Vapaa kuvaus

Tuli joskus käytyä Brasiliassakin. Oli liian kuuma, paikka oli vähän päiväntasajan alapuolella.

Aloituksia

48

Kommenttia

3184

1. Minulla+on+mökki.+Olen+siinä+noin+puolet+vuodesta.Ei+tule+kun+kylmä+vesi,+kemiallinnen+vessa.++Uuni-ja+sähkölämmitys.++Tänäänkin+tuhosin+ilmastoa+kun+lämmitin+puilla.+Minä+olen+ehkä+outo,+viihdyn+yksin.+En+halua+mitään+hälinää+ja+pakollista+tyhjän+puhumista.Juttelen+mielelläni+ihmisten+kanssa,+varmaan+vaikutan+sosiaaliselta.+Silti+häivyn+äkkiä+omiin+oloihini.+Jossain+iltapäivälehdessä+oli+äskettäin+juttu+samanlaisesta+kun+minä+olen.++Kuitenkin+siedän+mies-ystävän+kun+hän+ei+ole+koko+ajan.+Saatan+olla+vaikka+kuinka+kauan+yksin,+silti+en+tunne+olevani+yksinäinen.+Ymmärrän+niitäkin+jotka+ovat+"normaaleja."
  2. Lisään+vielä.+Kaverin+kans+ollaan+tylsiä+ihmisiä+molemmat,+kai+siksi+pärjätään+niin+hyvin+keskenämme.+Mitään+erityistä+ei+tarvitse+olla,+rauhallista+hiljaiseloa,+saunoen+tai+telkun+ääressä,+välillä+++tietokoneella.+Kerran+viikossa+lähikaupungissa,+syödään+ulkona+niin+ei+tarvitse+laittaa+ruokaa.+Nukkumaan+mennessä+laitetaan+äänikirja+päälle,+siihen+on+hyvä+nukahtaa.+Aamulla+hidas+herääminen,+voi+laittaa+taas+äänikrjan+päälle.+Aamiasta+sitten+kun+huvittaa+tehdä.