Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kröhöm.. pistetäänkö treffit panokseksi.. lyödään vetoa.
Minä lyön vetoa sen puolesta, ettet saa ensi viikollakaan teetettyä sitä avainta.
21.04.2023 20:16
Sen voin kertoa, minkä olemme kertoneet jo aiemmin. Pujis asustelee Kouvolan seudulla ja minä pääkaupunkiseudulla. Tuon tarkemmaksi en voi mennä.
21.04.2023 20:12
Tai jos on jotakin kateissa..? Auton avaimet?
Joko kävit teettämässä vara-avaimen?
21.04.2023 20:10
Palsta saattaa sekoittaa pään. Ei todellakaan minulla ole pienintäkään havaintoa kuka sinä olet. Siis emme tunne toisiamme.
21.04.2023 20:06
Meillä on ollut pujottelijan kanssa tapailusuhde jo yli kaksi vuotta. Se alkoi täältä palstalta ja ei ole mikään salaisuus.
21.04.2023 20:04
Ei. Ei ole tarkoitus sinua kiusata. Jos näin asian ymmärsit, olen pyyteettömästi pahoillani.
Tämä on keskustelupalsta ja me pujottelijan kanssa aina välillä innostutaan, mutta kiusaamuseksi sitä ei ole tarkoitettu.
Me heitetään tätä läppää puolitosissamme. Toisillemme.
21.04.2023 20:01
Kunhan hillitset himosi ja kahlitset kalusi.. eiku kaasujalkasi kun tänne ajelet. Kaahaamattakin pääsee perille ja jos joskus myöhästyy vartin.. ei maailma siihen kaadu. :D
21.04.2023 19:58
Joku .. eli sinä teit aloituksen kriittisistä mitoista.. eli kestä kuin mies, kun niistä nyt sitten oikeasti keskustellaan.
21.04.2023 19:54
Hei.. älä nyt ole tuommoinen tosikko..
21.04.2023 19:52
Näinhän se on kyllä asianlaita. Minähän olen ihan hulluna sinun värkkisi perään.. se ei lieneen mikään salaisuus.
21.04.2023 19:49
Mikäs sen parempi kuin sellainen hyvässä seurassa. Virossa pääsee halvemmalla ja kaikki "savihoidotkin" on halvempia.
Ja jos oikein haluaa kunnolla kylpylöidä, niin si suosittelen eteläistä Viroa. Autolla lahden yli ja ajamalla .. tai vaikka junalla. Hyvä kaveri kyytiin ja hotellilomalle vaikka Pärnuseen.
Ja aika edullisesti pääsee. Ite en ole kokenut moista, mutta moni kehuu.
Sellainen miniloma.
Minä käyn nk. järjestetyillä reissuilla. Ei tulisi mieleenikään lähteä itse varaamaan kuljetuksia ja hotelleja. Mutta siten pääsee kai halvemmalla.
21.04.2023 19:47
Meillä on tapana käydä kahdesti vuodessa kylpyläreissulla. Toinen Tallinnaan ja toinen kotimaassa. Puhetta on ollut myös Riikan reissusta. Ja ryhmämatkoja kaikki. Kivoja reissuja. Tykkään kovasti.
21.04.2023 18:58
Ai hitto.. enhän mä maksanut kuin 20 euroa. Mulla oli jo ennakkoon maksettuna 40 euroa.
Ja aion kyllä pitää hauskaa. Parhaimpiin ystäviini kuuluva ukkeli lähtee kanssa. Paljon haleja ja suukkoja tiedossa siis. Tulee olemaan mahtava reissu.
21.04.2023 18:42
Joo.. reissu maksoi jopa 60 egeä.. eli halavalla lähtee.
21.04.2023 18:36
Juu .. oikeissa mittasuhteissa .. :D
21.04.2023 18:29
Just tulin töistä ja ihan loppu. Poikki ja rikki.
Huomenna lautalla Etelä-Helsinkiin. Siellä kylpylähotelli ja iso revohka tuttuja ja puolituttuja. Illalla syömään ja tutustumaan Tallinnan yöelämään.
Aamulla pitäisi jaksaa herätä shoppailemaan ja si lautalla takaisin.
Rande on kultaisesti suostunut hovikuskiksi, joten voin keräillä itselleni aikamoisesti kuormaa.
Lähinnä kai erilaisia rommeja.
Minulla kun on sellainen viunaksien hamstraushulluus. Ei mitään ihan ylettömiä, mutta kyllä niitä saa olla.
Ja biisi..
Eppuja..
https://youtu.be/meJHxsi-t50
Huomenna olisi tarkoitus ryypätä.
21.04.2023 18:15
Minä itseasiassa pidän huonekalujen kasaamisesta. Vaikein kasaamani huonekalu oli parvisänky hyllystöllä ja työpöydällä. Oli muuten haastava.
Kerran exälle tilaamani lipasto aiheutti pulmia.. vihoviimeisen kaapinoven kiinnittämisessä ilmeni että kiinnitysreiät eivät osuneet saranaan.. ja minäpä päättelin että minulla oli vaihtuneet päädyt keskenään..
Eipä muuta kuin purkuun koko höskä. Ja vaihdoin päätylevyjä.. ja siitä huolimatta sama ongelma ..
No lopulta päädyin käyttämään voimaa ja väänsin reiän ruuvilla siihen päätylevyyn. Hyvin toimii ovi.
Mielenkiintoinen projekti ja kun se oli vielä korkeakiiltoista melamiinia, niin sai olla koko ajan varuillaan ettei naarmuta.
21.04.2023 18:03
Heh.. eipä minunkaan kuvissä näkynyt mitään ei toivottua. Mikä oli superhyvä uutinen. Eli sairauteni eteneminen on pysähtynyt.
Eli ei muutoksia huonompaan viimeisen kolmen vuoden aikana.
Ja heitä säkin ne nikotiinipussit hiiteen ja unohda koko asia.
Mulla lopettamisesta jo 9 vuotta ja aina välillä tekee edelleen mieli vetäistä sahut. Yleensä se menee heti ohi, mutta joskus pitää ottaa vaikka lasi vettä että helpottaa.
Mä edelleen uskon siihen, että sä onnistut. Sinussa on sitä sitkeyttä, mitä siihen tarvitaan.
20.04.2023 08:51
Aikanaa muistelen sinunkin hieman tuomitsevaan sävyyn kommentoineen minun vapaamielisyttäni.. mutta erilaisuus on rikkaus.
Se rikastuttaa elämiä. Sinä olet myös rikaste minun elämässäni. Kas joskus vanha narttukin oppii uusia temppuja.. heh. Ny hyvää yötä.
20.04.2023 00:05
Mutta toi on mun mielestä hyvä toi istua alas ja kirjata säännöt. Sit ne on ainakin käsitelty. Yhdessä.
Mulla on tullut tavaksi pujiksen kanssa noin kaksi kertaa vuodessa päivittää status.
Eli ollaan sovittu säännöistä ja päivitetty suhteemme tila. No muutoksia ei ole tullut, sillä molemmat halutaan jatkaa tapailupohjalta.
Suurin syy pettymyksiin suhteissa luullakseni on se, ettei asioista puhuta ääneen ja oikeilla nimillä. Rehellisesti. Ei ladota täyslaidallista heti alkuun vaan oletetaan että toinen ajattelee asioista samoin.
Mä en voisi kuvitellakaan olevani suhteessa, jossa joutuisin rajoittamaan omaa olemistani.
En tietenkään haluaisi aiheuttaa toiselle mielipahaa tieten tahtoen, siksi lupaankin vain 90% uskollisuuden. Jos se kumppanilleni kelpaa, pyrin siihen 100% .
Mutta jos minulta kiellettäisiin halaaminen ja pussailu, niin joutaisi silloin vakikumppani vaihtoon. Minulle ne eivät ole pettämistä. Normaalia kanssakäymistä. Kuin kätteleminen.
Sepä se, mitä kukakin seksualisoi ja pitää pettämisenä. Se on yksilöllistä.
19.04.2023 23:48
416 / 806