Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
100
Kommenttia
14112
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt+tuli+aika+häiriintynyttä+tekstiä.+Mutta+hyvää+jatkoa+silti.++Sinullekin...
26.04.2020 14:00
Tunteiden+tuuletusta.+Osuvammin+ei+voisi+ilmaista.+Pitkään+palstalla+olleet+eivät+enää+jaksa+vaivautumaan..+ihan+turhaa.+
Palsta+voi+olla+helvetillisen+ruma+paikka+jos+joutuu+kiusatuksi.+
Tarvii+aika+voimakkaan+itsetunnon+että+pystyy+edes+työkavereille+kertomaan+että+yleensä+käy+täällä.+Ja+varsinkin+Tunteet+osiossa.
Tuskin+monikaan+myöntää+sitä+rehellisesti.
Sillain+aidosti.+
Kyllä+sillein+heko+heko+tyylillä+ehkä+pakon+edessä+saattaa+myöntää+käyneensä+vilaisemassa.+Tämä+palsta+on+salattu+totuus+monen+ihmisen+sielunelämässä+-+näin+sanoisin.
Voin+toki+olla+väärässäkin.
26.04.2020 13:54
Ystävyys+on+hieno+asia.+Sitä+minäkin+EHKÄ+minun+häneltä+kaipaisin.+Olisi+vaan+aika+helevatan+vaikeaa+näissä+olosuhteissa.
26.04.2020 13:41
Minun+hän+tietää+etten+pidä+valokuvista+itsestäni.+Ja+hän+tietää+monia+muitakin+asioita+minusta+-+ihan+irl.+
Jos+laittaisin+valokuvani,+hän+tietäisi+etten+se+ole+minä.
Eikä+teidän+rakkaiden+anonyymien+tule+minua+tunnistaa+anonyymipalstalla.+Eihän+semmoinen+sovi...
Minä+mitään+treffejä+hakemassa,+kunhan+turisen+mukavia.
26.04.2020 13:37
Rohkeutta.+Sitä+se+vaan+vaatii.
Tsemiä+sulle!
26.04.2020 13:24
Asiaa.+
Mutta+jostain+syystä+väki+tuntuu+pelkäävän+sitä+että+joku+tunnistetaan.+
Jos+on+ollut+asiallisesti,+eikä+ole+mitään+hävettävää,+niin+ei+ole+myöskään+mitään+hävittävää.+
Tämä+paikka+on+minulle+henkilökohtaisesti+kuin+kellarikomeron+tai+vintin+siivous.+Tarkistaa+mitä+pääkopassa+vielä+tarvitaan+ja+mitä+voi+heittää+menemään.+Tai+kierrättää...+
+Ja+saa+vielä+jonkun+toisen+ulkopuolisen+mielipiteen+asiasta+jos+hyvin+käy.+
Minun+hän+käy+palstalla+tietääkseni.+Olisin+otettu+jos+hän+tunnistaisi+minut.
26.04.2020 13:15
Paska+nakki.+Teretulemasta+särkyneiden+sydämmien+kerhoon..+olen+itse+kunniajäsen.
26.04.2020 13:05
Kyllä+mulla+on+ikävä+S+miestä.+
Varsinkin+kun+ny+menee+pari+kuukautta+ilman+että+nähtäisiin.
26.04.2020 12:54
Palstapelleilyä.++
Tai+sit+ei+vaan+uskalla+irl.+Palstalle+pienessä+humalassa+purkaa+syviä+tuntojaan,+joita+ei+oikeasti+uskalla+myöntää+edes+itselleen.
26.04.2020 12:50
Noi+sisäisesti+hehkuvat+on+yleensä+niitä+joihin+minä+olen+ainakin+ihastunut+aiemmin.+Sellasia+pikkuihastumisia+jotka+ei+kestä+kauan.+Paitsi+jos+tälläinen+ihanuus+on+jatkuvasti+jollain+tapaa+läsnä.+Tavoitettavissa+ja+kanssakäymisissä.
Niistä+ei+voi+olla+tykkäämättä.++
Täällä+puheltu+kaksoisliekkiteorioita+-+en+tavallaan+usko+niihin,+mutta+silti...
Minunkaan+tilanteessani+ei+ole+mitään+järkeä.
Minä+vaan+rakastan+ja+tykkään.+Toiset+pitävät+tilannettani+säälittävänä,+varattuna+varattuun,+mutta+kun+se+vaan+on+niin+ihanaa.+Ei+tulisi+mieleenkään+aloittaa+minkäänlaista+suhdetta+häneen.+Hän+on+ymmärtääkseni+ihan+onnellinen+sijoillansa.+Sitä+en+"+menisi+"+rikkomaan.+
Itselläni+suhde+ihan+terveellä+pohjalla,+tämä+kuitenkaan+ei+estä+munun+tunteideni+olemassaoloa.+
Irl+olen+hyvin+varovainen+kaipaamani+ihmisen+suhteen+-+suojamuurit+hyvin+korkealla..+olen+todella+varautunut.+Suojelen+itseäni+rakastumiselta.++Rakastan,+mutta+en+ole+rakastunut-+vissi+ero.
+Eli+kaipaamasi+henkilö+voi+olla+varautunut+sinulle+myös+siitä+syystä,+että+hänellä+on+"kiellettyjä"+tunteita+sinua+kohtaan.+Varsinkin+jos+olet+varattu.+
Eli+voi+olla+TAI+sitten+ei.
Ole+oma+itsesi+ja+anna+asioiden+mennä+omalla+painollaan+-+jos+kärsivällisyytesi+riittää.+Minulla+ei+riittänyt+ja+tulin+torjutuksi.
26.04.2020 12:29
Olen+ajattelevainen+ihminen+myös,+mutta+kun+harvemmin+nykyään+pääsee+keskustelemaan+syvällisiä+kenenkään+kanssa.+
Sitä+uriutuu+omiin+malleihinsa+ja+ei+näje+mehtää+puilta.+
Minun+Hän+tuntuisi+arvostavan+minua,+luulo+ei+tosin+tiedon+väärti.+Mutta+olen+yhdentekevä+hänelle+niin+kauan+kuin+noudatan+hänen+asettamiaan+sääntöjä.++Rajoja.+Hän+on+asiallinen+ja+kiltti+minulle++-+kuuntelee+myös+mielipiteitäni.++Hän+on+fiksu,+muttei+ihan+viisas.+Tai+sitäkin+on+tavallaan.++Avulias+ja+hauska.++Hyvin+käytännönläheinen+ja+osaava.+Sukkelasanainen.+Hauska+ja+puoleensavetävä.++Ja+varattu.+Eli+oli+iso+moka+alkaa+rakastamaan+häntä.++Rakastan+vieläkin+9+vuoden+jälkeen.+Ja+vain+siksi+että+hän,+ihan+hän+tekee+minut+iloiseksi+ja+onnelliseksi+pelkästään+sillä+että+hän+on+olemassa.+En+elättele+toiveita+että+hänellä+olisi+mitään+tunteita+minua+kohtaan.+
Pienistä+huomaavasista+teoista+joita+hän+tekee+tiedän+etten+ole+täysin+merkityksetön+hänelle.
Mutta+hän+on+ilmeisen+onnellisesti+tahollaan+ja+minä+tahollani.+Joten+se+siitä.+Se+ja+sama.
Tuli+tunteenpurkaus,+pahoitteluni.
Sinun+hän,+vaikuttaako+ujolta?+Tuli+sellaiset+vibat..
25.04.2020 23:24
Juur+näin.+Jokaisen+tulee+ensisjaisesti+olla+itselleen+rehellinen.++Jokainen+meistä+rakastaa+ja+kaipaa+tavallansa.
25.04.2020 22:45
Ehkä+josakin+ulottuvuudessa+on+eri+säännöt+ja+naisillekin+sallitaan+vapaa+rakkaus.
25.04.2020 22:18
Vastasin+nyymiviestiisi.
25.04.2020 22:01
En+tarkoittanut+kirjaimellisesti.+Jos+toisesta+tulee+hyvä+fiilis+ihan+vaan+sillä+että+on+olemassa,+niin+siinä+on+jo+jotain+mikä+tekee+siitä+arvokkaan.+Ja+sillä+arvolla+tarkoitin+nimenomaan+sitä+että+hän+arvostaisi+sinua.+Ihmisenä+ja+sellaisena+kuin+olet.
Mikäpä+minä+olen+mitään+hänestä+sanomaan.+En+tunne+sinua+sen+vertaa+kuin+häntäkään.+
Itse+ajattelen+ihmisistä+siten+että+jokaisella+on+oikeus+olla+oma+itsensä.+Joku+tyhjäpää+voi+olla+mitä+ihanin+ihminen.+Sellaisenaan+kuin+on.
Minuuteeni+ja+itseyteeni+en+kuitenkaan+anna+"arvottomien"++ihmisten+vaikuttaa.+Tällä+tarkoitan+ihmistä+jolla+ei+ole+minulle+merkitystä.++En+loukkaannu+sellaisten+ihmisten+mielipiteistä+minusta+tai+tekemisistäni.+
Eli+muotoilen+aikaisemman+kysymykseni+hieman+toisin;+onko+hänen+mielipiteellään+sinusta+sinulle+väliä+vai+ihan+sama+ja+luuletko+että+häntä+kiinnostaa+sinun+mielipiteesi+hänestä?++Jos+sinä+olet+hänelle+ihan+sama...+niin+...++
Minä+arvotan+ihmiset+koska+muuten+sattuisi+liikaa..+minä+meinaan+olen+itse+aikamoinen+tyhjäpää.+Tai+no+tavallaan.
Sinä+selvästi+olet+ajattelevainen+ja+minä+arvotan+sinunlaiset+aika+korkealle.++Sinun+mielipiteelläsi+minusta+on+minulle+arvokas+vaikka+minulla+ei+ole+hitotkaan+tietoa+kuka+sä+olet.+Mutta+taasen+joku+nyymi+huorittelee+minua+niccini+takia,+niin+..+so+what?+Tällä+haen+vähän+sitä+juttua+että+onko+hän+sinun+arvoisesi+you+know...+
Mutta+kuten+yllä+mainitsit+et+tiedä+hänen+mielipiteistään+sinusta.++Silläkään+oikeastaan+väliä+vaan+sillä+että+kiinnostaako+häntä+sinun+mielipiteesi.++Sillä+on+väliä.+Siinä+se+arvo+punnitaan.
25.04.2020 22:00
Tulkitset+minua+väärin.
En+juuri+trollaile+-+ainakaan+tarkoituksella.
Olen+kiltti,+avoin+ja+hyväuskoinen.
Rehellinen+itselleni+ja+muille.+
Rohkea+mielipiteissäni.+Ei+paljon+häiritse+ettet+minusta+pidä.+En+kaipaa+hyväksyntääsi.
Olen+täällä+turisemassa+huväntahtoisesti+ja+jos+minut+väärin+luetaan,+on+se+ja+sama.+Eli+yksi+hailee.+
Toki+vastaan,+sillä+yritän+viestiä+että+olen+lukenut+ja+rekisteröinyt++mielipiteesi.++Muutoin+"tasoni"+voi+lukea+rivien+välistä.
25.04.2020 18:42
Voinhan+toki+olla+väärässäkin+asiasta.
Taso-eroa+todella+löytyy+ja+siitäpä+ne+huhut+sitten+saivatkin+vettä+myllyynsä...
25.04.2020 18:24
Ei+kaikki+ole+paskoja.++Toisinaan+törmää+helmiin.+Elähän+yleistä.+Muistettava+että+oma+tulkinta+jonkun+toisen+kirjoituksista+tai+sanomisista+voi+olla+väärä.+Vain+ymmärtämättömät+haukkuvat+ja+alentavat+toisiansa.+
Jokainen+mielipide+on+tärkeä+siksi+koska+se+on+mielipide.+
Sanonta+joka+minulla+on+elämänohjeena+:
Mielipide+on+kuin+perseenreikä.
Meillä+jokaisella+on+sellainen.
Eli+vapaa+tulkintani+siitä+on,+että+se+on+henkilökohtainen+eikä+kukaan+halua+että+sitä+sörkitään.+
Mutta+mikä+tekee+toisen+mielipiteestä+tärkeämmän+kuin+minun+mielipiteeni+ja+toisinpäin.+
Ei+mikään.+
Joten+ne+paskat+jututkin+on+tärkeitä.+
Koska+jokainen+ihminen+on+tärkeä+-+ei+minulle+henkilökohtaisesti+-+jollekkin+omana+itsenään.
25.04.2020 18:21
Päin+vastoin.+Minä+en+ole+hänen+"+tasoisensa+".
25.04.2020 18:03
Ja+aiheuttaa+riippuvaisuutta.+
Toki+huonompiakin+riippuvaisuuksia+voi+olla.
Joten+reilusti+vaan+palstailemaan,+ei+ole+meinaan+terveydelle+haitallista+-+ellei+sitten+mielenterveyttä+lasketa.+Plääh!
25.04.2020 18:00
700 / 706