Mikä tarkoitus

Anonyymi

Mikä tarkoitus sillä on, että kirjoittelee tänne vuosia jopa tunnisteellisesti, että rakastaa ja haluaa ja sitten se kohde tunnistaakin kirjoittelijan, sitten sanotaankin, että en mä oikeasti mitään haluakaan?

32

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Narsismi?!

• Anonyymi

On aivan älytöntä. Joskus omissa touhuissa ei ole mitään järkeä. Se on myönnettävä. Ei ihme, että olet ihmeissäsi, vaikka et varsinaisesti vastarakastunut ole ollutkaan.

• Anonyymi

Juu ei näköjään ole järkeä ei, mutta miksi? Joku selitys moiseen idiotismiin on annettava.

• Anonyymi

Kuka olet?

• Anonyymi

Onko tunnistanut oikeasti? Koska nämä on kuitenkin anonyymeja. Ja jotenki jaksa uskoo, että kirjoittelis vuosia, mutta jos näin olisi niin sanoisin hyvin outoa.

• Palstapelleilyä.
      Tai sit ei vaan uskalla irl. Palstalle pienessä humalassa purkaa syviä tuntojaan, joita ei oikeasti uskalla myöntää edes itselleen.

• Anonyymi

Pakko purkaa tänne, J ei ota tunteitani vastaan oikeassa elämässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Paska nakki. Teretulemasta särkyneiden sydämmien kerhoon.. olen itse kunniajäsen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele. Ottihan. Tehän olitte suhteessa kunnes J petti. Et ole edes perillä omimas kirjoittajan elämästä! Nyt palsta aktiivi ei oo tarpeeks kyylänä lukenu!

Hyh

Extra paljastus! Nainen oli J-miehelle myös raskaana, mutta kun J miehen valheet paljastui, meni ja keskeytti raskauden kaikessa hiljaisuudessa ja päätti niiden suhteen

Et tainnu tietää? Juu, ei se siitä huutele. Eikä palstoilla kirjoita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele. Ottihan. Tehän olitte suhteessa kunnes J petti. Et ole edes perillä omimas kirjoittajan elämästä! Nyt palsta aktiivi ei oo tarpeeks kyylänä lukenu!

Hyh

Extra paljastus! Nainen oli J-miehelle myös raskaana, mutta kun J miehen valheet paljastui, meni ja keskeytti raskauden kaikessa hiljaisuudessa ja päätti niiden suhteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyh

Tämä on näiden jiikirjoitustrn pääpointti, että pääsee lataamaan lisää legendaa eetteriin ja parasta on kun näitäkin kohdennetaan kenelle sattuu m naiselle, r naiselle ja s naiselle eikä tarina oikein pidä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on näiden jiikirjoitustrn pääpointti, että pääsee lataamaan lisää legendaa eetteriin ja parasta on kun näitäkin kohdennetaan kenelle sattuu m naiselle, r naiselle ja s naiselle eikä tarina oikein pidä.

Osa on ihan tottakin. Mutta omijat leikkii ja yrittää koota tarinaa kasaan palsta aktiivina kuvitellen Satu Mian Minnan olevan kirjoittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyh

Älä puhu puppua. J-miehen nainen oli reippaasti 60v. Vai raskaana hih hih.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu puppua. J-miehen nainen oli reippaasti 60v. Vai raskaana hih hih.

J-miehiä on muitakin kuin yksi. Tämä J on nuori ja tapailukumppaninsa myös

• Anonyymi

Humalassa en ole ikinä kirjoittanut. Kyllä minä ihan normaali mielentilalla olen ollut. Olen vaan sitä mieltä, että jollakin tavalla sopisimme yhteen mutta molempien järki sanoo ei. Minulla on rumasti kemiaa. Järki sanoo, että mitään ei kannata tehdä kuitenkaan tai ainoastaan ottaa tästä kaikesta oppi omaan suhteeseen. Meitä ei vaan ole tarkoitettu yhteen, vaan ystäviksi. Ystävyys on hieno asia ja uskon, että se on jopa parempaa kuin rakkaus.Ehkä sinäkin kuitenkin sait minusta harjoituskappaleen jotakin tulevaa varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Humalassa en ole ikinä kirjoittanut. Kyllä minä ihan normaali mielentilalla olen ollut. Olen vaan sitä mieltä, että jollakin tavalla sopisimme yhteen mutta molempien järki sanoo ei. Minulla on rumasti kemiaa. Järki sanoo, että mitään ei kannata tehdä kuitenkaan tai ainoastaan ottaa tästä kaikesta oppi omaan suhteeseen. Meitä ei vaan ole tarkoitettu yhteen, vaan ystäviksi. Ystävyys on hieno asia ja uskon, että se on jopa parempaa kuin rakkaus.Ehkä sinäkin kuitenkin sait minusta harjoituskappaleen jotakin tulevaa varten.

Ette taida olla Satu edes ystäviä kun täällä kirjoittelet hänelle. Ystävät tapaa viikottain livessä face to face

• Anonyymi kirjoitti:

Ystävyys on hieno asia. Sitä minäkin EHKÄ minun häneltä kaipaisin. Olisi vaan aika helevatan vaikeaa näissä olosuhteissa.

• Nyt tuli aika häiriintynyttä tekstiä. Mutta hyvää jatkoa silti. Sinullekin...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Nyt tuli aika häiriintynyttä tekstiä. Mutta hyvää jatkoa silti. Sinullekin...

Tyhmästä päästä kuule kärsii koko palsta leikkis

Kova palstan kirjoittaja kato nimittäin lähti käyntiin kun se kuvallinen profiili tuli kiusatuksi ja moni hänen tuttava tajusi silloin et mikä kuvio täällä oli!

Siitä lähti palstan ja trollin syöksykierre

Olis kannattanu olla hillitympi kun tunnisteellinen kuva edessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tyhmästä päästä kuule kärsii koko palsta leikkis

Kova palstan kirjoittaja kato nimittäin lähti käyntiin kun se kuvallinen profiili tuli kiusatuksi ja moni hänen tuttava tajusi silloin et mikä kuvio täällä oli!

Siitä lähti palstan ja trollin syöksykierre

Olis kannattanu olla hillitympi kun tunnisteellinen kuva edessä.

Kuule oletko sinä ihan ok? Pikkuisen olen huolissani sinun henkisestä tasapainosta.
        Mutta mitäpä se minuun kuuluu.
        En tiedä kuka olet, sen enempää kuin sinäkää tiedät kuka minä olen. Jos nyt kuitenkin lopettaisit sen massapostaamisen minun nicille. Hengittäisit syvään ja miettisit että tarvitsetko ammattiapua harhaisuuteesi?
        Mutta sinä et taida tietää itse että kärsit harhaisuudesta? No voi sun ja se.
        Saan siis nauttia mielipiteistäsi ajasta ikuisuuteen. Nice.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kuule oletko sinä ihan ok? Pikkuisen olen huolissani sinun henkisestä tasapainosta.
        Mutta mitäpä se minuun kuuluu.
        En tiedä kuka olet, sen enempää kuin sinäkää tiedät kuka minä olen. Jos nyt kuitenkin lopettaisit sen massapostaamisen minun nicille. Hengittäisit syvään ja miettisit että tarvitsetko ammattiapua harhaisuuteesi?
        Mutta sinä et taida tietää itse että kärsit harhaisuudesta? No voi sun ja se.
        Saan siis nauttia mielipiteistäsi ajasta ikuisuuteen. Nice.

Sun ois kannatanu niitä kuvallisia profiileja välttää!

Nyt näytät 11 henkilön silmissä valehtelevalta pelleltä ja kaikki tietää joka sun vastaväitteen olevan soopaa!

Miksi miksi astuit ansaa?!

Se oli tyhmä virhe! Olisit ne liian tunnisteelliset rekatut valokuvalliset profiilit jättänyt kiusaamatta

• Anonyymi

Ei niin sanota. Mutta saatetaan säikähtää. Unelmat paljastettiin housut kintuissa.

• Anonyymi

Palstapelleilyjähän kirjoitukset ovat lähestulkoon, sanokoot muut mitä sanovat.Ilman tunnisteita, sukupuolta ja muitakaan todellisia tietoja tänne voi kirjoittaa ihan mitä vaan kenelle vaan.
      Yleensä toinen tietää tunnistettavasti toisen (helppo tsekkaus) ja mustamaalaa minkä ajaltaan ehtii.Herää mitä hyötyä mustamaalaaja saa itselleen, hyvän mielen tietty, luonteesta kertoo aika paljon.
      Ok, välillä itsekin kuittailen ketjuihin, ihan vaan muuten vaan. Ei tulis mieleenkään möykätä ja tuottaa toiselle paha mieltä.

• Anonyymi

No kuka näitä juttuja todesta ottaa, tätäkään aloitusta. Voi morjens

• Anonyymi

Jos olet tunnistanut niin mikset ota häneen yhteyttä?

• Anonyymi

Sitä ei tunteeton ja yksinkertainen pysty ymmärtämään 😄 Mutta ainahan sellaiset voivat yrittää. Harvemmin kuitenkaan edes haluavat yrittää. Heillä ei vaan ole mitään tarvetta ymmärtää.

• Anonyymi

Kukin tavallaan ja tunneälytön narsisti ihan omalla tavallaan.

• Anonyymi

Ristiriita omien tunteiden ja oikean elämän kanssa.

• Anonyymi

Mieleesi ei sitten vieläkään ole juolahtanut, että joku on välistä lähtenyt vedättämään sinua ja olet keskustellut trollin kanssa?

Ota nyt kaikki kapasiteettisi käyttöön ja mieti sitä aitoa vaihtoehtoa, että olisit jossain vaiheessa ehkä häneenkin yhteydessä ollut, mutta että suurimman ajan sinua olisi trolli vedättänyt?

Mieti, oivalla!

• Anonyymi

Anteeksi, jos vaikutin ilkeältä, mutta minua viehättäisi jos palstaa näinkin kauan lukeneena tulisit ihsnbitse tähän johtopäätökseen.

Maailmassa on toki pahuutta, mutta missä? Selvyyden vuoksi, ap:ssä en näe pahuutta.

• Anonyymi

Anteeksi, jos vaikutin ilkeältä, mutta minua viehättäisi jos palstaa näinkin kauan lukeneena tulisit ihsnbitse tähän johtopäätökseen.

Maailmassa on toki pahuutta, mutta missä? Selvyyden vuoksi, ap:ssä en näe pahuutta.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe