Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sinisiru
profiilit
sinisiru
sinisiru
Vapaa kuvaus
Aloituksia
19
Kommenttia
524
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mun+onneni+kukkii+kuin+omenapuu,..on+eräs+liikuttava+runo+Leinolta+myös.+Laitan+tähän+päivän+kunniaksi+pienen+runokoosteen+maestrolta,+jos+onnistuisin:
http://runosto.net/eino-leino/sata-ja-yksi-laulua/omenankukat/
06.07.2020 13:01
Upeasti+hulmuaa+tuulessa+täälläkin+Suomen++lippu,+miten+kauniisti+Ramoona+koet+ketjun,..sen++tarkoitus+olikin+++nousta,...+tulla+toisiin+ajatuksiin,..+kesäisen+luonnon+ja+sävelten+siivin+😊))++
Seuraavaksi+kaipaan+kuulla+vielä+Paavo+Kajanderin+sanoittamana,+ja+Jean+Sibeliuksen+säveltämänä:
Isänmaa
https://www.youtube.com/watch?v=3KZat_YjXjo
06.07.2020 12:22
Illan+tunnelmaan+vielä+Pasi+Kaunisto,++ja
,+
+Kurjet
https://www.youtube.com/watch?v=zQDiPjWvYx4
05.07.2020 21:46
Iltaa,+uuden+ketjun+on+Skillan+näemmä+avannut,+ihan+kiva+eikä+tungostakaan+ole+enää+näin+illalla.
Minäkin+vasta+nyt+lukaisin+kirjoituksia,+ja+huomasín+olleeni+taas+luulotautisen+hampaissa.+
On++se+kyllä++säälikin,+jos+sekoo++saadessaan+eriävän+mielipiteen,++laittaa++sen++automaattisesti+minun+piikkiini.+Näyttöähän+siit++jo+saatiinkin.+
Jaa+uutiset+alkoi+ja+sitten+onkin+loppuillan+ohjelmatarjonta.
Hyvää+ja+leppoisaa+iltaa,+ja+hyvää+mieltä+silti+koko+palstalle!
05.07.2020 20:37
Et++nyt+nyt+viitsisi+12:+30+lisätä++aloitukseeni+moista,++miten+ihmeessä+sappesi+jaksaa+vuosien+++kiukuttelulla,+😅+))vielä++näin++sunnuntaipäivänä+?
Hellitä+nyt+hyvänen+aika,+miksi++vihaa+haluat+pitää+iät+ja+ajat+?
+Minä+en++hevosteluista++tykkää+yleensä,+ja+näistä+vihjailuistasi+en+ole+tietoinen+edes,+joten+selvitähän+jo+välisi++kohteesi+kanssa,+äläkä+minua+enää+huutele.+
Punkt+o+slut,+
stig+upp+o+gå+ut
ajöss!
05.07.2020 13:57
Samoin,+kiitos+Miaelina!
04.07.2020 19:02
Onpa+pikki+taapertajia+Miaelina+laittanut,..jalkapohjankinlopuksi+ja+vaikka+mitä!
Illan+viimeisenä+palaan+tuttuun+ja+antoisaan+Noja-tuoli+yhteisöön,+jonka+puitteissa+olen+alun+alkaen+viihtynyt.
Yksinomaan+en++siihen+osaa++jättäytyä,+koko+palstaolo+aikanani+olen+seilannut+minua++kiinnostavien,++koko+80++palstan+kirjoittelijoiden+parissa.
Sellaisena++kun+olen,+en+mihinkään+karsinaan+ole++voinutkaan++elämässäni+sopeutua!++
Ihanaa+kokea+taas+tämän+hyvä+ilmapiiri+kanssanne,+heippa+😊))
04.07.2020 18:46
Hei+maalausta+ajatteleva+😍+Mikä+meitä+estää++maalaamasta+sanoilla,+onhan+nekin+työkaluja+ihmisten+kesken.
Itse+olen+iän+vuoksi+luopunut+pensseleistä,..valokuvaan+ja+sommittelen+Fasessa+visuaalista+pientä+viedeointiakin,+mutta+sanat+on+tärkeintä+tällä+hetkellä.
Muistatko+Raamatusta+?,..alussa+oli+sana,+ja+se+oli+Jumalan+luona.+Se+tuntuukin+siksi+niin+hyvältä+käyttää+😊))
04.07.2020 18:27
Voi+miten+ihanaa+Kristiina++sinun++tyylisi++tunnistaa+😊))+Niinpä,+monet+tututkin+joutuivat+punnitsemaan,+onko+mitään+mieltä.+
Aikanaan+ollessani+pyynnöstä+mukana+Sipoon+maatalous+politiikassa,+joutui+Jan+Magnus+Jansson+Porvoossa+myöntämään,+ettei+tiedä+miten+Suomi+pärjäisi+ilman+EU:ta
Muuttihan+se+pientilojen+raatamista,+tilojen+missä+lapsityövoimasta+otettiin+mitä+tarvittiin,+mutta+mutta,..lähtihän+siitä+teollisuus+aikanaan,...
Vaan+ihanaa+aikaa+se+oli,++niin+kauan+kuin+voimia+riitti+😊))
Voi+hyvin+Kristiina,+kiva+kuulla+sinustakin.+🌷
04.07.2020 18:11
Kuulehan+nyt!+Oletko+nyt+ollenkaan+oikeilla+jäljillä,+yrittäessäsi+mustamaalata+SkillaN'ia+ent.+pionia+?+
Tuo+alkaa+tosiaan+olla+ruminta+mitä+olen+lukenut+palstalla,+olkoon+motivaatiosi+sitten+mitkä+tahansa?
SkillaN+on+vaatimaton+luonteeltaan,++ja+tiedostaa+omat+puutteellisuutensa,+mikä+on+minusta+aina+ollut++kaunis+piirre+ihmisen+itsetuntemuksessa.+Vilpittömästi+olen+näin+osaltani+kokenut,+eikä+sitä+muuta+mikään++ruma+vihjailu!
04.07.2020 17:15
Ei+ole+mitään+sääntöjä,+miten+kukin+kokee.+näkee+ja+antaa+kuulua+itsestään.+Vapaa+tannerhan+tämä+on+mellastaakin,+ei+Suomi+24+paljoakaan+ehdi+ottaa+kantaa+kaiken+maailman+roiskeisiin,...
Niin,+luonnostaan+ihminen+on+luottavainen,+uskoo+muiden+olevan+kaltaisensa+joko+avoimmuudessaan,+tai+odottaa+tai+olettaa+toisten+olevan+myös++varovainen.
Täällä+pätee+sekin+sanaparsi:+ei+se+pelaa,+joka+pelkää+😍
Ei+kai+pysyviä+traumoja+sentään+kukaan+ole+saanut,+vaikka+varovaisuus+kannattaa,+jos+itsensä+tuntee+!
Nyt+jo+naurattaa++kaikkien+poikkipuolisten++lausunnot,+joita+sain+syytökset+😊))+kannetaan+nyt+nekin+suosiolla.++🇫🇮
+
Tulin+juuri+pieneltä+ostos+ja+tapaamis+käväisyltä,+ja+katselin+näitäkin+julkaisuja!
Mukava+tapaaminen+oli,+vaikka+en+täysinäiseen+sushipaikkaan+uskaltanutkaan+mennä,+vaan+tyydyttiin+hörppäsemään+wieneri+kahvit+Keisarin+leipä+paikasta.
Hyvää+jatkoa,+eikä+kannattaisi+kylvää+epäluuloja+kanssaihmisistä,+omaan+nilkkaan+ne+kuulemma+osuu+😊))
04.07.2020 16:32
Voi+Makriina,+kirjoitin+jo+kerran+vastauksen,+mutta+se+jäi+tallenteeseen.+Niin+nätisti+kerroit+miten+se+aiheuttaa+pahaa+mieltä,+kun+noin+lähtee.+
Sitähän+en+todellakaan++hyville+kavereille+halua,+päinvastoin,+mutta+tuntui+se+välttämättömältä+sillä+hetkellä,...
Kyllä+kyynelehtiminen+auttaa,+mieli+puhdistui+sielun+pohjaa+myöten,+mutta+silmillä+ei+paljon+nyt+lueta+😋+
Kiitos+vielä+terveisistäsi+Makriina,+käväisen+taas+milloin+käväisen+❤️
02.07.2020 20:40
No+eihän+Noja-tuolissa+ole+koskaan+mutakylpyyn+ryvettynytkään,+vaan+nyymien+kanssa+sanaillessa+tuolla.+Pysyisivät+vaan+aisoissaan+täälläkin+turhia+utelemassa.
Piti+ihan+rannalle+lähteä+raikastumaan+ystävän+kanssa,+ja+olin+takuuvarma+etten+kuuna+kullan+valkeana+ala+käyttää+muuta+kuin+Facea+ja+Twitteriä+enään!
Peeveli+kun+tämä+onkin++ainoa,+missä+voi+pidempään+ilman+kuvia+sepustaa,+joten+en+ala+tunkemaan+Twitteriin+Trumpin++seurassa+sen+suurempia.+
Kivasti+Korppis+otat+ja+komennat+hieman,+ansaitsen+kyllä+vähän+kurinpalautustakin.
Se+silli+sai+kyllä+veden+kielelle,...+slurps
Kiitos!
02.07.2020 20:29
Älä+sinä+kepuri+yhtään+yritä+taas!
Paiskasitte+lapsen+16+vuotiaan+silmilleni,+ja+navetat+perään+tosihalpamaisesti,+ennen+kuin+tahallani+tungin++koko+aviohistoriani+silmilles+!+Sen+kun+nyt+märehdit+vaan
02.07.2020 20:14
Hiivatin+Ella+Eronen+sun+päässäs+😭))+sentään,...mutta+äkkiä+se+diiva+minussa+toipui,+kun+sai+teistä+huilata+jäätelökahvilla+!
Ei+oo+kuin+siru+entisestä+elossa,+mutta+ehkä+se+kelpaa?
02.07.2020 20:07
En+tiedä+tuleeko+edes+oikeaan+kohtaan+tään+muutoksen+jälkeen+😊,+moikka!
Ne+kesäyöt+Anki
https://www.youtube.com/watch?v=2pV2203HsQc
18.06.2020 10:17
Aamu+neljältä+alkoi+kuulua+kaukaista+jylinää,+ja+pihapuiden+välissä+leimahteli++salamat,+tuon+ukkosrintaman+rantautuessa+meren+yli+suomeniemelle.+Niin+häikäisevää+se+silmille++se+oli,+että+rullaverhon+laskin+alas,+mutta+kauan+se+ei+onneksi+kestänyt.
Viimeinen+paukahdus+oli+niin+voimakas+,+että+tuntui+kivitalon+rakenteissa,+ja+kurkistin+ulos+osuiko+korkeisiin+koivuihin.+Ei+näkynyt+kuin+hienoista+sinistä+savua+parkkipaikan+takana,+mutta+en+tiedä+mistä+se+tuli.
Huolestuin+hieman+ystävättäreni+lähes+rakennuksessa+kiinni+olevasta+korkeasta+kuusesta,+kauhea+jytinä+jos+siihen+osuisi.+Hän+oli+keskustellut+puunkaadosta+palstallaan+kaupungin+edustajan+kanssa,+hinta+oli+mielestään+kuljetuksineen+ollut+liian+mittava.++
Turvallisuus+olis+minusta++ensisijaista+silti,+varakas+leski+tuntuu+yhä+jatkavan+suurperheen+säästäväisyyttä+yksinkin+ollessaan.+
Miten+hyvää+tuo+sade+tekikään,+joskin+saisi+vielä+jatkua+päivänkin,+kuin+kasvihuoneessa+on+ilma+lempeä+ja+kostea+nyt+!+Mahtaa+ötököillä+ja+linnuillakin+olla+kesäjuhlaa+nyt,+kun+ruokaa++on+riittäämiin.+
Aaton+aatto,+ja+aurinko+pian+lakipisteessään,..huikeaa+riemua+ovatkin+herättäneet+nämä++valoisat+kesäyöt+!
+Sitä+ilmentämään+tässä,..,..,+Anki+ja+Kesäyöt+❤️
18.06.2020 10:13
Sanoisinko+olevani+luonteeltani+siisti.+En+pidä+tarkotuksemattomasta+epäjärjestyksestä,+jos+työt+on+jo+tehty!+Sitävastoin+rakastan+keittiöni+runsasta+oljy+ja+maustetarjotinta,+josta+inspiroidun,+eri+työkalujeni+
+myös+(pensseleiden+)+runsautta+ja+hyviä+leikkuulautojani.+
Suloisessa+sekamelskassa+ne+koristaa+työpöytääni,+mutta+kun+annan+jonkun+minuutin+ruuan+olla,+siistin+kaikki+taas+paikoilleen.
Puolikas+sipuli+saattaa+jäädä+leikkulaudan+murukuoppaan+aamua+odottamaan,+ja+jakaa+tuoksuaan+edelleen.
Jo+nuorena+tuli+tavaksi+illalla+miettiä+hetken+päivän+tapahtumia,..en+tiedä+inventoinko+silloin,+pikemmikin+meditoin.+Vapauttavaksi+tavaksihan+sekin+on+jäänyt.
10.01.2020 13:39
Minultakin+sydämelliset+onnittelut+vielä+Skillanille,+aikomusta+oli,+vaan+sitten+taas+tuli+jotakin+muuta!
Terveiset+aurinkoisesta+Vuosaaresta,+kävin+ystävieni+uutta+asuntoa+ihastelemassa+ja+vein+yhden+tilaamansa+taulun.+Ihana+valoisa+asunto,+modernine+keittiöineen,+ja+kaikkine+herkkuineen.+Niin+hieno+ja+aurinkoinen+ilma+oli,+että+joimme+kahvia+katsellen+isolta+parvekkeelta+näkymiä.+Joku+infra+lämmitin+huolehti,+ettei+pikkupakkasesta+huolimatta+kylmä+heti+tullut.
Lääkekin+oli+haettava+samalla+reissulla,+tuo+kolesterolilääke+oli+melkein+loppu,+ja+istuessani+huilaamaan+katsoin+kuitista,+että+Kela+korvaa+siitä+65+%+minulle,.+Aika+hyvin,+ei+jäänyt+kuin+oma+osuus+€+4,18+itselle.+Se+on+tuo+perinnöllinen+rasva-aineenvaihdon+häiriö+minulla+sukuvikana,+mutta+pitkään+ovat+äidin+puoleinen++suku+elänyt+sittenkin.
Sydän+infarktit+olleet+useita,+mutta+lieviä,+aivoinfarkteja+ei+kenelläkään.+Kaulavaltimot+on+minullakin+puhtaat+ja+lääkekin+sopii+erinomaisesti.+Väsyttää+ihanasti+tämänpäiväiset+asiointimenot,+mutta+nyt+onkin+kahvihetken+aika.
Ison+mukini+kanssa+istuin+keinussa+ja+nautin+pirtin+rauhasta,+olettekin+käsitelleet+sopuisaa+eloa,++hyvähän+se+tirtysti,+mutta+joskus+sitä+voi+tulistuakin+vielä+hetkeksi+😂))
No,+aika+mukavasti+on+sujunut+pirttikeskustelut,+pienista+pippurinpoltteista+viis!+
Heippa+ja+kiitti+kaffeehetkestä!++sini.sirkku
28.12.2019 14:49
Ei+minkäänlaista+Saaris+&Taistolaisuutta+täällä+ole+tarpeen,..ihan+turhanpäiväistä+huomionhakua+!
Villasukkapäivä++on+sujunut+juuri+niin+leppoisan+mukavasti,+puhelimessa+jakaen+tuntemuksia,+välillä+herkkuja+vedellen+kohtuudella.+
Arjen+tuntua+alkaa+jo+olla,+huomenna+onkin+suunnistettava+vaatehankinnoille+ihan+huvin+ja+pienen+tarpeen+vuoksi.+Onhan+tässä+paikoillaan+jo+pari+päivää+oltukin++🤣))
Kahvia+siemailin+kanssanne,..tunnelmallista+joulunaikaa++loppiaiseen+saakka!+
PS.+Tuokin+nimimerkkini+on+säilynyt+koskemattomana+pitkään,+olkoon+käytössä+sekin,+heippa!
26.12.2019 18:58
26 / 27