Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
114
Kommenttia
15388
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Todellakin+niin+käy+tänä+jouluna..+mutta+omaan+kotiin+muutto+mentaliteetillä+jouluksi+uuteen+kotiin+on+hyvä+lahja+minulle+minulta+itseltäni.+Paras+joululahja+ikinä..
14.11.2020 21:11
No+riippuisi+mulla+kyllä+siitä+kylvyn+luonteesta..+paljuun+voisin+kutsua+isonkin+köörin..+huurteisia+ja+herjanheittoa..+kun+taasen+jos+olisi+piskuinen+istuma-amme+ihan+itekseni+lilluttaisin.
Romanttiseen+sylikkäin+liotukseen+joutuisin+miettimään+kaksi+kertaa,+kenet+kutsuisin...
14.11.2020 21:05
No+en+nyt+varsinaisesti+katsomalla+katso,+mutta+en+vierasta+animea+myöskään.
Taivaskanavat+kuuluneet+elämääni+siitä+asti+kun+muutin+"+omilleni+"+14+vuotiaana.++Ja+sitä+myöten+olen+katsonut+myös+animea.
En+juuri+aiheesta+mitään+tietämällä+tiedä,+mutta+tykkään+animesta+ja+siitä+mitä+se+on.
14.11.2020 20:54
Kallistun+ehdottomasti+animen+puoleen..+piirretty+twisteillä+ja+kärsimyksellä..+hieman+jotakin+salaperäistä+ja+yliluonnollista..+henkevää+ja+salattua..++kohtalon+määräämää..
14.11.2020 16:37
Spider-Man
"Olet+kuin+Spider-Man!+Olet+hyväsydäminen+ja+hyväuskoinen.+Tahdot+aina+uskoa+ihmisistä+hyvää+ja+petyt+pahasti,+jos+todellisuus+onkin+jotakin+muuta.+Sinulla+on+kova+tarve+todistaa+muille+pystyväsi+erinäisiin+asioihin.+Olet+myös+valmis+tekemään+lähes+mitä+tahansa+ystäviesi+puolesta."
Osuu+ja+uppoaa...
14.11.2020 16:23
Kyllä+se+on+hyvä+siinä+katajassa..+
Katajainen+kansa+nääs..
14.11.2020 06:19
Hei+kuule+kyllä+se+kuolema+varmasti+koittaa++sullekin+aikanaan..+siihen+asti+sun+on+pakko+olla+elossa..+
Elämä+on+janoja..+yksi+jana+voi+olla+ihan+paska+ja+toinen+vielä+paskempi,+yksi+jumi+ja+joku+kohtalainen.+Joku+niistä+päällekkäisistä+janoista+voi+olla+ihan+hyväkin...+
Mutta+se+mikä+janoille+on+yhteistä,+niillä+on+alkupiste+ja+loppupiste..+
Kaikki+loppuu+aikanaan..+myös+elämä.
14.11.2020 06:16
No++mä+liityn+trollikerhoon+ja+menen+nukkumaan..+hyvää+yötä..
13.11.2020 00:29
Eli+ihan+järkeenkäypää+sun+listaus..+oikeaan+aikaan+oikeita+asioita..+
Minä+olen+itse+murroksessa+ja+mun+lista+on+hakusessaan+vielä..+mutta+kunhan+elämä+tasoittuu+uomiinsa+niin+helpottaa..++pitää+vaan+ottaa+päivä+kerrallaan...+
Ei+olisi+pahitteeksi+sinullekaan..++tai+niin+sä+vissii+teetkin..
13.11.2020 00:20
Mihinkäs+kiire+valmiissa+maailmassa..+
Priorisointia..+sitä+tarvii..+
Elämä+tarjoaa+mitä+tarjoaa+ja+joskus+sitä+vaan+on+jätettävä+jotakin+sivuun.++Ja+se+kärri+todellakaan+ei+karkaa+mihinkään.
Ensimmäiset+asiat+ensimmäisenä.
13.11.2020 00:07
Itsellä+syvä+rakkausuhde+kahdeksan+vuoden+ajan..+se+todella+pesee+kaiken.
Se+tunne+että+rakastaa+on+ihan+huikea...
13.11.2020 00:02
Harmi+sinun+kannaltasi.
+Tiedän+miten+suorastaan+rakastat+röllejä..+
Mutta+on+niilläkin+paikkansa,+trölleilla+siis..+ei+kaikki+trollit+ole+pahasta+ja+osa+nyymeistä+menee+vahingossa++trollina.+
Kuis+sun+kelkkakärri?+Saikko+ratkastua+paino-+onkelman?
12.11.2020 23:59
Rakkaus+on+kaikki+kaikessa..+hienoa+että+luottoa+siihen+löytyy..hyvää+yötä+minulta+sinnepäin.
+Hyvä+mieli+jäi+kun+joku+muukin+uskoo+rakkauteen.
12.11.2020 23:52
No+makunsa+kullakin.+Trolleja+tuntuisi+olevan+huomattavasti+vähemmän+kuin+ennen+-+trollikato+käynyt..+hyvä+asia.+Tai+sit+minua+ei+rollailla..+en+tiedä..++voin+olla+liian+väritön+trollattavaksi.
Mutta+se+likaisuus+mikä+oli+omaleimaista+palstalle+on+kadonnut.
12.11.2020 23:42
Olen+uusi+palstalla,+mutta+ajoittain+koko+palsta+on+täynnä+ihan+shaissea.
Tyhjänpäiväistä+jankkausta+ja+kunnon+keskustelua+ei+synny..
Ihan+kuin+osa+palstalaisista+"tehtailisi"+aloituksia+tekemisen+ilosta..+linkki+ja+kommentti..+mutta+kaipa+osa+on+ollut+jo+niin+kauan+palstalla+että+kaikki+on+jo+sanottu..++
Itse+en+ole+aloituksia+väsännyt,+kun+minulla+ei+juuri+ole+mitään+sanottavaa.
Jos+sitä+löytyy+-+siis+sanottavaa+kommentointia+enemmän+niin+avaan+kyllä+keskustelun..+
Mutta+jokainen+tyylillään..
12.11.2020 23:26
Kyllä+näin+tein..+mulla+3+parasta+ystävää..++kaikki+eri+tavalla+parhaita..
12.11.2020 23:14
Kyl,+kyl..
12.11.2020 19:50
Juu,+tavallaan...+onneksi+ei+paritalo+sentään..+kerrostalossa+ollaan..+ei+tule+riitaa+nurmikonajosta+tai+lumien+luonnista..+mitkä+perintesesti+ovat+kuuluneet+minun+työnkuvaan,+kaiken+muun+ohella..+ny+saa+exä+leikata+nurmikkonsa+ihan+itse..+ja+jynssätä+pyttynsä.
Mun+piikomiset+on+piiottu.++Ja+hyvä+näin..
12.11.2020 19:44
Exä+on+lähinnä+mun+paras+ystäväni..+kunhan+kolaus+on+ohi,+kyllä+kaikki+tasoittuu..+uskon+että+kaik+menee+niin+kuin+on+tarkoitettukin.
12.11.2020 19:37
Kiitos...+näin+vanhankantaiselle+ihmiselle+tuo+on+kehu.
12.11.2020 19:35
723 / 770