Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
118
Kommenttia
15645
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllähän sille sienelle pitää olla asianmukainen teline kuivumista varten ja sikseen sehän menee yleensä käytön jälkeen pesukoneeseen 95° pesuun. Toisekseen niitä sieniä pitää olla parikymmentä kaapissa, jotta se vaihtuu useasti.
Samoin keittiörättien kanssa. Pöpöpesäkkeitä ne on jos eivät pääse kuivumaan kierron välillä.
01.02.2026 16:10
Peris on nykyään Hondakuski123.
01.02.2026 14:51
Heh.. alterego saattaa joskus repäistä, mutta toivottavasti ei kovin usein. Itse toivoisin omaan suoritukseeni hieman enemmän kepeyttä ja nokkeluutta, niissä on puutteeni.
:)
Ja mulla on hitaat hoksottimet. Mutta tuo ei haittaa, sillä olenhan muutoin aika valovoimainen persoona ja se saattaa pilkahdella täälläkin joskus. Toivoakseni.
01.02.2026 13:30
Minä en sytytä. Olen täysin sytyttämätön ja sitäpasitsi kun ei ole pesääkään niin se on luonnollista, ettei syty.
Eikä mulla muutenkaan hevin sytytä. Mikä lieneen käynyt jo selväksi kaikille. Puutteeni jonka tiedostan. :)
01.02.2026 13:14
Näin on näreet. Ei kaikista tarvitse pitää ja silti osataan käyttäytyä. Perusjuttuja.
31.01.2026 19:31
En. En tuntenut. Minähän olen vain osa-aikainen palstalainen. Halusin keskustella aiheesta, sillä mielestäni on huono juttu jos uudet tulokkaat kokevat sitä, että palstalle tuleminen olisi jotenkin vaikeaa.
Se on puute jos noin on. Mielestäni sellaisen vaikutelman luominen on tärkeää, että kaikki ovat tervetulleita. Ap nosti asian freimille ja koska tämä on keskustelupalsta, aloin keskustelemaan aiheesta.
Johtuuko tuo fiksaatio tuosta kiinteästä kerhosta siitä tulokkaasta itsestään vai tästä meidän ilmapiiristä tällä palstalla..?
31.01.2026 19:27
Eli haet siis erillissuhdetta. Se on sit parisuhde jossa pari asuu erillään. Eri juttu kuin tapailusuhde.
31.01.2026 14:34
Kuuma kollihan sinä olet. :)
31.01.2026 14:25
No minä olen asiasta kanssasi eri mieltä.
Uuden tulijan ongelmat ovat hänen päässään. Itse kehiteltyjä fiksaatioita.
Eriävä mielipide on rikkautta keskusteluun. Se vain, jos se sisältää henkilöhyökkimisen aineksia, kuten avauksessasi tunutuisi olevan myös, se ei oikeasti ole mitään keskustelemista.
Juurikin tuo henkilöön kohdistuva negaatio on jokaisen kyettävä käsittelemään itse ja antaa olla jos ei jostakusta tykkää. Kaikki tänne mahtuvat. Ihan kaikki. Vapaa sana.
Uudet tulijat eivät ehkä saa palstasuosiota ja anonyymit ei ollenskaan. Niin revi siinä sitten.
Jokainen on mielestäni mielipiteeseensä oikeutettu ja myös sen ilmaisemiseen. Mutta tuollainen henkilöön kohdistuva hyökkiminen, mihin aloituksesi ilmeisesti tähtää, ei ole reilua.
No jokainen tyylillään. Saat toki pitää tyylisi, älä kuitenkaan ihmettele, jos juttusi eivät kiinnostusta tai kunnioitusta herätä. Syy ei ole sinun ulkopuolellasi, vaan tavassasi ilmaista mielipiteesi. Kiva kuitenkin että toit mieleisesi epäkohdan esiin.
31.01.2026 14:21
Totta hemmetissä olet osa palstaa. Norppamainen osa. :)
31.01.2026 14:07
Voi sinua .. olet ihastuttava. Eihän me tosiaan olla samasta puusta veistettyjä, eikä aina samanmielisiä. Mikä on tosi hyvä juttu.
Oma maailmankatsomukseni on avautunut tämän palstan myötä. Ennen palstaa olin aika umpimielinen.. toki saatan olla sitä vieläkin, en tosin samoissa määrin ja työstän sitä vieläkin itsessäni. Eihän siinä ole kyse kuin halusta ymmärtää se, ettei se oma minuus ole se ainoa oikea tapa olla ja elää. Vain minulle.
Sinua olen seuraillut tässä nyt jo.. mitä pari vuotta..
Olet muuttunut. Olet itsevarmempi ja rohkeampi.
Alkuun et arvostanut itseäsi arvosi mukaisesti. Nyt siellä ruudun takana on selvästi jo itsevarma ja kaunis naisihminen. Olet se sinäkin saanut palstalta paljon. Sanoisin mä.
Olen nauttinut seurata sinua täällä. Olet puhjennut kukkaan. Kukkaan jonka tuoksu on vastustamaton. Älä enää koskaan anna kenenkään laimentaa sitä, sillä sinä olet ihastuttava. Muista se.
31.01.2026 14:06
Aah.. minä taasen nautin äkkijyrkista mutkista ja - jyrkänteistä..
Tai siitä kun rasvatyyni muuttuu hetkessä myrskyäväksi mereksi.
Jään innolla seuraamaan mitä mausteita lisäät tähän meidän palstasoppaan. Kyllä makua mahtuu - aina.
31.01.2026 13:49
En osaa vastata mikä on liikaa pyydetty. Jokainen niin kutsuttu sopimussuhde on yksilöllinen. Perustuu siihen mitä on asioista sovittu.
Ei voi olettaa parisuhteettomalta suhteelta parisuhteen etuja joskaan ei myöskään tarvitse kestää velvoitteita.
FWB suhteita on monenlaisia. Niistä muokkaantuu yksilöllisiä hyvän kommunikaation myötä.
31.01.2026 13:31
Vain kun sinä olet kylässä. :)
No juu .. pakkasta on niin pirusti ulkona, mutta toistaiseksi lämpö on pysynyt torpassa.
31.01.2026 13:22
Viturallaan on moni asia, se on totta, mutta siinäpä onkin monta syytä yrittää itse tehdä eded tästä nurkasta parempi paikka.
31.01.2026 08:48
Juurikin noin. Ei se kuulu enemmistöön, mutta toimii hyvin meidän suhteessa.
31.01.2026 08:43
No ite passaan ja ohitan haukkumiset aika lahjakkaasti. Muista ettei kaikkia voi miellyttää.
31.01.2026 08:42
Tekeeko seura kaltaisekseen..?
Kas kun ottaa nimimerkin tai rekkautuu, sitä alkaa kirjoittamaan enemmän omannäköisesti.
Ja juu kuulut palstalle. Palsta tekee sinuun lähtemättömän jäljen. Olet nyt si palstalainen ajasta ikuisuuteen ja poispääsyä ei ole. :)
Ja vinkkinä tuohon siirappimaisuuteen.. siihen voi ripotella chiliä aina silloin tällöin. Musta-, cajun- tai valkopippurikin toimii ajoittain. :)
31.01.2026 08:39
Olen tapailusuhteessa nyt jo viidettä vuotta ja hyvin toimii meillä.
Itselläni on elämä täällä ja hänellä siellä. Tapailemme kun molemille sopii. Olen ollut hyvin tyytyväinen. Rakastan tapailukumppaniani, emme kuitenkaan halua parisuhdetta toistemme kanssa.
Parasta on ehkä se, ettei kumppanin tarvitse olla se täydellinen match made in heaven vaan riittää että on seksuaalisesti sopiva. Kun tarpeet ja vehkeet sopii yhteen, sillä jo saa paljon aikaiseksi.
Tunteitahan tietysti muodostuu puolin jos toisin, mutta ne on diilattava kommunikaatiolla. Selkeät kommunikaatiot auttavat paljon.
Ja kun kyseessä on tapailusuhde, siitä on turhaa rakentaa yhtään enempää kuin mitä se on.
31.01.2026 08:23
No minä tilaan happipulloja, niin selviän ensi viikkoon..
31.01.2026 08:11
9 / 783