No voi Ka-Boom, Zap ja Pow. 💥💣💢
"Batman
Olet kuin Batman! Olet aina valmis taistelemaan itsellesi tärkeiden asioiden puolesta, mutta et halua aina ottaa kunniaa omista teoistasi. Olet kenties introvertti ja vetäydyt mielelläsi omiin oloihisi. Sinun ei ehkä ole helppo olla kaikissa tilanteissa täysin oma itsesi? Olet kuitenkin aina valmis auttamaan läheisiäsi tarpeen tullen."
https://www.is.fi/viihde/art-2000007615757.html
Olen Batman!
52
59
Vastaukset
- Anonyymi
Säälittävää.
Joko kaivat Zipilä-puvun taas esiin? 😜
Wwuwuw kirjoitti:
Jez.. Zädäm 💫💨
Vieläkin nään sielun silmin, että viuhdot siellä pitkin kämppää viitassa. 😂
Kissa ja koira katsoo pää vinossa vierestä. 😂
- Anonyymi
Lepakkomies minäkin. Olipa huonoja vaihtoehtoja testissä...
xLiner- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kaikille introverteille lykätään batmäniä.. ?
Mäpäs kokeilen..
xLiner - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kaikille introverteille lykätään batmäniä.. ?
Ei, nyt olin Kapteeni Amerikka. Vaihdoin tekniikkapuolustuksen voimaan 😄
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Ei, nyt olin Kapteeni Amerikka. Vaihdoin tekniikkapuolustuksen voimaan 😄
xLinerMä vaihdoin vastauksia, mut tuli silti bätmän.. 🤷♂️
Ainakin olet kova tappelemaan, etkä pelkää käyttää henkilökohtaisia asioita lyömäaseena. Onko siinä sitten kehumista?
Wwuwuw kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta, puhut ittelles.
Enkä puhu kuin sinulle. Minä en iske vyön alle, mutta voin kyllä antaa samalla mitalla takaisin.
Partakaweri kirjoitti:
Enkä puhu kuin sinulle. Minä en iske vyön alle, mutta voin kyllä antaa samalla mitalla takaisin.
Lärpätilärpäti. Itse aina henkilökohtaisuudet aloitat, kuten nytkin.
Wwuwuw kirjoitti:
Lärpätilärpäti. Itse aina henkilökohtaisuudet aloitat, kuten nytkin.
Mitä henkilökohtaista olen muka sanonut?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ei järin kristillistä.
Black Widow
Olet kuin Black Widow! Olet rohkea, etkä pelkää laittaa itseäsi likoon yhteisen hyvän puolesta. Saatat kuitenkin helposti sulkeutua vain omiin oloihisi. Sinulla ei ole ehkä ole paljoa kavereita, mutta olet todella uskollinen läheisillesi. Olet kenties kokenut lapsuudessasi asioita, jotka vaikuttavat sinuun edelleen? Pohjimmiltasi olet hyväsydäminen ja lojaali.Siis mitä vittua?
"Wonder Woman
Olet kuin Wonder Woman! Sinulle tärkeitä arvoja ovat oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo. Et pelkää laittaa itseäsi likoon itsellesi tärkeiden asioiden puolesta. Olet nopea ja ketterä, mistä on sinulle usein hyötyä erinäisissä tilanteissa."- Anonyymi
Kjäh-hähhäh.. 😈💃
xLiner
- Anonyymi
Aikuisten oikeesti? Juu, no en tee.
- Anonyymi
Älä oo lapsellinen...
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä oo lapsellinen...
xLinerNo tähän ei lähdetä.
Spider-Man
"Olet kuin Spider-Man! Olet hyväsydäminen ja hyväuskoinen. Tahdot aina uskoa ihmisistä hyvää ja petyt pahasti, jos todellisuus onkin jotakin muuta. Sinulla on kova tarve todistaa muille pystyväsi erinäisiin asioihin. Olet myös valmis tekemään lähes mitä tahansa ystäviesi puolesta."
Osuu ja uppoaa...- Anonyymi
Olen "Rauta Mies" ;D
Iron Man
Olet kuin Iron Man! Nautit huomiosta, rahasta ja ihmisten seurasta. Ulospäin saatat vaikuttaa omahyväiseltä ja jopa itsekkäältä, mutta sisimmässäsi olet hyväsydäminen ja oikeudenmukainen ihminen. Ehkä et halua paljastaa muille olevasi pohjimmiltasi herkkä? Haluat pitää kaikki langat omissa käsissäsi ja hermostut, jos joku haluaa astua reviirillesi.
-Mmmmmm- Anonyymi
Tässä kuvauksessa on paljon todellista mua. :)
-Mmmmmm
- Anonyymi
Testi, onko Robin, sinulle isä, setä vai iso broidi?
- Anonyymi
Hauskoja! Ja mieltä avartavia tulkintoja.
Oolrait! Sun pitää Robinin kanssa muuttaa Gotham Cityyn hoitamaan asioita ja pitämään konnia silmällä. :D
Mutta oikea kysymys kuuluu: Kuka on sun Robin?Wwuwuw kirjoitti:
Miun kissa. Miu.
Heh! Lepakkomies seikkailee kissan kanssa. No, on kait niitä hassumpiakin pareja, ei vaan heti tule mieleen. :)
tosi..typy kirjoitti:
Heh! Lepakkomies seikkailee kissan kanssa. No, on kait niitä hassumpiakin pareja, ei vaan heti tule mieleen. :)
Batman ja catman....🙂
Wwuwuw kirjoitti:
Vaan missä Joker on? 😬 pingviinimies ja mitä niitä oli..
Ne on keppostelemassa. Mikä sen Uma Thurmanin esittämän pahiksen nimi oli, joku Poison Ivy (Myrkkymurtti), tai jotain? Se on mun suosikkipahis.
tosi..typy kirjoitti:
Ne on keppostelemassa. Mikä sen Uma Thurmanin esittämän pahiksen nimi oli, joku Poison Ivy (Myrkkymurtti), tai jotain? Se on mun suosikkipahis.
Ja kuka oli kissanainen?
Wwuwuw kirjoitti:
Ja kuka oli kissanainen?
Ihan ensimmäinen oli Lee Meriwether, häntä seurasi Julie Newmar.
tosi..typy kirjoitti:
Ihan ensimmäinen oli Lee Meriwether, häntä seurasi Julie Newmar.
Michelle Pfeifferin muistan .
Wwuwuw kirjoitti:
Michelle Pfeifferin muistan .
Joo, on viehättävä. Tosin muistan hänet paremmin muista roolisuorituksista.
Mulla muuten On batman-paita☝️
- Anonyymi
Mul on Batman rintaneula, muovinen mustavalkoinen jostain 70- luvulta?
Black Widow olin
- Anonyymi
Wonder Woman
Olet kuin Wonder Woman! Sinulle tärkeitä arvoja ovat oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo. Et pelkää laittaa itseäsi likoon itsellesi tärkeiden asioiden puolesta. Olet nopea ja ketterä, mistä on sinulle usein hyötyä erinäisissä tilanteissa.
Näinpä.- Anonyymi
Minä myös
Wonder Woman
Olet kuin Wonder Woman! Sinulle tärkeitä arvoja ovat oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo. Et pelkää laittaa itseäsi likoon itsellesi tärkeiden asioiden puolesta. Olet nopea ja ketterä, mistä on sinulle usein hyötyä erinäisissä tilanteissa.
- Anonyymi
Uusi Wonder Woman elokuva oli aika hyvä, joku kohtaus siinä, missä se näkee vauvan ensimmäisen kerran, innostuu ja lähtee juoksemaan sitä kohti innoissaan: katso vauva on tuolla, meillä ei ollut vauvoja ollenkaan, savesta teemme uusia ihmisiä ja herätämme ne henkiin... Amatsoni prinsessa.
Supergirl, se vasta voimakas onkin... kumpi voittaisi taistelun Supergirl vastaan Batman? - Anonyymi
Mulle tuli: ”Olet järkevä. Et tehnyt testiä” Haahhahhah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27518390Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110560Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai847219Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3967099Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424678Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853464"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243028Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972575Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit332356MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä342301