Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Demonipesä
profiilit
Demonipesä
Demonipesä
Vapaa kuvaus
Kohta röpöttää mutta ei voi mitään!
Aloituksia
0
Kommenttia
388
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksi+homostelusta+pitäisi+ylipäätään+olla+joku+mielipide+jos+ei+asia+koske+sinua+millään+tavalla,+vai+pakottaako+joku+sinutkin+homostelemaan?+Ei+minua+ainakaan+voisi+vähempää+kiinnostaa+mitä+homot+keskenään+touhuavat.
08.07.2021 03:24
Tiesitkö,+että+asioita+joita+sinä+näet+mutta+muut+läsnäolijat+eivät+kutsutaan+hallusinaatioiksi?+Niitä+näkee+yleensä+kun+iso+pyörä+alkaa+heittää+sekä+tietty+huumepäissään.+Entä+mitkä+ovat+sitten+niitä+ensiarvoisia+ja+kiistattomia+asioita,+sinun+kaukaa+haetut+ja+epämääräiset+tulkintasiko?+Raamatun+”henkistä+puolta”+ei+nimittäin+ainakaan+terveen+järjen+kanssa+löydä+millään+kun+ei+mikään+näkymätön+olento+nimeltä+Pyhä+Henki+riehu+pään+sisällä+hallitsemassa+ajatuksia+eikä+selitä+noiden+jakeiden+mystisiä+merkityksiä.
08.07.2021 03:14
Muistuttaa+hieman+psykoosioireilua,+olematon+logiikka+jonka+vain+tarpeeksi+kieroutunut+mieli+pystyy+näkemään.+Raamattu+aukeaa+vain+hengellisille+aivan+kuten+skitsofreenikon+harhat+aukeavat+vain+hänelle+itselleen.+Kuuletko+useinkin+Pyhän+Hengen+äänen+päässäsi+selittämässä+noita+jakeita+kun+luet+Raamattua+sekopäissäsi?+Lisäksi+tyypilliseen+tapaan+vain+sivuutit+tuon+aloituksessa+mainitun+paradoksin,+joten+voisitko+tuon+joutavan+hourailun+sijaan+nyt+kertoa+että+onko+sitä+Jahvea+nähty+vai+ei+ja+miksi+Raamattu+antaa+tästä(kin)+täysin+ristiriitaista+tietoa?
08.07.2021 02:49
Ei+tarvitse+jumaluuksia+tai+muuta+höpöjuttuja,+mutta+päihteitä+sen+sijaan+varmaan+sentään+tarvitsee.+Miksi+pitäisi+olla+päihteetön?
29.05.2021 18:25
Joku+tuossa+sanoi+ettei+taivaassa+ole+Alkoa,+mutta+kaikesta+päätellen+siellä+kuitenkin+viinaa+riittää.+Voisiko+joku+kertoa+mistä+siellä+taivaassa+ne+viinat+oikein+hankitaan?
29.05.2021 18:18
Mikä+maa+on+sitten+säästynyt+kyseiseltä+taudilta+vain+rukoilemalla+ja+jeesustelemalla?
16.05.2021 17:57
Jaaha+läks+näköjään+vahingossa+kahesti,+sori.
15.05.2021 17:28
Otahan+vaikka+videolle+seuraavalla+kertaa+kun+Jumala+tulee+itse+paikalle+teille+puhumaan+ja+laita+tänne+linkki+niin+katsotaan.+Ota+myöskin+selfie+Jeesuksen+kanssa+kun+näet+häntä+vaikkapa+lähibaarissa+seuraavan+kerran
15.05.2021 17:25
Otahan+vaikka+videolle+seuraavalla+kertaa+kun+Jumala+tulee+itse+paikalle+teille+puhumaan+ja+laita+tänne+linkki+niin+katsotaan.+Ota+myöskin+selfie+Jeesuksen+kanssa+kun+näet+häntä+vaikkapa+lähibaarissa+seuraavan+kerran.
15.05.2021 17:24
Juoppohullun+päiväkirjassa+on+kaiketi+jotain+todellisuuspohjaakin+Juha+Vuorisen+elämästä+kun+taas+Raamattu+on+enimmäkseen+pelkkää+satua.+Lisäksi+eroa+on+ainakin+siinä,+että+Juoppohullun+päiväkirjassa+on+huomattavasti+enemmän+viihdearvoa.+Raamattu+on+myöskin+paljon+härskimpi+ja+väkivaltaisempi.+En+siis+edelleenkään+ymmärrä,+miksi+joku+haluaisi+minun+lukevan+täällä+lainauksia+Raamatun+jorinoista.
10.05.2021 12:21
Voi+miten+omaperäistä,+ihanko+itse+keksit+näin+nerokkaan+aloituksen?
10.05.2021 00:08
Hyvin+päätelty.+Olen+kyllä+jonkun+satunnaisen+pätkän+lukenut+mutta+aika+puuduttavaa+pidemmän+päälle.+En+tosin+vieläkään+ymmärrä+miksi+joku+sitten+haluaan+minun+lukevan+niitä+täällä.+Pitäisikö+minun+nyt+sitten+kopioida+tänne+esim+Juha+Vuorisen+kertoma+legenda+perseviinasta,+koska+sinäkään+et+todennäköisesti+tule+muuten+lukeneeksi+Juoppohullun+päiväkirjaa?+Siinä+tapauksessa+sinunkin+pitäisi+ehdottomasti+kuulla+tämä+ilosanoma:
https://m.youtube.com/watch?v=xyVHi26vhjU
10.05.2021 00:00
Mikä+vamma+saa+ihmiset+toistelemaan+näitä+tyhjänpäiväisiä+jakeita+kaiken+aikaa?+Eikö+omassa+päässämme+liiku+yhtään+mitään+kun+täytyy+vain+kopioida+Raamattua+ja+spämmätä+tänne+tuota+samaa+soopaa+jonka+kuka+tahansa+voi+käydä+lukemassa+kyseisestä+kirjasta+jos+haluaa?
09.05.2021 23:39
Ja+samalla+voikin+poistaa+aivonsa+kun+ne+vaihtaa+pelkkään+Raamattuun.+Ei+pääse+enää+järjen+ääni+häiritsemään+jeesuspsykooseja.
09.05.2021 23:31
Tämä+kyseinen+keskustelu+sattui+nyt+käsittelemään+Raamattua,+joten+miksi+tässä+pitäisi+ottaa+kantaa+johonkin+täysin+asiaankuulumattomiin+ei-raamatullisiin+sekoiluihin?
09.05.2021 23:15
Aivan.+Menestyä+voi+siis+lahtaamalla+niin+ihmiset+kuin+eläimetkin+verenhimoisen+despoottijumalan+mieliksi+tai+muuten+ei+hyvä+heilu.+Kyllä+tulisi+rumaa+jälkeä+jos+Vanhan+Testamentin+etiikasta+otettaisiin+mallia.
09.05.2021 23:11
Ota+bentsosi,+rauhoitu+hieman+ja+lopeta+tuo+älytön+mökeltäminen.+Äläkä+ainakaan+ota+enää+yhtään+enempää+viinaa!
07.05.2021 20:22
Pontikan+keittoonko+sielläkin+sitten+joutuu?+Vai+salakuljetetaanko+pirtua+helvetistä?+Varmaan+siellä+sitten+meno+suunnilleen+samaa+tasoa+kuin+täällä+kieltolain+aikaan.
07.05.2021 20:11
Sain+tuosta+kommentistasi+syyn+ryypätä.+Taas+mennään.
07.05.2021 20:05
Olisiko+esim+pilven+poltto+sitten+ennemmin+sinun+juttusi?+Lienee+hiisaaminen+ainakin+kalsarikänniä+parempi+vaihtoehto.+Muutenkin+olisi+varmaan+kaikin+puolin+paljon+harmittomampaa+touhua+jos+kerran+sinulla+lähtee+ryyppääminen+noin+pahasti+lapasesta+että+siinä+lapsesi+kärsivät+ja+perhe+hajoaa+sekä+kaiken+kukkuraksi+istut+vielä+linnassakin.
07.05.2021 20:00
6 / 20