Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

100

Kommenttia

14112

1. Tunteiden+tuuletusta.+Osuvammin+ei+voisi+ilmaista.+Pitkään+palstalla+olleet+eivät+enää+jaksa+vaivautumaan..+ihan+turhaa.+Palsta+voi+olla+helvetillisen+ruma+paikka+jos+joutuu+kiusatuksi.+Tarvii+aika+voimakkaan+itsetunnon+että+pystyy+edes+työkavereille+kertomaan+että+yleensä+käy+täällä.+Ja+varsinkin+Tunteet+osiossa.Tuskin+monikaan+myöntää+sitä+rehellisesti.Sillain+aidosti.+Kyllä+sillein+heko+heko+tyylillä+ehkä+pakon+edessä+saattaa+myöntää+käyneensä+vilaisemassa.+Tämä+palsta+on+salattu+totuus+monen+ihmisen+sielunelämässä+-+näin+sanoisin.Voin+toki+olla+väärässäkin.
  2. Vastasin+nyymiviestiisi.
  3. En+tarkoittanut+kirjaimellisesti.+Jos+toisesta+tulee+hyvä+fiilis+ihan+vaan+sillä+että+on+olemassa,+niin+siinä+on+jo+jotain+mikä+tekee+siitä+arvokkaan.+Ja+sillä+arvolla+tarkoitin+nimenomaan+sitä+että+hän+arvostaisi+sinua.+Ihmisenä+ja+sellaisena+kuin+olet.Mikäpä+minä+olen+mitään+hänestä+sanomaan.+En+tunne+sinua+sen+vertaa+kuin+häntäkään.+Itse+ajattelen+ihmisistä+siten+että+jokaisella+on+oikeus+olla+oma+itsensä.+Joku+tyhjäpää+voi+olla+mitä+ihanin+ihminen.+Sellaisenaan+kuin+on.Minuuteeni+ja+itseyteeni+en+kuitenkaan+anna+"arvottomien"++ihmisten+vaikuttaa.+Tällä+tarkoitan+ihmistä+jolla+ei+ole+minulle+merkitystä.++En+loukkaannu+sellaisten+ihmisten+mielipiteistä+minusta+tai+tekemisistäni.+Eli+muotoilen+aikaisemman+kysymykseni+hieman+toisin;+onko+hänen+mielipiteellään+sinusta+sinulle+väliä+vai+ihan+sama+ja+luuletko+että+häntä+kiinnostaa+sinun+mielipiteesi+hänestä?++Jos+sinä+olet+hänelle+ihan+sama...+niin+...++Minä+arvotan+ihmiset+koska+muuten+sattuisi+liikaa..+minä+meinaan+olen+itse+aikamoinen+tyhjäpää.+Tai+no+tavallaan.Sinä+selvästi+olet+ajattelevainen+ja+minä+arvotan+sinunlaiset+aika+korkealle.++Sinun+mielipiteelläsi+minusta+on+minulle+arvokas+vaikka+minulla+ei+ole+hitotkaan+tietoa+kuka+sä+olet.+Mutta+taasen+joku+nyymi+huorittelee+minua+niccini+takia,+niin+..+so+what?+Tällä+haen+vähän+sitä+juttua+että+onko+hän+sinun+arvoisesi+you+know...+Mutta+kuten+yllä+mainitsit+et+tiedä+hänen+mielipiteistään+sinusta.++Silläkään+oikeastaan+väliä+vaan+sillä+että+kiinnostaako+häntä+sinun+mielipiteesi.++Sillä+on+väliä.+Siinä+se+arvo+punnitaan.