Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Demonipesä
profiilit
Demonipesä
Demonipesä
Vapaa kuvaus
Kohta röpöttää mutta ei voi mitään!
Aloituksia
0
Kommenttia
387
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi+olla+että+muistikuvat+hämäävät,+mutta+se+vaan+jäi+mieleen+niin+äärettömän+pitkänä+ja+kyllä+siinä+luultavasti+suunnilleen+joku+2+tuntia+kuitenkin+meni.+Äitini+on+alun+perin+hellariperheestä,+joten+hänelle+ainakin+hihhulointi+varsin+tuttua+sitä+kautta+ja+onkin+kertonut+yhtä+ja+toista+niistä+sekoiluista.+Kovinkaan+hyvällä+ei+ole+sitä+touhua+muistellut.+Tuo+juttu+vanhemmistasi+tuo+mieleen+joitakin+tapauksia+tuttavapiiristäni,+kuinka+vuosien+huumehörhöilyn+ja+ryyppäämisen+yms+jälkeen+tullaan+uskoon+ja+sitten+raitistutaan+varsin+vaihtelevalla+menestyksellä.+Vähän+väliä+retkahdetaan+ja+sitten+taas+sen+jälkeen+ollaan+hetken+aikaa+niin+hurskaita+että+ja+sitten+taas+ympyrä+sulkeutuu,+uudelleen+ja+uudelleen.
23.04.2021 22:08
Joku+vissiin+kävi+täällä+taas+helvetillä+uhkailemassa,+mutta+en+ikävä+kyllä+ehtinyt+koko+viestiä+lukea+ennen+kuin+se+ilmeisesti+saman+tien+poistettiin+sääntöjen+vastaisena.+Opetelkaa+hihhulit+käyttäytymään,+ettei+ylläpidon+tarvitse+hävittää+välittömästi+kaikkia+kirjoituksianne!
23.04.2021 21:58
Eipä+kestä!+😁👍🏻
23.04.2021 21:54
Niin,+otin+siis+tosiaan+aikoinaan+hatkat+taivaasta+kun+tuli+aika+niin+pitkäksi+ja+Jahvekin+oli+aivan+mulkku.+Kaikki+kiva+oli+siellä+kielletty,+mutta+helvetissä+sen+sijaan+ei+turhia+niuhoteta,+vaan+täällä+hulvaton+örvellys+jatkuu+yötä+päivää,+aina+ja+ikuisesti!
23.04.2021 21:52
Jahven+propagandaa.+Täällä+helvetissä+on+kuule+kaikkien+aikojen+bileet+joita+ei+taivaassa+osata+kuvitellakaan,+jäätte+hurskastelijat+paljosta+paitsi!
23.04.2021 21:48
Ei+niin+kovinkaan+kauan+sitten,+tuo+Joulukirkko+alakoulukakarana+arviolta+välillä+2007-2009.+Olihan+siinä+tietty+se+etukin,+ettei+kirkossa+tarvinnut+tehdä+mitään+tehtäviä+ym+kuten+oppitunneilla.+Itse+en+niistä+höpinöistä+piitannut+juurikaan+kun+ateistisesta+perheestä+olen,+oli+näet+alusta+alkaen+opetettu+kaiken+sellaisen+olevan+humpuukia.+Joskus+jo+alle+5-vuotiaana+ihmettelin,+että+ei+kai+nuo+aikuiset+ihmiset+ihan+tosissaan+jostain+tuollaisista+satuolennoista+puhu.
23.04.2021 21:42
Täytyy+myöntää,+etten+ole+kovin+hyvin+asiasta+perillä+kun+en+erityisen+aktiivisesti+kirkossa+käy,+mitä+nyt+peruskoulussa+saattoi+jonkun+kerran+vuoteen+joutua.+Jonkun+kerran+kyllä+muistan+alakouluaikoina+suht+pienenä+kakarana,+kun+Joulun+alla+siellä+kirkossa+istuttiin+aivan+tolkuttoman+pitkään+eikä+tuntunut+ikinä+loppuvan.+Siinä+meinasi+kyllä+epätoivo+iskeä+kun+useamman+tunnin+vain+paasasi+ja+paasasi+sekä+tietty+virren+veisuuta+aina+väliin.+Muistikuvat+tosin+jo+hieman+hataria+noin+kaukaa.
23.04.2021 21:17
Olivat+siis+tietty+pelkkää+kovaa+puuta+ja+jotenkin+niin+ikävässä+kulmassa+se+selkänojakin+ettei+siinä+saanut+mukavaa+asentoa+oikein+millään.+Kyllä+siinä+melkoinen+rautaperse+tarvitaan+jos+siellä+meinaa+joka+sunnuntai+tuntikaudet+istua.+Varmaankin+suunniteltu+näin+etteivät+ihmiset+nukahtaisi+kesken+kaiken.
23.04.2021 20:53
Kiitos,+olen+otettu!+😊
23.04.2021 20:28
En+nyt+ihan+saanut+koppia+miten+tämä+liittyi+kontekstiin.+Kopioitko+vain+satunnaisia+jakeita+ja+lähettelet+niitä+sokkona+sinne+tänne?
23.04.2021 20:26
On+turha+luulla,+että+Raamattu+on+minulle+joku+auktoriteetti.+Nuo+jakeet+ovat+pelkkää+tyhjänpäiväistä+sanahelinää.+Entäpä+mistä+olet+saanut+päähäsi,+että+siansaksan+puhumisella,+johon+tuossa+viittasin,+olisi+jotain+tekemistä+tämän+Pyhän+Hengen+kanssa?
23.04.2021 20:23
Olen+myös+ihmetellyt+tätä+ristiriitaa,+Jeesus+itse+kun+ei+tiettävästi+yleensä+takertunut+ihan+noin+naurettaviin+epäolennaisuuksiin.+Paavali+vain+itse+sanoi+häntä+edustavansa,+mutta+samoin+minäkin+voisin+sanoa+saarnaavani+vaikka+Stalinin+nimessä+jos+haluaisin.
23.04.2021 20:18
Onko+kova+krapula?+Enkä+siis+ole+mikään+demoni+vaan+itse+Saatana,+usko+huviksesi!
23.04.2021 20:07
https://m.youtube.com/watch?v=6_xlSPKo_QM
Jos+käypikin+näin+siellä+liikenteessä?
23.04.2021 18:53
Onko+valtakunnansalissa+kituminen+sitten+jotenkin+mukavampaa?+Toivottavasti+on+edes+mukavammat+penkit+kuin+kirkossa,+muistan+kuinka+niissä+tuli+perse+kipeäksi+silloin+harvoin+kun+kirkkoon+joutui.
23.04.2021 18:36
Onko+Raamattu+mielestäsi+riippumaton+ja+puolueeton+lähde+aiheesta?
23.04.2021 18:33
Naulan+kantaan!
https://www.hs.fi/fingerpori/car-2000002459693.html
23.04.2021 18:29
Jeesus+on+sovittanut+ne+puolestasi.
https://www.hs.fi/fingerpori/car-2000002459693.html
23.04.2021 18:29
Pelastuuko+jos+uskoo+kalajuttuihin?
23.04.2021 13:26
Te+tunnutte+näkevän+sitä+saatananpalvontaa+vähän+joka+paikassa,+vaikka+itselleni+ei+ole+tullut+sellaista+vastaan+vielä+missään.+Pyörivätkö+he+vain+teidän+kaatumaseuroissanne+vai+mistä+niitä+oikein+löytyy?+Tähän+nimimerkkiin+sain+inspiraation+lestoilta,+jotka+niin+mielellään+räkyttävät+tuota+demonipesää+kaikille+jotka+heitä+kritisoivat.+Ei+siis+tarvitse+repiä+persettään+siitäkään.+Demonien+sijaan+kuuntelettekin+vissiin+lähinnä+siansaksaa+ja+saarnaajienne+sekopäisiä+houreita?
23.04.2021 12:58
9 / 20