Liikunta ahdistaa!!

Hei oon 7 luokalle menevä tyttö ja inhoon koulu liikuntaa. 1-4 luokalla liikunta oli kivaa koulussa. Välillä oli koripalloa, jalkapalloa tai pesäpalloa mitä en niin osannut tai en tykännyt, mutta olin silti mukana ja kokeilin reippaasti kaikkea.

Vaihdoin koulua kun olin 5lk ja kaikki meni uudessa koulussa hyvin kunnes yhdellä liikunnan tunnilla eräs poika sanoi että olen vitun paska tässä pelissä kun en saanut palloa kiinni. Opettaja kuuli muttei sanonut mitään. kaikki tämä jatkui..aina vaan enemmän ja enemmän huudeltiin että: "pois kentältä" tai vittu toi ei osaa mitään" olin tosi surulline ja sitten aloin lintsata joitain liikunnan tunteja. Opettaja nöyryytti mua kaikkien edessä ja sanoi että "ei sitä palloa ole nyt niin vaikea ottaa kiinni" jne. Sitten mun asenne liikuntaan tuli ihan erilaiseksi :( en enää ees halunnu osallistua ja olin aina jossain nurkassa ja aloin vihaamaan itteeni. Nyt varmaa jotkut ihmettelee et miten tollasest alat vihaamaan ittees mut siis se ei ollut ainut syy (oon ongelmaperhees).

Mä en tiedä enää mitä tehä. Mua ahdistaa vitust liikunta ja muutenki koulu ku tulee kaikki maailman kuntotestit huhhuh. Kerra jouduttu juoksee vitun kaua ja piti olla tietys ajas juostu se matka. Aina kaikki on kauheeta kilpailuu ja kaikki on niin totista..eikö helvetti liikunnan pitäs olla kivaa??

Kertokaa plis teiä omia kokemuksii liikunnasta ja mitä mun pitäis tehä. Aijon kyllä kertoa uudelle opettajalle näistä ja itseasias se tietää mun "taustan" ja sen et mul on ahdiatust. En kyl usko et mikään tulee muuttuu mut en vaa mielelläni haluis olla missää syrjäs itkemäs..

0

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
        Ikävä
        90
        1328
      2. Koska muru nähdään

Kaksin?
        Ikävä
        45
        677
      3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
        Ikävä
        20
        629
      4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
        Ikävä
        50
        578
      5. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
        Tunteet
        46
        569
      6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
        Ikävä
        38
        549
      7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
        Ikävä
        70
        531
      8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
        Sinkut
        132
        528
      9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
        Ikävä
        41
        512
      10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
        Maailman menoa
        176
        478
      Aihe