Miksi Seksi OIKEASTI poistui S24-Treffit KIIKARISSA-osiosta? Uskonnollinenko syy?

Kuinka moni teista on samaa mieletä, ettei 6% voi millään olla oikea luku kuvastamaan sitä, moniko tässä Suomi24 :n Treffit- seuranhakupalvelussa hakee myös seksiä?
Uskoisin, että luvut ovat valheelliset ja tekaistut...

Jos olet kanssani samaa mieltä, kannattaa osoittaa mielipiteensä palautteena henkilökunnalle. :)

Heidän mielestään tämä oli syy, miksi sana SEKSI poistettiin Kiikarissa-osiosta.
He eivät muuten mitenkään kommentoineet tai vihjanneet siihen, miksi se hetken aikaa oli nimityksellä "Sutinaa", joka oli ihan ihmeellinen termi korvatakseen sanan :Seksi.

Näin he ihmettelyyni vastailivat:
"Treffit24-palvelu on suunnattu parisuhde- ja treffiseuraa etsiville. Luovuimme hakuehdoissa vaihtoehdoista, jotka eivät palvele enemmistöä käyttäjistä.
Käyttäjätutkimuksissamme toistunut fakta on, että seuranhakupalveluita käyttävät etsivät ensisijaisesti parisuhde- ja treffailuseuraa. Näin ollen myös Treffit on suunnattu parisuhdetta ja treffiseuraa etsiville sinkuille ja halusimme
näitä käyttäjiä palvellaksemme poistaa seksi-kategorian. Tutkimme ennen poistoa kuinka monessa aktiivisessa profiilissa oli ilmoitettu seksiseura haun kohteeksi. Näitä oli kaikista aktiivisista profiileista 6%, joten suuresta käyttäjäryhmästä ei ollut kyse.
"

Itselleni seksi kelpaa aina silloin tällöin vaikkei joka päivä onnistuisikaan...

Ja kuka kumma sitten kaipaa parisuhdetta, jossa ei ole seksiä, etenkään jos haluaisi vaikka perheenkin lisäystä? ? ?

Mutta vastavuoroisesti pitäisi lisätä tuonne sukupuoliseen suuntautumiseen vaikkapa sitten A-seksuaali, jolloin tulisi heti kättelyssä selväksi, ettei seksiin olisi kiinnostuksen häivää, ellei sitten tieteellisenä kokeiluna.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä väliä mitä siellä on valintoja, aivan totaalisen kuollut seuranhakupaikka ainakin miehelle.

      • Näinhän se pitkälti on jos hakee siis vain fyysistä seuraa.
        Vaikkakaan moni ei tykkää hakee seuraa vain fyysiseltä puolelta ihan omaksi ilokseen naisien puolella, mutta niitäkin on.

        Mulla kävi tuuri. Eikä estä silti jatkamasta ja elämä hymyilee. :)

        Itse en ole millään tavoin perinteinen, enkä mahdu oikein mihinkään lokeroon kunnolla sen suhteen millainen seuranhakija olen.
        En hae parisuhdetta, mutta en pelkkää seksiäkään ja sekös on haastava yhtälö monelle... ! :)
        Onneksi edes yhdelle olen silläkin tavoin tuottanut iloisiakin yllätyksiä.
        Toki joskus ikäviäkin mutta näillä mennään! :)


      • Hypnotic-Kari kirjoitti:

        Näinhän se pitkälti on jos hakee siis vain fyysistä seuraa.
        Vaikkakaan moni ei tykkää hakee seuraa vain fyysiseltä puolelta ihan omaksi ilokseen naisien puolella, mutta niitäkin on.

        Mulla kävi tuuri. Eikä estä silti jatkamasta ja elämä hymyilee. :)

        Itse en ole millään tavoin perinteinen, enkä mahdu oikein mihinkään lokeroon kunnolla sen suhteen millainen seuranhakija olen.
        En hae parisuhdetta, mutta en pelkkää seksiäkään ja sekös on haastava yhtälö monelle... ! :)
        Onneksi edes yhdelle olen silläkin tavoin tuottanut iloisiakin yllätyksiä.
        Toki joskus ikäviäkin mutta näillä mennään! :)

        Olisiko FWB sopiva lokero?


      • HenkkaPenkka kirjoitti:

        Olisiko FWB sopiva lokero?

        Kyllähän FWB ois sopiva lokero yhdeltä osin varmasti..
        En vain ole varma kuinka tiukka se on sitten rajoiltaan..
        Etenkin kun joskus tulee ehkä melkein simuloitua parisuhdetta kuitenkin joltain osin välittämisineen päivineen...


      • Anonyymi
        Hypnotic-Kari kirjoitti:

        Näinhän se pitkälti on jos hakee siis vain fyysistä seuraa.
        Vaikkakaan moni ei tykkää hakee seuraa vain fyysiseltä puolelta ihan omaksi ilokseen naisien puolella, mutta niitäkin on.

        Mulla kävi tuuri. Eikä estä silti jatkamasta ja elämä hymyilee. :)

        Itse en ole millään tavoin perinteinen, enkä mahdu oikein mihinkään lokeroon kunnolla sen suhteen millainen seuranhakija olen.
        En hae parisuhdetta, mutta en pelkkää seksiäkään ja sekös on haastava yhtälö monelle... ! :)
        Onneksi edes yhdelle olen silläkin tavoin tuottanut iloisiakin yllätyksiä.
        Toki joskus ikäviäkin mutta näillä mennään! :)

        Seksin hakeminen miehiltä jos naisilta onnistuu vaikka vaikka ei sanaksi ole asiaa ilmaistu. Muuten Treffit24llä on käsittääkseni useammilla miehillä jatkuva valtaisa viestien vaihdon epäsuhde olipa asia tositark tai seksiä. Miehen täytyy olla tosi Irmeli et uskoo tuohon treffit24ään vuodenkin plus-palv maksamisen jälkeen siis löytävänsä mieleistä naista pitempiaikaiseksi kaveriksi mielellään loppuelämäksi joko käyttämällä walletia tai ilman, aivan sama.


    • Anonyymi

      L.B. (olen siis nainen) sanoo:
      FWB:kin olisi valittavaksi vaihtoehdoksi parempi kuin nykytilanne, ettei voi mitenkään ilmaista, että hakee hyvää, vakituista seksikumppania.
      Jotkut luonnollisesti etsivät vain ohikiitävää hetkeä toisen kanssa. Kyllä sekin pitäisi pystyä ilmaisemaan reilusti, jottei tule pettymyksiä. Jos toinen etsii elämänkumppania ja toinen todellisuudessa vain yhden yön huumaa, niin eihän se yleensä hyvin pääty.
      "Elämänkumppani, jokin muu, treffiseura, ystävyys". Ei mikään näistä, kiitos, vaan ihan vain (?) hyvää, kiihkeää, molempia tyydyttävää seksiä ja pidemmäksi aikaa, kiitos.
      Olisi todennäköisempää löytää, mitä hakee, kun kaikki voisivat valita rehellisesti sen vaihtoehdon, mikä itseä kiinnostaa.
      Oman kokemukseni perusteella ei voi olla vain 6 %, jotka hakevat täällä seksiä, sanoisin, että miehistä ainakin vähintään 60 %! Viestien perusteella (jopa silloin, kun profiilini oli täysin tyhjä) paljon, paljon useampikin. 96 %?
      Tuo "sutinaa" oli kyllä harvinaisen tympeä, sievistelevä termi, joka mielestäni herättää mielikuvia pettämisestä ja luvattomista reissuista.
      Vinkkinä tuolle, joka valitti, että on totaalisen kuollut seuranhakupaikka: kannattaa miettiä, millaista viestiä laitat naisille, jos laitat.
      Ilmainen vinkki: "Annatko p*rsettä" ei sytyttänyt.
      "Moi" ei innostanut. Ei innostaneet nekään, jotka oli olevinaan hyvin kiinnostuneita, muttei koskaan voineet laittaa kuvaansa. Etenkään ei ne, jotka ei itse asiassa koskaan edes aio tavata.
      Olen tavannut muutaman miehen tätä kautta muutaman vuoden aikana. Kyllä, ihan seksiäkin olen harrastanut parin kanssa.
      Yksi laittoi pitkän, minulle kirjoitetun viestin, joka kiinnosti niin, että oli ihan pakko nähdä, millainen ihminen sen takana on. Halusin tutustua, vaikken tiennyt, tuleeko meillä koskaan olemaan mitään. Aivan erilainen mies kuin mitä hain, ja millaista luulin toivovani ja tarvitsevani.
      No, löytyi erittäin kiinnostava mies profiilin takaa. Rehellinen, hellä, herkkä, hyvin seksuaalinen, raju, ristiriitainen, todella upea ihminen.
      Tarkoitus ei ollut ihan tämmöinen, mutta tuostapa tuli herättyä hänen kainalostaan tänäkin aamuna. On siinä paljon, paljon muutakin, mutta on siinä kyllä myös sitä seksiä, mitä hain.

    • Anonyymi

      L.B. jatkaa: ihmetyttää kyllä, miksi "seksi" poistui. Haluaako palsta profiloitua vain elämänkumppanin etsijöiden sivustona? Jotenkin tuntuu, että siinä tapauksessa käyttäjäkunta tulee olemaan vanhempaa väkeä.
      Toisella kierroksella olevia ihmisiä, tai sitten kaukana, harvaanasutulla alueella asuvia iäkkäitä poikamiehiä.
      Nytkin minulle näkyvät etusivun "huutajat" ovat olleet 58 - 73-vuotiaita miehiä, eivät lainkaan ihannekumppanini ikäisiä.
      No, sivusto saa toki profiloitua miten haluaa, mutta se olisi ehkä hyvä ilmaista selkeästi. Olisko Suomi24Senioritreffit siinä tapauksessa parempi nimi?
      Muuten, samaa mieltä, että aseksuaali pitäisi olla vaihtoehtona homoseksuaalin, heteron ja bin kanssa.

    • Anonyymi

      Olen nelikymppinen mies ja aiemmin harrastanut nettideittailua ahkerasti, mutta nykyään melko vähän. Naisten juttujen perusteella seksin vonkaaminen on melkoinen riesa, joten en itsekkään usko tuohon 6% numeroon ollenkaan. Pikemminkin suomi24 haluaa saada enemmän MAKSAVIA asiakkaita ja koitetaan jotenkin imagoa nostaa ettei tämä ole "seksihäiriköiden" paikka. Uskon että tulee paljon valituksia naisilta ylläpidolle kun miehet kiimaisina eivät osaa käyttäytyä netissä, naiset turhautuvat ja lopulta poistuvat pettyneenä palvelusta kun etsivät enemmän tai vähemmän tosissaan rakkautta eikä vain nopeaa panoa. Ja jos naiset katoavat, niin katovat myös miehet, jolloin naisten "voi kun tää ei olis niin seksihurjastelu paikka" toivoa kuunnellaan todellisuudessa.

      Mukavaa kuulla että löytyy myös toisia erikoisia miehiä arvoisa Hypnotic-Gary :D Olen aika syvällinen, kiltti ja tunnepohjainen mies, joka ei myöskään sovi tosiaankaan mihinkään perinteiseen miesmarkkinoiden muottiin. Vahvuuteni on aito kiinnostus ihmisiin, halu välittää lähimmäisistäni, huomioiminen ja kuuntelutaito, joten nämä seikat selvästi kiinnostaa naisia. Mutta heikkoutenani on että en kovin helposti halua sitoutua liittyen menneisyyteeni, muttei se mahdotontakaan ole. Olen sitten ratkaissut enemmänkin FWB linjalle suuntautumisessa, MUTTA niin että Ystävyys kirjoitetaan isolla ja mahdollinen seksi pienellä. Minulle on tärkeämpää se henkinen yhdyntä nykyään tehden erialisia juttuja yhdessä kotona ja maailmalla, mutta toivon kuitenkin että nainen näkisi minussa jotain arvokasta ja olisi myös fyysistä läheisyyttä jopa seksin kera. Tekisin mielelläni arjessa kaikkea muutakin kuin vain ensisijaisesti sängyssä pötkötellen eli se ystävyys on minulle kuitenkin arvokkaampaa. Ehkä etsin sellaista "virtuaali parisuhdetta", jossa ei ainakaan kovinkaan kiireesti olla muuttamassa yhteen ja kummallakin on hyvin pitkälle omat kodit sekä elämät. Ikäänkuin vierailisimme toista kunnioittaen toisen elämässä välillä puhuen kaikenlaisista asioista sujuvasti. Minulla on myös naispuolisia (platonisia) ystäviä, joten ei voi nainen olla kovinkaan mustasukkaista sorttia. Monet seksinvonkaaja miehet myös pilaavat mahdollisuuksiani sillä myös minun rehelliseen FWB esittelyyni suhtaudutaan epäluuloisesti naisten aikaisempien huonojen kokemusten takia eikä aidosti kunnioittavaa ja "rakastavaa" puoltani pystytä näkemään vaan pelätään että olen samanlainen paska kuin moni muukin vonkaaja mutta vain kauniissa kuorissa.

      Olen siis käytännössä satuolento joka etsii toista satuolentoa.... mahdoton yhtälö. Naisia kun lähes aina KUITENKIN kiinnostaa vain vakava parisuhde pitkässä juoksussa jolloin kysyntä ei kuitenkaan vastaa tarjontaa vaikka niin saatetaan aluksi luulla. Viime aikoina olenkin koittanut tutkia itseäni ja ylipäätänsä ihmismieltä nettikurssien avulla, sillä deittailun maailma on melkoista päähän seinään lyömistä minun iässäni kun kokemuksen takia nirsoilemme paljon tarjonnan suhteen. Helpompaa olisi osata olla aidosti yksin jättäen vain onkivavan koho veteen ja käydä vain joskus katsomassa jos kala sattuisi nykimään kohoa... ikäänkuin odotellen pientä lottovoittoa kuin jatkuvasti sinnikkäästi koittaa kalastaa.

      Kovasti voimia sinulle myös Gary... välillä voi olla hiljaista markkinoilla mutta sitten se harva sinulle laadukas tapaus osuu kohdalle. :o)

      • Kiitos ja kiva kuulla kaltaisistasi myös. Toivottavasti tätä lukevat naisetkin huomaavat ja arvostavat...
        Ja kyllä mullekin täältä iloa ja onnea on löytynyt jo yli vuodeksi.
        Kiitos LB:lle, että on olemassa ! :) <3

        Mainitsin, että tämän aloituksen kirjoitan suomi24:ään, mutten muista puhuimmeko siitä, että hänkin kirjoittaisi tänne. Saattoi hyvin ollakin tai sitten hän teki aloitteen ... Nää asiat kuitenkin ottaa molempia päähän täälä... kuten te kaikki saitte lukea...
        Ja jos puhuimmekin asiasta, niin en sitten tiennyt mitä tämä tarkalleen tänne kirjoittaisi ja olen itse ainakin hyvin otettu... :)

        Sitten on täälä välillä näitä toistaiseksi platonisellakin tasolla olevia tuttuja tai sitten heitä, jotka eivät muuta tasoa enää kaipaa...
        Eli ystäviä,kavereita ja puolituttuja löytyy itelläkin naissukupuolen puolelta, kuka mistäkin syystä.
        Se todellakin ois hyvä, jos kukaan naisseura ei joutuisi kokemaan kovin mustasukkaisia tunnelmia tai sitten pärjäisi jotenkin sen kanssa ilman että mielipaha äityisi yli kestorajan.
        Kellekään en pahaa halua.... Tilanteita tulee ja menee ja sammakoita suusta myös joskus satelee huomaamattani.


    • Anonyymi

      En varsinaisen tietoinen tästä ole kun vasta joukkoon liityin, mutta kysyn kyllä ihan samaa. Mikä on suhde ilman seksiä? Kyllä sitä saa pusutella ja halia ja unohtaa seksin itsessään mutta sekin on osa elämää ja parisuhdetta ja käsittääkseni tämäkin foorumi on sen verran iso että jostain löytyy henkilöitä jotka sitä juuri etsivät. En ymmärrä miksi sellainen on pakko poistaa vaikka sillä chatillä olisikin vain pieni osa käyttäjiä. Tarvitseeko nykyäänkin käyttäjien/järjestelmänvalvojien/muiden ihmisten mielestä hävetä että seksi on osa elämää ja siitä puhuminen pitää tulkita rikokseksi? En tiedä haetko juuri tätä viestilläsi mutta itse ainakin olen erittäin raivoissani siihen ajatusmalliin että seksi tulisi tukahduttaa nykynuorisolta ja sitä pitäisi pitää syntinä raamatun tai valtion toimesta. Itsekin etsin seurustelua (enemmänkin kyllä tinderin puolelta) ja olen aika kiimaisesti halukas seksiin naisten kanssa mutta kyllä minullakin rajat menee. Deittailu ensin ja sitten sänkyyn. Siitä huolimatta uskoisin että monelle yksinäiselle sielulle kyseinen kategoria on paras paikka löytää tyttö tai poika joka tahtoo myös sitä tämän elämän taivasta

      • Niin.
        Seksihän on luonnollista ja pääasia, että siinä molemmat osapuolet ovat yhteisymmärryksessä siitä mitä tapahtuu ja molemmat suojaavat sekä itsensä että toisensa niin kuin vain sovitaan ja on fiksua.
        :)
        Planeetta on kyllä ylikansoitettu, joten hyvä toki harkita miten sitä harrastelee, jollei ole aivan varma, että haluaa yhden tai useamman lisää tänne taistelemaan harvakseen jaetusta rahasta ja onnesta ja ruuasta ja tilasta...
        Ja silloin olisi myös hyvä, jos osaa antaa oikeat eväät maailmaan ja jaksaa pitää pitkään vielä huoltakin riittävällä volyymillä.

        Mutta tälläinen turvallinen väylä seksiseurankin hakemiseen olisi hyvä olla tarjolla kuten vaikka suomi24 parhaimmillaan ja siltikin saa pitää varansa.
        Ja hyvä kommunikointi auttaisi siinä tavoitteessa paremmin. Siksi nämä eri profiiliin liitettävät termit voisi helpottaa, ettei joillain olisi sitten tuskaa raapustaa sitä asiaa sopivaan muotoon profiilitekstiinsä. Etenkin kun jos sen laittaa heti siihen, voi joku saada väärän mielikuvan, että se olisi välttämättä aina ja vain se, mikä olisi mielessä.
        Toki voi joillain ollakin. Vaikka sitten hetken aikaa edes. Kukaan ei voi tietää onko tila pysyvä.

        Tinderiä ei ole hallussa, kun ei ole älypuhelintakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe