Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

110

Kommenttia

14912

1. Ruudun+takaa...
  2. Kirjoittaminen+voi+auttaa,+Word+auki+ja+purkamaan+tunteita.+Tiedoston+voi+säästää+myöhempää+lukemista+varten+tai+deletoida+saman+tien.++Kirjoittaessa+kerkee+ajattelemaan+asiaa+erilailla+kuin+puhuen.+Mulla+auttanut+suuresti.
  3. Ymmärrän+että+sinä+arvostat+yleisiä+normeja+ja+malleja,+se+on+just+fine.++Minä+rikon+ja+kapinoin+niitä+vastaan.+Olen+se+jota+sinä+ojentaisit..+ja+varmaankin+tuomitsisit.+Sinun+normiesi+mukaan+luullakseni+olisin+pettäjä..+ja+petetty.+Omien+normieni+mukaan+itselleni+rehellinen...Ihmissuhteet+on+kimurantti+juttu.+Ne+on+niin+yksilöllisiä.++Ei+voi+mennä+tuomitsemaan+toisia+omien+normiensa+mukaisesti,+sillä+tänä+yksilöllisyyden+kulta-aikana+kaikilla+on+oikeus+elää+normien+mukaisesti+taihi+vastaisesti.++Tokkiinsa+laki+määrittelee+rajat+monelle+asialle,+kuten+pahoinpitelylle.+Kyse+kuitenkin+oli+pettämisestä+ja+sille+ei+lainsäädäntöä+ole+Suomessa+määritelty+tietääkseni.+Yleisesti+olisin+halukas+uskomaan+että+parisuhteessa+keskustellaan+asioista..+valtettavasti+tullut+siihen+tulokseen,+että+useimmilla+näin+ei+ole.+Rakkautta+löytyy+roppakaupalla,+mutta+ei+osata+taikka+uskalleta+puhua+asioista+-+vaikeista+asioista+-+ääneen+kumppanin+kanssa.+Kuten+pettämisestä.+Jos+asiasta+on+suhteessa+keskusteltu+asiallisesti,+ovat+molemmat+osapuolet+yleensä+samalla+kartalla+ja+ylilyöntejä+harvemmin+tapahtuu.+Pettämisestä+ei+tule+tabu+suhteeseen,+vaan+se+inhimillistyy+omaan+yksilölliseen+normistoon.+Minä+en+ole+oikea+ihminen+sanomaan+mikä+on+oikein+ja+mikä+väärin+kullekin.+Olen+oikea+ihminen+sanomaan+mikä+on+oikein+minulle.+Olen+itselleni+rehellinen+kun+sanon+ettei+minua+ole+luotu+elämään+yleisten+normien+mukaisesti,+ja+minun+on+hyvä+olla+näin.+Minulla+on+kaikki+oikeus+myös+mielipiteeseeni+vaikka+se+poikkeaa+suurimmaksi+osaksi+sinun+mielipiteestäsi.+Mutta+hyvä+on+sinunkin+mielipiteesi.+Kuulemani+viisaus;+Mielipide+on+kuin+perseenreikä..+meillä+kaikilla+on+sellainen.
  4. Kiitos+meidän+palstalaisten+puolesta+kivasta+ja+mukavasta+aloituksesta.+Ihana+pieni+pose..