Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

101

Kommenttia

14152

1. Minä+jäsentelin+uskonasiat+wikipedian+kautta.+Siltä+tutkimussmatkalta+jäi+lopputulemaksi++että+olen+lähinnä+gnostilainen+agnostikko.Itse+uskon+jumaluuksiin+ja+uskon+että+se+kaikkivaltias+on+yksi+suuri+rakkaudellinen+universaalinen+olevainen+jonka+osana+ollaan.+Sielu+on+jumalasta+ja+sielu+on+jonkilainen+sähkövaraus+kehomme+monimutkaisessa++kokonaisuudessa.++Tieteellisesti+sielua+ei+voida+todistaa+olevan+olemassa,+minä+tiedän+että+minulla+on+kuolematon+sielu.++En+tarvitse+todisteita+siitä.+Minä+tunnen+sen+minkä+tunnen+oikeaksi.Rakkaudella+oli+suuri++merkitys+myös+esikristinopissa+ja+gnostilaisuudessa.+Rakasta+itseäsi+ja+lähimmäistasi.Rakkaus+on+kauneimmillaan+puhdasta.
  2. Plääh!
  3. Juon+kahvia.
  4. Palsta+on+ihan+hyvä+paikka+jäsentelyyn+jos+ei+ota+sitä+itseensä.+Nyt+pikkuisen+epäilen+-+kuten+itsekin+aiemmin+viittasit+että+tunteesi+häntä+kohtaan+voivat+johtua+siitä+että+vakisuhteessasi+on+solmussa+kuten+itse+ilmaisit.++Voihan+olla+että+täytät+"puutteita"++jotta+tuntisit+olosi+paremmaksi.Tai+sitten+et.+Ja+todellakin+suosittelemaan+pitämään+suusi+visusti+kiinni+ihastuksestasi+jos+avoin+keskustelu+puolisosi+kanssa+ei+toimi.+Minä+sain+ihastumiskeskustelun+käytyä+ukkoni+kanssa+jo+vuosia+sitten.+Kumpikin+kerrottiin+toisillemme+pikkuihastumisistamme.+Totesin++siinä+vain+sen+tosiasian+että+ihminen+ihastuu.+Ja+että+se+on+normaalia+elämän+kiertokulussa.+Tosin+en+ole++kertonut+tästä+suuresta+rakkaudesta+jota+nyt+tunnen.+Johtuu+siitä+että+hän+on+itse+pyytänyt+etten+kertoisi+muista+miehistä..+kai+se+on+tavallaan+sit+rakkautta.+Puolin+jos+toisin.+Uskon,+että+olet+puun+ja+kuoren+välissä.+Kunnolliselta+vaikutat.+Se+arjen+väsymys+on+sellainen+piru+joka+voi+tappaa+hyvätkin+parisuhteet.+Sitä+vastaan+on+vaikeaa+taistella.+Minulla+aina+helpottanut+ajatus+että+elämä+on+täynnä+janoja.+Jana+jolla+alku+ja+loppu.+Asiat+alkavat+ja+päättyvät.++Elämänjana+täynnä+janoja.+Toiset+ovat+hyviä+ja+toiset+hankalia.+Mutta+vaikka+siltä+tuntuisikin+että+se+hankala+elämänvaihe+kestää+ikuisuuden,+on+silläkin+loppunsa.+Tyyliin+mikään+ei+kestä+ikuisesti.+Kaikki+loppuu+aikanaan.++Mutta+miten+se+loppuu+onkin+jo+toinen+asia.+Siihen+pystyy+hiukan+vaikuttamaan.+Eli+jos+haluat+erota,+miten+haluat+erota+on+se+kysymys?+Miten+voit+erota+ja+elää+vielä+sen+jälkeen+niin+että+sinun+on+hyvä+olla+itsenäsi?Että+pystyt+elämään+sen+kanssa.+Minä+en+pystyisi+henkilökohtaisesti+eroamaan+ukostani+ilman+että+olen+tehnyt+kaiken+mahdollisen+ettei+tarvitsisi+erota.++Kaiken+inhimillisesti+mahdollisen.++En+varmaankaan+edes+hänen+vuokseen.+Mutta+kuten+aina+sanon;+jokainen+tyylillään.Sinun+hän+saa+sinut+hyvälle+mielelle,+tunteesi+nousevat+pintaan+hänen+seurassaan.Samaa+kysymystä+käyttäen,+miten+eläisit+itsesi+kanssa+jälkeenpäin?+Ole+rehellinen+itsellesi.+Enkä+ny+tarkoita+mitää++pettämisjuttuja.+Jos+kuoletat+tunteesi+häntä+kohtaan,+niin...jos+eroat,+niin...jos+hän+tuntee/ei+tunne+jotakin+sinua+kohtaan,+niin...Ymmärsit+pointin.Sinä+olet+itsellesi+tärkein+kuuntelija.