Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
101
Kommenttia
14152
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyll+mä+passaan.+Eli+huti.+Kauniita+unosia+sinnekin.
28.04.2020 20:42
Minä+jäsentelin+uskonasiat+wikipedian+kautta.+Siltä+tutkimussmatkalta+jäi+lopputulemaksi++että+olen+lähinnä+gnostilainen+agnostikko.
Itse+uskon+jumaluuksiin+ja+uskon+että+se+kaikkivaltias+on+yksi+suuri+rakkaudellinen+universaalinen+olevainen+jonka+osana+ollaan.+Sielu+on+jumalasta+ja+sielu+on+jonkilainen+sähkövaraus+kehomme+monimutkaisessa++kokonaisuudessa.++Tieteellisesti+sielua+ei+voida+todistaa+olevan+olemassa,+minä+tiedän+että+minulla+on+kuolematon+sielu.++En+tarvitse+todisteita+siitä.+Minä+tunnen+sen+minkä+tunnen+oikeaksi.
Rakkaudella+oli+suuri++merkitys+myös+esikristinopissa+ja+gnostilaisuudessa.+
Rakasta+itseäsi+ja+lähimmäistasi.
Rakkaus+on+kauneimmillaan+puhdasta.
28.04.2020 20:39
Lupaan+ja+vannon+että++näppini+pidän+erossa.😇
28.04.2020 20:15
Ensinnäkin+olemme+Keskustelupalstalla,+osiossa+Suhteet,+osiossa+Tunteet+ja+sen+alta+Ikävä.+Joten+kun+pelkkä+monologi+ei+kiinnosta,+niin+tarvii+kaverin+joka+vastailee+jotta+voisi+kutsua+keskusteluksi.+Tämän+kaveri+voi+olla+mies+tai+nainen+ja+toivoakseni+omaa+mielipiteitä,+jopa+niitä+omastani+eriäviä.
28.04.2020 20:11
Ei+kiitos.+Mitä+kaunein+ja+lämpimin+kiitos+tarjouksestasi,+mut+mä+meen+huomenna+töihin...+joten+ny+ei+pääse+panemaan.+Sori,+
kiitos+kuitenkin+laadukkaasta+ja+mieltä+ylentävästa+seurastasi.
28.04.2020 20:01
Tämä+oli+iiihan+paras.+Minä+kopioimassa+jonkun+nyymin+kirjoituksia.+
Taasko+se+mun+fani+harhoineen?
28.04.2020 19:54
Tottahan+toki+haluan+kaverin.+Tosin+en+ole+yksinäinen...+kaikki+ystäväni+ovat+tyhjäpäitä+ja+siksi+haluan+kaverin+palstalta..+kjeh+kjeh.+
On+vaan+kivaa+turista+sellaisten+kanssa+joiden+vastauksia+ei+osaa+ennakoida.
28.04.2020 19:51
Plääh!
28.04.2020 19:46
Tä?+Ny+meni+mulla+yli+hilseen.+Haluanko+panna+150cm+naista?+No+en.
28.04.2020 19:26
Ei+elämäntie+ole+kenellekkään+helppo.+Jokainen+kohtaa+vastuksensa.+Myös+oma+osansa+minulle+siunaantunut.
Kohti+valoa+valinnoissani+pyrin+ja+rakkaus+johtotähtenäni.+
En+toki+aina+kykene,+niinkuin+ei+paraskaan+meistä.+
Kauniisti+kirjoitat.+Olet+hyvin+mielenkiintoisen+oloinen.++Tavallaan+jokainen+meistä+on+mielenkiintoinen+jos+pinnan+alle+näkisi.
Tarvitaan+vaan+usein+elämää+mullistava+muutos+jonka+johdosta+käännytään+sisäänpäin+tutkailemaan+omia+tuntoja.+Näin+minullakin+oli+++-+jokusen+kerran.
Nyt+jo+kyllästynyt+omiin+tuntemuksiini+kun+ne+pyöritelty+jo+ympäri.+Kaipaan+uusia+ajatuksia+ja+ennenkaikkea+uusia+katsantokantoja.+Olen+jo+liiaksi+uriutunut+omiini.+
Elän+onnellista+ja+tasapainoista+elämää,+aina+niin+ei+ole+ollut.+Elämästäni+puuttuu+sielukkuus+-+oikeammin+sitä+ei+ole+tarpeeksi.+Ja+sitä+en+löydä+raamatusta.+Kristinusko+ei+tunnusta+sielua.
Uskoisin+että+kaipaamani+sielukkuus+löytyy+ihmisyyden+perusolemuksesta.+Olemisen+vaikeudesta+ja+ihanuudesta.+Kanssasisaristani+ja+-veljistä.+Ehkä+jopa+tältä+palstalta.
28.04.2020 19:20
Ehkä+ongelma+on+siinä+ettet+tiedä+kuka+mä+olen.+Sulla+ei+ole+harmainta+havaitoa+missä+mä+olen+ja+sit+toi+sun+lievä,+tai+ei+niin+lievä+harhaisuutesi.
28.04.2020 18:51
Ah.+Kuinka+suloiselta+se+tuntuis.+
Ihan+niinkuin+minä+puhelinnumeroni+jollekin+panolle+antaisin...
Jotain+rajaa..
28.04.2020 18:44
Tämän+tiikerin+päiväuni+on+yx+lohikäärme.+Eiks+nii?
28.04.2020 18:39
Mun+ukko+juo+teetä.+Voivat+juoda+sitä+keskenänsä.+Vaikka+keisarin+morsianta...
28.04.2020 18:35
Juon+kahvia.
28.04.2020 18:30
Ou+jee.+Etäseksiä+anonyyminä.+Kunhan+muitetaan+turvaväli+ja+pestä+kädet+saippualla.
28.04.2020 18:27
Juu+meidän+kaikkien+kumpparit+on+täällä.+Eihän+muita+tääl+olekkaan.+Mie,+sie,hää+ja+tuo.
28.04.2020 18:20
Erilaisuutemme+ihmisinä+on+olemassaolomme+kulmakivi.+Jos+olisimme+kaikki+samanlaisia,+
7+miljardia+yhtä+ja+samaa,+niin+mitä+järkeä+meitä+on+olla+olemassa+se+määrä,+kuin+yksi+riittäisi.+
Yksilöllisyys+on+taiteenlaji.
28.04.2020 17:29
Kiinnostuin.++Näinä+päivinä+harva+enää+edes+haluaa+tutustua+syvällisemmin.+On+niin+kiire+ettei+kerkeä.+Korona+pysäytti+maailman+ja+porukka+kitisee+et+on+tylsää.+Koko+maailmankaikkeus+löytyy+ihmisestä+itsestään.+Jokaisesta.
28.04.2020 16:48
Palsta+on+ihan+hyvä+paikka+jäsentelyyn+jos+ei+ota+sitä+itseensä.+
Nyt+pikkuisen+epäilen+-+kuten+itsekin+aiemmin+viittasit+että+tunteesi+häntä+kohtaan+voivat+johtua+siitä+että+vakisuhteessasi+on+solmussa+kuten+itse+ilmaisit.++Voihan+olla+että+täytät+"puutteita"++jotta+tuntisit+olosi+paremmaksi.
Tai+sitten+et.+
Ja+todellakin+suosittelemaan+pitämään+suusi+visusti+kiinni+ihastuksestasi+jos+avoin+keskustelu+puolisosi+kanssa+ei+toimi.+
Minä+sain+ihastumiskeskustelun+käytyä+ukkoni+kanssa+jo+vuosia+sitten.+Kumpikin+kerrottiin+toisillemme+pikkuihastumisistamme.+Totesin++siinä+vain+sen+tosiasian+että+ihminen+ihastuu.+Ja+että+se+on+normaalia+elämän+kiertokulussa.+Tosin+en+ole++kertonut+tästä+suuresta+rakkaudesta+jota+nyt+tunnen.+Johtuu+siitä+että+hän+on+itse+pyytänyt+etten+kertoisi+muista+miehistä..+kai+se+on+tavallaan+sit+rakkautta.+Puolin+jos+toisin.+
Uskon,+että+olet+puun+ja+kuoren+välissä.+Kunnolliselta+vaikutat.+Se+arjen+väsymys+on+sellainen+piru+joka+voi+tappaa+hyvätkin+parisuhteet.+Sitä+vastaan+on+vaikeaa+taistella.+
Minulla+aina+helpottanut+ajatus+että+elämä+on+täynnä+janoja.+Jana+jolla+alku+ja+loppu.+Asiat+alkavat+ja+päättyvät.++Elämänjana+täynnä+janoja.+Toiset+ovat+hyviä+ja+toiset+hankalia.+Mutta+vaikka+siltä+tuntuisikin+että+se+hankala+elämänvaihe+kestää+ikuisuuden,+on+silläkin+loppunsa.+Tyyliin+mikään+ei+kestä+ikuisesti.+Kaikki+loppuu+aikanaan.++Mutta+miten+se+loppuu+onkin+jo+toinen+asia.+Siihen+pystyy+hiukan+vaikuttamaan.+
Eli+jos+haluat+erota,+miten+haluat+erota+on+se+kysymys?+Miten+voit+erota+ja+elää+vielä+sen+jälkeen+niin+että+sinun+on+hyvä+olla+itsenäsi?
Että+pystyt+elämään+sen+kanssa.+
Minä+en+pystyisi+henkilökohtaisesti+eroamaan+ukostani+ilman+että+olen+tehnyt+kaiken+mahdollisen+ettei+tarvitsisi+erota.++Kaiken+inhimillisesti+mahdollisen.++En+varmaankaan+edes+hänen+vuokseen.+Mutta+kuten+aina+sanon;+jokainen+tyylillään.
Sinun+hän+saa+sinut+hyvälle+mielelle,+tunteesi+nousevat+pintaan+hänen+seurassaan.
Samaa+kysymystä+käyttäen,+
miten+eläisit+itsesi+kanssa+jälkeenpäin?+
Ole+rehellinen+itsellesi.+
Enkä+ny+tarkoita+mitää++pettämisjuttuja.+Jos+kuoletat+tunteesi+häntä+kohtaan,+niin...
jos+eroat,+niin...
jos+hän+tuntee/ei+tunne+jotakin+sinua+kohtaan,+niin...
Ymmärsit+pointin.
Sinä+olet+itsellesi+tärkein+kuuntelija.
28.04.2020 16:32
698 / 708