Lesbot ja m.heränneet

Anonyymi

Heräsin noin kaksi vuotta sitten. (40v) Homoseksuaalisuus oli minulle ennen sitä täysi mysteeri, en voinut ymmärtää, eikä minulla toiminut ollenkaan ns homotutka. Noin vuosi jälkeen kun heräsin rupesin helposti tunnistamaan ne naiset, jotka voisivat lämmetä naiselle. Suurin osa näistä tietääkseni miehenkanssa naimisissa, (lapsiperhe asiakkaita). Aistivatko muut lesbot toisen naisen mahdollisesti itselleen kaapissaolon? Itsestä tuntuu ihan selkeästi, että tuo ei taida olla vielä herännyt, että selkeä lesbo😁.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kivaa kuulla, että olet herännyt. Minkälainen tilanteesi on nyt? Oletko suhteessa miehen kanssa tai ihastunut johonkin naiseen?

Itse olen herännyt jo teininä. Homotutka toimi aika hyvin. Mulla on kiinnostusta erääseen naiseen, joka vaikuttaa olevan myöhäisherännyt. Hänkin on varmaan kiinnostunut minusta, mutta tilanne ei etene olosuhteiden takia.

• Anonyymi

Harmi tuollaiset tilanteet, että kumpikin todennäköisesti kiinnostunut, mutta tilanne ei etene. Oli mulla jo nuorena jotain säätöä naisen kanssa, mutta se kuihtui tuon kumppanin omantunnon tuskien takia. Sitten tuli miessuhteita ja lapset. Sitten ero. Sen jälkeen on ollut naissäätöä .. Niin jotenkin naisista kiinnostuneet naiset tuntuu löytyvän nykyisin paremmin. Vaikka aina naiset on mun huomiota saaneet. En tiedä mikä olen. Olen aina ihastunut henkilöön ja vain yhteen kerrallansa.

• Anonyymi

Tilanteeni on nyt mietintä ”tauolla” olen ollut naimisissa miehen kanssa miltein 20vuotta. Mitään miettimistä tässähän ei enään ole, mutta lasten murrosikä painaa vaakakupissa ja se johon olen ihastunut ei ole kiinnostunut, tai sitten olen todella ymmärtänyt väärin. Kun ei ole mitään todellista muutakaan niin olen vielä laiska uudelleen järjestämään asioita. Lasten aikuisiksi kasvattaminen nyt päällimmäisenä mielessä. Miehen kanssa arki rullaa hyvin ja ollaan muutenkin jollain tasolla kavereita. Yhdessä ollaan naurettu tätä mun lesboutumista, hän jonkin aikaa aluksi piti sitä ohimenevänä vaiheena, puhuttiin vakavasti ja prosessoi nyt omalla tahollaan, että on pysyvä olotila, eikä mikään käytännössä ole muutenkaan meidän välillä sen johdosta muuttunut. Teini-ikäiset lapset, viidenvuodenpäästä kaikki täysi-ikäisiä.

Ihastun harvoin, mutta syvästi. Haikailen ihastukseni perään ja mun puolelta mikään ei olisi myöhäistä. Uskon, että käytännön järjestelyt saisi tavalla tai toisella varmasti järkeilyä. Aikuisia kun ollaan, niin ei tarvitse hötkyillä ja voitaisiin mennä lasten ehdoilla, tehdä kaikki mahdollisimman hyvin lasten kannalta! Nämä on mun tälläisiä satumaisia haaveita😌.

Millaisissa olosuhteissa itse olet? Oletteko tekemisissä ihastuksesi kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanteeni on nyt mietintä ”tauolla” olen ollut naimisissa miehen kanssa miltein 20vuotta. Mitään miettimistä tässähän ei enään ole, mutta lasten murrosikä painaa vaakakupissa ja se johon olen ihastunut ei ole kiinnostunut, tai sitten olen todella ymmärtänyt väärin. Kun ei ole mitään todellista muutakaan niin olen vielä laiska uudelleen järjestämään asioita. Lasten aikuisiksi kasvattaminen nyt päällimmäisenä mielessä. Miehen kanssa arki rullaa hyvin ja ollaan muutenkin jollain tasolla kavereita. Yhdessä ollaan naurettu tätä mun lesboutumista, hän jonkin aikaa aluksi piti sitä ohimenevänä vaiheena, puhuttiin vakavasti ja prosessoi nyt omalla tahollaan, että on pysyvä olotila, eikä mikään käytännössä ole muutenkaan meidän välillä sen johdosta muuttunut. Teini-ikäiset lapset, viidenvuodenpäästä kaikki täysi-ikäisiä.

Ihastun harvoin, mutta syvästi. Haikailen ihastukseni perään ja mun puolelta mikään ei olisi myöhäistä. Uskon, että käytännön järjestelyt saisi tavalla tai toisella varmasti järkeilyä. Aikuisia kun ollaan, niin ei tarvitse hötkyillä ja voitaisiin mennä lasten ehdoilla, tehdä kaikki mahdollisimman hyvin lasten kannalta! Nämä on mun tälläisiä satumaisia haaveita😌.

Millaisissa olosuhteissa itse olet? Oletteko tekemisissä ihastuksesi kanssa?

Tämä on jälleen tyypillinen kysymys, mutta mielenkiintoni heräsi. Tuli eräs mieleen... Miksi ajattelet että ihastuksesi kohde ei ole sinusta kiinnostunut? Onko hän sanonut niin suoraan tai eikö ole kiinnostunut seurassasi?

• Anonyymi

Kerro jotain enemmän?

• Anonyymi

Kerro jotain enemmän?

• Anonyymi

Millaiset olosuhteet on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on jälleen tyypillinen kysymys, mutta mielenkiintoni heräsi. Tuli eräs mieleen... Miksi ajattelet että ihastuksesi kohde ei ole sinusta kiinnostunut? Onko hän sanonut niin suoraan tai eikö ole kiinnostunut seurassasi?

Ajattelen sen niin, että hän oli minuun sellaisessa asemassa, että joutui pakosti olemaan huomioon ottava ja ystävällinen. Kyllä hän varmaan tajusi, että olen ihan hullaantunut häneen, mutta omasta tulkinnastani, antoi työsähköpostinsa kautta lempeät pakit.

Kerro jotain omasta tilanteestasi? ...vastavuoroisuutta pyydän😌

• Anonyymi

Miten se tutka toimii? Huomaatko jostakin naisesta, joka ei vielä itse tiedosta omaa suuntautumistaan?

• Anonyymi

Mistä päättelet että kiinnostuksesi kohde olisi Myöhäisherännyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelet että kiinnostuksesi kohde olisi Myöhäisherännyt?

En ole sitä asiaa miettinyt. Hän herätti minussa vahvoja tunteita. Tuntui, että meidän välillä oli jännite ja se riitti minulle lähestymään häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sitä asiaa miettinyt. Hän herätti minussa vahvoja tunteita. Tuntui, että meidän välillä oli jännite ja se riitti minulle lähestymään häntä.

Hyvä että teit aloitteen, etkä jäänyt jossittelemaan. Moni ei saa sitäkään aikaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on sellainen asia, josta voisin omasta puolestani puhua ihan avoimesti, mutta haluan suojata sitä toista osapuolta ja hänen yksityisyyttään. Siitäkin huolimatta, että on todennäköisesti vallan yksipuolista Ihastumista.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Tämä on sellainen asia, josta voisin omasta puolestani puhua ihan avoimesti, mutta haluan suojata sitä toista osapuolta ja hänen yksityisyyttään. Siitäkin huolimatta, että on todennäköisesti vallan yksipuolista Ihastumista.

Arvostan asennettasi.

Minulla yksi syy vältellä ihastumisia on lievä (?) epäluottamus ihmisiä kohtaan. Pelkään että jos juttu päättyy draamaan, siitä saa kuulla koko maailma ja läheisetkin saavat osansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3161
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2901
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2719
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1817
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      971
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      819
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    Aihe