Vapaa kuvaus

Aloituksia

290

Kommenttia

1065

1. Odotin pitsaa 15 min suomalaisessa pitseriassa. Kun tulin sisään olin muistavinani, että edellisillä kerroilla minua oli käsketty hakemaan pitsa keittiön luukulta. Sitten tein sen virheen ja maksutiskin tarjoilija sanoi "hei! täältä luukulta". sanoin numeron kovaa ja kuuluvasti ja jätin astumatta ihan keittiön tiskille, jonne oli esteetön pääsy, ehkä 2 m pöydästäni. Astuin puolen metrin päähän ja ojensin käteni ja kurotun nähdäkseni kuitin. Ravintolat yleensäkin suhtautuvat vainoharhaisesti koskemiseen, koska maahanmuuttajakollegani ovat vieneet vääriä tilauksia. Koskemisesta seuraa heti autoritaarisen henkilökunnan älähdys. nainen jatkoi "kato, täältä haetaan. Tuo on ravintolan henkilökunnan aluetta. Ole hyvä!!". Olisi pitänyt sanoa, että sinä olet varmaan tosi älykäs ja mahtava, kun osaat erottaa henkilökunnan ja asiakkaiden alueet. Normaali ihminen olisi antanut minun nostaa pitsat laukkuun keittiön luukulta ja pyytänyt, että "älä sitten mene tuonne, kun sinne ei saa päästää asiakkaita". Nyt hän vihjasi, että kato, kuskit ovat apinoita, joille pitää selittää huoneen ero. Ravintola-ala on niin kuin lastensuojeluala. Molemmissa käytetään valtaa
  2. Kannoin lämpölaukkua rivitalon parkkipaikalla. Yhdestä talosta tullut isoperseinen nelikymppinen naisautokraatti puhutteli minua.

ei meille oo tilattu ruokaa.

Minun olisi pitänyt ohittaa hänet ja saada hänet kiroamaan minua selkäni takana. Olisin kävellyt hänen kotioveaan kohti ja oppinut ymmärtämään rivitalon asemakaava.

Tein virheen siinä, että aloin neuvottelemaan sivullisen ohikulkijan kanssa ja samalla tunnustin alemman roolin.

Pysähdyin ja kysyin D?

Ne on tuossa alhaalla.

Kävelin sinne ja kysyin kävellessäni onko tuolla vain F (näin sen lampusta).

Ei vastausta tai "mhmh".