Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä oli ehdottomasti paras.. vedet silmissä vieläkin.
27.01.2026 18:04
Kyllähän minulta hyviä ajatuksia lähtee..
tosin aika harvakseltaan. Tuokin ajatus lähti siitä kun minulla töissä on keppiä heiluteltu.. poru on tullut kun siinä kepin nokassa ei ole sitä porkkanaa. Vissiin meillä töissä on totuttu liian hyvään.. tai si mä olen liian vanhanaikainen.
27.01.2026 17:59
Sinäkin olet siis täyden kympin nainen.. :)
27.01.2026 17:54
Sitä voi lähteä Ankkalinnasta, mutta Ankkalinna ei lähde koskaan sinusta.. :)
Kuis jakselet? Tai no anna olla sittenkin. Eikohän sulla riitä noita huolehtijoita muutenkin.
Mutta toi 12/12. Sellainen suoritus mihin minunkin olisi pitänyt kyetä.. ei vaan ollut minun visapäiväni.
27.01.2026 17:53
Oih! Löysinkös siis sittenkin tarinankertojan täältä? Minä kannustan sinua tarinoimaan jatkossakin. Ja voit ilmentää itseäsi ja teroitella kulmahampaitasi niiden myötä.
Täällä oli se Punkalaitumelainen jolla oli hyviä tarinoita, Simitikin on joskus kunnostautunut sillä saralla. Myös Funis täytyy mainita.. aivan parhaita.
27.01.2026 17:49
Eihän sinun tarvitse hyväksyä väitettäni. Siinähän olet hyväksymättä. Ei tämä maailma siitä muutu sen hurskaammaksi. Saat puolestani olla asiasta ihan just sitä mieltä kuin olet. Yksi lysti minulle.
Minä en ala nillittämään pikkuasioista. Sinun on hyvä olla kun et hyväksy mielipidettäni joten so be it. Ihan kuten sinun on hyvä olla. Ole sillain. Peace!
27.01.2026 17:43
Äh.. onko pakko sanoa kun ei halua... :)
Jos olisi pakko astua avioliiton satamaan jonkun palstalaisen kanssa, siis ihan pakko, nii se ei olisi pujis. Ei, vaikka rakastankin häntä.
Kaikista palstalaisista valitsisin kai keinovaginamiehen, syystä että hänen kanssaan en olisi sidottuna häneen. Saisin olla vapaa. Ja jos homma menis vituiksi nii ei tarttisi kattella toista juurikaan. Jas kun olen ymmärtänyt että meillä on paljolti samanlaiset intressit.. eli omat puuhat ensiksi ja jos yhteistä aikaa jää, se vietettäisiin mukavasti ilman skismoja.
Mut juu.. en oikeasti menisi avioon. Erosinhan exästäkin heti kun hän alkoi avioliittoa ehdottelemaan. Minulla on tälläinen aivan valtava sitoutumiskammo, josta en pääse eroon.
Avioliitto ei ole mun juttu. Tai siis olisi kai jos löytäisin sen "oikean" .. mutku, mutkun .. ei sitä "oikeaa" ole olemassakaan. Enkä edes hirveämmin kaipaa ketään rinnalleni roikkumaan. Siksipä juuri tuo kvm olisi valintani jos olisi pakko valita joku. Hän ei ole roikkujatyyppiä ymmärtääkseni.
27.01.2026 17:26
Ymmärrettävästi.
27.01.2026 17:09
Kiitos. Hörähdin oikein maukkaasti tarinallesi. Aivan parhautta.
27.01.2026 17:08
Höh.. mä huolehdin vain omista hipsimisistäni.. sunnuntaiaamun jorinat ei ihan iske.
Ja sikseen mä mitään baarikärpästä ottaisikaan.
Joku raja.
Palstatarinointia, sitä kaipasin. Turinointia ja huumorin kukkasia. Itse olen aika lahjaton sillä saralla, ja siksi ihailenkin tarinan kertojia.
27.01.2026 17:03
Joskus on vain hiljaisempaa palstalla. Heitä siihen adjektiivitarinaan nosto, josko siihen tartuttaisiin sit innokkaammin.
27.01.2026 16:59
Vau! En olisi uskonut. Semmoinen goottilookki siis puree sinuun.. :)
27.01.2026 16:55
Tiukka linjasi pitää. Muista joskus lähettää myös porkkanoita. :)
Mutta älä hemmottele niitä pilalle, yksi porkkana per tiimiläinen riittää.
27.01.2026 16:53
Sinä olet tosiaan aika freimillä ollutkin. Siitä saa kökköä aina niskaansa. Valitettavasti. Mutta sä oletkin sisukas.
Minulle käynyt myös niin, että olen alentunut vastaamaan huonosti joillekin joskus. En puolustele itseäni, mutta kai siinä tulee sellainen maassa maan tavalla efekti kun oikein saa lokaa niskaan. Mutta tsemiä sulle. Sä olet ihanan aktiivisesti jaksanut pitää palstan keskustelukulttuuria yllä. Kiitos siitä.
27.01.2026 16:50
Juu. Niin teen. Todellakin.
27.01.2026 16:44
Juurikin noin.. minun tosin pitää itse nyt lähteä "huoraamaan" palkkani eteen. En tosin tee sitä teatterissa, vaan tehtaassa mut aika sama asia.
27.01.2026 06:02
No.. sinä olet sellainen. Saat toki ollakin. Mutta minä itse en välitä analyyseistä tuon taivaallista. Ei vaan jaksa kiinnostaa. Turhaa koko analysointi. Ajan haaskuuta.
Kunnon tarina on viihdyttävä. Ei kaipaa mielestäni kuivaa analyysiä kyytipojaksi. Mutta sehän on nyt vain mielipiteeni, ei mikään julistus.
27.01.2026 06:00
No, saat olla tätä mieltä. Toki.
Väsyttävää vaan kun osa ei edes yritä tehdä tästä yhtään parempaa, ei tarttis aina olla niin negaa kaikki.
Minä vielä jaksan uskoa ihmisiin. Ja tähän palstaan.
27.01.2026 03:28
Nukkumasa ei tykkää minusta tänä yönä.
27.01.2026 03:25
Tosiaan. Tuo loukkaantumisen jalo taito on otettu uskonnon kaltaiseksi agendaksi. Ja hitot siitä. Nyt joukolla opettelemaan loukkaantumisen jaloa taitoa sillä että opetellaankin olamaan loukkaantuneita. Hitto mitä puuteripyllyjä osa ihmisistä on. Jos ei itse osaa käsitellä loukkaantumisen tunnetta jo on turhan herkkähipiäinen, ni ei se ole muiden vika.
Ja en tietty puhu kiusaamisesta, se on ihan eri asia. Leikki leikkinä, seksi seksinä ja sormet pois pyllystä sanoi polliisi. Vanha kansanviisaus.
Tarkoituksellinen haukkuminen on turhaa ja nimitteleminen alhaista, sen nyt ymmärtää jopa tälläinen pikkuisen tyhmempikin kansalainen, kuten minä. Mikä siinä sitten on niin vaikeaa fiksumpien kanssa? No just toi puolesta loukkaantuminen.. ihan tyhmää. Osoittaa vain mielen köyhyyttä ja luonteen heikkoutta tuommoinen toisen puolesta loukkaantuminen.
Ja mitä vuononkihomatoihin tulee, kuolkoon. Minä haluan höröttää. Valitsen hörötyksen. Tapan vaikka jokaisen vuononkihomadon jos on pakko. Ei elämä saa olla liian vakavaa.
27.01.2026 03:22
34 / 806