Vapaa kuvaus

Akateeminen ukkomies helsinki.

Aloituksia

0

Kommenttia

38

  1. 14 cm
  2. Kullia
  3. Samaa mieltä.
  4. Kyllä
  5. Katso profiilini
  6. Samoin.
  7. Samaa mieltä.
  8. Mulla myös.
  9. Juurikin samanlainen.
  10. Mulla.
  11. Tällaisen kokemuksen haluaisin:

    Pitkäaikainen työtoveri oli tullut Helsingissä käymään. Hän oli Pasilassa hotellissa yötä. Menin tapaamaan häntä sinne, kiinnosti nähdä tuo uusi hotelli. Mennessäni ostin sixpäkin olutta Alepasta reppuuni.
    Istuimme huoneen kahdelle tuolille, ja joimme oluet jutellen kaikenlaista olimmehan tunteneet toisemme yli 40 vuotta.

    Oluen lopulla kaveri sanoi, että hän oli pannut huoneen pikkuruisen saunan lämpiämään, että on varmaan valmis. Otimme vaatteet pois , Kaverini meni ensin kylpyhuoneeseen mutta tuli takaisin ja sanoi, että ei vielä ihan olekaan valmis. Istuimme munasillamme ja joimme toisen oluen, vilkuilin kaveriani vaivihkaa, tilanne oli joten seksikäs, olimmi molemmat ukkomiehiä. Jotain ajatuksia minulla kuitenkin oli, että kaverianikin voisi kullit kiinnostaa. Ja luulen että hän ajatteli minusta samoin. Siksi silmäilin hänen jalkoväliinsä vaivihkaa, joka olikin hyvin esillä. Seurasin hänen esimerkkiään ja avasin haarani levälleen. Molemmilla kalut osoittivat lievää puoliseisokkia. Kun toiset oluet oli loppu, nousimme saunaan. menin edellä, kaverini täytti pienen löylykiulun ja tullessaan perässäni saunaan hänellä seisoi varsin kunnolla. Huomion että hänellä oli varsin normi kulli, kuten itsellänikin. Ehkä 14 cm kovana. Minulla nousi saman tien pystyyn kun näin hänet kovana.
    Vähän jäykkä tunnelma sanoin hänelle. Kaverini teki muutaman runkkausliikkeen ja minä samoin ja sitten hän kehotti minua koskemaan kaluaan.
    Hän makasi lauteella selällään ja minä otin hänen kovan kalunsa käteeni ja runkkasin esinahkaa edestakaisin terskan yli. Jonkin vedon jälkeen hän nosti jalkansa ylös jolloin hyväilin toisella kädellä hänen kiveksiään.
    Alempaa hän pyysi, vielä alempaa ja siirsin sormeni hänen peppureikäänsä hieromaan. Kaverini huokaili, työnsin etusormeni hänen reikäänsä, nain sormellani häntä ja runkkasin samalla eikä mennyt kauaa kun hän roiskautti lastit. Siirryimme pesuhuoneen puolelle. JATKUU
  12. Olishan de kivaaa
  13. Samaa+mieltä.