JEESUS PELASTAA!

Anonyymi

”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Joh 3:16

24

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      AAMEN KIITOS JEESUS!

      • Anonyymi

        Ja hän ilmestyi useina päivinä niille, jotka olivat tulleet hänen kanssansa Galileasta Jerusalemiin ja jotka nyt ovat hänen todistajansa kansan edessä.


      • Anonyymi

        Tulkaa ja katsokaa Jumalan töitä: hän on peljättävä teoissansa ihmisten lapsia kohtaan.


      • Anonyymi

        Hän on säätänyt ihmeellisten tekojensa muiston; armollinen ja laupias on Herra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkaa ja katsokaa Jumalan töitä: hän on peljättävä teoissansa ihmisten lapsia kohtaan.

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkaa ja katsokaa Jumalan töitä: hän on peljättävä teoissansa ihmisten lapsia kohtaan.

        Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkaa ja katsokaa Jumalan töitä: hän on peljättävä teoissansa ihmisten lapsia kohtaan.

        Juurikin noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkaa ja katsokaa Jumalan töitä: hän on peljättävä teoissansa ihmisten lapsia kohtaan.

        Tuntuupa olevan mielipuolinen tunteeton sadisti. Lapsiahan kuuluisi päinvastoin suojella peljättviltä teoilta? 😲😢😨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.

        Ei ole lainkaan samantekevää, miten suhtautuu Jeesuksen sanoihin.


    • Anonyymi

      ”Sillä niin on Jumala maailmaa rahastanut, että hän antoi ainokaisen lehtolapsipoikansa varoittavaksi esimerkiksi, ettei yksikään häneen uskoisi, vaan heillä olisi ihan oikea elämä.”

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!

      • Anonyymi

        Älä kiitä olematonta turhasta


    • Anonyymi

      Jeesus pelastaa.

    • Anonyymi

      Toivoa sopii ettei yksikään häneen uskoisi vaan heillä olisi ihan oikea elämä.

    • Anonyymi

      Niinhän se meni että: Jeesus saves, but Selänne gets a rebound and SCORES!!!

      • Anonyymi

        Sori jos kirjotin ton väärin, oon ruotsalainen


    • Anonyymi
    • Mikä vamma saa ihmiset toistelemaan näitä tyhjänpäiväisiä jakeita kaiken aikaa? Eikö omassa päässämme liiku yhtään mitään kun täytyy vain kopioida Raamattua ja spämmätä tänne tuota samaa soopaa jonka kuka tahansa voi käydä lukemassa kyseisestä kirjasta jos haluaa?

      • Anonyymi

        Ehkäpä syy on juuri siinä, että ”jos haluaa”. Sinäkään et todennäköisesti lue missään muualla Raamatun jakeita kuin täällä. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä syy on juuri siinä, että ”jos haluaa”. Sinäkään et todennäköisesti lue missään muualla Raamatun jakeita kuin täällä. 😊

        Hyvin päätelty. Olen kyllä jonkun satunnaisen pätkän lukenut mutta aika puuduttavaa pidemmän päälle. En tosin vieläkään ymmärrä miksi joku sitten haluaan minun lukevan niitä täällä. Pitäisikö minun nyt sitten kopioida tänne esim Juha Vuorisen kertoma legenda perseviinasta, koska sinäkään et todennäköisesti tule muuten lukeneeksi Juoppohullun päiväkirjaa? Siinä tapauksessa sinunkin pitäisi ehdottomasti kuulla tämä ilosanoma:

        https://m.youtube.com/watch?v=xyVHi26vhjU


      • Anonyymi
        Demonipesä kirjoitti:

        Hyvin päätelty. Olen kyllä jonkun satunnaisen pätkän lukenut mutta aika puuduttavaa pidemmän päälle. En tosin vieläkään ymmärrä miksi joku sitten haluaan minun lukevan niitä täällä. Pitäisikö minun nyt sitten kopioida tänne esim Juha Vuorisen kertoma legenda perseviinasta, koska sinäkään et todennäköisesti tule muuten lukeneeksi Juoppohullun päiväkirjaa? Siinä tapauksessa sinunkin pitäisi ehdottomasti kuulla tämä ilosanoma:

        https://m.youtube.com/watch?v=xyVHi26vhjU

        Ehkäpä et ole vielä tullut ajatelleeksi sitä eroa, joka näiden kahden opuksen välillä on...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä et ole vielä tullut ajatelleeksi sitä eroa, joka näiden kahden opuksen välillä on...

        Juoppohullun päiväkirjassa on kaiketi jotain todellisuuspohjaakin Juha Vuorisen elämästä kun taas Raamattu on enimmäkseen pelkkää satua. Lisäksi eroa on ainakin siinä, että Juoppohullun päiväkirjassa on huomattavasti enemmän viihdearvoa. Raamattu on myöskin paljon härskimpi ja väkivaltaisempi. En siis edelleenkään ymmärrä, miksi joku haluaisi minun lukevan täällä lainauksia Raamatun jorinoista.


    • Anonyymi

      Kunnia Jumalalle!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      270
      6505
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3753
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      146
      2668
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      84
      1669
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1506
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1321
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      109
      1178
    Aihe