Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
375
Kommenttia
1317
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinä taas käytät keksimääsi valenarratiivia "ylimielinen itsevaltias" verukkeena omalle auktoriteetillesi, koska kyseenalaistan muut kaltaisesi auktoriteetit
18.04.2023 20:29
Respan asiakaspalvelijan kommentti "ottaa vastaan" oli vääristelyä. Hän nollasi sen, että olin jo kertonut asiakkaan hakevan sen täältä ja lavuaari oli sen vuotoa varten. Hän vahingoitti asemaani käyttämällä sääntöä verukkeena.
18.04.2023 20:27
Soitin asiakkalle hotellin etuovelta ja Menin respaan.
Sanoin nimen.
ei o.
onpas, minä juuri itse soitin hänelle.
No sitten hän on ilmeisesti asiakas.
Niin on!! Oho, tämä on vuotanut. Jaaha, tässä onkin lavuaari.
Minä en valitettavasti voin ottaa sitä vastaan.
Asiakas ilmestyy samalla sekunnilla. Hyvää ruokahalua. Varo sitä pohjaa. Se on vuotanut.
Kiitos.
Respan palvelija liioitteli sävyä ottaa vastaan. Hän myös nollasi kokonaan sen, ettå se ok vuotanut. Hän kieltäytyi yhteistyöstä, vaikka ruoka oli hänen asiakkaalleen ja olisi tehnyt vieraann olon viihtyisäksi. Hän vääristi lavuaarille laiton "vastaanottamiseksi" ja vetosi verukkeeseen siitä, että häntä on kielletty ottamasta vastaan saadakseen kohdella lähettiä ulkopuolisena.
En joutunut konfliktiin tämän ääliön kanssa ja pääsin ulos
18.04.2023 18:49
sanoin tahallani millkoinkas olis aika, jotta minun ei täydy totella. Nainen söi syötin
17.04.2023 11:56
Soitin Atoyn ajanvarausnumeroon ja sanoin milloinkas olisi aika.
Nainen: Mitä!?
Tarvitsen autoni huoltoajan.
2.5. on ensimmäinen vapaa aika.
Se oli töksäyttävällä sävyllä ja tuntui vaativan minulta parempaa asiointia. Vallitsi syvä hiljaisuus ja fiilis siitä, että nyt hän on vallassa.
Sanoin joo ja aloin kaivamaan kalenteria.
Nainen sanoi hä? ja iski luurin korvaan.
Nainen käytti selkeiden pyyntöjen odotusta ssiakkaalta verukkeena sille, että hän saa käyttää auktoriteettia. Se ilmeni hänen sävystään, asenteestaan ja potkuista.
17.04.2023 11:53
Menin uuteen turkkilaiseen pitseriaan, jossa sanoin monta kertaa selvästi 23 and 24. Kokki teeskenteli hämmentynyttä enkä saanut valmiita tilauksia viiteen minuuttiin. Hän meni keittiöön laskemaan kuitteja ja kysyi uudelleen. Kahden tilauksen nouto epäonnistui ja sain vain yhden siksi, että hänellä vastimus hänen ja kuskin välisestä käskysuhteesta. Hän toi toisen tilauksen osoitti neljää numeroa. Olin jo selittänyt two different orders, two numbers in the end, 23 and 24. Tällä kertaa en ilmaissut tätä kokille ja näytin vain isoa suuta. Pääsin ulos. Vasta asiakkaan luona huomasin, että merkkaamattomat kolme pitsaa olivat 24 ja 23 jäi raflaan. Firma sanoi minulle chätissä, että ole jatkossa tarkkana ja lue sisällöt. Vastasin olevani tarkkana aina sanoessani kaksi numeroa, eivätkä ne ole useinkaan pussin ja pitsan muodossa, joten ravintolan kuuluu tarkastaa sisällöt. Ylipäätään naurettava väite, että kuskin kuuluu nopeasti aina tarkastaa sisältö. Kokki käytti kuskin velvollisuutta olla selkeä verukkeena sille, että hän haluaa minun sanovan neljä numeroa ja siksi sekotti tilanteen. Lisäksi kokki sekotti paketit, koska hän itse ei osannut kirjoittaa numeroja mihinkään
16.04.2023 18:55
Väärien sijaishuoltopäätösten syy on pelkkä virkamies ja hänen auktoriteettinsa byrokratiassa. Byrokratia on vanha ja tunnettu poliittisten lainsäätäjien vihollinen, koska se tekee tulkintoja omin päin. Byrokratia on ainoa syy. Kuten juristi Esko Leipälä kirjoitti, lastensuojelulaki sallii sosiaalityöntekijän tehdä arvion, tehdä sijoituspäätöksen arvion mukaan eikä todisteiden mukaan ja byrokratian on toteutettava päätös ilman mitään muuta vaihtoehtoa. Muut lastensuojelun ongelman selitykset eivät poissulje byrokratiaa ainoana syynä tähän sotkuun. Ne ovat korrelaatioita vääryyden aiheuttajan suhteen, mutta eivät välttämättä aiheuta vääriä päätöksiä. Lastensuojelun vääryyden selitykseksi ei tarvita oletuksia sosiaalityöntekijän persoonavioista, vieraannuttamisesta, koulutuksen puutteesta, sijaishuollon rahaliikenteestä, korruptiosta, hyvä veli -järjestelmästä, avohuollon varojen puutteesta, lasten mielenterveyspalvelujen puutteesta, vanhempien syyllisyydestä lapsen pahoinpitelyyn ja meidän mielenterveydestämme.
16.04.2023 10:52
älä oleta, että se nostettiin henkilön luonteen takia. Se vain oli Googlen eka tulos
16.04.2023 10:42
Jos sosiaalityöntekijä pitää sinua soveltuvana vanhemmuuteen, osallistumistasi tulkitaan retorisesti eteneväksi ja sijaishuolto saattaa loppua joskus. Jos ei, sinua tulkitaan kielteisesti.
15.04.2023 15:15
Korjaus: Meidän yhteiskunnassa mielenosoituksia ei järjestetä. Ihmiset kokevat hullun leiman, jos he puhuvat vastaan vaikkapa politiikassa. Siksi ei melkein kukaan osoita mieltään maatalouden alasajon tai vanhempia vastaan valehtelun takia.
Huostaanotto on kiellettävä ja korvattava perhelaitoksella
Suuri mielenosoitus 26.4.2023 klo 11 - 13 lastensuojelun vääryyttä vastaan eduskuntatalolla
15.04.2023 09:09
Lisäys perusteisiin. Poliisin pari kehotti minua pysäköimään sinne ravintolan eteen. hän kysyi minulta, siellä on pysäköintikielto, eikö olekin? vastasin niin on. Hän jatkoi, siellä kukaan tuskin edes huomaa mitä teen. Hän vihjasi, että väärä pysäköinti on väärä vain ateneumin edessä Vastasin, että jos lakia seurataan, heidän pitää sakottaa minua sielläkin. Tarkoittaa sitä, että heidän pitäisi tuomita kuskeja inhimillisesti eikä väittää, että tämä kohtuuton sakko johtuu vain laista eikä poliisin tulkinnasta.
Lisäys 2 perusteisiin. Ylikonstaapeli arvosteli minua välinpitämättömäksi ihmisten turvallisuudelle, kun selitin, että pysäytin auton turvallisesti. Koska laki sanoo, että se on turvatonta, olen minä piittaamaton turvallisuudesta, vaikka konkreettista vaaratilannetta ei synny. Ja siksi lain noudattaminen ei vaadi konkreettista vaaraa. Hän yritti estää minua arvostelemasta häntä itseään.
15.04.2023 07:54
Menin ravintolaan, jossa tiskillä oli kaksi pussia. Laitoin normeni toiseen niistä, koska toisen numero ei ollut 87. Myyjä kysyi kiivaasti whats your number! Vastasin, että minä katson sen tästä.
Pussit olivat helposti luettavissa. Sormen koskeminen on itsenäisyyttä, jota auktoriteetin agenda vastustaa. Niinpä hän käytti verukkeena sitä, että kuskit ottavat vääriä tilauksia saadakseen alistaa itsenäisyyttäni ja vihjata, etten osaa lukea. hänen olisi pitänyt pitää suunsa kiinni tai sanoa päivää.
14.04.2023 14:38
Vein autoni korjaamoon. Varasin ajan puhelimitse, jolloin selitin vian ja korjaaja sanoi "korjaamme, jos sille pystyy tehdä jotain". Kuvasin sanatarkasti väliseinän metallipalan laippaamista, nostamista hitsausta ja ongelman kytkinkaapelin jyrsimässä väliseinässä. Vaijerin läpivienti on liian alhaalla polkimeen nähden.
Kun hain auton, mies sanoi, ettei ollut ehkä ymmärtänyt mitä sanoin. Hän valitti, että vaijeri voi osua vetoakselin kumiin ja heilua moottoritilassa. Hän ei soittanut laittaneensa siihen nippusiteet eikä tehnyt mitä tilasin. Yritin olla asiallinen, koska haluan löytää asiallisen korjaamon. Sanoin asian aamulla syvään huokaisten. Sekin oli niillä rajoilla, mitä Suomessa ajatellaan olevan vastalauseelle sallittua olematta hullu. Minun ei täytynyt maksaa siitä. Nippusiteet katkesivat, kun painoin kytkintä ekan kerran.
Hän väitti, että ongelma on vaijerin lyhyys eikä ollut edes katsonut poljintilaan. Sanoin, ettei se pidä paikkaansa. Hän sanoi kiivaasti "pitääpäs". Vastasin se ei pidä paikkaansa sillä perusteella, että jo alkuperäinen vaijeri hiersi väliseinää ja katkesi. Tämä oli kolmas. Hän osoitti ylimielisyyttä omaa määräämiskykyään kohtaan siten, ettei hän halunnut korjata autoa, joka oli vanha. Hän sanoi, heitä se roskikseen. Yritin puolustaa tietotaitoani sanomalla, etten minä heitä.
Hän siis toteutti auktoriteettiaan painaen minut alas sillä verukkeella, että autoni on vanha. Hän mitätöi kaikki sanatarkat selostukseni etukäteen, valehteli tekevänsä sille jotain ja käytti autokorjaajan ammattitaitoista auktoriteettia minun sanani tilalla selkäni takana.
14.04.2023 12:34
Menin hakemaan tilausta Iranilaisten raflaan, jossa vuorossa oli parikymppiset sukulaispojat. Sanon selvästi eighty. Hän vastasi 80z Hän laittoi paperipussin eteeni ja käänsin sitä sormellani. Hän katsoi minua silmiin pitkään ja leukaa nostaen ja sanoi it's not yours. Sanoin I was looking samanlaisella naamalla. Olisi pitänyt sanoa, että älä mitätöi kykyäni tarkastaa numerot itse ennen kuin otan väärät tilaukset ja kohteli minua tyhmänä. Pakettiin koskeminen väärin oli veruke sille, että hän saa olla auktoriteettiasemassa.
13.04.2023 18:27
Suomalainen asiakaspalvelijadiktaattori saa valtaa uhkaamalla erottamisella, ei järkeen, oikeuteen ja sopimukseen vetomalla.
11.04.2023 10:07
Kävin hakemassa tilauksen. Myyjä oli lihava, autoritaarinen nainen. Tällä kertaa hän kontrolloi mustaihoista uutta työntekijämiestä. Nainen antoi kassan paino-ohjeita siten, että miehen oli pakk tehdä kaikki ensin käskyjen mukaan. Hän ei ehtinyt pohtia ja muistella. En pidä tuollaisesta ämmästä enkä käytöksen katselusta, joten kävelin ulkopuolelle, kunnes hänen käsissään ollut alumiinipakkaus joutui paperipussiin minua varten. . En muistanut jo joutuneeni alistetuksi aiemmin. Sanoin numeron kovaa ja kuuluvasti. Hän kysyi, onko sinulla jotain sanottava viime kerrasta. Hänellä oli hetkiset, kontrolloivat silmät. Sanoin ei. Hän sanoi, no sitten et saa tilausta ja minä soitn yhtiölle ja sanon, ettet sinä enää tule tänne. Hän asetti paperipussin pois luotani. Se olisi uusi valitus potku-uhan alaisena, joten sanoin anteeksi. Hän otti paperipussin takaisin eteeni ja sanoi, voitko vielä toistaa, kun en kuullut. Hän siristi silmiään. Sanoin anteeksi. Hän sanoi ja anna olla viimeinen kerta. Hänen kontrollointinsa viime kerralta ja kokemani ahdistus jäivät selvittämättä ja hän järkytti minua uudestaan pakottamalla minut pyytämään häneltä anteeksi.
11.04.2023 09:56
Suomalainen kaljupäinen broileriksi ruskistettu, autoritaarinen salilla käyvä pitsakokki koulutti minua sanomaan tilauksen numero niin kuin yhtiö käskee, eli kaksituhattakolmesataakaksineljä. Kävelin tiskille ja sanoin yhtiön nimen. Odotin broileria. Kun hän tuli, sanoin 24. Hän korjasi minua koko litanialla. Toistin 24 häntä uhmaten. Hän sanoi, että yhtiö on käskenyt meitä kirjoittamaan noin. Meillähän menee koko päivä tässä väitellessä. Sanoin, että minä jaan 800 tilausta kuukaudessa ja aina sanotaan kaksi vikaa numeroa. Niin kaikki tekevät. Sinä olet ainoa. Ei teidän täydy tehdä niin yhtiö käskee. Se numero on sitä varten, että kuljettaja erottaa tilauksen, jos niitä on kaksi laukussa. Sillä ei ole mitään tekemistä yhtiön kanssa. Luulen, että tässä on kyse siitä, että se on sinulle kivenpaa, että minä sanon numeron niin kuin sinä haluat. Hän vastasi, Tämä ei ole kiva kokemus meille. Sinun tehtäväsi on edustaa yhtiötäsi. (olen alihankkija). Sinä olet epäasiallinen. Vastasin, että 24 riittää on asiallisesti sanottu. Hän sanoi tekevänsä minusta reklamaation yhtiölle ja toivoo, etten tule enää heille.
Hän siis valehteli sen olevan epäasiallista peittääkseen valtansa. Hän mitätöi kuljettajan arvovaltani ja pätevyyden lukea numeroja ja yritti saada minut suostumaan jyrkkään käskyhierarkiaan hänen makunsa mukaan, jossa yhtiö antaa hänelle ohjeet ja minä tottelen yhtiötä. Ja sitten kun kumosin valheen epäasiallisuudesta ja toin näkyväksi hänen määräilynsä, hän erotti minut.
Hän antoi tilauksen ja kävellessäni ulos sanoin "tulos tai ulos". Niin kuin kokoomuslaiset sanovat
Minullahan on jo potkuvaroitus "jos valitukset jatkuvat".
08.04.2023 13:27
Raija: Kelpaako? Sosiaalijohtajan säästöohjelma: Lastensuojelussa sijaishuollon kustannuksia vähennetään lisäämällä perhehoitoa ja sen tukea, kehittämällä sijaishuollon kotiuttamistyötä ja vahvistamalla avohuollon työskentelyä.
Teemu: Sosiaalityöntekijät estävät perhetyön keksimällä verukkeet huostaanottoon. Ne keksitään asenteellisessa perhetyössä
Raija: Tiedän mutta nyt uusi sote tarkkailee mihin rahoitus kannattaa ohjata. Tämä leike on meidän sotejohtajan listasta millä pyritään säästöihin.
Teemu: Luin uudelleen ja se onkin sijaishuollon muuttamista kotiuttamiseksi. Se ei kuitenkaan estä sosiaalityöntekijää valikoimasta ja tekaisemasta pahimpia tapauksia. Tämähän on "jos mahdollista" ohje. Jos se olisi ehdoton määräys, että kaikki tapaukset pitää ohjata perhehoitoon, niin se olisi oikein ja se edellyttäisi huostaanoton kieltämistä, jota ilman määräys kierrettäisiin lastensuojelussa. Toivo ja minä emme pääse tähän palveluun, koska minulle keksittiin 200 psyykkistä valhetta
07.04.2023 12:15
Tai ehkä koska muut kuskit puhuvat epäselvästi ja hiljaa afrikan murteella, niin minun kova sävyni ei ollut heille hyväksytttävissä ja he halusiva kouluttaa minua olemaan niin kuin muut. Tai ei itsevarma heille kuskina. Siksi he kysyivät numeroa uudelleen
02.04.2023 18:28
Jos olisin osoittanut nöyryyttä ja halua antaa hänen käskeä, ei numeroa olisi kysytty kolme kertaa
02.04.2023 18:19
21 / 66