Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PalavaPensas
profiilit
PalavaPensas
PalavaPensas
Vapaa kuvaus
Jumalan Sana on kaksiteräinen miekka.
Aloituksia
0
Kommenttia
170
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+tiedän+myös+poliisitutkinasta.+Älä+siis+esitä+väitteitäsi+mille+ei+ole+mitään+pohjaa.
12.06.2021 11:22
Jeesus+puhuu+paljon+UT:ssa+Mooseksesta+ja+käskee+kuulla+häntä.
11.06.2021 21:32
Kyllä+sinä+mustamaalaat+ja+Israel+on+Jumalan+maa+ja+kansa.+Jumala+ei+asettanut+rajaksi+itsenäisyyttä.
11.06.2021 21:31
Missä?
11.06.2021 21:29
Älä+sitten+kommentoi+jos+et+tiedä!+Yrität+kaikin+keinoin+vääntää+Räsäsestä+syyllistä+jopa+poliisin+kyseenalaistaen.
11.06.2021 21:28
Olenko+väittänyt,+että+olisi?
10.06.2021 19:33
Ei+ole+esim.+muslimimaissa.+Eikä+rikoslain+muutos+mitenkään+muuttanut+homojakaan.
10.06.2021 18:16
Minä+teen+ihan+saman,+eikä+se+estä+minua+noudattamasta+Jumalan+lakia.
10.06.2021 11:05
Olen+puhunut+asiasta+Seppo+Seppälän+kanssa+joka+on+paras+heprean+tuntijamme.+Voin+sanoa+sinulle,+että+väitteesi+ei+pidä+paikkaansa.
10.06.2021 11:04
En+minä+mitään+kiertele+ja+kaartelee.+Mutta+luonnollisesti+asioita+käsitellään+täälläkin+asia+kerrallaan.
Jokaisella+on+oikeus+toteuttaa+itseään+miten+haluaa,+mutta+se+ei+muuta+Jumalan+sanaa+ihmisen+käytöksestä.
10.06.2021 11:03
Minä+en+ainakaan+mistään+käännöksestä+lue,+että+Daavidilla+ja+Joonatanilla+olisi+ollut+seksuaalinen+suhde.+Vaatii+kyllä+vahvat+homolasit+päähän,+että+näin+saa+väännettyä.
10.06.2021 10:57
Rakkaus+mihin+ei+liity+seksuaalisuutta+on+aina+kaikista+pyhintä+ja+hienointa.+Esim.+Äidin+ja+lapsen+välinen+rakkaus+on+jotain+hyvin+pyyyteetöntä+ja+epäitsekästä.+Samoin+veljellinen+pyyteetön+rakkaus+on+todella+jaloa+rakkautta+missä+ei+lihan+himot+sotkeudu+rakkauteen.
10.06.2021 10:53
Sinulla+itselläsi+on+rakkaudesta+väärä+käsitys.+Rakkaudesta+vain+murto-osa+on+seksuaalista+ja+Raamatussa+seksuaalista+rakkautta+on+vain+miehen+ja+vaimon+välillä.
Daavidin+ja+Joonatanin+suhde+oli+veljellinen+ei+eroottinen.
Tämä+vääristelysi+on+huolestuttava+esimerkki+miten+homotus+tungetaan+valheellisesti++jopa+Raamatun+sanaan.
10.06.2021 10:32
Kysyt+mistä+kohtaa+Raamatusta+löytyy+Toiviaisen+syyteet.+Ei+todellakaan+mistään.+Mutta+se,+mitä+Räsänen+todella+sanoi,+löytyy+kyllä+mm.+siitä++Raamatun+jakeiden+kuvakaappauksesta.
10.06.2021 10:00
Israelilla+on+ihan+samanlainen+oikeus+itsenäiseen+juutalaisvaltioon+kuin+muullakin+mailla+omiin+valtioohinsa.
Yrirät+taas+mustamaalata+juutalaisia+ja+Israelia+nismeillasi.
Israel+on+Jumalan+itselleen+valitsema+ja+ja+kansa.+Oletko+kade+heidän+kohtalostaan?
10.06.2021 09:56
Etkös+sinäkin+ole+koko+ajan+eri+mieltä+uskovien+kanssa+ja+yritä+solvata+meitä?
Et+sinä+millään+tavalla+ole+meitä+parempi.
10.06.2021 09:53
Ei+VT+mitään+fuulaa+ole.+Ihan+oikein+ne+asiat+mitä+siellä+kerrotaan+ovat+tapahtuneet.
Jos+homous+kaivaa+mieltäsi,+niin+voin+sanoa,+että+homoseksuaalinen+käytös+tuomitaan+kautta+koko+Raamatun.+Se+on+Jumalan+luomistyön+ja+moraalin+vastaista+toimintaa+ihan+joka+vaiheessa.
10.06.2021 09:52
Me+pidämme+ne+kohdat+käytössä+mistä+on+kirjoitettu+meille+kristityille.+Toki+meitä+kiinnostaa+myös+juutalaisten+historia+joka+oli+esikuvaa+Jeesuken+tulemiselle+ja+meille+kristityille.
Rusinasi+pullasta+ovat+kohtia+jotka+on+annettu++Israelin+kansalle+aikana+jolloin+se+eli+epäjumalanpalvojakansojen+ympäröimänä+ja+taisteli+omasta+puhtaidestaan++heidän+vaikutustaan+vastaan.
Rangaistukset+oli+säädetty+todella+koviksi+koska+heillä+ei+ollut+yhtään+varaa+elää+muuten+kuin+heille+ammettujen+säädösten+mukaan.
09.06.2021 23:54
Votko+ottaa+jonkun+Raamatun+vertauksen+ja+siitä+pari+tulkintaa.
09.06.2021 23:22
Me+uskovat+nimenomaan+emme+hyppää+minkään+Raamatun+kohdan+yli+vaan+pidämme+koko+Raamattua+Jumalan+sanana+joka+on+ohjeena,+varoituksena+ja+opetuksena+itsellemme.
Väitteesi+osoittavat,+että+sinä+et+tunne+ollenkaan+Raamattua+vaan+teet+juuri+niin+mistä+yritit+meitä+syyttää.+Poimit+yksittäisiä+asiota+perehtymättä+minkälaisessa+tilanteessa,++missä,+miksi,+kuka,+kenelle+nämä+asiat+sanoi.
Raamatun+tutkiminen+ja+ymmärtäminen+vaatii+hieman+vaivaa+jos+ei+halua+käyttää+sitä+uskovia+vastaan+kuten+sinä+näytät+tekevän.
09.06.2021 23:07
7 / 9