Suomi24_Viihde

![]()
Suomi24 Viihde tarjoilee TV-maailman tuoreet uutiset, starojen haastattelut, henkilökuvat, nostalgiapläjäykset, kisat, reseptit. Nappaa oma päivittäinen viihdemakupalasi!
Aloituksia
2438
Kommenttia
5
Oi! Maajussit puolisoineen yllättivät TTK-parketilla - Katso kuvat Vappu Pimiän kanssa: "Olipa..."
Oi, ihania kuvia morsiamien kanssa TTK-parketilta. On se kiva, että tämän ohjelman kautta löydetään "se oikea". Lue li3924Shirly Karvinen sensuellin kuumana uudessa tyylissä - Sanni-rakas hehkuttaa auliisti!
Ex-missi tv- ja radiojuontaja Shirly Karvinen, 29, on tehnyt radikaalin muutoksen ulkonäköönsä. Eipä ihme, että tyttöyst14922Hyvä suomalainen nainen! Espanjassa asuva Ville haluaa juuri suomalaisen morsion vierelleen!!
Ville elää kahdessa maassa: Suomessa ja Espanjassa. Hän etsii rinnalleen kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa. Vil6922Harvinainen kuva! Tässä on Maria Veitolan Jotti-rakas - Katso kuvat intiimistä hetkestä!
Maria Veitola ja Jotti-rakas viettivät viikonloppua yhdessä festivaalihumussa ja suukkoja vaihdettiin. Katso kuvat täst10921Kuka oli kirjekuningas? Tässä 3 valittua Maajussille morsian maajussia ja 1 maajussitar!
Onnea rakkauden löytämiseen jokaiselle maajussille ja -jussittarelle! Aika kivat tyypit ohjelmassa tänä vuonna, eikö? ht7921Missimamma Sunneva Sjögren manailee kiloja: "Ärsyttää, jos puoli vuotta aiemmin menneet vaatteet..."
Harvoin tv:ssä nähty Sunneva Sjögren lähti mukaan Olet mitä syöt -ohjelmaan. Missikeisarinnan kipupiste on karkkien rous0921Gallup: Teetkö piparitaikinan itse vai ostatko kaupasta?
Piparit onnistuvat takuuvarmasti kaupan valmiista piparitaikinasta. Entä jos tänä vuonna leipoisit piparitaikinan itse,12914Robin Packalen tekee uuden aluevaltauksen: "On sanomattakin selvää, että olen todella innoissani"
Robin Packalen on nuoresta iästään huolimatta tehnyt jo pitkän uran laulajana ja esiintyjänä. Nyt on aika pistää uutt9912Tuhannesti onnea Farmi-voitosta, Sampo! Ansaitsit sen ja 30 000 euron voittorahat!
Sampo Kaulanen nousi julkisuuteen Diili-ohjelmasta ja erikoisista tempauksistaan Lapissa kyläkauppiaana. Ex-kyläkauppia12912Oho! Masked Singer Suomi loppuu tällä vkolla - Kuka on Pakkanen? Tohtori? Taikahattu? Hiirulainen?
Katso uudet lähetysajat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-masked-singer-suomi-loppuu-talla-vkolla-katso-uudet-lahetysaj12912Ensitreffit alttarilla Venla ja Karl yllättävät karikkoisen alun jälkeen: "Tämä on koko elämän..."
Venla ja Karl sanoivat toisilleen tahdon tv-ohjelmassa. Parisuhde ei kuitenkaan lähtenyt sujumaan ihan helposti. Nyt par0912Helena Ahti-Hallberg paljastaa - Vanhemmille vaikea paikka, kun "kympintyttö" halusi tanssinopeksi
Aina lasten uravalinnat eivät ole vanhempien mieleen.... https://www.suomi24.fi/viihde/helena-ahti-hallberg-paljastaa-va11911Väkivaltaa, huumeita, prostituoituja - Norjalainen tv-sarja Exit ei sovi herkimmille katsojille
Exit on todellisuuteen perustuva, palkittu norjalaisdraama neljästä "menestyvästä" kolmekymppisestä miehestä. Eka kausi1911Uusi TV-sarja Transport - Päärooleissa 3 naista: Emmi Parviainen, Pirkko Hämäläinen, Maria Heiskanen
Katsoitko? Kotimainen Transport vie talousrikosten, rahanpesun ja ruokaväärennösten maailmaan. Oliko mielestäsi hyvä, k4910Superyllätys! Maajussi-Arho hykertelee äkkirakastumisesta: "Nyt ollaan aika vahvasti..."
Kuulkaas hyvät immeiset, nyt taitaa alkaa tapahtua… Tämä nuoripari voittaa pelkonsa puhua tunteistaan metsässä istuessaa6908Christoffer Strandberg sanoi ei tosi-tv:lle: "En halua olla julkisuudessa vain julkisuuden takia"
Christoffer Strandberg on näyttelijä, drag artisti, teatteriammattilainen ja Putouksen juontaja. Monipuolinen mies ja ai12906Suuri seikkailu -tippuja Jari Isometsää arvelutti tämä ennen kuvauksia: "Vähän mietitytti, kun..."
Hienosti Jari vedit, vaikka tipuitkin kisasta! Suomalaiselle maastohiihtäjälegendalle ja moninkertaiselle arvokisamita17904Mikä on suosikkisi? A) Uusi, moderni koti B) Koti, jossa näkyy jo elämän jäljet C) Joku muu, mikä?
Suomen kaunein koti -sarja tekee paluun. Sarjassa tuomarikolmikko Hanna Sumari, Joanna Amemori ja Pekka Pakkanen kiertää2904Ohhoh, jo toka kerta! Ali Jahangiri saa tv:ssä remontin kotiinsa jo toistamiseen - Tätä tiedossa!
Olisipa kiva saada remppa kotiin, eikä tarvitsisi itse pähkäillä...! Vai teetkö itse alusta asti itse? Lue lisää: https9904Topi Borg tänään 31 vuotta! Tekee yllättävän aluevaltauksen - Sisko Sointu Borg paljastaa
Topi Borg täyttää tänään 31 vuotta. Super-onnittelut super-tyypille! Kirjolla-sarjasta tuttu Borg on aloittanut myös pu8901