Vapaa kuvaus

Aloituksia

375

Kommenttia

1317

  1. 11:00 Minä en tehnyt kavereilleni sosiaalista testiä Rovaniemellä 2009. Toinen kavereistani sanoi "tiedän mikä tuo on, mutta ei ehkä kannattaisi näyttää sitä täällä". Minä sanoin, että "(nyt kun tiedätte, että en uhkaa teitä), niin miten joku sosiopaatti selittelisi uhkausta, joka ei ymmärrä, miltä toisista tuntuu? Sanoisiko hän 'tämä on sosiaalinen testi'". Se valehdellaan siten, että osoitin aseella ja sanoin, tämä on sosiaalinen testi. Todistustani ei kuunneltu ja minut tuomittiin väärin. Kerroin meneväni sen kanssa metsään enkä tekeväni sillä jotain muita vastaan. Halusin ilmaista itseäni luovasti fiksussa porukassa ja olla vapaa hierarkiasta ja epäluuloista. Lelu ei osoittanut ketään. Syytteen nostaja ei sanonut pelästyneensä eikä pyytänyt piilottamaan sitä. Hän ei kuunnellut kaveriaan, joka sanoi sen olleen ystävällinen juttu. Hän ei koskaan puhunut sen aikana tai sen jälkeen. Käräjäoikeuden tuomari kieltäytyi kuulemasta todisteita. Tuomari vääristi jutun laittomaksi uhkaukseksi. Hän ajoi tuomiota ilman todisteita. Minua vainoaa netissä autoritaarinen ryhmä, joka haluaa pilkata minua eikä koskaan unohtaa sitä, että heidän kylässään on "ollut" kouluampuminen.

    Pahoinpitely 2001. Opiskelijasolun kämppis kiusasi minua, nimitteli, pilkkasi päivittäin kuukausia ja kun nostin nokkaani hänelle röyhkeästi, hän työnsi minut selästä seinää päin. Mottasin kerran suuhun. Hän hankki todisteet lääkäriltä, meni käräjille ja hänet vain palkittiin siksi, että minä olin lyönyt.