Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3173
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Muistan+kuinka+äitini+pesi+hampaanasa+lavuaarissa+hanan+alla.+
Todella+työlästä+jos+vertaa+häneen.+Pesen+aamuin+illoin+hampaat.+Jos+syön+jotain+sokeripitoista+niin+pesen+heti+kun+tulee+tilaisuus.+Vaikka+olenkin+lukenut+jostain+että+heti+sokerin+syömisen+jälkeen+on+pidettävä+taukoa+ennen+hampaiden+pesua.+Näitä+ohjeita+riittää,+kaikkia+ei+ehdi+noudattamaan.
16.02.2020 22:39
Voin+sanoa+että+en+tiedä+juuri+mitään+Tasmanian+historiasta.+Australiaan+kuskattiin+rikollisia+kärsimään+rangaistustaan.+Voi+olla+että+heitä+meni+Tasmaniaankin.
Tiedän+mitä+olen+lukenut+ja+kuullut+siellä+käyneiltä.+
Ilmasto+on+viileämpi+kun+Antarktis+on+lähempänä,+siellä+on+kylmempää+mitä+etelämmäksi++mennään.+
Siellä+tuulee+ja+myrskyää+aika+paljon.+
Olen+myös+katsellut+maisemia+google+earthin+kautta.+
Kai+minulla+on+kaipuu+jonnekin+mikä+on+hyvin+kaukana.+Jos+avaruuslennot+olisivat+mahdollisia+niin+haluaisin+mennä+vaikka+Marsiin.
16.02.2020 22:21
Oli+se+ihan+hyvä+kokemus.
Olisi+pitänyt+mennä+sinne+silloin+kun+siellä+on+talviaika.+En+ole+hyvä+kestämään+kuumaa+ilmastoa.+
Jos+olisin+nuorempi+menisin+uudelleen,+mutta+Tasmaniaan,+siellä+ei+ole+niin+kuumakaan.+
Mitä+olen+reissunnut+päiväntasajan+alapuolella+tai+lähellä+niin+on+olleet+liian+kuumia+minulle.+Sitä+ei+usko+sellainen+jota+ei+kuumuus+tee+lähes+toimintakyvyttömäksi.+
Uusi-Seelanti+kiinnostaisi+minuakin,+siellä+on+upea+luonto.
16.02.2020 22:08
Nykyisin+en+halua+kotoani+mihinkään.
Noin+40-50+ikävuoden+välillä+oli+kova+hinku+muuttaa+Australiaan,+siellä+on+tuttuja,+Brisbanessa+olen+käynyt,+ja+vähän+reissuttiin+muuallakin+mantereella.+
Mikä+lie+siinä+maanosassa+kiehtoo,+itärannikko+on+vihreämpää,+suuri+osa+kuivaa+autiomaata.+Kaikkein+eniten+olisi+kiinnostanaut+Tasmania,+ehkä+siksi+että+on+niin+kaukana?+
Lieneeköhän+iän+syytä,+jos+lähden+jonnekin+niin+kotiin+tulee+ikävä+melkein+välittömästi.+
Olen+reissunnut+aika+paljon,+viimeisimmät+kerrat+tuntuivat+vain+entisen+toistolta+ja+väsyttäviltä.
16.02.2020 21:15
Mielestäni+eivät+luota+itseensä,+tarvitaan+paljon+taustatukea.+
Ovat+varmaan+luvanneet+kavereille+töitä+ja+lupaus+on+pidettävä.+
Ajetaan+yksityiskoneella+ilmastokokoukseen,+rahaa+riittää+avustajalaumalle+ja+puoluetukiin.+Minusta+nuo+ovat++erittäin+huonoa+esimerkkiä,+varsinkin+kun+puhuvat+yhtä+ja+tekevät+toista.+Nuo+menot+eivät+ole+mitenkään+tarpeellisia+tai+kiireellisiä.
13.02.2020 21:53
Minä+en+vaipuisi+epätoivoon.
Olisi+toivottavaa+että+persut+olisivat+hallituksessa.+Siellä+veri+punnitaan.+
Epäilen+että+kannatus+vähenisi+jos+ei+ihmeitä+tapahtuisi.+
Aina+on+vallassa+ollut+hallituspuolue+kokenut+kannatuksen+laskun.
13.02.2020 18:59
Klingelissä+on+todella+erilaisiin+tyyleihin+sopivia+vaatteita.+Jos+ei+etsi+ihan+teinien+vaatteita.+
En+ole+erityisen+vaativainen,+jos+joku+miellyttää+niin+ostan,+en+niinkään+katso+hintaa,+vaan+pidänkö+tuotteesta.+Minä+en+löydä+Ellokselta+mitään+ostettavaa.+
Voin+ostaa+takin+tai+paremman+asun+kivijalkakaupasta+mikäli+sattuu+mieleinen+kohdalle.
12.02.2020 18:33
Pitää+rakastaa+itseään+että+pystyy+rakastamaan+toista.+
En+ajattele+koko+ajan+että+rakastan.+Enemmän+ajattelen+että+on+tärkeitä+ihmisiä.+
Tyttären+perhe+ja+hyvä+kaveri.+He+ovat+elämässäni+tärkeimät.
On+paljon+tuttuja,+en+ole+oikein+hyvä+päästämään+ihmisiä+lähelleni.+Se+on+ominaisuus,+viihdyn+omissa+oloissani+oikein+hyvin.++
Muistelen+nykyisin+pljon+elämäni+varrella+tapaamiani+ihmisiä.+Nykin+löysin+erään+lapsuuden+aikaisen+ystäväni+facen+kautta.+
Ei+minulla+ole+sen+kummempaa+asiaa+hänelle,+oli+mukava+kuulla+että+hän+voi+hyvin.
11.02.2020 00:03
Lisään+vielä.+Kaverin+kans+ollaan+tylsiä+ihmisiä+molemmat,+kai+siksi+pärjätään+niin+hyvin+keskenämme.+
Mitään+erityistä+ei+tarvitse+olla,+rauhallista+hiljaiseloa,+saunoen+tai+telkun+ääressä,+välillä+++tietokoneella.+
Kerran+viikossa+lähikaupungissa,+syödään+ulkona+niin+ei+tarvitse+laittaa+ruokaa.+
Nukkumaan+mennessä+laitetaan+äänikirja+päälle,+siihen+on+hyvä+nukahtaa.+Aamulla+hidas+herääminen,+voi+laittaa+taas+äänikrjan+päälle.+
Aamiasta+sitten+kun+huvittaa+tehdä.
10.02.2020 12:18
Maksullinen+Yle+on+nytkin,+maksaminen+on+vain+pakollista.+
Minä+olisin+maksukortin+kannalla,+joka+katsoo,+se+maksaa.
10.02.2020 12:12
Ostelen+nettikaupoista,+usein+Kligeliltä.+Tykkään+valita+kaikessa+rauhassa+kotonani.
09.02.2020 14:12
Kun+on+helppo+ja+mukava+olla+yhdessä.+aloituksessa+on+totuuden+siemen.
Arvostus+ja+kunnoitus+toista+kohtaan+on+tärkeää.
09.02.2020 14:11
Ihan+sama.+Kuten+kirjoitin,+se+on+vain+minun+mielipiteeni.+Voi+olla+että+hänen+tyylinsäkään+ei+pure+minuun.
En+pukeutumisella+tarkoita+niinkään+Anttia+vaan+muita+kummallisuuksia.
09.02.2020 13:57
Ei+ole+Antti+Tuisku+laulaja,+jos+joku+tykkää+niin+ei+se+minulta+ole+pois.
Se+pukeutuminen+alkaa+mennä+överiksi,+huomionhakuisuus+pursuaa+jo+korvistakin.
Dannykin+taitaa+jäädä+yksin+ukkoutumaan.+Kovin+on+typykkä+menevän+oloinen.
08.02.2020 23:29
Manalaa+kohti+me+kuljemme+heti+syntymästämme+lähtien.+Päämäärä+on+selvä,+siinä+välillä+tapahtuu+kaikenlaista+jota+kutsutaan+elämäksi.
08.02.2020 23:21
Henkinen+kotini+olisi+Etelä-Pohjanmaalla,+synnyinseudulla.
Enää+en+sinne+voi+muuttaa,+joka+kesä+kuitenkin+vietän+kuukauden++siellä.
Täällä+asuinpaikkakunnalla+viihdyn+parhaiten+mökillä+kissa+seurana.++
Sosiaalisten+suhteiden+hoitamiseen+riittää+kaverin+käynnit+vapaillaan+ja+lomillaan.+Tietenkin+jälkikasvun+tulo+on+aina+odotettu.+
Taas+on+taloyhtiössämme+ollut+kaksi+kuolemantapausta+muutaman+päivän+välein.
Just+tänään+ajattelin+että+manan+majoille+muuttaneissa+on+paljon+enemmän+tuttuja+kun+vielä+elävissä.
Ihmiset+jotka+olivat+iäkkäitä+silloin+kun+olin+nuori+ovat+kaikki+kuolleet.
08.02.2020 23:18
Päivä+on+pilalla+jos+nukun+liian+kauan.+Saan+siitä+päänsäryn+joka+saattaa+kestää+koko+päivän.+Onneksi+ei+ihan+joka+kerta.
Toinen+päivän+pilaaja+on+jos+joutuu+lähtemään+kovin+aikaisin+jonnekin,+olen+tullut+eläkkeellä+niin+mukavuutta+rakastavaksi+että+halua+rauhassa+valmistautua+lähtöön.+
Jos+suomi+24+sivut+eivät+aukea+niin+siirryn+vaikka+Faceen.
08.02.2020 20:07
Nuorempana+kiihdyin+nollasta+sataan+aika+helposti.
Ikä+on+tuonut+malttia,+oikeastaan+olen+hankalissa+tilanteissa+ihmeen+rauhallinen.+Kriistilanteissa+olen+aina+ollut+se+joka+ottaa+ohjat+käsiinsä.+
En+ole+mitenkään++tai+tyrkyttänyt+apuani,+se+vain+on+käynyt+jotenkin+luonnostaan.
08.02.2020 18:54
Syöpä+on+julma+ja+kavala+tauti.+Olen+joutunut+seuramaan+kun+läheiseni+ovat+kamppailleet+syövän+kourissa.+
Kovin+nuorena+Ilja+joutui+lähtemään.+
Voimia+läheisille.
07.02.2020 12:39
En+ole+lukenut+ketjua.+Mutta+oletko+vielä+työelämässä?+
Minulla+on+ihan+hirveästi+tekemistä+vaikka+olen+eläkkeellä.+
Joskus+vain+istahdan+tietokoneelle,+ja+teen+täysistunnon.
Muuten+vain+luen+tai+vastaan+johonkin+mielenkiintoiseen.+
Olen+kuunnellut+musiikkia+ja+viihtynyt+hyvin.+
Tuokin+on+monenlaista+ajattelua+herättävä.
https://www.youtube.com/watch?v=FHsDcG-31PM&list=RDE438ZsGIKrQ&index=2
06.02.2020 23:15
137 / 159