Suomi24_Viihde

Suomi24 Viihde tarjoilee TV-maailman tuoreet uutiset, starojen haastattelut, henkilökuvat, nostalgiapläjäykset, kisat, reseptit. Nappaa oma päivittäinen viihdemakupalasi!
Aloituksia
2225
Kommenttia
5
Yle: Rokkari Jyrki 69 isossa elämänmuutoksessa - Saarnaa joulun alla kirkossa: "Olen..."
Jyrki 69 on kansainvälisesti tunnettu muusikko, joka tuli suomalaisille tutuksi myös Vain elämää -ohjelmasta. Nyt mies o763700Ötökät ja käärmeet riesana: Olen julkkis -realityssä Esko Eerikäinen, Antonio Flores, Sara Sieppi...
No nyt voi tulla hauskaa - tai sitten ei...! Ainakin julkkiksia mukana melkein yhtä paljon kuin tuhatjalkaisella on jalk323687Farmi Suomi -matskua julki! Iida Vainio ja Archie Cruz intiimissä hetkessä: "...yölläkin sitten..."
Sutinaa kerrakseen… Rokkari Archie Cruzilla ja kultamekolla kohahduttaneella Iida Vainiolla on ollut mm. tällaista visp343686Löytyikö jo "se oikea"?!? Maajussi-Tarja paljastaa yllättävästi: "Kyllä minä luulen, että siellä..."
Oho, onko Tarjalla jo joku mielessä?! Kuka mielestäsi sopisi Tarjalle parhaiten? -“nuorekas” Rami -“mysteerinen” Juha -273681Aki ja Katri Riihilahti saavat vauvan - Tällainen on Riihilahtien uusperhe - Lapsia ex-vaimon kanssa
Onnea, onnea, onnea koko perheelle! Uusi tulokas on Aki Riihilahden kolmas lapsi ja Katrin ensimmäinen. Uusperheessä rii363669Yllätys! Katri Helena Elämäni biisi tv-sarjaan - Nähty enää harvoin julkisuudessa
Tämä on hyvä uutinen! Katri Helena on suomalainen ikoni ja sini-valkoinen ääni, joka on viihdyttänyt ja ihastuttanut lau263655Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok2263653Farmi-tippuja Jade Nyström paljastaa - Loppukisassa ei puhtaat jauhot pussissa: "Mä itse tiesin..."
Tätä et nähnyt tv:ssä. Yleisurheilija Jade Nyström oli kautta aikain Farmi Suomen nuorin kisaaja. Nyström tekee aikamois183648Apua, pappi-Kanala maksoi hurjat 7800 euroa immuniteettilippaasta tosi-tv-sarjassa!
Ohhoh! Aikamoinen veikko tämä Kari. Pastori-Kanala on pelannut kyllä kovaa peliä Myyrä-realityssä. Hän teki pysäyttävän443647Seksi maistuu, mutta kondomi ei: Toni Kaijalalle tehtiin vasektomia "Oikeaa kumikaveria ei löytynyt"
Naisille hormoniehkäisyn haittavaikutukset ovat hyvin yleisiä ja niiden tunnistaminen on välillä hankalaa. Hormonihoidoi403643Huumoria vai kriisi?! Aki Manninen lataa kovaa tekstiä Rita-vaimosta: "Nykyään EMÄNTÄ haukkuu ja..."
Voi tuota Akia, että itkeäkö vai nauraa… Ainakin omalaatuinen huumorintaju hänellä on, jos tämä on huumoria. Lue lisää:463626Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu363626Ensitreffit alttarilla: Lauri kilahtaa Sallalle ja äidilleen juhannuksena: "Voitteko olla hiljaa..."
Alkaa Laurilta vieraskoreus olla poissa... Lauri ja Salla matkaavat Laurin sukulaisiin Puumalaan juhannuksen viettoon -133624Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti543624No jopas! The Harlins Johanna ja Renny Harlinin elämästä uusia jaksoja pukkaa!
The Harlins lupaa avata Renny ja Johanna Harlinin elämää: arkea, iloja, suruja ja juhlahetkiä. Oletko jo katsonut The743619Selviytyjät Suomi paljastus! Osa julkkiksista jakoi videon somessa - Tämä asia järkytti!
Ohhoh! Nykyaikana somessa jaetaan kyllä herkästi matskua. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/selviytyjat-suomi-pa333618Kiusaaminen jättää pysyvät arvet - Ari kiusasi huvikseen - Haluaa nyt hyvittää tekonsa
Kiusaaminen on syvältä. Se jättää ihmiseen ikuisen arven ja vaikuttaa omaan elämään dramaattisesti. Kiusaaminen on riko1873606Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m763599Farmi pehtoori Terho Häkkinen lataa "kaupunkilaistollukoiden" työnteosta: "Välillä pitää..."
Terho Häkkinen on Farmi Suomi -realityn jämerä pehtoori. Julkkikset saavat pehtoori Häkkiseltä tehtäväksi maatilan hommi243597JULKISTUS: Farmi Suomi 15 uutta kisaajaa: Tauski, Juhana Helmenkalastaja, Sani, Cristal Snow...
No nyt on aika monta tuttua reality-julkkista mukana uudella Farmi Suomi -kaudella… Onneksi myös Tauski, Juhana ja Chris543591