KIITÄN JEESUSTA SOVITUSTYÖSTÄ!

Anonyymi

Jeesus Kristus kärsi ja kuoli ristillä ja sovitti minut Jumalan kanssa. Siksi olen taivaskelpoinen!

64

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
      1 Joh 2:2

    • Anonyymi

      ”Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.”
      2 Kor 5:19

    • Anonyymi

      Jos sopii, niin epäilen vahvasti aloittajan taivaskelpoisuutta!

      • Anonyymi

        Sinä oletkin kova poika eppäilemmää!


      • Anonyymi

        Älä epäile. Lärpättämällä taivaaseen.


      • Anonyymi

        ”Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.”
        Joh 3:18


      • Anonyymi

        Jos sopii, niin epäilen vahvasti aloittajan taivaskelpoisuutta!

        Kyllä taivaaseen pääsee,mutta jos olet ottanut väärin,esim lahkolaisuudesta se voi olla siinä ja siinä mitä olet tehnyt .Lahkoissa on vääriä profeettojia ja lahkoja on paljon.
        Kaikki punnitaan tekojesi mukaan.

        Älkää antako kenenkään millään tavoin johtaa itseänne harhaan. Ennen tuota päivää näet tapahtuu uskosta luopuminen ja ilmaantuu itse laittomuus ihmishahmossa, kadotuksen ihminen. Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. Muistattehan, että puhuin teille tästä jo silloin kun olin luonanne. Te tiedätte, mikä häntä vielä pidättää, niin että hän ilmestyy vasta kun hänen hetkensä koittaa.Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä; silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen.

        Moni lahkon johtaja tuomittaisiin maan päällä heti,mutta vääryydet piilotetaan?
        Pyydetään anteeksi mm. uhrilta.
        Monet johtavat lahkon ukot,johtavat ihan väärin (en sano sitä seurakunnaksi,kun puuttuu rakkaus).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.”
        Joh 3:18

        Kiitos ja kunnia Jeesukselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.”
        Joh 3:18

        Sinun todistuksesi ovat minun ikuinen perintöosani, sillä ne ovat minun sydämeni ilo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ja kunnia Jeesukselle!

        Jeesus on hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.”
        Joh 3:18

        ”Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä epäile. Lärpättämällä taivaaseen.

        Et pääse millään lärpätyksellä taivaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ja kunnia Jeesukselle!

        ”Hänestä kaikki prophetat todistavat, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, pitää hänen nimensä kautta synnit anteeksi saaman.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä epäile. Lärpättämällä taivaaseen.

        Et pääse millään lärpättämisellä taivaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.”
        Joh 3:18

        'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pääse millään lärpätyksellä taivaaseen.

        Mitään taivasta ei ole olemassakaan, joten sinne on ihan turha pyrkiä. Turhaa työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään taivasta ei ole olemassakaan, joten sinne on ihan turha pyrkiä. Turhaa työtä.

        Autuas on se, joka uskoo, vaikka ei näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on hyvä!

        Herra tuntee ihmisten ajatukset; sillä he ovat kuin tuulen henkäys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun todistuksesi ovat minun ikuinen perintöosani, sillä ne ovat minun sydämeni ilo.

        Sinä, minun väkevyyteni, sinulle minä veisaan kiitosta, sillä Jumala on minun linnani ja minun armollinen Jumalani.


    • Anonyymi

      Ilman Jeesusta ei olisi mitään mahdollisuutta pelastua!

      • Onpas sinulla heikko käsitys Jumalan kyvyistä.


      • Anonyymi
        Repe_Ruutikallo kirjoitti:

        Onpas sinulla heikko käsitys Jumalan kyvyistä.

        Ai sulla onkin uusi ihanne! Vai otitko selfien?


      • Anonyymi

        Jep. Niin on Jumala säätänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sulla onkin uusi ihanne! Vai otitko selfien?

        Suomessakin on näitä trumpdiggareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessakin on näitä trumpdiggareita.

        Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.

        Me olemme hengellisessä sodassa.


    • Anonyymi

      Jeesus Kristus kärsi ja kuoli ristillä ja sovitti minut Jumalan kanssa. Siksi olen taivaskelpoinen!

      Me kaikki siis,jotka uskomme! Et ainoastaan sinä.

      • Anonyymi

        Puhuin vain omasta puolestani, mutta tottakai on selvää, ettei kukaan, joka häneen uskoo ja turvautuu joudu kadotukseen. En ole mikään ”vain minä”- tai ”vain me”-ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuin vain omasta puolestani, mutta tottakai on selvää, ettei kukaan, joka häneen uskoo ja turvautuu joudu kadotukseen. En ole mikään ”vain minä”- tai ”vain me”-ihminen.

        Jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep

        Mitään kadotusta ei ole olemassakaan, joten sitä on ihan turha pelätä.


    • Anonyymi

      taivaassa on vain lentokoneita

      • Anonyymi

        Myös muutamia satelliitteja ja kansainvälinen avaruusasema.


      • Anonyymi

        Ai sinä sanot ”taivaassa on lentokoneita”?
        Minä ainakin sanon, että taivaalla on lentokoneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinä sanot ”taivaassa on lentokoneita”?
        Minä ainakin sanon, että taivaalla on lentokoneita.

        Sinä sanotkin, että jeesus oli jumalan poika 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sanotkin, että jeesus oli jumalan poika 🤣

        Väärin. Jeesus on Jumalan Poika.
        Mutta lentokoneet lentävät taivaalla, ei Taivaassa. Ymmärrätkö?


    • 1.Piet.3:
      12. Sillä Herran silmät katsovat hurskaiden puoleen, hänen korvansa kuulevat heidän rukouksensa, mutta Herran kasvot kääntyvät pahantekijöitä vastaan

      • Anonyymi

        Mahtava lupaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtava lupaus!

        Parempi pieni anti kuin suuri katteeton lupaus.


    • Kristuksessa ja Sanassa pysyminen. JKR. 1. Joh. 2.
      24. Pysyköön teissä se, minkä olette alusta asti kuulleet. Jos alusta asti kuulemanne pysyy teissä, tekin pysytte Pojassa ja Isässä.
      25. Hän on meille luvannut tämän: iäisen elämän.
      Joh. 6:40; 1. Joh. 5:11
      26. Olen kirjoittanut tämän niistä, jotka eksyttävät teitä.
      27. Teissä pysyy Häneltä saamanne voitelu, ettekä te ole kenenkään opetuksen tarpeessa. Hänen Voitelunsa opettaa teille kaikkea, ja se opetus on totta, eikä se ole valhetta. Niin kuin Hän on teitä opettanut, niin pysykää Hänessä.
      Joh. 14:26; Joh. 16:13{Kreik. khrisma = voitelu = Pyhä Henki.}
      28. Lapseni, pysykää Kristuksessa, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva, eikä meitä häpeällä karkotettaisi pois hänen luotaan, kun hän tulee.
      1. Joh. 3:2; 1. Joh. 3:21; 1. Joh. 4:17
      29. Jos te tiedätte, että Hän on vanhurskas, te ymmärrätte, että myös jokainen, joka tekee vanhurskautta, on Jumalasta syntynyt4.
      1. Joh. 3:7; 1. Joh. 3:10{Jumalasta eli Hengestä uudestisyntymiseen kuuluu kolme asiaa: 1. Parannus, syntien katuva tunnustaminen ja armon anominen (Luuk.18:16. Jaak.5:16.). 2. Anteeksiantamuksen eli lahjavanhurskauden evankeliumin kuuleminen ja uskominen (Room.10:17. Joh.20:23). 3. Pyhän Hengen vaikuttama sydämen ja mielen uudistus uskoon, rakkauteen ja halukkaaseen kuuliaisuuteen.}

      • Anonyymi

        Turhaa horinaa, koska mitään jeesusta ei ole koskaan tulossa.


    • Anonyymi

      Kiitos kiitoksista, eipä kestä.
      Minä voin siis vapahtaa sinut synneistä, kunhan et vain ole mennyt rikoksia tekemään.

      Meistä jokainen on taivaskelpoinen - varaa vain aika krematorioon.

    • Anonyymi

      Kunnia Jumalalle!

    • Anonyymi

      Iihhänää!

    • Oliko sinulla jokin riita Jumalan kanssa?

      • Anonyymi

        Jokainen ihminen tarvitsee synnin takia Jeesuksen sovitusta.


    • Anonyymi

      Jeesuksen lahjoittama vanhurskaus riittää.

      • Anonyymi

        Kaikki kiitos ja kunnia Jeesukselle!


    • Anonyymi

      Kyllä sitä vain jokainen kaikenlaisia vaatimuksia mielellään esittäisi ja sen varaan on perustettu aivan lahkojakin mitä kaikkea pitää tehdä, että on Jumalan valittu. Nimenomaan itse tehdä ja jos ei tee, on laittomuuden tekijä.

      On ihmisluonnon mukaista vaatia kaikenlaisia asioita taivaskelpoisuuteen.

    • Anonyymi

      Se on just noin!

      • Anonyymi

        Jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep

        Hyvin tiivistetty!


    • Anonyymi

      Kiitos kiitos. Minäkin uskalsin ostaa housut ihan uudelleen sovittamatta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kirjoitetut sanat ovat laulamiseen nähden aivan täynnä virheitä!


    • Anonyymi

      Nyt voinkin ostaa farkut sovittamatta. Jeesus varmaan sovitti nekin puolestamme.

    • Anonyymi

      ”Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle: Armo teille ja rauha häneltä, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, ja niiltä seitsemältä hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä,”
      Joh 1:4

    • Anonyymi

      Aihetta onkin!

    • Anonyymi

      Kuka oikeastaan perusti 33 jkr - 2021 jkr. Viisitoista taivasten valtakuntaa, paratiisin, jumalan valtakunnan jne. .....

      Miksi uskonnot saivat niin paljon valtaa.

      Ilmestys 13 kertoo että myös peto ja lohikäärme nousee massiiviseen valtaan. Miekan avullako kirkko nousi? Ja myös peto.

    • Anonyymi

      Toisin sanoen olet ostanut Paavalilta lipun suoraan helvettiin kultissa, jossa Jumalan poika uhrattiin ristillä Saatanalle. Hänen kanssaan olet sovittanut itsesi ja täten olet kelvollinen sinne Paavalin lupaamaan tulijärveen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hevonpaskaa.

    • Anonyymi

      Kiistän Jeesuksen sovitustyön. Löysiä lupauksia ei kannata uskoa kun näytöt puuttuu tyystin.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe