kunkahan monta eri kirjoittajaa

kuka.on

täällä oikeasti on veikkaan alle 5 eli ketkä voisi olla yhden nikin ihmisiä

71

889

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea sanoa ketkä ovat saman kirjoittajan tuotoksia, olisi järkevämpi miettiä mitkä nikit kuuluvat palstan hahmogalleriaan eivätkä siis edusta kirjoittajaansa.

      • Vaikea itsekin yhtyä juttuun,kun omalla nick:lläni viestii laitan aina. Mut eikös se oo joka paikas ongelmana, useampi nimmari ja sama jäärä?


      • tumii75 kirjoitti:

        Vaikea itsekin yhtyä juttuun,kun omalla nick:lläni viestii laitan aina. Mut eikös se oo joka paikas ongelmana, useampi nimmari ja sama jäärä?

        Ainahan joku joutilas haluaa trollailla, kai se on sama kaikkialla missä trollailu on mahdollista.


    • VanhaPalstaSeuraaja09-18

      No.. ATM32 sit tää Jonas joka trollaa peristä darkkia jne sit se PalstanRuminMies joka nykyään huutaa puskista mut tuolla nimellä antoi itselleen kasvot kun tuli julki esiin mylmyrin kans. Kaikki nää trollannu jo ainakin 10v. Toi paskamäki on sama kääpä joka kirjoitteli nimellä EX PUA.

      Kaikki autistimiehiä.

      • Mitä nikkejä tuolla PRM:lla on?

        En ole koskaan edes ajatellut että nikin takana olisi oikea henkilö, mutta toisaalta tyyppihän ei ollut enää näkyvässä roolissa kun tulin palstalle.


      • Seponseponseppo

        Niitä paljon mä en nyt ehdi luetella. Mm Aina Jätetty. Hauska heppu sekin oli mut trollasi ätmiä ja paljastuki saamamieheksi. Ulkonäkö luokkaa Alexander Stubido. Nyt se trollaa erinikeillä. Kyllä sen jutut tuolt tunnistaa.


      • SuperÄtmiiiii
        LudvigXIV kirjoitti:

        Mitä nikkejä tuolla PRM:lla on?

        En ole koskaan edes ajatellut että nikin takana olisi oikea henkilö, mutta toisaalta tyyppihän ei ollut enää näkyvässä roolissa kun tulin palstalle.

        Super-Atm, RumaMiesIkuisesti kirjoitettuna yhteen ja erikseen isot ja pienet kirjaimet jne toi Superi on sen ilkeä nikki muut on kilttejä ja humoristisia.


      • Mylmyrieikirj
        LudvigXIV kirjoitti:

        Mitä nikkejä tuolla PRM:lla on?

        En ole koskaan edes ajatellut että nikin takana olisi oikea henkilö, mutta toisaalta tyyppihän ei ollut enää näkyvässä roolissa kun tulin palstalle.

        Nyt unohtu kaikkein ilkein eli Äädämii!!!! Tai jotain sinnepäin ja se oli jo ihan NAL sarjaa. Nal on kans yksi eri henkilö. Jollei se Peris Jonas ole näin sekasin et trollaa sitäkin!


      • MylmyrinFanipoika

        Tässä oli viesti jossa joku paljasti Periksen henkilöllisyyden. Mua jäi se nyt vaivaamaan kun olisin halunnut sitä alkaa seuraa facessa kuten stalkkaan mylmyriä!


      • Taastätäitkua

        Ip osoitteiden perusteellako palstalaisia seuraat vai miten muuten niitä stalkkailet?
        Se että kyttäät ex rakastasi edelleen ikävissäsi ja kuvittelet näkeväsi häntä joka teksteissä, unohdit samalla paljastaa omat mylmyri nikkisi. NainenRuudunTakaa ja rekatut Nainenn yms plus liuta puskanikkejä.
        Kannattaa muistaa mainita myös nämä muut, kun olet näkevinäsi toisiakin. Olethan salapoliisina varmaan niistäkin tietoinen.
        Ja ihan neuvona, kannattaa jo päästää menneestä irti. Ei murehtimalla menneisyyttä palauteta. Anna sen peeärämmäsi elää rauhassa uutta elämää ja keskity sinä omaasi.
        On säälittävää nähdä tasaisin välein täällä edelleen sinun itkua hänen perään. Sellainen menee pidemmänpäälle jopa sairaaksi.
        "Onko tämä peeäräm, tämä nyt on ainakin, tuo nyt on kumminkin" jne. Kummallisinta että näet peeärämmäksi aina kaikki negatiiviset tekstit. Missäs hänen positiiviset paljastuksensa luuraa? Niinhän se onkin että katkeruus ei positiivisuutta näe, kun oma kuuppa hirttää kiinni.


      • voinyyhkunonikävä

        Kaikki täällä kirjoittaa "päinvittua". Et erottaisi yhdenkään palstavakkarin nimettömiä kirjoituksia, vaan kuvittelet kaikki negatiiviset päässäsi haluamillesi kohteille, joita pyrit tietoisesti mustamaalaamaan, koska podet mielenterveydellistä häiriötä.
        Se ei silti poista sinun katkeruuttasi ja autistista kyttäämistä 24/7 metsästäen "missä peeärämmäni on" sekä muut vihaamasi kuvitteelliset palstahenkilöt. Kannattaisiko hankkia elämä, kuin lusmuilla päivät läpeensä sinkut/suhteet palstoilla.
        Ja ihan tiedoksi sinullekin en ole kaipaamasi henkilö. Hänen liikkeensä tuntevana sitten voinet paljastaa missä, koska, miksi, milloin ja kenenkä kanssa hän asuu, mitä tekee?
        Miksi et ole yhteydessä yksityisesti kaipaamiisi henkilöihin, vaan pyrit heitä mustamaalaamalla nostamaan itseäsi jalustalle? Tiedät varmaan millä nimellä sellaisia henkilöitä kutsutaan?


    • palstiksenkiusari

      En tiedä, mutta jos on vaikka se 5 tyyppiäkin, niin pienestä lähtee hupi päivään! :oD

      Palstis on kuitenkin tämän palstan ehdotonta eliittiä! Siinä iso mies tekee perkele, eikä meinaa! :oD

    • pitkätukka-68

      En tiedä kuulunko edes tän palstan hahmogalleriaan, mut täällä kirjoitan vain tällä nikillä. En ole siis kenenkään sivunikki eikä mulla ole sivunikkiä.

      Täällä.siis. Muilla palstoilla olen eri nimellä.

    • Trollien-paljastaja

      Trollailu on yksinäisten atm miesten harrastus. Eli ainakin palstämäki, dark fear trollailee jatkuvasti eri nikeillä.

    • Kaikilla vakiokirjoittajilla on useampi nikki. Mulla oli Mariaaaaa, muilla omansa.

      • Noloa!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Noloa!

        Ehkä vähän, mutta sodassa ja rakkaudessa kaikki temput on sallittuja.

        Yritin saada Pönttöneidin sähköpostiosoitteen tekemällä hänet mustasukkaiseksi.


    • Vain tämä joka poistuu joulupöytään.

      • puttepossu

        Syödäänkö sut tänä jouluna? Vaikka oot noin pieni?


      • Potkat.on

        Voi helevettiläinen siinä on kinkku ja kankku alekkain ! Palstis ja possu!


      • Potkat.on kirjoitti:

        Voi helevettiläinen siinä on kinkku ja kankku alekkain ! Palstis ja possu!

        Tämä periksen perseily on niin nähty jo.


      • possu kirjoitti:

        Tämä periksen perseily on niin nähty jo.

        Possut vois vaihteeks paistaa jonkun ihmisen uunissa. 😋


    • Pitäskö hommata sivunikki?

      Mies vai nainen?

      • Homomies?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Homomies?

        Pikkulilli pystyssä ja sievästi Luddea pokaillen?😉


    • wanhaämmä

      Mulla on vain tämä. Ei olis aikaakaan pelleillä useammalla nikillä. Enkä näe sellaisessa mitään järkeä.

      • Niinpä. Kuten olen joskus aiemminkin todennut trollien jahtaajat itse ovat akjtiivisimpia trollaajia ja tukinikkailijoita. Niiden pää toimii eri tavalla kuin meidän muiden ja jos/kun ne on nähneet tarpeelliseksi käyttää useampia nikkejä niin "tottakai muillakin on". Ei tuota toimintatapaa oikein järjellä voi selittää, ennemminkin järjettömyydellä.


      • wanhaämmä
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niinpä. Kuten olen joskus aiemminkin todennut trollien jahtaajat itse ovat akjtiivisimpia trollaajia ja tukinikkailijoita. Niiden pää toimii eri tavalla kuin meidän muiden ja jos/kun ne on nähneet tarpeelliseksi käyttää useampia nikkejä niin "tottakai muillakin on". Ei tuota toimintatapaa oikein järjellä voi selittää, ennemminkin järjettömyydellä.

        Jännä miten joillain on sitten kova tarve vahvistaa itseään tuolla tavalla feikaten. Täytyy olla tosi huono itsetunto. Lähtökohdatkin palstailuun täytyy olla ihan erilaiset kuin esmes mulla. Mun minuus ei siitä hajoa, jos joku pelle täällä esittää mulle jotain muuta mitä on.

        Nuuska muuten vakuutti jossain ketjussa, että Mariaaaaa on oikea nainen, oli tunnistavinaan sen vuosien takaa tuttavakseen. Onkohan Pertti harrastanut naisnikkeilyä ennenkin :D


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Jännä miten joillain on sitten kova tarve vahvistaa itseään tuolla tavalla feikaten. Täytyy olla tosi huono itsetunto. Lähtökohdatkin palstailuun täytyy olla ihan erilaiset kuin esmes mulla. Mun minuus ei siitä hajoa, jos joku pelle täällä esittää mulle jotain muuta mitä on.

        Nuuska muuten vakuutti jossain ketjussa, että Mariaaaaa on oikea nainen, oli tunnistavinaan sen vuosien takaa tuttavakseen. Onkohan Pertti harrastanut naisnikkeilyä ennenkin :D

        Juu, sehän tuossa juurikin on että missä on se hyöty? no joku narsumarsu tietysti voi saada kiusanteosta jonkinlaista riemuntunnetta mutta noin niin kuin tavisihminen käsittääkseni tahtoo saada sanoa sanottavansa juuurikin tunnistettavana, että tämä on nyt minun mielipide tässä ja sehän vesittyy täysin jos ei ole omalla palstaidentiteetillä sitä sanomassa.

        Juu, minäkin huomasin kun hain mariaaan ketjut että jostain syystä nuuska harhaantui, melkein kaikki muuthan vähintäänkin jo epäili anan olevan sen takana mun mariaaa ainoa anan puolustelija siinä misspönttiksen viimeisimmässä lyttäyksessä. Luulen että nuuska muuten vaan sekoitti vaikka epäilemättä pertsa on harrastanut niin nais- kuin miestukinikkeilyä niin kauan kuin on täällä kirjoitellut ja se homma tulee varmasti myös jatkumaan.


      • wanhaämmä
        Harmaaritari kirjoitti:

        Juu, sehän tuossa juurikin on että missä on se hyöty? no joku narsumarsu tietysti voi saada kiusanteosta jonkinlaista riemuntunnetta mutta noin niin kuin tavisihminen käsittääkseni tahtoo saada sanoa sanottavansa juuurikin tunnistettavana, että tämä on nyt minun mielipide tässä ja sehän vesittyy täysin jos ei ole omalla palstaidentiteetillä sitä sanomassa.

        Juu, minäkin huomasin kun hain mariaaan ketjut että jostain syystä nuuska harhaantui, melkein kaikki muuthan vähintäänkin jo epäili anan olevan sen takana mun mariaaa ainoa anan puolustelija siinä misspönttiksen viimeisimmässä lyttäyksessä. Luulen että nuuska muuten vaan sekoitti vaikka epäilemättä pertsa on harrastanut niin nais- kuin miestukinikkeilyä niin kauan kuin on täällä kirjoitellut ja se homma tulee varmasti myös jatkumaan.

        Pertti jatkaa aivan varmasti. Mitä muuta se muka tekisi, kun on noin addiktoitunut tänne?

        No jos nauttii ihmisten manipuloinnista ja huijaamisesta, saa tuollaisesta varmasti joitan ylivoipaisuuskiksejä itselleen. Harmi vaan, kun täällä ei kukaan ota toisia niin tosissaan, että uskoisi jonkun palstapersoonan olevan suoraan todellinen. Silloin se huijauskin menee hukkaan. Sitähän Pertti tosin isosti valittikin, että pitäisi olla oikeita huijattavia eikä vaan hahmoja... ;DD

        Mulle on aika sama, kuka tai mikä juttelukaveri on oikeassa elämässä. Täällä kirjoitellaan anonyymina, riittää että juttu luistaa, oli kirjoittaja sitten 110-vuotias nunna tai 20-vuotias jääkiekkoilija :)


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Pertti jatkaa aivan varmasti. Mitä muuta se muka tekisi, kun on noin addiktoitunut tänne?

        No jos nauttii ihmisten manipuloinnista ja huijaamisesta, saa tuollaisesta varmasti joitan ylivoipaisuuskiksejä itselleen. Harmi vaan, kun täällä ei kukaan ota toisia niin tosissaan, että uskoisi jonkun palstapersoonan olevan suoraan todellinen. Silloin se huijauskin menee hukkaan. Sitähän Pertti tosin isosti valittikin, että pitäisi olla oikeita huijattavia eikä vaan hahmoja... ;DD

        Mulle on aika sama, kuka tai mikä juttelukaveri on oikeassa elämässä. Täällä kirjoitellaan anonyymina, riittää että juttu luistaa, oli kirjoittaja sitten 110-vuotias nunna tai 20-vuotias jääkiekkoilija :)

        Joo, ilmeisesti kicksejä mutta aika hauskaa kun ne huijaukset on niin läpnäkyviä ja jopa niistä tunnustaessa pitää vähän valehdella. Siellä tunnustusketjun avauksessahan ana kirjoittaa:

        "Syy trollailuuni on ilmeinen. Halusin tehdä Pönttöneidin mustasukkaiseksi ja kehittelin pientä palstapöhinää jotta sain Pönttöneidin sähköpostiosoitteen. Sähköpostiosoitteen sain, mutta homma pysähtyi sitten siihen."

        Sähköpostioitehan tuossa vaiheessa jo oli kun ana loi Mariaaaan, sehän kun astui näyttämölle juurikin niiden privaviestittelyjen kiihkeissä jälkitunnelmissa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, ilmeisesti kicksejä mutta aika hauskaa kun ne huijaukset on niin läpnäkyviä ja jopa niistä tunnustaessa pitää vähän valehdella. Siellä tunnustusketjun avauksessahan ana kirjoittaa:

        "Syy trollailuuni on ilmeinen. Halusin tehdä Pönttöneidin mustasukkaiseksi ja kehittelin pientä palstapöhinää jotta sain Pönttöneidin sähköpostiosoitteen. Sähköpostiosoitteen sain, mutta homma pysähtyi sitten siihen."

        Sähköpostioitehan tuossa vaiheessa jo oli kun ana loi Mariaaaan, sehän kun astui näyttämölle juurikin niiden privaviestittelyjen kiihkeissä jälkitunnelmissa.

        Sulla on faktat hukassa.

        Loin Mariaaaaan ihan vain saadakseni Pönttöön pöhinää, ja eipä aikaakaan kun tuli ensimmäinen viesti Pönttöneidiltä.

        Se oli suloinen viesti.


      • Jätä.pönttis.rauhaan
        LudvigXIV kirjoitti:

        Sulla on faktat hukassa.

        Loin Mariaaaaan ihan vain saadakseni Pönttöön pöhinää, ja eipä aikaakaan kun tuli ensimmäinen viesti Pönttöneidiltä.

        Se oli suloinen viesti.

        Kyllä sulla on pahin addiktio, mitä ikinä olen nähnyt. Jätä nainen rauhaan. Älä puhu hänestä mitään.


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Jännä miten joillain on sitten kova tarve vahvistaa itseään tuolla tavalla feikaten. Täytyy olla tosi huono itsetunto. Lähtökohdatkin palstailuun täytyy olla ihan erilaiset kuin esmes mulla. Mun minuus ei siitä hajoa, jos joku pelle täällä esittää mulle jotain muuta mitä on.

        Nuuska muuten vakuutti jossain ketjussa, että Mariaaaaa on oikea nainen, oli tunnistavinaan sen vuosien takaa tuttavakseen. Onkohan Pertti harrastanut naisnikkeilyä ennenkin :D

        "Nuuska muuten vakuutti jossain ketjussa, että Mariaaaaa on oikea nainen, oli tunnistavinaan sen vuosien takaa tuttavakseen."

        .. Mikä Juttu Tää On?.. Enkä ole missään Vaiheessa Sanonut, että on Mikään "Tuttava".. Vaan VanhaPalstalainen.. Vaikka Mun SiniSilmäSyndroona voi Vielä(kin) tehrä Mulle enemmän tai vähemmän "Kiusaa", niin Kyllä hän Ainakin Musta vaikuttaa aivan eri henkilöltä, kuin Pertsa.. Käyttänyt mielestäni ainakin sellaisia Rekkaamattomia Nikkejä kuin.. JännäJenna.. nnnainennnn (tjmv).. Sekä erillaisia KirjainSotkuja.. ;P


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Sulla on faktat hukassa.

        Loin Mariaaaaan ihan vain saadakseni Pönttöön pöhinää, ja eipä aikaakaan kun tuli ensimmäinen viesti Pönttöneidiltä.

        Se oli suloinen viesti.

        .. Mitäs Sekoilua täällä taas Tapahtuu?.. ;D


      • wanhaämmä
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, ilmeisesti kicksejä mutta aika hauskaa kun ne huijaukset on niin läpnäkyviä ja jopa niistä tunnustaessa pitää vähän valehdella. Siellä tunnustusketjun avauksessahan ana kirjoittaa:

        "Syy trollailuuni on ilmeinen. Halusin tehdä Pönttöneidin mustasukkaiseksi ja kehittelin pientä palstapöhinää jotta sain Pönttöneidin sähköpostiosoitteen. Sähköpostiosoitteen sain, mutta homma pysähtyi sitten siihen."

        Sähköpostioitehan tuossa vaiheessa jo oli kun ana loi Mariaaaan, sehän kun astui näyttämölle juurikin niiden privaviestittelyjen kiihkeissä jälkitunnelmissa.

        Mietin ihan samaa, musta se meni niin että Mariaaaaa saapui paikalle vasta kun Pönttis oli lopettanut privaviestit tai joitan sen suuntaista, jotain kuitenkin mistä Pertti suuttui.. Aika vähän olen syksyllä täällä pyörinyt, niin en ihan voi varmaksi väittää.

        Voihan noi sivunikit suojella jonkun herkkää pikkuminää. Aina on joku rooli, jonka voi kääntää voitokseen jos yhdellä nimimerkillä menee hommat täysin kuseen. Niin kuin Mariaaaa ilmoitti Pertille ettei ole hänen puolellaan enää - silloin kirjoittaja onkin taas "hyväksyttyjen" puolella :D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mitäs Sekoilua täällä taas Tapahtuu?.. ;D

        Älä tuu sotkeen factoja.

        Rikospaikkatutkinta käynnissä, ja paras ettei amatöörit koske paikalta kerättävään todistusaineistoon jonka varaan syyttäjän tarina sitten oikeudessa rakentuu.


      • wanhaämmä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Nuuska muuten vakuutti jossain ketjussa, että Mariaaaaa on oikea nainen, oli tunnistavinaan sen vuosien takaa tuttavakseen."

        .. Mikä Juttu Tää On?.. Enkä ole missään Vaiheessa Sanonut, että on Mikään "Tuttava".. Vaan VanhaPalstalainen.. Vaikka Mun SiniSilmäSyndroona voi Vielä(kin) tehrä Mulle enemmän tai vähemmän "Kiusaa", niin Kyllä hän Ainakin Musta vaikuttaa aivan eri henkilöltä, kuin Pertsa.. Käyttänyt mielestäni ainakin sellaisia Rekkaamattomia Nikkejä kuin.. JännäJenna.. nnnainennnn (tjmv).. Sekä erillaisia KirjainSotkuja.. ;P

        Enpä usko noihin nikkeihin. Muistetaanpas sellainenkin juttu, että syyttelit muakin puskista huuteluista aikoinaan ja ties millä nikeillä vielä sitäkin aikaisemmin kirjoittelusta. Että erehdyt sinäkin noissa kaikkitietävyyksissäsi.


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Enpä usko noihin nikkeihin. Muistetaanpas sellainenkin juttu, että syyttelit muakin puskista huuteluista aikoinaan ja ties millä nikeillä vielä sitäkin aikaisemmin kirjoittelusta. Että erehdyt sinäkin noissa kaikkitietävyyksissäsi.

        .. Noh.. Kyllähän Sä AikuistenOikeesti Samaa Olet Harrastanut, kuin Dissekin.. Että Silleesti.. ;P

        .. Enkä Mä Muuten, mutta Olisi&On Aika Törkeetä, jos te nyt Erehdytte ja Hyökkäätte Joukolla Pertsan Syystä tai Toisesta Antamaa Kohdetta Vastaan.. ;P

        .. Jos te Erehdytte, niin Mitä Te Olette?.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh.. Kyllähän Sä AikuistenOikeesti Samaa Olet Harrastanut, kuin Dissekin.. Että Silleesti.. ;P

        .. Enkä Mä Muuten, mutta Olisi&On Aika Törkeetä, jos te nyt Erehdytte ja Hyökkäätte Joukolla Pertsan Syystä tai Toisesta Antamaa Kohdetta Vastaan.. ;P

        .. Jos te Erehdytte, niin Mitä Te Olette?.. ;P

        Nuuska ju.alauta!

        Etkö sinä nähnyt sitä kommenttia josta sokeakin näkee jaloillaan minun mokanneen? Pönttöneiti räkätti ketjussa ja sanoikin aika suoraan ettei paljastumiseni ollut yllätys.

        Nuuska, minä mokasin siinä kommentissani. Pelleily on ohitse.


      • wanhaämmä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh.. Kyllähän Sä AikuistenOikeesti Samaa Olet Harrastanut, kuin Dissekin.. Että Silleesti.. ;P

        .. Enkä Mä Muuten, mutta Olisi&On Aika Törkeetä, jos te nyt Erehdytte ja Hyökkäätte Joukolla Pertsan Syystä tai Toisesta Antamaa Kohdetta Vastaan.. ;P

        .. Jos te Erehdytte, niin Mitä Te Olette?.. ;P

        Jos me erehdytään, me ollaan ihmisiä. Lopeta sinä tuo jumalan leikkiminen. Mä en ole huudellut puskista, mulla on munaa ja selkärankaa sanoa asiani omalla nikilläni, ennen ja nyt.

        On aivan mahdollista, että Pertti vetelee narsistinarujaan tässäkin keississä, huomiota on saatava keinolla millä hyvänsä. Mun mielestäni Mariaaaa oli aika outo, mutta mulle ei tullut lyhyen tuttavuuden aikana mieleen, että se nimimerkki voisi olla Pertin aikaansaannosta.


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Jos me erehdytään, me ollaan ihmisiä. Lopeta sinä tuo jumalan leikkiminen. Mä en ole huudellut puskista, mulla on munaa ja selkärankaa sanoa asiani omalla nikilläni, ennen ja nyt.

        On aivan mahdollista, että Pertti vetelee narsistinarujaan tässäkin keississä, huomiota on saatava keinolla millä hyvänsä. Mun mielestäni Mariaaaa oli aika outo, mutta mulle ei tullut lyhyen tuttavuuden aikana mieleen, että se nimimerkki voisi olla Pertin aikaansaannosta.

        .. Vastasin Sulle Muutenkin Hätäisesti, kun tässä Tulee touhuttua muutenkin Samaan Aikaan Montaa asiaa ja Hypittyä Muualla.. ;P

        .. Se meni Kyllä enemmänkin Niin, että Sä Väitit Ja Luulit Jokaa Puskaa Minuksi.. Elikkäs ProjiSoit tuossa Aikaisemmin Omaa Kökköäs Muhun.. Tuli Vuan Heti mielehen, kun tuon aikaisemman Kommentin Hätäseen heitin ja Poistuin Muualle.. ;P


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Nuuska ju.alauta!

        Etkö sinä nähnyt sitä kommenttia josta sokeakin näkee jaloillaan minun mokanneen? Pönttöneiti räkätti ketjussa ja sanoikin aika suoraan ettei paljastumiseni ollut yllätys.

        Nuuska, minä mokasin siinä kommentissani. Pelleily on ohitse.

        .. Ihan Sama.. Toivottavasti Asia On Kans AikuistenOikeesti Näin.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ihan Sama.. Toivottavasti Asia On Kans AikuistenOikeesti Näin.. ;P

        Katso se ketju.

        Se oli ihan vilpitön kömmähdys. Ei tuollaista voi kukaan edes tahallisesti feikata, jäin kiinni housut kintussa.


      • wanhaämmä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Vastasin Sulle Muutenkin Hätäisesti, kun tässä Tulee touhuttua muutenkin Samaan Aikaan Montaa asiaa ja Hypittyä Muualla.. ;P

        .. Se meni Kyllä enemmänkin Niin, että Sä Väitit Ja Luulit Jokaa Puskaa Minuksi.. Elikkäs ProjiSoit tuossa Aikaisemmin Omaa Kökköäs Muhun.. Tuli Vuan Heti mielehen, kun tuon aikaisemman Kommentin Hätäseen heitin ja Poistuin Muualle.. ;P

        No jopas vääntelet totuutta. Sulla oli oikein kunnon vainoharhat yhteen aikaan, hyökit kaikkien päälle ja sen seurauksena olit pois palstaltakin pariin otteeseen. Nyt sulla on mennyt ilmeisesti jo jonkin aikaa vähän paremmin? Hyvä niin. Mutta älä syyttele muita omista kilareistasi.


      • wanhaämmä kirjoitti:

        No jopas vääntelet totuutta. Sulla oli oikein kunnon vainoharhat yhteen aikaan, hyökit kaikkien päälle ja sen seurauksena olit pois palstaltakin pariin otteeseen. Nyt sulla on mennyt ilmeisesti jo jonkin aikaa vähän paremmin? Hyvä niin. Mutta älä syyttele muita omista kilareistasi.

        .. Ja ProSointi Senkuin Jatkuu.. Palsta Muistaa Kaiken.. Paitsi Poistatetut&Poistetut Kommentit ja Ketjut.. Siitä Vain Kaikki Tonkimaan Totuutta Selville.. ;P

        .. Pertsa&SenSisko.. Sellasia Ne.. ;D


      • wanhaämmä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ja ProSointi Senkuin Jatkuu.. Palsta Muistaa Kaiken.. Paitsi Poistatetut&Poistetut Kommentit ja Ketjut.. Siitä Vain Kaikki Tonkimaan Totuutta Selville.. ;P

        .. Pertsa&SenSisko.. Sellasia Ne.. ;D

        Ei sieltä löydy muuta kuin sun vainoharhasi :)


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Ei sieltä löydy muuta kuin sun vainoharhasi :)

        .. ProjiSointi&Soitto on Ilosi.. ;D


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Sulla on faktat hukassa.

        Loin Mariaaaaan ihan vain saadakseni Pönttöön pöhinää, ja eipä aikaakaan kun tuli ensimmäinen viesti Pönttöneidiltä.

        Se oli suloinen viesti.

        Hetkinen..

        Nyt muistan kun tää Mariaaa selitti haluavansa tehdä jotain yhteistyötä Pönttiksen kanssa. Koskien muka hänen runojaan..

        Ei hitto, sä olet tosi kyrpä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hetkinen..

        Nyt muistan kun tää Mariaaa selitti haluavansa tehdä jotain yhteistyötä Pönttiksen kanssa. Koskien muka hänen runojaan..

        Ei hitto, sä olet tosi kyrpä.

        Ei rumia sanoja palstalla.

        Tunteet sumensi arvostelukykyni, mutta olen nyt taas oma vilpitön itseni.


      • wanhaämmä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. ProjiSointi&Soitto on Ilosi.. ;D

        Olinkin jo unohtanut, toi on sun vakijankkaus kaikkeen ;D


      • pelaa.ja.leikkii
        Wwuwuw kirjoitti:

        Hetkinen..

        Nyt muistan kun tää Mariaaa selitti haluavansa tehdä jotain yhteistyötä Pönttiksen kanssa. Koskien muka hänen runojaan..

        Ei hitto, sä olet tosi kyrpä.

        Vanha mies pelaa nuoren tytön kanssa. Käyttää tunteita häikäilemättömästi hyväkseen.. pönttis on herkkä ja luuseri on huomannut sen.


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Olinkin jo unohtanut, toi on sun vakijankkaus kaikkeen ;D

        .. Totuus on Totuus.. Ei Jankkausta.. Mene Imemään EnerGiaa jne. Jostain ItsesiKaltaisesta Lähteestä.. Minä en Sun(kaan) Lähteeks Ala.. Että Tierä Sä(kin) Se!!!.. ;P


      • LudvigXIV kirjoitti:

        Ei rumia sanoja palstalla.

        Tunteet sumensi arvostelukykyni, mutta olen nyt taas oma vilpitön itseni.

        Höh. 🤬


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Höh. 🤬

        Ihminen minäkin vain olen, tunteideni vietävissä.


      • wanhaämmä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Totuus on Totuus.. Ei Jankkausta.. Mene Imemään EnerGiaa jne. Jostain ItsesiKaltaisesta Lähteestä.. Minä en Sun(kaan) Lähteeks Ala.. Että Tierä Sä(kin) Se!!!.. ;P

        Ulise vielä vähän ;D


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Ulise vielä vähän ;D

        .. Juuri Tuollaisia Kaikki NarsuMarsut Lähes Aina On.. ;P


      • wanhaämmä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Juuri Tuollaisia Kaikki NarsuMarsut Lähes Aina On.. ;P

        Hyvä, just noin :D


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Hyvä, just noin :D

        .. Juuri Tuollaisesta Kaikki NarsuMarsut Lähes Aina Nauttii.. ;P


      • wanhaämmä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Juuri Tuollaisesta Kaikki NarsuMarsut Lähes Aina Nauttii.. ;P

        Jatka vaan ;D


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Jatka vaan ;D

        .. Juuri Tuolla Tavalla Kaikki NarsuMarsut Lähes Aina Käyttäytyy.. ;P


      • wanhaämmä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Juuri Tuolla Tavalla Kaikki NarsuMarsut Lähes Aina Käyttäytyy.. ;P

        Sulla erityisen tärkeänä tapauksena oli niin paljon muuta tärkeää tekemistä, ettei sun energiasi riitä tällaisiin keskusteluihin vähäpätöisten ihmisten kanssa jollain mitättömällä suomi24-palstalla.

        Eiku.. ;D


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Sulla erityisen tärkeänä tapauksena oli niin paljon muuta tärkeää tekemistä, ettei sun energiasi riitä tällaisiin keskusteluihin vähäpätöisten ihmisten kanssa jollain mitättömällä suomi24-palstalla.

        Eiku.. ;D

        .. Juuri Tuolla Tavalla Kaikki NarsuMarsut Lähes Aina Sopertavat.. ;P


    • Tämä-selvä

      Palstämäellä on ollut kuukauden aikana 4 eri nimee. Taitaa yksinäisyys vaivata ja on ottanut omakseen ätmi palstan.

    • Mulla on vaan yksi käyttäjänimi..


      En näe mitää syytä miksi pitäs olla useampi kuin yksi. :D


      Ellei tule sitten kämmäiltyä niin pahasti.

    • Kirjoittajien määrästä en tiedä, mutta jos katsoo tänne laitettujen Aijaa-kuvien katsojien määrää, niin sitten se on vähän alle sata. Keskustelun sisälle laitettujen kuvien katsojamäärä on noin 10-50. Päätelkää siitä.

      • Kaikkinensa näitä kuvia katsoo pitkässä juoksussa ehkä 200-300 ihmistä. Ei siis iso määrä.


    • Semmostase

      Trollaillu on naisettomuudesta aiheutunutta vihaa.

    • Sinkut-palstalle kirjoittelen nykyisin pääasiassa vain tällä nikillä. Joskus olen saattanut laittaa yksittäisen trollausviestin jollain muulla ns. "nimimerkillä", mutta yksikään niistä ei ole ollut "vakinimimerkki", vaan kertaluontoinen.

      • .. Noin Varmasti Toimii Lähes kaikki "kilteimmät" Tunnistautuneet.. Oli Kyseessä Rekattu tai Vakkari MustaNikki.. ;P

        #NiinMinäkin


    • PS: Jos Ludvig Palstapersemäki on kerran Maariaaa, niin mistä hän ehti ammentaa taidetietonsa? Selasi wikipediasta ennen viestien lähettelyä?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      136
      2273
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      389
      1806
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      29
      1800
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1240
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1119
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      101
      1099
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1043
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1034
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      967
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe