Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

110

Kommenttia

14912

1. Kyllä+ne+vibrat+taitaa+olla+ihan+sinusta+itsestäsi+lähtöisiä.+Sinulla+tunteita+naista+kohtaan.+Peilaa+ensin+ne+omat+tunteesi+selväksi+ja+sitten+vasta+hänen+tunteensa+sinua+kohtaan.+Selvii+yleensä+kysymällä+irl...
  2. Hyvä+avaus.+Asiaa!
  3. Olen+kaikkea+muuta+kuin+mainitsemasi+prinsessa.+Elämäni+hopeamitalisti.Itseasiassa+olen+taistelija+ja+selviytyjä.+Tunnollinen+ja+ahkera+työntekijänä+-+kiitelty+jopa.Mutta+minä+OLEN+vapaa+luonnonlapsi.+Itsekeskeinen+-toki,+itsekäs+en+ole.+Kovin+on+suppea+näkemyksesi+kun+et+kykene+tuota+avarakatseisempi+olemaan.Elämäni+on+tarjonnut+minulle+täyslaidallisen+paskaa,+joten+jos+tästä+jotain+haluaa+irti,+se+on+itse+otettava.+Ja+minähän+otan+-+pikkusieluisista+ja+kateellisista+kanssaihmisistä+välittämättä.+Elämä+on+niin,+niin+lyhyt.+Haluan+elää+sen+niin+kuin+minun+on+hyvä+olla.Normeista+välittämättä.+En+lannistu+ikävistä+kommenteistasi+ja+pilkkaamisestasi,+enhän+tiedä+kuka+olet.+Sen+voin+sanoa+että+minun+on+hyvä+olla+juuri+tälläisenä+ja+se+joka+ei+tykkää,+olkoon+tykkäämättä.+Minulle+se+ja+sama.