Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3172
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Enpä+tiedä+onko+Junckerin+ryyppäämien+sen+sivistyneempää,+kerrankos+häntä+kannateltiin.
Kai+ovat+tottuneet+siellä+humalassa+örveltäviin.
Mutta+asiaan,+ihmettelin+miksi+Hakkarainen+valittiin,+kokemuksesta+tiedän+että+alkoholisteihin+ei+voi+luottaa.+
Ei+olisi+pitänyt+päästää+edes+ehdokkaaksi,+hänellä+kuitenkin+on+oma+äänestäjäkuntansa.
10.12.2019 16:05
Maila+on+nimenä+tuttu.+En+aikoinaan+pitänyt+sitä+nimeä+kummempana.++Joskus+myöhemmin++tuli+mieleen+pesäpallomaila+jostain+syystä.+Sanovat+että+nimi+on+enne,+tästäkin+mailasta+tuli+melkoinen+päällepäsmäri.
10.12.2019 12:22
Onko+kukaan+kuullut+Ohisalon+olevan+huolissaan+ihan+suomalaisten+vanhusten+kurjista+oloista+laitoksissa.
09.12.2019 18:07
Mielestäni+nyt+ollaan+tasa-arvoisempia.
Ennen+oli+torppareita,+renkiä+ja+piikoja...
Vielä+lapsuudessani+teollisuuspaikkakunnalla+oli+"herrat"+ja+työläiset.+Herrat+asuivat+omilla+alueillaan,+ei+sinne+työläisillä+ollut+asiaa.
Onhan+vielä+nykyisinkin+eliitillä+omat+alueensa+joten+ei+asiat+kokonaan+ole+muuttuneet.
Nykyisin+voi+pärjätä+paremmin+vaikka+lähtökohdat+olisivat+vaatimattomat.
09.12.2019 17:34
Jospa+on+alkanut+juomaan?+
Sehän+tunnetusti+turvottaa+ja+oikasee+ryppyjäkin.
Kylällämme+eräs+suurkuluttaja+lopetti+juomisen+joksikin+aikaa,+naama+kapeni+ja+rypistyi+niin+että+en+ollut+tuntea.+
Hän+palasi+entisten+harrastustensa+pariin+ja+kuoli+jonkin+ajan+kuluttua.
09.12.2019 15:54
Katsoin+vähän+aikaa.+En+halua+katsoa+missä+ihmisiä+kohdellaan+huonosti,+vaikka+sellaista+tapahtuukin+koko+ajan,+jopa+ympärillämme.
09.12.2019 15:50
Sekö+pöydän+puhdisti+että+Rinne+siirrettiin+syrjään+hyväpalkkaiselle+varapuheenjohtajan+paikalle.+
Eihän+tuolla+ollut+kuin+teatterikappaletta+muistuttava+silmänlumeeksi+tehty+ns.+puhdistaminen.
09.12.2019 09:17
Enpä+usko+että+kenelläkään+ihan+kaikki+toiveet+toteutuvat.
Aika+moni+toive+on+toteutunut.+ainoa+asia+mikä+harmittaa+on+se,+miksi+vasta+nyt,+miksi+ei+nuorempana.
Olisin+nauttinut+enemmän+nykyisestä+elämästäni+nuorena,+mutta+ei+nytkään+voi+valittaa.
09.12.2019 09:15
Kyllä+myös+romaninaisten+kansallispuku+pitää+sallia+poliisin+virka-asuksi.+He+eivät+voi+käyttää+toisenlaisia+vaatteita.
08.12.2019 12:42
Onko+kukaan+koskaan+kuullut+Ohisalon+kantavan+huolta+suomalaisista+vanhuksista+tai+kodittomista.
Kyllä+muualta+tulleet+ajavat+näiden+ohi+hänen+arvoasteikossaan.
08.12.2019 12:38
Kai+Haavisto+luotti+siihen+että+vihreät+ovat+arvostelun,+jopa+lain+yläpuolella.+
Hyvin+harvoin+kukaan+puuttuu+heidän+hommiinsa.+
Vihreä+aate+on+ihan+hyvä,+mutta+siihen+on+ymppääntynyt+paljon+joutavuuksia,+anarkisteja+jotka+tekevät+vahinkoa+ym..
Minä+muistan+Haavistoa+aina+kun+saan+sähkölaskun.+Lasku+tulee+kahdesta+paikasta,+ei+ole+mikään+pieni.
08.12.2019 11:15
Anne+Kukkahovin+puku+oli+todella+mauton.+
Tuli+mieleen+että+koskahan+rinnat+pulpahtavat+kokonaan+näkyviin.+Vaikka+eipä+tuo+olisi+haitannut,+niin+anteliaasti+hän+niitä+esitteli.+Miksi+pitää+koetella+rajojaan+hyvän+maun+kustannuksella,+sitten+kirjoitetaan+että+olipa+rohkea+asu.+En+käyttäisi+tuossa+tilanteessa+sanaa+rohkea.
Mielikuvani+hänestä+muuttui.
07.12.2019 23:49
Minä+vain+tykkään.+Mikä+on+mennyt,+se+on+mennyt.+Onneksi+voidaan+vieläkin+kuunnella+näitä+ihanuuksia.
https://www.youtube.com/watch?v=E438ZsGIKrQ
06.12.2019 22:04
Anteeksi+kirjoitusvirheet.+Kuuntelin+samalla+telkkaria.
06.12.2019 20:05
Tietenkin+tieddän.
Mutta+lapsuuden+kokemukset+vei+myös+uskoni+nähin+uskovaisiin,+jopa+jumalaan.
Uskon+että+pärjään+näillä+eväillä,+jos+jomalalla+on+oikeudenmukaisuutta.+
Helvetti+on+pelottelu+keino+että+ihmset+tekisivät+kuten+uskovaiset+sanoo,+ei+niinkuin+he+itse+elävät.
06.12.2019 20:04
Kun+lukee+päivittäin+mitä+hirveyksiä+tapahtuu+niin+tuntuu+kummalta+uskisten+tiukat+säännöt.
Kun+olin+nuori+niin+hiuksiani+ei+saanut+leikata+tai+jouduin+helvettiin.
Joka+ilta+oli+pyydettävä+vanhemmilta+anteeksi+pahuuttaan+vaikka+nyky+käsitykseni+mukaan+heidän+olisi+pitänyt+pyytää+minulta+anteeksi.+
Miksi+jumala+ei+puutu+hirveisiin+vääryyksiin.+Silti+vahtii+pikku-tytön+hiuksia,+ovatko+sopivan+mittaiset.+
Se+oli+50-lukua,+mutta+minulle+täyttä+totta.
06.12.2019 19:42
Sepä+sattui.+Minäkin+tykkään+Tommi+Korpelasta++:)
06.12.2019 18:33
Kuinka+huudetaan+ei+natseja+helsinkiin+ja+kannetaan+neuvostoliiton+sirppi+ja+vasara+lippua.
Unohdetaan+kokonaan+Stalinin+hirmutyöt,+mitenkään+puolustamatta+natseja.
Vaikuttaa+ristiriitaiselta,+ainakin+minun+silmiini.
06.12.2019 18:03
Ei+kai+hänessä+mitään+vikaa+ole,+mutta+itse+en+pidä+tämäntyyppisistä+miehistä.
Mieleeni+on+enemmän+miehekkäämpi+tyyppi+kuin+naismainen.+
Muutenkin+tuo+muodilla+keikailu+tympäisee,+en+katso+linnan+juhlia.+
Tulee+mielikuva+että+maailmassa+ei+ole+tärkeämpää+kuin+vaatteilla+koreilu.+
Siisti+pukeutuminen+on+ok,+mutta+huomionhakuinen+ja+yliampuva+tyyli+ei+pure+minuun.
06.12.2019 17:30
Minua+ei+kiinnosta+kuin+oma+painoni+jos+ei+ihan+mahdottomasta+lihavuudesta+ole+kyse,+
Olen+katsellut+telkusta+valtavan+lihavien+ihmisten+taistelua+että+pääsisivät+mahalaukun+ohitusleikkaukseen.+Heillä+saattaa+olla+painoa+jopa+yli+300kg.
Jos+ja+kun+laihtuvat+tulee+löysää+nahkaa+kilokaupalla,+sitten+joudutaan+nahkaa+poistamaan+kun+haittaa+liikkumista.
Näistäkin+leikatuista+vain+5%+pystyy+säilyttämään+saavutetun+painonsa.
06.12.2019 15:28
145 / 159