Vapaa kuvaus

🙃🔪✨

Aloituksia

10

Kommenttia

6

1. Petrus Pennanen...

Niin tuota mitäs ootte mieltä tästä Petrus Pennasesta ja Roosasta (hänen tyttöystävästään siis)
    Yhteiskunta
    3
    140
  2. Liikunta ahdistaa!!

Hei oon 7 luokalle menevä tyttö ja inhoon koulu liikuntaa. 1-4 luokalla liikunta oli kivaa koulussa. Välillä oli koripa
    Urheilu ja kuntoilu
    0
    60
  3. 7lk kuntotesti

Hei. Oon tässä miettiny et millane se 7lk kuntotesti on ja olen siis muuten tyttö. Olen ihan hyvä urheilussa, mutta en p
    Urheilu ja kuntoilu
    1
    277
  4. En tiedä mitä teen

Mooi! Nyt on kesä ja ois kiva tehdä jotain jonku kanssa mut ongelma on siinä et mitä ja kenen kans. Mun perheeseen siis
    Perhe
    1
    66
  5. Millaista on koulun köksä?

Mooi :) oon siis menossa yläasteelle ja ois kiva tietää mitä siellä köksässä/kotitaloudessa oikein tehdään. En ole paljo
    Koulu
    7
    186
  6. Poltaks sä?

Heii! Ois kiva jos nuoret vastais tähä toki aikuisetki saa mut niin...minkä ikäinen oot ja poltatko? Ja mitä mieltä oot
    Nuoret
    6
    73
  7. Pelkäätkö jotain jos pelkäät niin mitä?

Ite pelkään mun omaa perhettä ja kuolemaa
    Pelot ja jännitys
    4
    139
  8. Once upon a time netflix

KAIKKI once upon a time sarjan fanit tänne😍 oonko ainut joka RAKASTAA tota sarjaa?😍😍 jos katotte tätä sarjaa nii mil
    Viihde ja kulttuuri
    5
    182
  9. Hyvät elokuvat netflixistä

Mooi :D en oikeen tiedä mitä elokuvii kattoisin netflixist...tykkään kattoo kaikkee draamaa ja kauhuu joten ehdottakaa
    Viihde ja kulttuuri
    7
    159
  10. Mitä pitää tietää ennen kuin menee 7lk

Heips :) Otsikko varmaan kertoo jo kaiken eli haluisin tietää mitä pitää osata ennen yläkouluun menoa...tai kannattaisko
    Koulu
    6
    145

Tarvitsemme suostumuksesi tarjotaksemme personoitua palvelua

Palvelu ja sen kolmannen osapuolen toimittajat (72) keräävät henkilötietoja (esim. IP-osoite tai laitetunniste) käyttäen evästeitä ja muita teknisiä keinoja tietojen tallentamiseen ja lukemiseen laitteellasi tarjotakseen sinulle tarkoituksenmukaisia mainoksia ja parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.

Palvelu ja sen kumppanit tarvitsevat suostumuksesi seuraaviin:

Tarkoitukset

Tarkkoja sijaintitietoja ja laiteominaisuuksia koskevia tietoja voidaan käyttää.

Mainonta voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa varten. Mainonnan suorituskykyä voidaan mitata.

Sisältö voidaan yksilöidä profiilisi perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä sisältöä varten. Sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla Asetukset linkkiä.

Tietosuoja