Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Biman_1984
profiilit
Biman_1984
Biman_1984
Vapaa kuvaus
Tumma, ok näköinen bi mies kaipaa miestä antamaan kyytiä ja kokemuksia.
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saatat+ollakkin+;)+Minä+olen+kyllä+erittäin+omistushaluinen+mies.+Maksullinen+nainenkin+tekisi+mieli+ottaa+mukaan+ja+vahtia+ettei+kukaan+muu+pääse+koskemaan+:)+
Otan+kaltaisesi+nuoren+tytön+ilomielin+omistukseeni,+edellytyksenä+tottakain+ettet+liian+nuori.++Iältään+aikuinen+on+oltava.
25.08.2020 03:32
Enpä+minä+tuota+ole+päässyt+kokeilemaan+mistä+tuossa+puhutaan.+Kolmen+kimppaa+kylläkin+joitain+kertoja.+Kokonnpanot+ovat+olleet+minä+ja+kaksi+naista,+minä,+kaveri+ja+muija+(+näin+myös+niin,+että+muija+on+ollut+minun+oma+muija+)+ja+kerran+minä+ja+kaksi+muuta+miestä
25.08.2020 03:21
Kelpaa+toki.
25.08.2020 03:14
Tykkään+todella.+Parasta+niin,+että+nainen+istuu+naaman+päällä+ja+ratsastaa+kielellä.+Lopuksi+jotain+lelua+apuna+käyttäen+sqruittaa+väkisin+suuhun.
23.08.2020 04:01
On+mahdollista+ja+aivan+jäätävää.+Itse+tulen+kohtuu+nopeesti,+kun+saan+takaa+päin.+Kullista+euiskuaa+pirkän+aikaa+ja+orkku+kestää+ja+kestää.+Aivan+ihanaa.
23.08.2020 03:05
Olen+miettinyt+samaa.+Naisen+kanssa+15v,+lapsia,+normi+perhe.+Kaikki+alkoi,+kun+muija+alkoi+panemaan+minua+straponilla.+Alku+kipuilun+jälkeen+aloin+saamaan+jäätäviä+orkkuja.+Väkisinkin+sitä+alkaa+miettimään+miltä+se+aito+tuntuis.+Nyt+sen+jo+tiedän+enkä+silti+pidä+itseäni+homona.+Rakastan+naistani+ja+nautin+sexistä+hänen+kanssaan,+mutta+tuntuu+niin+sairaan+hyvältä+saada+oikeaa+kullia+ja+laueta.+Ei+voi+minkään.+En+usko+että+olet+tulossa+homoksi.+Ja+mitä+väliä,+jos+niin+käy+ni+sitten+niin+käy...
23.08.2020 03:01
Okei+😊+Täytyy+myöntää,+että+kuulostaa+kiihottavalta..+Kivan+"+outoo+"+eli+just+siistiä.
23.10.2019 00:43
1 / 1