Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
110
Kommenttia
14912
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tiikeri+ja+lohikäärme.
28.04.2020 13:52
Mitä+ihmetellä?+Ny+ei+tämä+nainen+pysyny+kärryillä.+Ketkä+muut?
28.04.2020 13:34
Jokainen+nainen+ja+miksi+ei+mieskin,+haluaa+tuntea+olevansa+haluttu.+Jotkut+tyhmät+naisenpuolet+nostattavat+omaa+statustaan+tyhmänpuoleisen+-anteeksi+-+miehen+kustannuksella.
Tämä+ei+kata+koko+naiskuntaa+siinä+missä+mieskuntaakaan.
Tosin+vain+mielipiteeni.
28.04.2020 12:50
Kiitos.+Tykkäsin.
(+sipaisee+lempeästi+Riston+poskea)
28.04.2020 12:32
Minä+ymmärrän+täysin+tuon+arkeni+valo+termin.+Minullakin+oli+sellainen+kunnes+hän+jäi+eläkkeelle.+Itkin+iha+holtittömasti+hänen+viimeisenä+työpäivänään+ja+ojensin+kortin+jossa+kerroin+tunteeni+häneen+ja+annoin+puhelinnumeroni.+Pidämme+yhteyttä+viikoittain.+Ihana+ja+rakkaudellinen+tarina+sekin.
Kuten+mainitsit+sinä+pidät+häntä+ylipaineventtiilinä.+Siinä+mitään+pahaa+ole..+eli+hän+ja+hänen+tunteensa+tai+olemattomat+tunteensa+ei+ole+siis+kuitenkaan+asian+ydin.
Aiemmin+kerroit+että+yhdentekevä+jos+hänelle+olisit,+niin+se+ei+sattuisi.+Tai+pakkohan+sen+on+kirpaista+kun+niitä+tunteitä+kerran+on+sinulla+häntä+kohtaan.+Se+mitä+teet+omilla+tunteillasi+on+ihan+oma+asia.+Ylianalisointi,+tukahduttaminen,+kuoleettaminen+tai+vaikkapa+se+avoin+kertominen+kaikki+on+yksi+babystep+johonkin+suuntaan+sinun+sisälläsi.+Luulen+että+tämä+meidän+keskustelukin+hieman+auttaa+avaamaan+tunteitasi.
Olet+parisuhteessa+ja+teen+hyvin+henkilökohtaisen+kysymyksen+-+ei+ole+pakko+vastata.+
Luuletko+että+pystyisit+kumppanisi+kanssa+keskustelemaan+että+olet+ihastunut+toiseen+naiseen?+
Voi+auttaa+tai+sotkea+koko+homman+ihan+kokonaan+ja+lopullisesti.
Minulla+kumppanini+on+tukena+ollut+aina+tälläisissäkin+asioissa.+Olen+onnekas.
Ei+ny+tarvii+just+kertoa+kuka+se+nainen+on+ja+mistä.+Ja+keskustelun+aiheesta+voi+jutella+ihan+viattomastikin.
En+usko+että+kumppanisi+on+ihan+tyhjäpää+kun+kerran+on+sinut+joskus+valinnut.+Jonkun+kanssa+sun+on+hyvä+purkaa+synkkyyteen+taipuvaista+mieltäsi.
27.04.2020 23:08
Ikähän+on+vain+numero.++
Tunnut+jo+paremmin+olevan+selvillä+omista+tuntemuksistasi.+
Mulla+itselläni+tilanne+sen+kelaamisen+kanssa+meni+överiksi+joten+tiedän+tunteen.
Annoin+itselleni+luvan+tunteilleni+ja+sitä+kautta+minä+pääsin+yksipuoleisessa+rakkaudessani+eteenpäin.
Nykyään+se+on+jo+jalostunut+siihen+että+minun+on+hyvä+olla+hänen+seurassaan.++Eli+nautin+tunteistani+häneen+vaikka+ei+johda+mihinkään.+Hän+tekee+minut+iloiseksi+pelkällä+läsnäolollaan.+Puhuit+tuossa+aiemmin+että+jumitan+hänessä.+Pitää+paikkaansa,+mutta+se+on+valintani.+Tuntuu+vain+niin+oikealta+rakastaa+häntä,++vaikka+tunteeni+on+"kielletty".+
On+aikoja+jolloin+en+enää+tunne+häntä+kohtaan+mitään+ja+sit+yks+hymy+tai+katse+tai+jokin+pieni+normaali+huomionosoitus+roihauttaa+rakkauttani+häneen.+Joten+luovutin+vastaan+taistelemisen+ja+annoin+olla.+
Minä+rakastan+häntä.+Piste.+
En+edes+enää+kaipaa+vastarakkautta,+se+jopa+pelottaa+minua,+se+mitä+jos.
Hajoaisin+palasiksi+jos+hänellä+olisi+tunteita+minua+kohtaan.+Joten+en+kelaa+asiaa,+vaan+tyydyn+rakastamaan+kaukaa+ja+otan+muuten+siitä+kaiken+irti.+Rakastaminen+on+kivaa+kun+sen+oikein+oivaltaa.+Siksi+jumitan+hänessä.+Mieti+miksi+sinä+jumitat+omassasi?
27.04.2020 20:48
Ai+vittumainen?+Todellakin,+todellakin,+todellakin...
27.04.2020 18:24
Sä+kelaat+asioita+ehkä+vähän+liikaa.+Luulet+asioita.+En+sano+pahalla.+
Luin+kaikki+ketjun+viestit+ja+jäi+se+päälimmäisenä+mieleen.+
Pähkinänkuoressa+olet+ihastunut/+rakastunut+naiseen+joka+osittain+tietää+tunteesi+irl.++Hän+ei+ole+sanojesi+mukaan+siitä+huolimatta+antanut+vastakaikua.+On+silti+sinulle+mukava,+mutta+ei+anna+mitään.+Joskus+tuntuisi+sinusta+että+keikaroi+tunteillasi,+mutta+et+ole+varma+siitäkään.+
Mielipiteeni,+jos+sillä+mitään+väliä+ny+on,+kun+en+tunne+kumpaakaan+teistä,+on+se+että+sä+tarviit+closarin+asialle.+Ennenkuin+sulla+hajoo+pää.+
Sulla+siis+mielestäni+kaksi+vaihtoehtoa+1.+Kysyä+suoraan+häneltä+mitkä+hänen+tunteensa+ovat+sinua+kohtaan+tai+2.+kertoa+suoraan+hänelle+että+sinulla+on+tunteita+häntä+kohtaan.
Ja+koska+et+kumpaakaan+voi+tehdä+syistä,+niin+voit+jäsennellä+omat+tunteesi+vain+jos+hyväksyt+ensin+että+tunteesi+ovat+yksipuoleisia.+Ei+ehkä+vaan+että+ovat.+Silloin+sitä+on+helpompi+kestää.
Tavallaan+rakastaa+voi+vaikka+tunteisiin+ei+vastakaikua+saisikaan.+
Jokainen+tunne+joka+sisälläsi+on+Sinun+tunne.+Syy+miksi+Sinä+tunnet+niin+on+usein+ulkoinen+tai+kuviteltu+(pään+sisäinen).+Kysymys+on+että+onko+sillä+syyllä+tunteeseen+mitään+väliä,+sillä+Sinun+tunteesi+on+aito.+Sinulle.+
Eli+toisin+sanoen+kumpi+sinulle+on+todellisempaa+syy+vai+seuraus?++
Tunnut+olevan+siinä+oravanpyörässä+jossa+haetaan+syytä+siihen+tunteeseen+jota+tunnet.
Voin+toki+olla+ihan+metässä,+mut+mitä+väliä?
Onko+hän+sinua+nuorempi?
27.04.2020 17:59
Tässä+tykimpää+klassikkomusaa
https://youtu.be/_7VsoxT_FUY
27.04.2020 17:28
https://youtu.be/m5TwT69i1lU
+Hyvän+mielen+klassikko.
27.04.2020 16:45
Haloilmiö.+Harvinainen+ja+optinen+harha.
27.04.2020 16:30
Se+juupas-eipäs+vaihe+on+ihan+perseestä+ja+syvältä+sieltä.+
Olet+oikeassa+ettet+voi+tietää+ennenkuin+tiedät+toisen+tunteista.+Siis+oikeasti+keskustellut+asioista+hänen+kanssaan.+Siihen+asti+minäkään+en+ole+päässyt+omani+kanssa.+
Pakitin+ennenkuin+menetin+kasvoni+totaalisesti.+
Ja+tuo+humalainen+ja+kiimainen+vertaus+käy+kyllä+rakastuneeseen+ja+kiimaiseen+myös.
Jos+hän+on+kompleksinen+luonne,+eli+vaikea,+jos+tulkitsen+oikein,+niin+saat+tarpoa+siinä+suossa+ajasta+ikuisuuteen+jos+yrität+toimia+"oikein".
Meitä+naisia+kun+on+muutoinkin+vaikeaa+miellyttää,+niin+sitten+vielä+vaikea+luonne...
Enkä+muuten+sano+pahalla.+Minulla+muutama+vaikealuonteinen+läheinen+ja+ovat+mitä+ihanimpia+juuri+sellaisena+kuin+on.+Juuri+se+tekee+heistä+niin+omanlaisia+ja+ihania.+Yksilöllisiä.
Tuletteko+normaalissa+kanssakäymisissä+toimeen+vai+onko+se+aina+sun+puolelta+sitä+takeltelua+minkä+mainitsit+aiemmin?
27.04.2020 15:42
Jaa-a.+Taasko+se+mun+fani+on+pastoilla.+Tere+tulemast+joukkoon+kummaan+näin+minunkin+puolesta.+Jos+ei+olisi+koronaa,+nii+mäkin+olisin+töissä+enkä+saisi+nauttia+sinun+seurastasi.+Kiitos+luojan+ja+koronan.
27.04.2020 15:21
Sori.+Ei+tarvii+suuttua.
27.04.2020 15:11
Kenet+tunnistit+ja+keneksi?
Minä+en+ainakaan+saa+selvää+anonyymistä+jos+toisesta.
27.04.2020 15:07
Tä?
27.04.2020 15:05
Toi+oli+justiinsa+niin.+Uskon+tuohon+tarkoitukseen.+Täälläpäässäkään+ei+ollut+tarkoitettu+niin,+mutta+en+pääse+tunteesta+eroon.+Kirjoitit+kuin+minä+olisin+voinut+kirjoittaa+hänestä,++omasta+rakkauden+kohteestani.+
Kaunis+avaus.
27.04.2020 15:03
En+tunne+häntä+läpikotaisin.+Mikä+hyvä,+sillä+muutoin+voisin+olla+isoissa+ongelmissa+hänen+kanssaan.+Palstalta+en+omi+häneksi+juttuja.+Täällä+ollaan+sentään+anonyymejä.
27.04.2020 14:57
Ei+aina,+ei+ainakaan+minun+tapauksessani.
27.04.2020 14:52
Rakkaudesta+tulee+kumppani.+Luottoystävä+kun+sen+"oikean"+kohtaa.
27.04.2020 14:45
737 / 746