Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+ei+se+ole,+mut+minkäs+teet.
16.05.2020 22:18
Ei+kaikki+johdu+mun+hormooneista+ja+heräämisestä.+Kyllä+se+runoilija+oli+taitava,+terveisiä+vaan+😉😘...ne+oli+kaikki+hänen+tekstejä,+ei+kenenkään+muun.
16.05.2020 21:54
Yritän+parhaani+mukaan+välttää+kaikkia+runoketjuja,+olen+liian+herkkä,+menin+kyllä+just+lankeamaan+yhden+lauseen+verran+yhteen😄+
Tajuton+tunne,+kun+joku+osaa+osua,+mennä+ihon+alle,+jää+koukkuun,+ei+pääse+irti+vaikka+järki+käskisi.+Lämmöt+täysillä+edelleen,+ei+voi+mitään.
16.05.2020 21:52
Ja+missä+sitä+kuitenkin+on.
16.05.2020 21:44
Lisään+yksinäisen+lauantain+kunniaksi+Pirjo+Heikkilän,+voisin+syödä+elävältä😄
16.05.2020 21:41
Työn+mielekkyys+on+kyllä+sellainen+asia,+että+mielummin+hetken+kituuttelee+opiskelijana+ja+vaihtaa+vaikka+pienempi+palkkaukseen+hommaan+kun+hampaat+irvessä+kärvistelee.+
Olen+alan+vaihtaja,+ei+siitä+sen+enempää.+Työpaikkapsykologi+ehdotti+kahden+päivän+testien+jälkeen+sairaalaglowniksi+ryhtymistä+😂,+vähän+turhan+freelancer+hommaa,+vaikka+luonteen+puolesta+sopis.+Ei+ihan+pois+suljettu,+vaikka+sitten+hainkin+eri+kouluun.+
Työkkäri+järjestää+testit,+jos+pyytää.+👍
16.05.2020 21:34
Onhan+työ+suuri+osa+arkea,+mutta+jos+vastapainoksi+on+vaikka+edes+yksi+kiva+harrastus,+niin+eikö+se+riitä?
16.05.2020 21:21
Jos+vaikka+saisi+sen+Silvian+linjoille+😂.+
No+mutta,+onhan+täällä+erään😇+aikuisen+naisen+kunnon+hermoromahdus/teini+raivoaminen😂,+että+ihan+hyvä+saldo+ja+täydellinen+ajoitus,+että+oli+kiukku+ketju+mihin+laittaa+tunteita+kirjainten+muotoon.
16.05.2020 21:16
Jaahas+sähkönsiirtokeskustelun+avaus,+nyt+selviää+kuka+on+vihervassari+ja+kuka+kaupunkilaishiiri😉
Aiheesta+voisi+olla+ihan+kokonainen+uusi+aloitus+😃,+mahtaako+lesbopalsta+olla+oikea+yläotsikko.+Kiukkuketjun+paras😉
16.05.2020 17:35
Myöhäänheränneidrn+yhteisö+olisi+varmaan+just+mulle+oikea+paikka.+Epäilyttää+vaan+jollain+tavalla+se+niiden/meidän+touhu,+aika+surullisia+pettämistarinoita,+sen+vuoksi+haluaisin+hakeutua+myös+ihan+nuoruudestaan+saakka+itsensä+lesboksi++omaksuneiden+seuraan.
16.05.2020 16:10
Taidan+olla+vähemmistön+vähemmistöä+😏.+Pitää+olla+jatkossa+tarkempi+mitä+kirjoittelee.+Olen+lukenut+tuon+kirjan,+oli+todella+hyvä!+
Kiitos+netti+vinkeistä,+otan+selvää+ja+tosiaan+olen+aktiivisesti+hakeutumassa+sateenkaari+yhteisöihin.
16.05.2020 15:53
En+kuvitellut+että+siellä+on+mun+alkuperäinen+ihastus.+Ihastui+anonyymiin+ihan+muutamasta+sanasta.+Sanokoon+hölmöksi😌
16.05.2020 13:54
🙂toi+perseily+teksti+mun.
16.05.2020 13:33
👍+mun+on+tarkoitus+vielä+palata+asiaan+sun+kanssa!
16.05.2020 13:32
Joillakin+saattaa+olla+koko+elämä+yhtä+vuoristorataa,+omani+kauttaaltaan+tasainen,+kuin+Irlanti+lampaineen🐑,+vain+sydämen+kohdalla+Disneylandi+🌪😉😅
16.05.2020 12:51
(Eiköhän+molemmin+puolisessa+voi+aina+edetä,+mutta+eteneminen+saattaa+olla+tuskallisen+hidasta,+jos+askeleet+pitää+ottaa+muut+ihmiset+ja+asiat+huomioiden.+)
16.05.2020 12:43
Tiedostan+puutteesta+ja+kärsin+siitä+itsekkin,+tämä+taitaa+vaan+olla+sellainen+asia+jonka+kanssa+on+elettävä+ja+sitä+kautta+opittava.+
”+Pään+sumentuminen+onkin+mun+ongelma,+menee+niin+helposti+nopeasti+syvään+päähän.+En+tiedä+sitten+voisiko+sekin+vaikuttaa,+kun+on+niin+pitkään+ollut+ilman,+niin+latausta+on+vähän+liikaakin.+Rationaalisuus+on+hyvä+juttu,+sitä+itsekkin+tarvitsen+enemmän.+Arvot+ja+periaatteet+on+säädellyt+pitkälti+elämänkulkua,+muutos+niissä+vaikuttaa+nyt+tunnepuolellekkin,+tarvii+uudelleen+ohjelmoitua.”
16.05.2020 12:22
Auta+siskoa+hädässä,+
Kuulostat+siltä,+että+sulla+on+elämänkokemusta+ja+olet+joutunut+käymään+vaikeita+asioita+elämässäsi+läpi,+realistinen+maailmankuva.+
Olen+37v.+Kirjoitin+aijemmin+pitkät+pätkät+tähänkin+ketjuun.+Olen+myöhäänherännyt+ja+prosessioin+kovasti+elämääni.+Hyvä+mies,+jonka+kanssa+ei+koskaan+minkäänlaista+vastavuoroista+(miltein+20v+aikana)+emotionaalista+tai+muutakaan+syvempää+tunneyhteyttä+syntynyt,+luulin+ja+odotin+että+sellainen+tapahtuisi,+kunhan+elätään,+ei+tapahtunut.+Olin+vasta+20v.kun+menimme+lyhyen+seurustelun+jälkeen+nopeasti+naimisiin,+muutimme+yhteen+vasta+papin+aamenen+jälkeen,+joten+emme+tunteneet+toisiamme+yhtään.+Tulen+avioero+perheestä+ja+tämä+tempaus+oli+typerää+naivia+kapinaa+omaa+rikkinäistä+lapsuuden+kotia+kohtaan.+”Ikuisesti+yhdessä+kunnes+kuolema+erottaa”jne.keskenkasvuisen+asenteella,+että+näytän+miten+eletään+hyvin+tämä+elämä+ja+naiivilla+asenteella,+”kunhan+vaan+itse+riittävästi+tahdon”niin+asiat+menevät+sen+mukaan,+eipä+mennyt.+On+talot,+lapset,+autot,+työ+jne.+
Ongelma:+olen+todella+kokematon,+naivi+ja+tunteideni+vietävissä.+Sisimmän+kaipaukset+ja+emotionaaliset+tarpeet+niin+valtavat+Mua+vois+viedä,+joku+häntäheikki+lesbo+ihan+kuus+nolla.+Olen+tukahduttanut+seksuaalisuuttani+ja+yrittänyt+vai+keskittyä+perheeseen+ja+lapsiin.+Nyt+on+ruutitynnyrit+täynnä+ja+aijon+huolehtia+itsestäni+ja+tämän+elämänosa-alueen+sallimisesta+omassa+elämässä.+En+missään+tapauksessa+voi+mennä+ja+paneskella+itselleni+helpotusta,+niin+niitä+en+mun+psyykelle+saa+purettua+ja+helpotettua.+Olen+niin+herkkä+taiteilija+sielu,+että+en+syty+ilman+niitä+romanttisia+tunteita+ja+kiintymystä.+Nämä+kansi+asiaa+on+mun+psyykkeen+rakenteessa+niin+vahvasti+yhdessä,+että+myös+jos+sytyn+johonkin+tyyppiin,+alan+heti+sisimmässäni+sitoutua+ja+sitoa+tunteita+siihen+naiseen,+tämähän+ennustaa+sydänsuruja.+
Olen+todella+herkkä+ja+olis+paljon+annettavaa,+myös+vastaanottokykyä.+Kun+olen+elänyt+puolet+elämästäni+hyvän+lojaalin+ihmisen+ympäröimänä+(+myös+ystävät+ja+muut+lähipiiri+)+ja+itse+vähän+ylikiltti+ajattelemaan+muiden+tunteita,+en+osaa+varoa.+On+hyvin+vaikea+uskoa+kenesyäkään+mitään+pahaa.+Vaikka+tiedostan+tämän,+tunteet+vievät,+suojeluvaisto+olematon,+jos+ollenkaan!+En+ole+tässä+suhteessa+kasvanut+Ihmisenä+yhtään,+toisaalta+en+myöskään+paatunut.+
Nyt+kun+pikkuhiljaa+muutosprosessi+etenee+ja+jossain+vaiheessa+alan+tapailla+naisia,+miten+ihmeessä+tulen+selviämään.+
Vaikka+olen+herkkä+syttymään,+niitä+jotka+sytyttää+ei+ole+vastaan+tullut,+kuin+muutama.+Minuun+on+naiset+ihastuneet,+mutta+sellaiset+on+helppo+torjua,+jotka+ei+itseä+sytytä.+En+lähde+kenen+tahansa+mukaan,+mutta+kun+jossain+tyypissä+on+särmää,+tosiaan+rationaalinen+ajattelu+kytkeytyy+pois+päältä.+
Haluan+vielä+heittäytyä+elämään+ja+sitoutua,+mutta+miten+ihmeessä+voisin+kasvattaa+kuorta?+Ja+miten+ihmeessä+tunnistan,+jos+joku+käyttääkin+mun+rakastumisen+kykyä+hyväkseen?+Jos+pystyisi+jotenkin+välttämään+suurimmat+sydänsurut.+
Olen+tosi+pulassa+itseni+ja+näiden+tunteiden+kanssa.
16.05.2020 12:16
Tämä+on+sellainen+asia,+josta+voisin+omasta+puolestani+puhua+ihan+avoimesti,+mutta+haluan+suojata+sitä+toista+osapuolta+ja+hänen+yksityisyyttään.+Siitäkin+huolimatta,+että+on+todennäköisesti+vallan+yksipuolista+Ihastumista.
16.05.2020 12:09
No+voi,+olis+ollut+jopa+helpotus,+jos+tuollainen+mukava+ihminen+olisi+ollut+puoliprinssin+sanojen+takana.+En+muihin+riimeihin+ole+juuttunut.+
Kiitos+tsempeistä+ja+hyvää+lauantaita+☔️
16.05.2020 11:57
43 / 48