Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tumii75
profiilit
tumii75
tumii75
Vapaa kuvaus
Kysy niin saat kuvaukseen paremman vastauksen
Aloituksia
0
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin,+alkuun.+Kuten+moni+muukin+kysyy..miksi+vain+miehen+tulee+tehdä+aloita,maksaa+lasku+tms+tms?++Mä+en+halua+perinteisen+kaavaan+haluavaan+naisen+kans+tustustua.+Koska+sit+kaikki+olis+kaavan+mukaan...Juu+ei.+Jos+mä+oon+aamusta+iltaan+ollu+töis+ja+"sä"+koko+päivän...niin+eihän+sun+"kuulu"+siivota+sit+pääälle...tai+jotain...Sama+vastuu.*
Jos+haluut+treffeille+toisen+kans,ei+se+oo+sun+vuoros+pyytää....vaan+se+kummasta+tuntuuu+sopivalle+voi+kysyä.
Mä+en+ymmärrä+näitä+pyytämisiä,+ja+jahkailuja+enää...siltä+pohjalta+ettei+vaan+töiden+takia+voi....muukin+kuin+2-+tai+3-vuoro+työ+:D+
Nauttikaa+elostanne....+ja+tutustumis----hetkistänne.+Mulla+niit+on+ollu+harvassa
28.02.2020 21:23
Hei,olisko+eteläisessä.Suomessa.tms+vastaavia.+Kysyjä+kuuntele+etupäässä+juurikin+rock,ja+metallimusaa+,kut+välil+voi+verestää++vanhoja+dance+ja+trance+muistoja.+Ei+niinkään+jaksais+ajella+etelämäs
14.03.2019 21:38
Ketä+kiinostaa+moinen++voitto+?
09.12.2018 17:50
Se+on+parempi+ku+mulla++kuitenkin;)
09.12.2018 17:33
Olis+muutenkin+parempaa+olla+joko+omalla+kuvallaan(naamasta)+tai+sit++valkokankaalla+liikkeellä+:D+:D+:D+:D+Sehän+tääl+on+normia...
09.12.2018 17:32
Mäkään+en+lähde+kaikkien+juttujen+mukaan....saisi+ees+yhden+kivan+asiallisen,+mimmin+seuraan+itsensä+joskus+;)
09.12.2018 17:25
Vaikka+miehenä+kirjoitankin+tähän...niin+oletan+ettei+nimeä+saa+mainita??+Ymmärrän+tunteet+asiaan,+koska+olen+itsekin+vastakkaisen+sukupuolen+väärin+ohjaamiin+askelmiin++sortunut+tässä.
En+itsekään+pyri+huonoista++rehveistä+kenellekään+mainitsemaan++nimellä....ehkä+voinen+viitata++sanallisesti+ulkoiseen+olemukseen
09.12.2018 15:46
Ymmärrän+pointin,ja+olen+koettanut+olla+ajan+hermoilla.+Ikäluokalta+olen+40+´ja+kuvani+ovat+aina++max++1+v+.+Vaan+ei+tämä+naama+paremmaksi+muutu+mitenkään+;)
09.12.2018 15:42
Vaikea+itsekin+yhtyä+juttuun,kun++omalla+nick:lläni+viestii+laitan+aina.+Mut+eikös+se+oo+joka+paikas+ongelmana,+useampi+nimmari+ja+sama+jäärä?
09.12.2018 15:33
Niinpä,+kuka+kumma+käskee+harrastamaan+heti??+Sitä+paitsi+harrasta+vaik+heti+jos+tekee+mieli,ja+treffit+sen+jälkeen+;)+Menisi+asiat+toisin+päin+joskus
09.12.2018 15:20
1 / 1