Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kati_v
profiilit
Kati_v
Kati_v
Vapaa kuvaus
En hae ketään enkä mitään, kevyt jutustelu elämän jutuista piristää.
Aloituksia
0
Kommenttia
140
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksi+uskovat?
03.06.2022 07:30
Uskoa+ei+tarvitse+todistaa+se+onko+kyse+luulosta+selviää+vasta+kun+kohtaamme+Jumalan.
03.06.2022 07:29
Jumalaa+ei+voi+todistaa+olemattomaksi+eikä+olevaksi+voit+vain+uskoa+tai+olla+uskomatta.
03.06.2022 03:28
Kasvoin+ateistisessa+kodissa+minua+varjeltiin+kaikelta+uskonnollisuudelta.+Olen+saanut+olla+täysin+rauhassa+uskovaisilta.+
Miksi+uskovaiset+vainoaa+sinua?+Oletko+vainoharhainen+ja+kuvittelet+vainoamisen+?
En+vieläkään+usko+Jumalaan+vaikka+olenkin+kaikista+uskonnoissa+ja+jumalista+kiinnostunut.
03.06.2022 03:26
Kerro+tänne+kaikki+mitä+Jumala+on+sinulle+tehnyt.+Oletko+uskontojen+uhri+?+Täältä+saat+tukea.
02.06.2022 19:34
Ei+se+noin+ole.+Jos+sanot+että+uskon+että+minulla+on+miljoona+tililläni+ja+sitä+ei+olekaan+olet+vain+erehtynyt.+
Valehtelet+jos+sanot+tietäväsi+että+sinulla+on+se+miljoona.
Uskominen+auttaa+kuitenkin+monissa+asioissa+hyvän+lopputuloksen+saavuttamisessa+se+on+sitä+positiivista+ajattelua.
Jos+emme+tiedä+kuinka+tulee+käymään+siis+uskokaamme+että+käy+hyvin.
Kenenkään+ei+ole+pakko+uskoa+Jumalaan.
02.06.2022 18:01
Tiede+on+menetelmä+metodi,+tavallisen+arkijärjen+kehittyneempi+jatke.+Tiede+ei+ole+ateistista+eikä+teististä.+Tieteen+käyttämiksi+argumenteiksi+eivät+kelpaa+uskon+asiat,+yliluonnolliset+jutut.+Tieteen+metodin+tuloksena+syntyvät+faktat+joita+me+pidämme+oikeina+kunnes+uusi+tieteellinen+tutkimus+ne+kumoaa.
Mutta
Jos+joskus+tällaisen+tieteellisen+tutkimuksen+tuloksena+syntyisi+tulos+uskontojen+kertomat+jutut+ovat+totta+niin+sitten+se+olisi+tieteellinen+totuus+kunnes+uusi+tutkimus+sen+kumoaisi.
02.06.2022 10:47
Vanhin+uskonto+on+hindulaisuus,+heillä+on+tuhansia+jumalia
Ovatko+ne+kaikki+kamalia?+Juutalaisia+ei+voi+hindujen+jumalista+syyttää.
02.06.2022 08:45
Yritä+edes....vastata
01.06.2022 15:19
Jumaliin+uskotaan+tai+ei+uskota+(ateismi).
Uskoa+voi+mihin+tahansa+vain+tiedon+täytyy+olla+oikeaksi+todistettu+tai+on+kyse+valehtelusta.
Jumalaan+uskominen+ei+ole+valehtelua+mutta+jos+väittää+Jumalien+olevan+totta+se+on+valehtelua.+Se+uskominen+on+totta+ellei+ole+ateisti,
01.06.2022 14:42
Miksi+yliopistoista+ei+valmistu+ateismin+tohtoreita+mutta+teologian+tohtoreita+valmistuu+?
01.06.2022 08:27
Minkä+uskonnon+uskovaiset+valehtelevat+eniten+?+Mikä+on+maailman+vanhin+uskonto+?
01.06.2022 08:10
Eihän+juutalaisilla+ole+mitään+tekemistä+Uuden+testamentin+kanssa.+Voit+alkaa+kirjoittaa+jos+siltä+tuntuu.
01.06.2022 08:08
Saahan+ateisti+kehua+ketä+hän+haluaa+ja+myös+arvostella+ketä+hän+haluaa.
Hän+on+ateisti+jos+ei+usko+Jumalaan+ja+minä+en+usko+joten+olen+ateisti,
Uskovainen+tausta+kuitenkin+on+monella+lahjakkaalla+ihmisellä.+
Katso+vaikka+Wikipediasta...hämmästyt.
31.05.2022 17:47
Ateismi+on+edelleen+mielipide+ettei+Jumalaa+ole+olemassa,+fakta+se+ei+ole+koska+Jumala+on+tuntematon,+
Usko+sensijaan+on+tällaista
Mitä+usko+on?
Uskova+ihminen+tunnustaa,+että+maailmassa+on+jotakin+meitä+suurempaa+–+jotain,+mitä+emme+käsitä.+Hän+hyväksyy,+että+emme+ymmärrä+kaikkea,+eikä+meidän+tarvitsekaan.+Voimme+silti+luottaa.
Meitä+suuremman,+Jumalan,+olemassaoloa+ei+voi+tieteellisesti+todistaa.+Jumala+on+näkymätön.+Tämä+saa+monet+ajattelemaan,+että+Jumalaa+ei+ole.
31.05.2022 16:20
Ate+pojut+voivat+luopua+harmittelustaan,+uskovaiset+voivat+hyvin.
31.05.2022 06:51
On+omakohtaisia+kokemuksia+jopa+yksi+tappouhkaus+ateistilta+kun+epäili+minua+uskovaiseksi+vaikka+en+edes+tiedä+olevani+mitenkään+uskovainen.
Kuten+kerroin+kasvoin+ateistisessa+kodissa+ja+tämän+ateismin+olen+säilyttänyt.+Sillehän+en+mahda+mitään+että+ei+uskovaisten+elämä+mitenkään+kurjaa+ole+päinvastoin+usein+parempaa+kuin+ateistin+elämä,
Niin+herkkiä+ate+pojut+ovat+että+jos+jotain+positiivista+uskonnoista+kerron+niin+heti+olen+uskovainen,
30.05.2022 23:24
Minäkään+en+ole+mitenkään+alani+huippu+vaikka+olen+koko+ikäni+ollut+ateisti.+Lapsena+en+edes+tiennyt+mikä+on+Jumala,+minua+varjeltiin+kaikelta+uskonnollisuudelta,+pyhäkoulu+oli+kiellettyä,+kirkossa+ei+käyty.
Olen+kyllä+vieläkin+ateisti,+nyt+vain+alkanut+ottaa+selvää+mitä+uskonnot+ovat.+Lapsuudesta+mielipiteekseni+jäi+että+uskovaiset+ovat+mieleltään+sairaita+mutta+aivan+täyspäisiähän+he+ovat,+samanlaisia+kuin+muutkin+järkevät+ihmiset.+Onhan+joukossa+raivokkaan+vihamielisiä+mutta+ateisteissa+on+todella+vihamielisiä+ihmisiä+uskovaisia+kohtaan.
30.05.2022 20:07
Eikö+olisikin+oikein+jos+Ukrainassa+lapsia+ja+naisia+tappaneet+ja+raiskanneet+viimeisellä+tuomiolla+johdatettaisiin+helvetin+ovelle+?
Vai+armahtaisitko+heidät.
30.05.2022 19:26
Oli+tai+ei+mutta+niin+Raamatussa+kerrotaan,+voi+uskoa+tai+olla+uskomatta.
30.05.2022 19:23
3 / 7