Tule kanssani kylpyyn

Kenelle soittaisit tule kanssani kylpyyn lällyn, ja myös tarkoittaisit sitä?

61

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerttu Kotakorvelle.

• Kylpiessä vois keskustella säästä

• Anonyymi

Minulla olisi ollut sama valinta. Kova on kilpailu Kertusta mutta onhan hän toki upea...

• Omalle miehelle, koska vakituisessa parisuhteessa olevat ihmiset eivät saa lähettää kylpykutsuja vieraille ihmisille.

Jossain salaisissa unelmissa sen kylpykutsun voisi saada näyttelijät Henry Cavill, Giulio Berruti ja Eric Bana. Mutta tämä on salaisuus, siitä ei saa puhua... hysss!
      Mitään en myönnä. :)

• Hyvältä kuulostaa, naisen kannalta, komeita miehiä varmaan kaikki

• pujotteIija kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa, naisen kannalta, komeita miehiä varmaan kaikki

Kyllä, nuo ovat kivoja silmäniloja. :)

• tosi..typy kirjoitti:

Kyllä, nuo ovat kivoja silmäniloja. :)

Berruti on minulle tuntematon, mutta en nyt viitsi googlata :D

• pujotteIija kirjoitti:

Berruti on minulle tuntematon, mutta en nyt viitsi googlata :D

Googlaa toisella kertaa. Voin vakuuttaa, hän on komea italialainen näyttelijä. :)

• tosi..typy kirjoitti:

Googlaa toisella kertaa. Voin vakuuttaa, hän on komea italialainen näyttelijä. :)

No ehkä joskus, mielummin googlaan kauniin italialaisen näyttelijättären

• pujotteIija kirjoitti:

No ehkä joskus, mielummin googlaan kauniin italialaisen näyttelijättären

Hah! Käyhän sekin. :)

• Anonyymi

Vastaavasti minä omalle mieskaverilleni, sillä hän on Se Oikea, vaikka tällä palstalla satunnaisesti käynkin. Meillä on ollut ihania saunahetkiä tähän asti!

• Anonyymi kirjoitti:

Vastaavasti minä omalle mieskaverilleni, sillä hän on Se Oikea, vaikka tällä palstalla satunnaisesti käynkin. Meillä on ollut ihania saunahetkiä tähän asti!

Mielellään sitä omalle kumppanille kylpykutsuja laittaa. Hyvä selänpesijä on aina tarpeen. :)

• Anonyymi

En kenellekään. Tykkään käydä yksin suihkussa.

• No kenelle soittaisit tule kanssani kahville lällyn, jos sellainen olisi?

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

No kenelle soittaisit tule kanssani kahville lällyn, jos sellainen olisi?

Miesystävälle... paitsi että hän tulee soittamatta mitään lällyä. Puhelimella vaan ja soitellaan ja sovitaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Miesystävälle... paitsi että hän tulee soittamatta mitään lällyä. Puhelimella vaan ja soitellaan ja sovitaan.

Kuulostaa järkevältä

• Pesusienelle. Siniselle pesusienelle ja valkoiselle palasaippualle.

• Tuleekohan nuo?

• pujotteIija kirjoitti:

Tuleekohan nuo?

Tulee tulee, saippua loikkaa liukkaasti ja sieni on jo tukevasti kosteena.

• J-76 kirjoitti:

Tulee tulee, saippua loikkaa liukkaasti ja sieni on jo tukevasti kosteena.

Uskotaan, varmaan aika monesti jo tulleet

• pujotteIija kirjoitti:

Uskotaan, varmaan aika monesti jo tulleet

Päivittäin.

• Kylpyankalleni ja muoviselle sotalaivalle. Ne tietää, että ampuilen niitä ja omia varpaita vesipyssyllä. 😃👌

• No seuraavalla kerralla sitten naiselle :D

• pujotteIija kirjoitti:

No seuraavalla kerralla sitten naiselle :D

Saa nähdä? Oikeesti aika harvoin tulee ammeessa lilluttua. 😃

• Disse kirjoitti:

Saa nähdä? Oikeesti aika harvoin tulee ammeessa lilluttua. 😃

Mul oli kesällä ulkoamme, muutaman kerran siihen helteellä pulahdin

• pujotteIija kirjoitti:

Mul oli kesällä ulkoamme, muutaman kerran siihen helteellä pulahdin

No mä oon miettinyt, että pitäiskö hilata toi meidänkin amme pihalle ja laittaa siihen joku puulämmitystsydemi, mutta en taida jaksaa... olkoot sisällä. 😬

Mutta mietin, että pitäiskö itselle rakentaa paljukärri... vois sit vuokrata sitä ja hankkia sen hinta taks muutamaan vuoteen.. joskus sit käyttäis itsekin. 😃👌

• Disse kirjoitti:

No mä oon miettinyt, että pitäiskö hilata toi meidänkin amme pihalle ja laittaa siihen joku puulämmitystsydemi, mutta en taida jaksaa... olkoot sisällä. 😬

Mutta mietin, että pitäiskö itselle rakentaa paljukärri... vois sit vuokrata sitä ja hankkia sen hinta taks muutamaan vuoteen.. joskus sit käyttäis itsekin. 😃👌

Mun ammeessa oli vaan aurinkolämmitys

• pujotteIija kirjoitti:

Mun ammeessa oli vaan aurinkolämmitys

No jos maalais koko ammeen mattamustaks, vois olla aika hyväkin... oisko jopa liikaa? 😃

• Disse kirjoitti:

No jos maalais koko ammeen mattamustaks, vois olla aika hyväkin... oisko jopa liikaa? 😃

Kokemuksieni perusteella voin sanoa....ei olisi liikaa

• pujotteIija kirjoitti:

Kokemuksieni perusteella voin sanoa....ei olisi liikaa

No joskus mietin, että maalais jonkun vanhan patterin mattamustaks ja laittais puutarhapumpun kierrättämään vettä...😬

• Anonyymi

Varmaan exälle jota olen ventannut jo kaksi vuotta, ihan kilttinä:)
      Kylpy voisi onnistua mutta en ole, eikä hänkään valmis yhteiseloon kun nyt on niin hyvä olla.

AsianVierestä

• Niin....se on sitten harkittava että kannattaako kysellä kylpyyn

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Niin....se on sitten harkittava että kannattaako kysellä kylpyyn

No, olemme kylpeneet ja tykänneet siitä.
        Emme vain tykkää olla nyt samassa asunnossa kun molemmat haluavat olla liikaa lauman leijonia.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, olemme kylpeneet ja tykänneet siitä.
        Emme vain tykkää olla nyt samassa asunnossa kun molemmat haluavat olla liikaa lauman leijonia.

AsianVierestä

Joskus järki ei anna periksi vaikka tunne sanoo seuraavaa...
        https://www.youtube.com/watch?v=cZRf2goOW4g

AsianVierestä

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Onko tuo exälle?

Tietysti, olen avoin.

AsianVierestä

• Anonyymi

• Onko tuo kutsu?

• Voi olla, mutta myös lällyn nimi

• Anonyymi

Ammeeseen miljoonittain kohteita, eli niitä pieniä keltaisia kumiankkoja kellumaan, sitten patterikäyttöinen typhoon-sukellusvene torpedoineen pitää olla jolla ammuskella kelluvia ankkoja.

Myöskin televisio kaukosäätimineen on tärkeä kylpiessä jotta voi katsella tv-ohjelmia kylpiessä.

• Ei kyl viittis kanavia vaihdella jos ei ois kaukosäädintä

• Anonyymi

Voi poijaat, ehdot tuli naisiin tutustumisessa, siksikös täällä vain pähkäilette keljuillen toisillenne,

• Jotkut keljuilee, jotkut ei

• Anonyymi

Syyllistyin samaan, Paha tapa, nyppiä hiuksia hermostuksissa, taas lähti muutama hius sormenpäässä.

• Anonyymi

Olet nähnyt Helga-neidin kylvyssä?

• Anonyymi

Jos on kovin pieni amme eli sanotaan nyt alle neliökilometrinkin kokoinen,huonompi on sinne mahduttaa jotain typhoon-luokan ydinsukellusvenettäkin.

Pienessä ammessa voi kylpeä päällekkäin, kylpyvaahtojen ympäröimänä.

• Päällekkäin kumiankan kanssa

• No riippuisi mulla kyllä siitä kylvyn luonteesta.. paljuun voisin kutsua isonkin köörin.. huurteisia ja herjanheittoa.. kun taasen jos olisi piskuinen istuma-amme ihan itekseni lilluttaisin.
      Romanttiseen sylikkäin liotukseen joutuisin miettimään kaksi kertaa, kenet kutsuisin...

• Niin, jokuhan tuossa sanoi että pienessä ammeessa pitäisi kylpeä päällekkäin, sellaiseen ei tietysti ole hirveesti vaihtoehtoja

• pujotteIija kirjoitti:

Niin, jokuhan tuossa sanoi että pienessä ammeessa pitäisi kylpeä päällekkäin, sellaiseen ei tietysti ole hirveesti vaihtoehtoja

Aikanaan asuin kämpässä jossa oli istuma-amme.. äärettömän epäkäytännöllinen. Sellaisessa en kylpisi kaksin, mutta muutoin pienikin amme menisi kaksin.. olen sen verran pienikokoinen että mahtuisin kivasti syliin..

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Aikanaan asuin kämpässä jossa oli istuma-amme.. äärettömän epäkäytännöllinen. Sellaisessa en kylpisi kaksin, mutta muutoin pienikin amme menisi kaksin.. olen sen verran pienikokoinen että mahtuisin kivasti syliin..

Pienikokoinen ammehan kuulostaa ihan hyvältä :D

• Anonyymi

Pelaisin varman päälle ja soittaisin sen Piia Pasaselle ja Rosa Kettumäelle, ihan vain sen takia molemmille että toisella saattaa olla muita kiireitä. Kenelle sinä?

• Varmaan jollekin Suomalaiselle naiselle

• Anonyymi

Minulle kliimaksi olisi nähdä se sama kiilto sen tärkeän ihmisen silmissä mitä tapahtui vuonna yksi ja kaksi yhteisessä vaahtokylvyssä.
      Naisia on ollut, pyh...mutta se tärkeä, ei siitä pääse yli. Se on se miehen viimeinen ainoa oikea:) Tapahtukoon se sitten -30 asteen pakkasessa, palmujen alla tai vaahtokylvyssä, ihan sama.

AsianVierestä

• Kenties vielä sen näet

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Kenties vielä sen näet

Uskon niin, koska muuten en näe enää todellista rakkautta:)

AsianVierestä

• Olipas kauniisti sanottu

• Anonyymi

Kirjoittaja tosi_typy, hän voisi tehdä nettiin oman sarjan, ensimmäinen episodi voisi olla: kuvaan kamerapuhelimella nyt käveleviä jalkojani kaupungin keskustassa ja tympii... mutta sitten kohta jo uusi seikkailu alkaa, jännittävä ja vauhdikas illan uusi seikkailu on juuri alkamaisillaan...

• Anonyymi

Kumpikohan laukeaa ennemmin siinä kylpyammeessa? :/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      275
      18390
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      101
      10560
    3. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      84
      7219
    4. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      396
      7099
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4678
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      85
      3464
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      124
      3028
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      97
      2575
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      33
      2356
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      34
      2301
    Aihe