 😁randombypasser kirjoitti:
Ei hassumpi jobi kyllä riippuu ihan siitä johdosta, mistä roikkuu. Ei kun siis mitä assisteeraa.
Mutta voin assisteeraa edelleen Teitä, Teidän Korkeutenne, se tuntuu toimivan 😁Kyllähän se riippuu ihan henkilokemioista, miten se assisteeraaminen onnistuu. Kaikilla pitää olla yhteisymmärrys siitä, mitä siihen toimenkuvaan kuuluu ja mitä ei. Olen hyvin tarkka näissä asioissa. En haaskaa aikaani keskinkertaisuuksiin. 😆😆😆
Heh! Hyvä! Toimivia asioita ei ole syytä muuttaa. 😂tosi.typy kirjoitti:
Kyllähän se riippuu ihan henkilokemioista, miten se assisteeraaminen onnistuu. Kaikilla pitää olla yhteisymmärrys siitä, mitä siihen toimenkuvaan kuuluu ja mitä ei. Olen hyvin tarkka näissä asioissa. En haaskaa aikaani keskinkertaisuuksiin. 😆😆😆
Heh! Hyvä! Toimivia asioita ei ole syytä muuttaa. 😂Kun tietää paikkansa, ovat asiat helpompia 😂
Kun tietää paikkansa, ovat asiat helpompia 😂
Näin on. Puhut vähän, mutta asiaa. 😂
- Anonyymi
Voisit olla rikostutkijat.
Kieltämättä totta. Kirkon poltto jossa luultavasti viaton vanhus lavastettiin tutkittaisiin ensimmäisenä, sitten lähdettäisiin selvittämään nord streamit, estoniakin pitäisi ottaa pöytälaatikkoon muhimaan.
-harmiseikirj-Oho. Voisi kyllä toimia sulle, olet melko perinpohjainen asioita selvittäessäsi, sen huomaa näissä palstavänkäilyissä, hyvällä tavalla.
No voihan vitulis. Tv-ohjelmista, kouluaineista ja ammateista yms. puuttui kokonaan ne vaihtoehdot mitä valitsin vastaukseksi ilman monivalintaa. En taida vaihtaa lavastajaksi, taitaa nykyisessä ammatissa päästä enemmän käyttämään luovuutta. 🤣 Ja paras työ on yhdistelmä haastavaa konkreettista ja vielä haastavampaa abstraktia.
Voisit olla lavastaja!
Sinusta tulisi hyvä lavastaja. Lavastaja vastaa esimerkiksi elokuvien ja tv-ohjelmien tai teatteriesityksen visuaalisesta kokonaisuudesta. Lavastaja tekee yhteistyötä ohjaajan ja muiden työryhmän jäsenten kanssa.
Sopisit lavastajaksi, sillä olet luova ja kekseliäs tyyppi. Visuaalisuus on sinulle tärkeää: kiinnität aina tarkasti huomiota siihen, miltä asiat näyttävät ja sinulla on hyvä hahmotuskyky. Osaat nähdä kokonaisuudet, mutta myös keskittyä yksityiskohtiin. Nautit konkreettisesta ja monipuolisesta työstä, jossa pääset toteuttamaan itseäsi ja ideoitasi. Työskentelet mielelläsi muiden kanssa ja sinulla on hyvät kommunikointi- ja yhteistyötaidot.Aika mielenkiintoinen tulos juuri sulle 😯
Toki lavastajan duunissakin sitä luovuutta ja soveltamiskykyä tarvitaan, niin ei ihme sinällään.
Sain myös lavastajan. Tämä testi on humpuukia, sillä valitsin mm. työn, jossa saisin työskennellä itsenäisesti. Muutenkin vaihtoehdot olivat sen verran suppeita, ettei niissä ollut aina sitä mitä halusin valita. Ähhhh.. unohtakaa nämä tällaiset.
No nuo visailut ja testit onkin viihdettä, huumoriakin, vakavuutta niissä on noin 1%, jos sitäkään.
Voisit olla lavastaja!
Sinusta tulisi hyvä lavastaja. Lavastaja vastaa esimerkiksi elokuvien ja tv-ohjelmien tai teatteriesityksen visuaalisesta kokonaisuudesta. Lavastaja tekee yhteistyötä ohjaajan ja muiden työryhmän jäsenten kanssa.
Sopisit lavastajaksi, sillä olet luova ja kekseliäs tyyppi. Visuaalisuus on sinulle tärkeää: kiinnität aina tarkasti huomiota siihen, miltä asiat näyttävät ja sinulla on hyvä hahmotuskyky. Osaat nähdä kokonaisuudet, mutta myös keskittyä yksityiskohtiin. Nautit konkreettisesta ja monipuolisesta työstä, jossa pääset toteuttamaan itseäsi ja ideoitasi. Työskentelet mielelläsi muiden kanssa ja sinulla on hyvät kommunikointi- ja yhteistyötaidot.
Tuosta lopun tekstistä voi kyllä olla montaa mieltä...Kappas. Mutta lavastajat on kyllä aika monipuolisia olentoja, luovia ja käteviä käsistään, tavalla tai toisella. Laitapa harkintaan 😉
- Anonyymi
niin tavallaan voi sanoa että olen tehnyt jotain hyviä sopimuksia jotta pärjään aika kohtuullisesti...
- Anonyymi
netto-rahasi sen summasn ratksaisee ...
- Anonyymi
Tein siix muutamia todella hyviä sopimuksia asunnonkin ja juttujen kanssa, joitain vuosia sitten...
- Anonyymi
Voisit olla johdon assistentti!
Siitä pitävä tulos, että hakiessani yhtä asiantuntijatehtävää haastatteluja kertoi olevansa kiinnostunut minusta johdon asistenssina osaamiseni perusteella. En varsinaisesti ilahtunut, koska asistentti kuulosti korvissani epäilyttävältä. Hän pyysi ottamaan uudestaan yhteyttä, jos olisin kiinnostunut. En ottanut, koska epäilin asistenttien palkkatason olevan kehno.Johdon assarit on usein aika hyvin palkattuja, mutta hieman johtajasta riippuen se työkin on melko rankkaa. Tarttee olla aika tarkat rajat siitä mikä kuuluu sen assarin hommiin, muuten kattaus lähtee rönsyilemään herkästi 24/7 palvelijan roolin puolelle, tullut nähtyä jonkun kerran, onneksi ei ole tullut koettua.
- Anonyymi
Johdon assarit on usein aika hyvin palkattuja, mutta hieman johtajasta riippuen se työkin on melko rankkaa. Tarttee olla aika tarkat rajat siitä mikä kuuluu sen assarin hommiin, muuten kattaus lähtee rönsyilemään herkästi 24/7 palvelijan roolin puolelle, tullut nähtyä jonkun kerran, onneksi ei ole tullut koettua.
Juurikin 24/7 palvelijan roolia karsastin. Kaiken lisäksi tiedän tuntevani kaunaa, jos ansioni toisen nimiin kirjataan. Jopa kauniisti pyytämälläkin jäädä selän taakse jää kaivelemaan. Ihan omissakin työtehtävissä tullut joskus samaa koettua. Ikävä naisihminen olen, muttei kannata valita mitään, minkä tietää rasittavan omaa elämää.
Voisit olla koulunkäynninohjaaja!
Sinusta tulisi hyvä koulunkäynninohjaaja. Koulunkäynninohjaaja auttaa ja tukee oppilaita, jotka tarvitsevat erityistä tukea esimerkiksi oppimisvaikeuksien, liikunta- tai aistivamman tai sosiaalisen tilanteensa vuoksi.
Sopisit koulunkäynninohjaajaksi, koska sinulla on voimakas halu auttaa muita. Pidät lasten kanssa työskentelemisestä ja siitä ajatuksesta, että voit vaikuttaa työssäsi positiivisesti nuorten elämään. Perusluonteeltasi olet empaattinen, oikeudenmukainen ja kärsivällinen tyyppi. Olet myös joustava ja sopeutumiskykyinen. Myös vuorovaikutus- ja yhteistyötaitosi ovat kohdillaan – se onkin tärkeää, sillä koulunkäynninohjaaja tekee tiivistä yhteistyötä opettajien kanssa.
No mutta minähän olen! 😅Yllätys!!! 😂
Kokeilepa ensi kerralla koulukänninohjaajan pestiä, voisi hiukan muuttua kuviot 😁randombypasser kirjoitti:
Yllätys!!! 😂
Kokeilepa ensi kerralla koulukänninohjaajan pestiä, voisi hiukan muuttua kuviot 😁Voisi joo. Kävin viime viikolla muutes Espoossa ja Kauniaisissa toki myös. 😜
Huitale kirjoitti:
Voisi joo. Kävin viime viikolla muutes Espoossa ja Kauniaisissa toki myös. 😜
Vihdintietä kehä 3:lle ja kotiin äkkiä. 😂
Huitale kirjoitti:
Kävin Sunan alueella. Aika lähellä Suvelaa?
Huitale kirjoitti:
Vihdintie on syvältä. Todella syvältä. Ilmankos pakenit vikkelästi 😂
Huitale kirjoitti:
Kävin Sunan alueella. Aika lähellä Suvelaa?
Liian lähellä. Mutta voisin arvata missä kävit, ammatillisen taustasi perusteella vaihtoehdot ovat aika vähissä anuS-alueella 😁
Liian lähellä. Mutta voisin arvata missä kävit, ammatillisen taustasi perusteella vaihtoehdot ovat aika vähissä anuS-alueella 😁
Liittyy harrastukseeni. Ei ammattiin. Eläimet. 🙂
Huitale kirjoitti:
Liittyy harrastukseeni. Ei ammattiin. Eläimet. 🙂
Aaaaa, eläinharrastus.... Mutta enhän mä ole ollut kotona päiväsaikaan 😂
Aaaaa, eläinharrastus.... Mutta enhän mä ole ollut kotona päiväsaikaan 😂
Siinä neljän aikaan kävin. Löytyi kiva kaveri kotiin tuotavaksi. 😄
Huitale kirjoitti:
Siinä neljän aikaan kävin. Löytyi kiva kaveri kotiin tuotavaksi. 😄
Saateri... Harmi etten ollut himassa silloin 🤣
- Anonyymi
Aivan niin.
- SheenaVoisiko tuon kommenttisi oikeastaan tulkita niin, että siinä paha missä mainitaan? Mietin vain aiempia kommenttejasi töihin liittyen...
Mulle tuli osuva..
Voisit olla kiinteistönhoitaja!
Sinusta tulisi hyvä kiinteistönhoitaja. Kiinteistönhoitaja hoitaa ja huoltaa työkseen kiinteistöjä ja niiden piha-alueita. Työhön kuuluu pieniä huolto- ja korjaustöitä, ympäristön siisteyden ja turvallisuuden valvontaa sekä piha-alueiden hoitoa. Työ on vaihtelevaa, fyysistä ja itsenäistä.
Sopisit kiinteistönhoitajaksi, koska olet ahkera, huolellinen ja vastuullinen tyyppi. Fyysinen ja konkreettinen työ on sinua varten, etkä viihdy kovin pitkään aloillasi. Pidät puuhastelusta ja käsillä työskentelystä. Olet hyvä koneiden ja laitteiden kanssa. Teet mielelläsi töitä yksin, mutta olet myös sosiaalinen ja sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot.
Mut hei.. mähän olen koneistaja.. juuri tuollaisia arvoja koneistaja tarvitsee...Laitapa sisko harkintaan, kiinteistönhoitajan homma on varma jos ei itse sössi, koska ne kiinteistöt harvemmin katoavat minnekään, niitä on hiukan hankala ulkoistaa vaikkapa Kiinaan...
Laitapa sisko harkintaan, kiinteistönhoitajan homma on varma jos ei itse sössi, koska ne kiinteistöt harvemmin katoavat minnekään, niitä on hiukan hankala ulkoistaa vaikkapa Kiinaan...
Nooh.. tarttisi olla ajokortti.. ei onnaa sit millään. Dösälläkö mä kävisin auraamassa ja viemässä liput liputuspäivinä..?
Olen ollut muksuna tienaamassa kiinteistöhuoltomiehen apurina.. voin siis hyvällä omallatunnolla sanoa, että ei.
- Anonyymi
Floristi! No sitähän mä olen omalla tontillanikin, kukkasia ja koristepensaita, köynnöksiä. Tosin ensin myyrät söivät sipulikukkaset. Senverran hain tietoa ett muutamat toiset kasvit taas ovat hyviä myyränkarkoittajia. Nyt kukkii kauniisti joka puolella koko armaan kesän. Tosin jonkun hautaseppeleen teko, ammattitaitoisesti jää taatusti tekemättä! Maljakko sommitelmat onnistuu; ajan kanssa -> istun just niin pitkään asettelemassa niitä kukkia, ett tulos miellyttää mun silmääni.
Puutarhan hoito ja sen suunnittelu; on paremminkin mun alaani, siitä mä olen saanut kiitosta ihan vierailtakin ihmisiltä. Uskoakseni vielä vilpittömästi, ovat kehuneet ratkaisujani. Ens vuonna tai sitä seuraavana; nähdään onnistuinko varttamaan omenapuuhun paria muutakin lajiketta. Tämän vuoden kokeilu, ja ainakin vielä ne voivat hyvin, lehdetkin putos vasta samaan aikaan kuin muutkin.
Tein testin, muakin lapsettaa joskus!
Ei ainakaan kovin kauas metsään mennyt nämä arviot mun kohdalla.
Puutarha-ala jopa kiinnostaa mua, mutt taidan olla liian iäkäs opiskelemaan Tuorlan maaseutuoppilaitokseen. Mulla on toinenkin vaihtoehto olemassa; opetella pikku hiljaa kantapään kautta, erehtyen tai onnistuen -> mutt mikäs kiire mulla on!
Kuten ollaan jollain tasolla kerran sovittu; en allekirjoita! Voisit olla rikostutkija!
Sopisit rikostutkijaksi, sillä olet tarkkaavainen, vastuullinen ja fiksu tyyppi. Sinulla on hyvä päättelykyky ja osaat ajatella luovasti ja loogisesti. Ehkä pidätkin jo itseäsi aikamoisena salapoliisina? Kykenet pitkäjännitteiseen työskentelyyn: jaksat puurtaa väsymättä jonkin asian parissa, kunnes se ratkeaa. Pidät monipuolisesta työstä, jossa jokainen päivä on erilainen ja jossa saat kokea merkityksellisyyden tunnetta. Sinulla on myös hyvä stressinsietokyky.- Anonyymi
Sinusta ei ikinä tulisi rikostutkijaa.
Anonyymi kirjoitti:
Siinä olisinkin täydellinen, jos kiinnostaisi muiden asiat.
Minulla on ihan muita kuin kuluttaa ihmisten elämiin aikaa.
Lapsenikin sanoin minua salapoliisiksi kun hän oli pieni kun tiesin kuulemma kaikki asiat.Anonyymi kirjoitti:
Mikä tarve sinun alistaa minua? Kun pistän tiedot läpitte niin henkilökohtaisesti minun on käytävä kriisikeskukseen että pystyn valmistautuu tähän ja saada terapiaa varmistaa turvallisuuteni . Minua vuosien ajan satutettu ja törkeät muodot on ylitetty.
Kuin sanoin koen tämän noloja ja lyönvetoa se joka myös tehnyt nämä varmaa on iloinen itsestään. Onneksi saan mielenrauhan tältä ja kuin se sanoi minun pitää enemmän näyttöä viedä. Se että lapseni ovat nähneet ne kaikki vuodet kun itken ja pelkään teitä.valtakunta kirjoitti:
minusta tämä oli jännä koska en tykkää katso rikos sarjoja 🤔
Ehkä kyse onkin enemmän kyvystä havainnoida asioita ja yksityiskohtia kuin jostain tietystä ammatista? Varmaan tuo rikostutkija on tuohon vastauksena valittu vain selkeyden ja helppouden vuoksi, kaikki hahmottavat mistä on kyse.
- Anonyymi
Voisit olla laitoshuoltaja!
Sinusta tulisi hyvä laitoshuoltaja. Laitoshuoltaja tekee työkseen ylläpito- ja perussiivousta sekä palvelutehtäviä. Hän huolehtii tilojen siisteydestä ja vastaa esimerkiksi ruoka- sekä välinehuollosta. Laitoshuoltajat työskentelevät esimerkiksi sairaaloissa, terveyskeskuksissa ja palvelutaloissa.
Sopisit laitoshuoltajaksi, koska olet ahkera, huolellinen ja täsmällinen tyyppi. Nautit fyysisestä, konkreettisesta työstä, jossa näet jatkuvasti työsi jäljen. Olet hyvä omaksumaan tietoa ja työskentelemään itsenäisesti. Autat mielelläsi muita ja pidät työstä, jossa voit vaikuttaa suoraan toisten elämään. Sinulla on hyvät ihmissuhdetaidot, mutta työskentelet mielelläsi itsenäisesti.
Aika erikoinen. Erästä haastateltua blondia lainaten "enhän mä osaa mitään laitteita huoltaa"- Anonyymi
Ehkä tuossa tehtävänimikkeen kanssa on lähdetty liikaa kikkailemaa, mutta hyvä laitoshuoltaja on kultakaivos palvelun tuottajalle ja tilaajalle. Mistään muusta ei valiteta niin paljon, kuin jos nämä asiat eivät toimi, vaikka muutoin työpanos on kuin jäisi näkymättömäksi
- Anonyymi
hyvä homma ja ilkeä liksa.... luin vähän väärin...switching to american english.... I really hate or kind of like this keyboard, I just tend to press some fast buttons by accident and something happens that I don't want to.
Well, that was a nice thing I was looking for some music piece, I remembered it was ZZTop's some... this nightstick -thing and then as I googled, was on record that one that one:
https://www.youtube.com/watch?v=qFA2189rkVY - Anonyymi
vaihdetaan välillä suomenkieleenkin ja humppaa: Stratovarius - Black givl
https://www.youtube.com/watch?v=Tn58-Nl9NYw Mä oon Rekkamies.. ~ 🤣
Voisit olla yhdistelmäajoneuvonkuljettaja!
Sinusta tulisi hyvä yhdistelmäajoneuvonkuljettaja eli rekkakuski. Rekkakuski toimii logistiikka-alalla ja työskentelee erilaisten kuljetustehtävien parissa – eli pitää niin sanotusti Suomen pyörät pyörimässä. Kuljettajan työhön kuuluu myös kuorman lastaamista ja purkamista.
Sopisit rekkakuskiksi, sillä olet vastuullinen, huolellinen ja oma-aloitteinen tyyppi. Kykenet itsenäiseen työskentelyyn ja viihdyt tarvittaessa pitkiäkin aikoja itseksesi. Vapaus on sinulle tärkeää. Viihdyt tien päällä, sinulla on varmat otteet ja nopea reagointikyky. Pidät fyysisestä, konkreettisesta työstä. Olet myös sopeutuvainen ja voisit hyvin kuvitella tekeväsi töitä öisin ja viikonloppuisin.No ei helvata 🤣
Ei olisi tullut ekana mieleen sinua ajatellessa, mutta onhan tuossa kuvailussa selkeä logiikka sinuunkin liittyen kyllä 😁randombypasser kirjoitti:
No ei helvata 🤣
Ei olisi tullut ekana mieleen sinua ajatellessa, mutta onhan tuossa kuvailussa selkeä logiikka sinuunkin liittyen kyllä 😁Jep 👍 Eipä tässä sitten muuta kuin vähän korotetaan ajokorttiluokkaa! 😄
Xena-183 kirjoitti:
Jep 👍 Eipä tässä sitten muuta kuin vähän korotetaan ajokorttiluokkaa! 😄
Höpsis, piirtelet tussilla vain loput tarvittavat aakkoset korttiin ja sitten rattiin, ei sitä ajamista kuitenkaan koulussa opita 😂
Höpsis, piirtelet tussilla vain loput tarvittavat aakkoset korttiin ja sitten rattiin, ei sitä ajamista kuitenkaan koulussa opita 😂
Tuota sietää harkita 🤔
Olen kyllä jokseenkin taitava soveltamaan ja muutenkin olemaan uskottava 😁
Tuolla tavallako sinäkin muuten selvisit ajokoulusta? Ei muuta kuin laminointikone sauhuten täyteen vauhtiin😉Xena-183 kirjoitti:
Tuota sietää harkita 🤔
Olen kyllä jokseenkin taitava soveltamaan ja muutenkin olemaan uskottava 😁
Tuolla tavallako sinäkin muuten selvisit ajokoulusta? Ei muuta kuin laminointikone sauhuten täyteen vauhtiin😉En tunnusta mitään! 😁
Xena-183 kirjoitti:
Se on hyvä linja 👍 Pidä toi 😄
Jo 50 vuotta ystäväiseni ja hyvin menee 😂
- Anonyymi
Hommothan on näppäilyä ja napinpainallusta, katkoa ja leikkausta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1e9fb8af-2b9b-4dad-a567-4c59eaef91e6 - Anonyymi
Aina kun tämän testin tekee, niin minulla tulee vastaukseksi: Olisit sovelias lottovoittaja.
-keinovaginamies- - Anonyymi
haaveilija niin aika hassua jos joku toinen ajattelee itsetästi juttuja
Voisit olla lavastaja!
Sopisit lavastajaksi, sillä olet luova ja kekseliäs tyyppi. Visuaalisuus on sinulle tärkeää: kiinnität aina tarkasti huomiota siihen, miltä asiat näyttävät ja sinulla on hyvä hahmotuskyky. Osaat nähdä kokonaisuudet, mutta myös keskittyä yksityiskohtiin. Nautit konkreettisesta ja monipuolisesta työstä, jossa pääset toteuttamaan itseäsi ja ideoitasi. Työskentelet mielelläsi muiden kanssa ja sinulla on hyvät kommunikointi- ja yhteistyötaidot.Vastaako yhtään todellisuutta? Siis tuo pidempi kuvaus, koetko että osuu omiin vahvuuksiisi?
Vastaako yhtään todellisuutta? Siis tuo pidempi kuvaus, koetko että osuu omiin vahvuuksiisi?
Mulla on lapsesta lähtien ollut ainakin vilkas mielikuvitus, eli osittain tuo luovuus osuu nappiin :D Olin myös suht hyvä tarinoiden kirjoittamisessa ja piirtämisessä. Sen takia musta tulisi mielestäni ennemmin vaikka elokuvakäsikirjoittaja kuin lavastaja. Kirjailija olisi kiva olla, mutta valitettavasti mä menin deletoimaan erään kirjoitukseni, johon olin jo vähän panostanutkin ja saanut varsinkin alkuosan kappaleet lähes tulkoon valmiiksi kirjoitettua. Perusjuonta en ole tokikaan unohtanut, mutta henkilöiden lauseet ja kuvailujen yksityiskohdat yms. ovat unohtuneet enkä usko että saisin niistä enää hiottua yhtä hyviä...
Koulutukseltani olen sen sijaan vastaanottovirkailija, ja kyllä haaveissa olisi hotellin pyörittäminen, mutta tuskin tulen ainakaan omaa hotellia ikinä hankkineeksi. Aika näyttää tulenko työskentelemään niissä noin muutoin.
Tää missä tällä hetkellä olen on "suhteilla hankittu" eli sukulaisuuden kautta. Tykkään tästäkin, mutta kyllä se hotelliala kuitenkin enemmän kiehtoo.Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
Mulla on lapsesta lähtien ollut ainakin vilkas mielikuvitus, eli osittain tuo luovuus osuu nappiin :D Olin myös suht hyvä tarinoiden kirjoittamisessa ja piirtämisessä. Sen takia musta tulisi mielestäni ennemmin vaikka elokuvakäsikirjoittaja kuin lavastaja. Kirjailija olisi kiva olla, mutta valitettavasti mä menin deletoimaan erään kirjoitukseni, johon olin jo vähän panostanutkin ja saanut varsinkin alkuosan kappaleet lähes tulkoon valmiiksi kirjoitettua. Perusjuonta en ole tokikaan unohtanut, mutta henkilöiden lauseet ja kuvailujen yksityiskohdat yms. ovat unohtuneet enkä usko että saisin niistä enää hiottua yhtä hyviä...
Koulutukseltani olen sen sijaan vastaanottovirkailija, ja kyllä haaveissa olisi hotellin pyörittäminen, mutta tuskin tulen ainakaan omaa hotellia ikinä hankkineeksi. Aika näyttää tulenko työskentelemään niissä noin muutoin.
Tää missä tällä hetkellä olen on "suhteilla hankittu" eli sukulaisuuden kautta. Tykkään tästäkin, mutta kyllä se hotelliala kuitenkin enemmän kiehtoo.Olisiko ihan mahdoton ajatus aloittaa sen tarinan kirjoittaminen "alusta" uudelleen? Mietin vaan, että kun on tullut elämää väliin, on ehkä katsantokin avarampi, moniulotteisempi, osaisit ehkä värittää vielä syvällisemmän tarinan, yksilöllisemmät hahmot siihen, ehkä ne vanhat juonenkulutkin sitten muistuisi sieltä ja mahdollisesti vaikka paranisivat?
Mä olen aika varma siitä, että saisit kyllä sen tarinan kaivettua esiin, vaikket varmaankaan enää samana kuin silloin aikanaan, mutta ehkä jopa parempana. Silleen hitaasti, luku kerrallaan.
Äläkä sano ettetkö voisi saada hotellia pyöritettäväksi, ei se ole mitenkään mahdotonta, jos ei toki myöskään ihan jokapäiväistä. Mä teen aika korkean tason IT-hommia liikekiinteistöille ja mun koulutus ei ole sen kummempi, ei edes IT-alalta, vaan mainonnan puolelta. Osaaminen on tekemistä, ei koulutukseen sidottua. Niinpä sullakin on paljon muuta osaamista ainakin sun alalle, jota ei koulussa hankinta, vaan vasta töissä. Ja se osaaminen ei yleensä ole vain yksittäiseen ammattiin sidonnaista, vaan sillä heijastusvaikutuksia, se osaaminen voi viedä täysin eri töihin.
Se on hyvä että on turvallinen työvaihtoehto, helpottaa kummasti elämän painetta verrattuna siihen että on vain markkinoiden armoilla. Toisaalta, nyt markkina vetää, osaavalle vo-henkilöstölle on kysyntää Suomessa...
- Anonyymi
Nössöt on töissä. Ite vaan makaan sohvalla ja rahaa tulee ovista sekä ikkunoista.
>simiti< - Anonyymi
Rikostutkija!
Oli yllättävä ehdotus, mutta toisaalta…hmmm… - Anonyymi
Laitoshuoltaja :D Oonko mä nyt valmistumassa aivan väärälle alalle, heh. Nojoo, en nyt niin tosissani ota testitulosta, just viimeistelen opintoja alalta joka on pitkään ollut haave :)
No siinä visassa lähinnä omat taipumukset ja mieltymykset ohjaavat tuloksia tiettyyn suuntaan ja veikkaisin, että mahdollisia ehdotettavia ammatteja ei ole kuin jonkun 20 tms., niin väkisinkin menee aika suppeaksi 😁
Jaahas, tulos hieman yllätti, muttei mitenkään negatiivisessa mielessä. Toimittajan uraa tosiaan mietin joskus kivi ja keppi, kirjoittamisesta haaveilin. Mieluiten olisin tutkija . en tiedä mitä tutkisin, mutta uskon se voisi olla intohmoni, jos alue on mielekäs.
Voisit olla toimittaja!
Sinusta tulisi hyvä toimittaja. Olet utelias ja loputtoman kiinnostunut ihmisistä, maailmasta ja erilaisista ilmiöistä. Pidät tarinoiden kertomisesta. Tiedonhankinta on sinulle mieleistä ja rakastat uuden oppimista. Sinulla on hyvät sosiaaliset taidot: osaat lukea ihmisiä ja tilanteita ja tiedät, millainen rooli sinun kannattaa missäkin tilanteessa ottaa. Pidät tiimityöskentelystä, mutta olet myös oma-aloitteinen ja kykenet työskentelemään yksin. Siedät hyvin painetta ja kykenet työskentelemään kiireisessäkin työrytmissä.
Muita mahdollisia ammatteja: kirjailija, tutkija, viestinnän ammattilainen, tv- ja elokuva-alan työntekijä, valokuvaajaTutkija varmaan olis tosi hyvä duuni, jos se tutkimusala olisi sellainen, jolle itte olisi ihan liekeissä tai vähintäänkin se alue kiehtoisi riittävästi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800