Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
290
Kommenttia
1065
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä psyk-tekosyysi jäi epäselväksi, vaikka tiedämme suunnanneesi sen minun uskottavuuttani vastaan.
07.11.2022 15:47
tai siis nationalismin puute ei ole syy ulkomaalaisten syrjintään lastensuojelussa
07.11.2022 15:40
onpas, kansamurha tehtiin punaisia vastaan ja elämme sen jälkitilaa, jossa toisinajattelu vääristetään mielenterveyshäiriöksi ja virkamies saa keksiä mitä tahansa ihmisiä vastaan ilman valitusmahdollisuutta. He ovat samanmielisiä ihmisiä kuin valkoiset ja sen ympärillä on tapakulttuuri
07.11.2022 15:36
ulkomaalaisuus vääristetään sosiaalityöntekijän toimesta lapsen sopeutumisuhaksi ja siksi lain edellyttämäksi kiireelliseksi vaaraksi. Oikeuslaitos taas missaa tempun ja pitää virkamiehen valhetta sopeutumisesta totena. Käännetään normaali asia negatiiviseksi, jotta lastensuojelu saa vallan ja suojeluoikeuden ulkomaalaista vanhempaa vastaan. Sama kuvio suomalaisten kanssa.
07.11.2022 15:33
Kukaan ei usko sinua, kun heität diagnooseja ilman tutkimuksia. Katsos, lastensuojelu tekee sen salaa ja siksi ei jää kiinni. Et poju ihan osaa sitä
07.11.2022 15:28
lastensuojelu Estää minua tottelemasta lastensuojelua kieltäytymällä pyynnöstäni totella heitä. Heidän olisi pakko luopua komentamisesta, jos he antaisivat minun totella. Silloin he eivät voisi tehdä mitä tahansa asemani vahingoittamiseen, ja sen nimeän komennukseksi. Jos alamainen pyytää sitä, silloin he joutuisivat tasavertaiseen asemaan, ja siksi he kieltäytyvät keskustelemasta pyynnöstä antaa totella. He yrittävät komentaa sanomalla "pitää mennä hyvin", jolloin en voi koskaan tietää, miten minun pitää totella ja he voivat keksiä lisää huolia, joita ei tarvitse todistaa. Minä tiedän, ettei pyyntö saada totella ole yhteneväistä etuni kanssa ja se on ristiriita. Se kuitenkin on kannaltani parempi kuin lastensuojelu käytös. Se oli taktinen hyökkäys lastensuojelua vastaan, jonka he torjuivat
07.11.2022 15:27
Potkuista puhumisella yrität saada muut pitämään minua epäuskottavana
07.11.2022 15:21
Kusipää, lopeta seuraamiseni, koska tunnen turvallisuuteni uhatuksi ja epäilen sinun mielenterveyttäsi
07.11.2022 15:21
Tällä yrität yllättää minut jollain kätkemällä ongelmallani, jotta lopettaisin vastustuksen ja kirjoittelun, koska saat minut tuntemaan häpeää tai oloni liian epämukavaksi jatkaakseni kirjoittelua.
07.11.2022 15:19
Amk:n opetussuunnitelma ei ole persoona-asia
07.11.2022 15:17
Kyllä, kaupallisuus ja oman edun tavoittelu ja usko valtion viranomaisen antamaan sote-unelmaan, joka tasoittaa epätasa-arvon ja sallii kaupallisuuden. Eli demarikoulu
07.11.2022 15:15
Kommunismi on teoreettinen idylli. Fasismi on autoritaarinen valtio. Autoritaarinen Stalin käytti kommunismin nimeä väärin. Ne eivät ole samaa autoritaarisuutta. Vastasit mitä huvittaa otsikon pohjalta
07.11.2022 15:11
More Fun facts: Stalin oli kapitalisti. Kapitalismi ei tarkoita vapaata markkinataloutta vaan kilpailua voimavaroista eli pääomista. Marx loi molemmat termit, kommunismi kuvaamaan kilpailusta päässyttä yhteiskuntaa, kapitalismi kritisoimaan vapaata markkinataloutta ja vielä sosialismi kuvaamaan menetelmää, jolla kilpailusta siirrytään pois. Vapaa markkinatalous oli Marxin kritisoiman Adam Smithin termi. Aiempi teoria väitti, että liberalismissa vapaa markkinatalous, lehdistö ja vaalit lopettavat kilpailun voimavaroista ja kaikenlaiset kuninkaat ja diktaattorit. Marx todisti, että vapaassa markkinataloudessa ihmiset kilpailevat silti ja se synnyttää uusia diktaattoreja eli omistavan luokan. Marx halusi kieltää omistusoikeuden, mutta hän ei tiennyt, että myös poliiittisesta ja symbolisesta, sosiaalisesta pääomasta kilpaillaan. Stalin käyttikin poliittista ja symbolista pääomaa omaksi edukseen.
07.11.2022 11:35
Ne ovat molemmat Autoritarismia vs libertarismi. Katso poliittinen kompassi. Kommunismi on vasemmistoa, joka tavoittelee tasa-arvoa vapauden ja turvallisuuden kustannuksella ja fasismi oikeistoa, joka tavoittelee vapautta ja turvallisuutta tasa-arvon kustannuksella, niin kuin demarien lastensuojelu. Kommunismi oli autoritaristisen Stalinin kaappaama valetermi, joka Marxin sosiologisessa teoriassa tarkoitti oikeasti lopputulemaa yhteiskunnasta, josta on poistettu kilpailu elinmahdollisuuksista, hyvää utopiaa. Sosialismi pyrkii ratkaisemaan sotien, epäoikeudenmukaisuuden syyn voimavaroista kilpailussa. Sodan aloitti fasistit. Stalin ei ollut kommunisti vaan despootti, joka oli riistänyt venäläisiltä voimavarat itselleen. Thanks
07.11.2022 10:52
Sehän on oikein ja pusken jokaisen äidin puolesta sitä varten, että he saisivat olla perhelaitoksessa lapsensa kanssa. Jos seisot edessämme, puskemme suoraan lävitsesi. Naiset ovat tunteellisia ja käyttävät vääriä tapoja, minä päämäärähakuisempi ja tehokkaampi.
06.11.2022 19:12
Näyttö tekaistaan ja saadaan halutessa näyttämään vahvalta. Sitä ei tarvitse todistaa. Lisäksi se muodostuu uskonnosta ja tautologioista, samoista sanoista joka tapauksessa
06.11.2022 19:10
Muistutan teitä siitä, että nämä huolet syntyivät kieltäytymisen ja huostaanoton jälkeen. Sitä ennen elimme lapsen kanssa rauhassa ja sossu antoi meidän olla. olin virkamiesten mielestä "persoona, josta emme enää ole niin huolissaan". Ongelmat keksittiin hatusta virkavallan pakottamiseksi
06.11.2022 19:01
Se oli viraston päätös siksi, että tapasin lasta ja pakkokoti soitti sössötyöntekijälle ja raportoi tuollaiset huolet
06.11.2022 18:58
En tarvitse mitään tärkeysjärjestystä. Haluan vain elää rauhassa kotona Toivon kanssa. Meillä on rauhallinen ja terve koti, eikä muiden valheet koskaan poista sitä tosiasiaa. Minulla on sisäinen rauha samalla kun käyn teitä vastaan. Teitä pelottaa.
06.11.2022 17:58
Se ei syy eristää vanhemmista.
06.11.2022 17:56
21 / 54