JEESUS PELASTAA!

Anonyymi

”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Joh 3:16

24

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      AAMEN KIITOS JEESUS!

      • Anonyymi

        Ja hän ilmestyi useina päivinä niille, jotka olivat tulleet hänen kanssansa Galileasta Jerusalemiin ja jotka nyt ovat hänen todistajansa kansan edessä.


      • Anonyymi

        Tulkaa ja katsokaa Jumalan töitä: hän on peljättävä teoissansa ihmisten lapsia kohtaan.


      • Anonyymi

        Hän on säätänyt ihmeellisten tekojensa muiston; armollinen ja laupias on Herra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkaa ja katsokaa Jumalan töitä: hän on peljättävä teoissansa ihmisten lapsia kohtaan.

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkaa ja katsokaa Jumalan töitä: hän on peljättävä teoissansa ihmisten lapsia kohtaan.

        Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkaa ja katsokaa Jumalan töitä: hän on peljättävä teoissansa ihmisten lapsia kohtaan.

        Juurikin noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkaa ja katsokaa Jumalan töitä: hän on peljättävä teoissansa ihmisten lapsia kohtaan.

        Tuntuupa olevan mielipuolinen tunteeton sadisti. Lapsiahan kuuluisi päinvastoin suojella peljättviltä teoilta? 😲😢😨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.

        Ei ole lainkaan samantekevää, miten suhtautuu Jeesuksen sanoihin.


    • Anonyymi

      ”Sillä niin on Jumala maailmaa rahastanut, että hän antoi ainokaisen lehtolapsipoikansa varoittavaksi esimerkiksi, ettei yksikään häneen uskoisi, vaan heillä olisi ihan oikea elämä.”

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!

      • Anonyymi

        Älä kiitä olematonta turhasta


    • Anonyymi

      Jeesus pelastaa.

    • Anonyymi

      Toivoa sopii ettei yksikään häneen uskoisi vaan heillä olisi ihan oikea elämä.

    • Anonyymi

      Niinhän se meni että: Jeesus saves, but Selänne gets a rebound and SCORES!!!

      • Anonyymi

        Sori jos kirjotin ton väärin, oon ruotsalainen


    • Anonyymi
    • Mikä vamma saa ihmiset toistelemaan näitä tyhjänpäiväisiä jakeita kaiken aikaa? Eikö omassa päässämme liiku yhtään mitään kun täytyy vain kopioida Raamattua ja spämmätä tänne tuota samaa soopaa jonka kuka tahansa voi käydä lukemassa kyseisestä kirjasta jos haluaa?

      • Anonyymi

        Ehkäpä syy on juuri siinä, että ”jos haluaa”. Sinäkään et todennäköisesti lue missään muualla Raamatun jakeita kuin täällä. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä syy on juuri siinä, että ”jos haluaa”. Sinäkään et todennäköisesti lue missään muualla Raamatun jakeita kuin täällä. 😊

        Hyvin päätelty. Olen kyllä jonkun satunnaisen pätkän lukenut mutta aika puuduttavaa pidemmän päälle. En tosin vieläkään ymmärrä miksi joku sitten haluaan minun lukevan niitä täällä. Pitäisikö minun nyt sitten kopioida tänne esim Juha Vuorisen kertoma legenda perseviinasta, koska sinäkään et todennäköisesti tule muuten lukeneeksi Juoppohullun päiväkirjaa? Siinä tapauksessa sinunkin pitäisi ehdottomasti kuulla tämä ilosanoma:

        https://m.youtube.com/watch?v=xyVHi26vhjU


      • Anonyymi
        Demonipesä kirjoitti:

        Hyvin päätelty. Olen kyllä jonkun satunnaisen pätkän lukenut mutta aika puuduttavaa pidemmän päälle. En tosin vieläkään ymmärrä miksi joku sitten haluaan minun lukevan niitä täällä. Pitäisikö minun nyt sitten kopioida tänne esim Juha Vuorisen kertoma legenda perseviinasta, koska sinäkään et todennäköisesti tule muuten lukeneeksi Juoppohullun päiväkirjaa? Siinä tapauksessa sinunkin pitäisi ehdottomasti kuulla tämä ilosanoma:

        https://m.youtube.com/watch?v=xyVHi26vhjU

        Ehkäpä et ole vielä tullut ajatelleeksi sitä eroa, joka näiden kahden opuksen välillä on...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä et ole vielä tullut ajatelleeksi sitä eroa, joka näiden kahden opuksen välillä on...

        Juoppohullun päiväkirjassa on kaiketi jotain todellisuuspohjaakin Juha Vuorisen elämästä kun taas Raamattu on enimmäkseen pelkkää satua. Lisäksi eroa on ainakin siinä, että Juoppohullun päiväkirjassa on huomattavasti enemmän viihdearvoa. Raamattu on myöskin paljon härskimpi ja väkivaltaisempi. En siis edelleenkään ymmärrä, miksi joku haluaisi minun lukevan täällä lainauksia Raamatun jorinoista.


    • Anonyymi

      Kunnia Jumalalle!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe