Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
HenkkaPenkka
profiilit
HenkkaPenkka
HenkkaPenkka
Vapaa kuvaus
Varattu
Aloituksia
1
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ole+vastuullista+alkoholin+nautiskelua+vastaan,+mutta+en+siedä+kännäilyä+pätkääkään,+oli+sitten+kaunotar+tai+ei.+Eihän+semmoisen+kanssa+voisi+kuvitellakaan+esim.+perheen+perustamista.+Äitini+on+pitänyt+alkoholin+'nautiskelusta'+joten+tiedän+miltä+se+lapsesta+tuntuu,+enkä+missään+nimessä+haluaisi+tuottaa+omille+lapsilleni+samaa+kokemusta+(jos+niitä+tulee+joskus+hankittua).
Ja+kauneushan+on+katsojan+silmissä,+itse+tykkään+ennemminkin+älykkäistä+ja+älykkään+näköisistä+naisista+kuin+muotimalleista.+Onhan+normaali,+sopusuhtainen+kroppa+tietenkin+puoleensa+vetävä,+mutta+ei+sillä+pelkästään+pärjää.
30.08.2020 18:37
Päivitys:+bänni+liftattiin+tänään,+eli+ylläpitäjät+on+hereillä+ja+lukee+feedbäkkiä.+Hyvä+juttu.
30.08.2020 17:03
Tarkoitan+tosiaankin+treffit24-profiilia+enkä+tätä+jolla+kirjoitan+:P
29.08.2020 20:13
Saattaisiko+se+osittain+johtua+siitä,+että+yleensä+naiset+pitää+täysin+raittiita+miehiä+tylsinä?+Itse+olen+koko+elämäni+(21+vuotta)+välttänyt+kaikkia+päihteitä,+ja+aikomus+on+myös+jatkaa.+Välillä+tosin+tulee+semmonen+ulkopuolinen+fiilis,+ikään+kuin+mä+jäisin+jostain+pois.+Se+on+aina+ollut+mulle+pieni+mysteeri,+että+onko+ongelma+minussa+vai+siinä+että+ihmiset+juo+liikaa.
29.08.2020 14:36
Olisiko+FWB+sopiva+lokero?
29.08.2020 14:15
Haha+😄,+muistan+kun+mulla+oli+tommonen+pienenä+väärän+purennan+takia,+on+se+mulla+varmaan+vieläkin+jossain+laatikon+pohjalla.++Palikaksi+sitä+meillä+perheessä+kutsuttiin.
En+pitänyt+sitä+läheskään+niin+paljon+kuin+oli+tarkoitus+ja+silti+onnistuin+aina+pureskelemaan+sen+rikki.+Se+uusittiin+mulle+muutaman+kerran,+sitten+ne+vaihtoi+sen+vähän+jäykempään+materiaaliin,+mutta+sekään+ei+ollut+vastus+mun+talttahampaile.+Jossain+vaiheessa+lääkärit+luovutti+ja+lopetin+sen+pitämisen.+Kyllä+se+ainakin+jonkin+verran+auttoi,+olis+varmaan+auttanut+enemmän+jos+olisin+pitänyt+sitä+kunnolla.
Eli+tee+vaan+niinku+lääkäri+suosittelee.
28.08.2020 22:35
Lueppas+tuo+kommentti+uudelleen,+sitten+vastauksesi,+ja+yritä+bongata+että+missä+meni+pieleen.
28.08.2020 22:13
Ei+näytä+hyvältä,+ei+myöskään+isot+täytetyt+rinnat+tai+takamus.+Mielestäni+se+kielii+siitä,+että+nainen+ei+ole+tyytyväinen+kroppaansa+eikä+osaa+huolehtia+siitä,+mikä+itsessään+on+epäseksikästä.+Myös+tekoripset+ja+paksu+meikkinaamari+on+iso+nope.
Tietenkin+jokaisella+on+oma+makunsa.+Oma+heikkouteni+on+huumorintajuiset,+älykkäät,+sopusuhtaiset,+luonnolliset+naiset,+silmälasit+olisi+kirsikka+kakun+päällä+😁.
28.08.2020 21:56
1 / 1