että ikävöisin täällä jotain joka on muiden kanssa. Ihminen joka haluaa jonkun ei ole muiden kanssa vaan odottaa sitä henkilöä kenen kanssa haluaa olla!
Luuletko oikeasti nainen
49
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oot tavannut huomionhakuisen narsisti naisen.. oiskohan mun exä 👌
- Anonyymi
Huomannut narsistisia piirteitä yhdessä, vaikka kuinka esittää.. ei.vaan pysty minuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomannut narsistisia piirteitä yhdessä, vaikka kuinka esittää.. ei.vaan pysty minuun.
Oletko aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloittaja?
Ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole.
Minä en ole ainakaan esittänyt yhtään mitään. Mutta kuvittele päässäsi mitä haluat.
- Anonyymi
Kuulostaapa tutulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole.
Kerropa minulle mikä minussa on ollut narsismiin viittaavaa viime vuosien aikana? Jos suljetaan pois se aika jolloin olin sairas (osan vuosista 2015 ja 2016). Tajuatko yhtään miltä se tuntuu kun on helposti syyllisyyttä kokeva ihminen ja syytetään narsistiksi!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole.
Ja se vielä, että yritin parhaani!!! Ymmärrätkö yhtään kuinka paljon narsistiksi syyttäminen sattuu, kun oikeasti yritin!!!???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole.
Voisitko oikeasti vähän miettiä asioita ja kyseenalaistaa ajatuksiasi? Olet niin pahasti hakoteillä. Ja jos et voi niin voisitko olla kirjoittamatta minulle? En jaksa näitä narsistisyytöksiäsi enää yhtään!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaapa tutulle.
Luuletko että exäni on tuossa?? Mistä oletko saanut päähäsi, että olisin huomionhakuinen?? En todellakaan ole ja sinulla ei ole mitään siihen viittaavaa tietoa!! Olen vähemmän huomionhakuinen kuin ihmiset keskimäärin. Ja tuo ei ole exäni, hän ei koskaan sanoisi minua huomionhakuiseksi ja tuskin muutenkaan kirjoittaa täällä palstalla, ainakaan minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole.
Sinä sait ensin päähäsi, että olisin narsisti. Sen jälkeen luit narsismista ja aloit nähdä minussa kaikkia narsismin oireita ilman perusteita. Aloit nähdä minut manipuloivana, huomionhakuisena ja uhriutujana vaikka mihinkään sellaisiin ei ollut mitään viitteitä. Ihmiset tekevät vastaavan virheen ajattelussaan todella helposti, monissa erilaisissa asioissa. Eli kun uskovat johonkin, alkavat nähdä todisteita uskomuksilleen siellä missä niitä ei ole. Ja samalla sivuuttavat kaikki todisteet mitkä ovat omaa uskomusta vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että exäni on tuossa?? Mistä oletko saanut päähäsi, että olisin huomionhakuinen?? En todellakaan ole ja sinulla ei ole mitään siihen viittaavaa tietoa!! Olen vähemmän huomionhakuinen kuin ihmiset keskimäärin. Ja tuo ei ole exäni, hän ei koskaan sanoisi minua huomionhakuiseksi ja tuskin muutenkaan kirjoittaa täällä palstalla, ainakaan minulle.
En tarkoittanut sinua, minulla on ex Mies juuri tuollainen. Oli sanat kuin hänen suustaan, katkera eron jäljiltä nii mä olen nyt mikä milloinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti ihan tosissasi myös asioita minun kannaltani. Mieti vittu vähän oletko itse toiminut niin mukavalla tavalla aina. Eikun ainiin, sinullahan on täysi oikeus toimia kurjalla tavalla, koska minä olen narsisti. En siltikään, edelleenkään epäile sinun olevan narsisti! Narsismikortti vedetään niin helposti. Minunkin kaverini ehdotti, että sinä olisit narsisti. En silti epäile sinua sellaiseksi, koska tiedän miten helposti sitä ehdotetaan ja tiedän ettet ole sellainen.
- Anonyymi
Saat blondin kiharat aivan sekaisin.
- Anonyymi
No voi helvetti, pitäskö sulle oikeen neitsyt olla? Lykkyä vaan sellasen ettimiseen yli 30v:nä. Vai kauanko meinasit vielä oottaa ennen kun tyydyt "käytettyyn tavaraan"?
- Anonyymi
Kysymys ei ole mistään neitsyestä tai käytetystä tavarasta. Kyse on siitä että mikäli kanssani haluaisi olla niin olisi kanssani eikä muiden kanssa!
- Anonyymi
Konservatiivisiä naisia ei oteta kunnolla mukaan julkiseen keskusteluun, mediaam jne.
https://m.youtube.com/watch?v=BP1akIYj_FM
Kyllä heitä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys ei ole mistään neitsyestä tai käytetystä tavarasta. Kyse on siitä että mikäli kanssani haluaisi olla niin olisi kanssani eikä muiden kanssa!
Jos ei ole suhteessa sinuun, on vapaa. Kaivattusi tuskin on tavara vaan ihminen. Hän on vapaa jos et omaksesi ole häntä merkinnyt. Toivottavasti yksikään nainen ei ole niin tyhmä että jää odottamaan sitä kun haahuilja rakentaa tuulentupiaan, kun tarjolla on miehiä, jotka osaa rakentaa talon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole suhteessa sinuun, on vapaa. Kaivattusi tuskin on tavara vaan ihminen. Hän on vapaa jos et omaksesi ole häntä merkinnyt. Toivottavasti yksikään nainen ei ole niin tyhmä että jää odottamaan sitä kun haahuilja rakentaa tuulentupiaan, kun tarjolla on miehiä, jotka osaa rakentaa talon.
Niin, mutta et tainnut oikein ymmärtää mitä tarkoitin sillä hän sanoo, että rakastaa minua ja silti on muiden kanssa. Olenko minä tässä se ymmärtämätön jonka mielestä noin ei tehdä jos oikeasti välittää jostakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Remonttireiskalla jo meisseli jäykistyy pelkästä ajatuksesta.
- Anonyymi
Ässä on eksynyt lammas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ässä on eksynyt lammas.
Susi lampaan vaatteissa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ässä on eksynyt lammas.
Meitä on täällä monta käyttämässä samaa kirjainta tunnisteena. Eikä ihme Suoeen mahtuu ässiä. Tuo oli joku muu ässä. S
- Anonyymi
naiset on tyhmii :)
- Anonyymi
Niin olet sinäkin. T. Mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olet sinäkin. T. Mies
Niin kuin sinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin sinäkin.
Niin olenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olenkin.
Mutta ainakin pystyn sen myöntämään
- Anonyymi
Älä aloittaja luule itsestäsi liikoja.
- Anonyymi
Ei tarvitse luulla, kun minulla on hänen viestit tallella. Miksi pitää tulla ivailemaan?
- Anonyymi
Luuletko oikeasti mies, että voisin olla jonkun muun kuin sun kanssa.
- Anonyymi
Sinä et, mutta hän on. Tiedän ainakin kolmesta, koska kertoi itse. Eivät kuulemma merkinneet mitään, mutta minusta koko kuvio on outo. Eihän rakastunut ihminen ole muiden kanssa sängyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et, mutta hän on. Tiedän ainakin kolmesta, koska kertoi itse. Eivät kuulemma merkinneet mitään, mutta minusta koko kuvio on outo. Eihän rakastunut ihminen ole muiden kanssa sängyssä.
Kuulostaa oudolta. Ehkä hän keksi ja liioitteli riidellessä. Riitelittekö silloin?
Ehkä josakin ulottuvuudessa on eri säännöt ja naisillekin sallitaan vapaa rakkaus.
- Anonyymi
Niinhän se taitaa olla tai sitten ajattelukantani on vanhanaikainen, mutta rakkaudessa en tuollaisia pelisääntöjä voi hyväksyä.
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se taitaa olla tai sitten ajattelukantani on vanhanaikainen, mutta rakkaudessa en tuollaisia pelisääntöjä voi hyväksyä.
Juur näin. Jokaisen tulee ensisjaisesti olla itselleen rehellinen. Jokainen meistä rakastaa ja kaipaa tavallansa.
- Anonyymi
Miksi luulet, että hän on muiden kanssa? Onko sanonut jotain sellaista?
- Anonyymi
On sanonut ja eivät kuulemma merkinneet mitään.
- Anonyymi
Pakko kysyy mut ootko rikas? Ei pahalla mut vaikuttaa et se nainen haluu susta jotain muuta ku ”rakkautta”?
- Anonyymi
Rikas, rakas, köyhä, varas
- Anonyymi
Sellasta se on miesvaltasilla aloilla, kun sinne eksyy muutama lyyli töihin, niin käyvät kaikki työpaikan jätkät läpi. Eivät tyydy vain yhteen.
- Anonyymi
Ei käynyt mielessä.
Jatka sie haihattelua ja etsi joku joka jaksaa juupas eipäs, on tässä muutakin elämää taaplailua.
On sitä seksi seuraa ja niitä, jotka tietävät mitä haluava ja jopa kertovat sen. Et taida olla näistä kumpaakaan..- Anonyymi
Hyvä sinulle. Minusta jos joku sanoo rakastavansa minua niin ei hän harrasta muiden kanssa seksiä. Ei se silloin mitää rakkautta ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sinulle. Minusta jos joku sanoo rakastavansa minua niin ei hän harrasta muiden kanssa seksiä. Ei se silloin mitää rakkautta ole.
Se on totta.
- Anonyymi
Jos olet hän. Itse jätit ja muita halusit vielä kokeilla. Ei ihan normaalia jos edes odotat mun odottavan sua ikuisesti. Pakko se on mennä eteenpäin.
- Anonyymi
Ei olla oltu yhdessä eli en ole hän.
- Anonyymi
Vain nopeat elävät. En odota ketään miestä.
- Anonyymi
unoha tollaset akat. hyvii naisii mitkä eo ympäri kyliä jakele löytyy paljo
- Anonyymi
Kenen muiden??
En ole ennee yhdenkiän kanssa...
Oletkos itse jonkun kanssa??
Nimittäin ajattelen sinun olleen monien kanssa,siksi vähen katkerasti tein vähän saman tempun sinulle....
Olin katkera sinulle kun sulla oli ollut jo monta.....
Mutta sorge kauheesti...en haluva ennee satuttee keteen...
Enkä itseänikiän
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799