Näkemiin. Huomenna on ihan uusi päivä.

"Elämä on kuin Kaste-Mato
se hiljaa mataa kun maassa on sille maukas sato.

Elämän Madon vartalossa on kuitenkin solmuja monta
jotkut helposti aukeaa jotkut toivottoman on avaamatonta.

Elon Matosen häntä ohenee loppua kohti
mutta aikansa sekin omaa loistoaan kirkkaana hohti."


https://www.youtube.com/watch?v=Qp_djIuQ2Cw
-
https://www.youtube.com/watch?v=CrTMc2i6Lzc
-
https://www.youtube.com/watch?v=3xJlkrI3DLA

H.

59

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, näkemiin vain.

      • "Anonyymi"

        Tuota...
        Musiikki?

        H.


      • Anonyymi


    • Anonyymi

      Joko Sinä nyt 70, minulla vasta ens vuonna?

      • hunksz

        "Anonyymi"

        En minä ihan vielä.

        H.


      • "Anonyymi"

        Tuota...
        Musiikki?

        H.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mih vainen aikoo madaa?
      Mataako joululomalle vai?

      Hitto ku muistini krakaa. Tähän olis niin kovasti sopinut yks onkohan runonpätkä vai mikä aforismi.
      Jotenkin, että "Älä sano näkemiin vaan oliko se hyvästi ja niin ed.
      Siinä tarkotettiin jotenkin, että näkemiit saattaa olla viimeisiä.
      En nyt muista, niin en ala tälläämään väärennettyä tuotosta.

      Jos olet joululomalle lähdössä, niin näkemiin vaan.

      Laitan meidän yhteisen esityksen.
      Muistakko ku harjoiteltiin tuota :)
      Minä soitan Selloa älyttömän tunteellisesti.
      Sinä niin viehkeästi tanssahtelet, kädet liplatellen siipinä.

      https://www.youtube.com/watch?v=wQ7bYewwIXk

      Heikunkeikku

    • Anonyymi

      Ahaa nyt äkkäsin.
      Teikäläinen täyttää vuosia.
      Oukkidoukki. Hoksasin ku edellisissä kommenteissa silleen sanottiin.
      Mutta miksi toi "näkemiin"-sana?
      Joo just, se oli tarkotettu hämäykseksi.

      Pyyhitään mun edellinen kommenttini pois ja pistän uuden musiikin sinulle.

      Oli edellinenkin hyvä, mutta tämä on sinulle tällä haavaa sopivampi:

      https://www.youtube.com/watch?v=I2sFUeC8v0s

      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        näkemiin 60 plus.
        tervemenoa 70 plus.
        mutta älä vaan hiivatissa eksy legendaariseen kahvipirttiin.
        lopettaisivat mokoman kuplan


    • Anonyymi
    • Huominen on aina uusi jos sen saa nähdä. Miltäs tuntuu siirtyä kahdeksallekymmenennelle😄? Jokos uusi nikkin on keksitty seuraavalle vuosikymmenelle?

    • Anonyymi

      Hahhhhahhaa.
      Löysin niin hyvän onnittelulaulun, että jos teille kaikille sopii, niin poistan tuon edellisen kommenttini . Sitä edellisenhän poistin tota ennen.

      Eikä tarvitse vuolaasti sanarypäsköin selitellä, että miksi tälläsit "Näkemiin"-sanan.
      Vaikka pientä viivettä ajatustoiminnassani näin joulun alla ilmenee, niin kyllä ne tiedot vaan munkin päähän mataa.

      Toivotan totisesti hyvää 70-vuotis syntymäpäivää.
      Että hän ihan pyöreitä täyttää.
      Hän muistaa sitten olla arvokkaasti kun 70-palstalle menee.
      Hän jättää väliviivat sitten myös pois. Eihän siellä ymmärrettäis mitään, jos joka väliin viivoja hän vetelis. Tämä on niin totta.

      Näkemiin. Tullet helssaamaan välillä tänne palstalle. Rohkene vaan rohkeesti.

      Mutta tässä sinulle Minulta erityis-kappale. Eri-tyisesti sinulle. :)

      https://www.youtube.com/watch?v=KaSLC3OUyak

      Heikunkeikku

    • Anonyymi

      Ikäloppu kuuta kurkottaa
      kastemato multaan sukeltaa

      Jotkut tuoksuttelee ruusuja
      tummanpunaisia, kauniita

      Onkimiehen ongelma lie tämä
      koukku ilman matoa on rämä

      https://www.youtube.com/watch?v=qKsgUHILGio

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Maailma murenee
      vuoret vapisevat
      pörssit kaatuvat
      hiilinielut tukehtuvat.
      Kuitenkin.
      Huomenna on uusi päivä.
      Hento lumihiutaleesi leijailee hiljaa
      sulaa kyyneleeksi kämmenelleni
      liikauttaa sydämeni laattoja ja
      siirtää sieluni kipupisteitä.


      https://youtu.be/RDbmcXMqNwY

    • Anonyymi

      Olet moninikki??

    • Anonyymi

      Joko se meni? Miksi sen nikki on vieläkin sininen ja käytössä.

    • Kastematojen taivaassa on uusi komento nyt.

    • Alkaa tuntua siltä että olisi vaihdettava 70 palstalle.
      Kaikki parhaat kirjoittajat ovat siellä olleet jonkin aikaa. Välillä kirjoittelinkin siellä, tykkään varsinkin Skillanin kahvipirtistä.
      Ei minulla ole iän suhteen mitään kompleksia, kirjoittelen siellä missä viihdyn.
      Ikää tulee joka vuosi lisää, tulee vanhaksi jos ei kuole nuorena.
      Olen ilmoittanut ikäni suomi 24.lle silloin kun rekisteröidyin tänne, joten ei se salaisuus ole. Ikää kysytään rekisteröinnin yhteydessä.

      • Anonyymi

        Siirtyä voi ilmoittamattakin, tätä palstaa ja sen kirjoittajia halveksimatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siirtyä voi ilmoittamattakin, tätä palstaa ja sen kirjoittajia halveksimatta.

        En missään tapauksessa halveksi ketään täällä, päinvastoin. Taas kerran kirjoitin epäselvästi. Olisi pitänyt kirjoittaa että tutumman tuntuista, ehkä ikää alkaa olla tarpeeksi?


      • """Olen ilmoittanut ikäni suomi 24.lle silloin kun rekisteröidyin tänne, joten ei se salaisuus ole. Ikää kysytään rekisteröinnin yhteydessä."""

        Kysytäänhän siinä nimeäkin.
        Mielikkinä olit aikoinaan sitä mieltä, että sellainen on tyhmä, joka rekisteröityy tänne omilla henkilötiedoillaan.
        Mikä lienee nimesi ja ikäsi nyt liekkona.


      • Tellukka kirjoitti:

        """Olen ilmoittanut ikäni suomi 24.lle silloin kun rekisteröidyin tänne, joten ei se salaisuus ole. Ikää kysytään rekisteröinnin yhteydessä."""

        Kysytäänhän siinä nimeäkin.
        Mielikkinä olit aikoinaan sitä mieltä, että sellainen on tyhmä, joka rekisteröityy tänne omilla henkilötiedoillaan.
        Mikä lienee nimesi ja ikäsi nyt liekkona.

        Milloin olen sellaista väittänyt, dementiako minuun on iskenyt? Olen voinut sanoa että moni on siinä käsityksessä.
        Samapa tuo, ei ole niin tärkeä asia. Oikeat tiedot olen ilmoittanut kaikkiin nikkeihin.


      • Anonyymi
        liekko kirjoitti:

        Milloin olen sellaista väittänyt, dementiako minuun on iskenyt? Olen voinut sanoa että moni on siinä käsityksessä.
        Samapa tuo, ei ole niin tärkeä asia. Oikeat tiedot olen ilmoittanut kaikkiin nikkeihin.

        Montako nikkiä voi olla? Mitä mieltä rekisteröitymisessä on?

        Kommentoinnin asiallisuus on tärkeintä, ei nimmarit.


      • liekko kirjoitti:

        Milloin olen sellaista väittänyt, dementiako minuun on iskenyt? Olen voinut sanoa että moni on siinä käsityksessä.
        Samapa tuo, ei ole niin tärkeä asia. Oikeat tiedot olen ilmoittanut kaikkiin nikkeihin.

        Sinä (et siis sinä vaan Mielikki), siili( -jotain sillä kertaa) ja hmp.f tunnustitte silloin rekisteröityneenne ei-omilla henkilötiedoillanne.
        Mutta minulle yks hailee ikäsi ja nimesi. Nikkisikin saa olla minun puolestani milloin mikäkin tai Anonyymi. Samoin terveytesi ...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montako nikkiä voi olla? Mitä mieltä rekisteröitymisessä on?

        Kommentoinnin asiallisuus on tärkeintä, ei nimmarit.

        Voisi olla parempi että kirjoittaa aninyymina. Tarkemmin ajatellen ihan sama.
        Viime aikoina olen taas kirjoitellut enemmän, pitänee vetää henkeä ja keksiä muuta ajankulua.
        Huomenna rahtaan kissan ja joulutarvikkeet mökille. Tänään kävimme lisäämässä linnulle ruokaa, joku ystävällinen oli aurannut pihan lähes rappusille asti, iso traktori on ollut asialla. Yllätyin iloisesti.
        Tämäkin palsta on tullut tutuksi joten tulee avattua liiankin usein.
        Vaikka minulla onkin älykännykkä, en käytä sitä kuin hyvin harvoin palstalla, joskun kirjoitan tabletilla, enimmäkseen läppärillä.


      • lie
        En ole huomannut, että yhtään hyvää kirjoittajaa olisi täältä häipynyt mihinkään.
        Kun en ole sellaista ikinä nähnytkään.
        Muutosta täällä kyllä on tapahtunut.
        Myönteiseen suuntaan.
        Aloitukset ovat lyhyitä ja nasevia.
        Jos ei oteta huomioon pianistin rönsyilevää tuotosta.
        Että kipinkapin jokainen ikäisensä palstalle.
        Herra hoo antoi hyvän esimerkin.


    • Anonyymi

      Iltaapa täältä! Tyhmää arvioida ihmisiä kuka paras kuka ei. Tämä on keskustelupalsta.
      Kaipaan erästä muinoista erään lehden palstaa. Tosin sielläkin oli toisten arvostelijoita, mutta avasin oman ketjun.

    • Anonyymi

      Eikös siitä ollut jo vuosi sitten puhetta, että hunksin siirtyessä siirtyy useampi hänen vanavedessään 70 palstalle. Niin, että heippa siirtyjille :)

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hyvä! Kunhan voi jutustella ilman toisten kirjoittajien arviointia. Asioista voi olla erimieltä, mutta toisten kirjoittajien persoonaan puuttumatta.

        Hyvää yötä, palataan hyvällä mielellä toivottavasti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Kunhan voi jutustella ilman toisten kirjoittajien arviointia. Asioista voi olla erimieltä, mutta toisten kirjoittajien persoonaan puuttumatta.

        Hyvää yötä, palataan hyvällä mielellä toivottavasti!

        Anteeksi :) Kirjoitin ensin ja ajattelin vasta sen jäkeen :(


      • Anonyymi
        liekko kirjoitti:

        Anteeksi :) Kirjoitin ensin ja ajattelin vasta sen jäkeen :(

        Hyvää yötä Sinulle! Fiksu ihminen olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä Sinulle! Fiksu ihminen olet.

        Hiljaa hiipii ukko varpahillaan var-pa-hil-laan,
        Pyörän päällä heiluu paitasillaan, pai-ta-sil-laan.

        Hei leijailkaa, hei leijailkaa nyt kaikki riimit ja biisit
        ja huomenissa huomaamme, mihin oikein kiisit.

        No, onhan vielä kesä, kaikk' ympärill' on vihreänä,
        siis tavallaan kesän lapsi sä oo, onnea huomiseksi, Isohoo.


        https://youtu.be/S3raCcF_1bw


    • Anonyymi

      Täs hokasin kun pötkähdin palstalle, että aloittaja ei ole kommentoinut aloitukseensa hölkäsen pöläystä.
      Aina oon sanonut, monasti, että mitä itua on tehdä aloitus ja jättää se kuin paskan puosta. Jos näin iltamyöhään lasten nukkumaan menon jälkeen voin tämän asian näillä sanoilla sanoa.

      Ei idun idua. Itua.
      Olettaisi, että hän ken kuka kulloinkin, kun aloituksen tekee, niin hän siinä samaan syssyyn ilmoittaa, että hei hoi kuulkaa mä tahdon tästä jutella ja sitten alkaa osallistuilemaan keskusteluun.
      Mutta ei se niin mene käytännössä. Olen pannut merkille.

      Noh hunksi tahtoi esiin nousta ja ilmoittaa, että nyt lähden.
      Vähän ehkä lapsellista, mutta miehet pakkaa olemaan tommosia lapsellisuuksia:)

      Kun jos siitten joskus kun minä lähden/lähtisin, niin en sanoisi mitään.
      Lähtisin vaan ja sillä siisti.

      Niinku turhaan aloitukseen erehdyin nakkelemaan monta säkillistä sanoja. Ja heevetin hyviä linkkejä.
      Että risoo.

      Heikunkeikku

      • No mene hänen perässään seitenkymppisiin.
        Alle kuuskymppisenähän tällekin palstalle tulit.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        No mene hänen perässään seitenkymppisiin.
        Alle kuuskymppisenähän tällekin palstalle tulit.

        Miksi menisin?
        Ei kyse ollut siitä.

        Voin sanoa, että risoo aloittajat, jotka tekevät aloituksen eivätkä sen kommin aloitustaan noteeraa.
        H on yks näistä aloittajista. Olkoot niin, kerran on niin.
        Jep, tulin alle kuuskymppisenä tälle palstalle. En olisi tahtonut, mutta kun viiskymppisissä ei enää ollut juttukavereita.
        Sen verran pitkä aika 70 vuotisiin, että en toki sinne mene.

        Ehkä? sinun mielestäsi on ok ilmoitella lähtemisistään jopa lapsellisesti, mutta minä ajattelen toisella tavalla.
        En kuitenkaan ala siitä väittelemään. Kuhan sanoin.

        Heikunkeikku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi menisin?
        Ei kyse ollut siitä.

        Voin sanoa, että risoo aloittajat, jotka tekevät aloituksen eivätkä sen kommin aloitustaan noteeraa.
        H on yks näistä aloittajista. Olkoot niin, kerran on niin.
        Jep, tulin alle kuuskymppisenä tälle palstalle. En olisi tahtonut, mutta kun viiskymppisissä ei enää ollut juttukavereita.
        Sen verran pitkä aika 70 vuotisiin, että en toki sinne mene.

        Ehkä? sinun mielestäsi on ok ilmoitella lähtemisistään jopa lapsellisesti, mutta minä ajattelen toisella tavalla.
        En kuitenkaan ala siitä väittelemään. Kuhan sanoin.

        Heikunkeikku

        Eipä miesmenneisyydestäkään koskaan edes tule kommentoimaan niitä runotekeleitään.
        Vaan ei ole mitenkään mua häirinnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä miesmenneisyydestäkään koskaan edes tule kommentoimaan niitä runotekeleitään.
        Vaan ei ole mitenkään mua häirinnyt.

        Lienevät samoja henkilöitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi menisin?
        Ei kyse ollut siitä.

        Voin sanoa, että risoo aloittajat, jotka tekevät aloituksen eivätkä sen kommin aloitustaan noteeraa.
        H on yks näistä aloittajista. Olkoot niin, kerran on niin.
        Jep, tulin alle kuuskymppisenä tälle palstalle. En olisi tahtonut, mutta kun viiskymppisissä ei enää ollut juttukavereita.
        Sen verran pitkä aika 70 vuotisiin, että en toki sinne mene.

        Ehkä? sinun mielestäsi on ok ilmoitella lähtemisistään jopa lapsellisesti, mutta minä ajattelen toisella tavalla.
        En kuitenkaan ala siitä väittelemään. Kuhan sanoin.

        Heikunkeikku

        No mikähän siinä nyt on vituroillaan.

        Hän ilmoitti lähtevänsä, mutta sinun mielestäsi hän ei olisi saanut ilmoittaa, koska se on lapsellista?
        Hän tuli miehen ikään ja vaihtoi palstaa (ja ilmoitti siitä vastoin sinun tahtoasi), mutta silti hänen pitäisi olla keikuttamassa sinua täällä?
        Kyllä hän varmaan täällä sen verran käy lukemassa, että noteeraa tuon pohjattoman ikäväsi.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        No mikähän siinä nyt on vituroillaan.

        Hän ilmoitti lähtevänsä, mutta sinun mielestäsi hän ei olisi saanut ilmoittaa, koska se on lapsellista?
        Hän tuli miehen ikään ja vaihtoi palstaa (ja ilmoitti siitä vastoin sinun tahtoasi), mutta silti hänen pitäisi olla keikuttamassa sinua täällä?
        Kyllä hän varmaan täällä sen verran käy lukemassa, että noteeraa tuon pohjattoman ikäväsi.

        Ei vaan tää sun holhokkisi malta luopua hunksz nimmaristaan vaik muita moninikkisyydestä on moittinnut.
        "Älkää tehkö niin kuin minä.... vaan niin kuin käsken"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi menisin?
        Ei kyse ollut siitä.

        Voin sanoa, että risoo aloittajat, jotka tekevät aloituksen eivätkä sen kommin aloitustaan noteeraa.
        H on yks näistä aloittajista. Olkoot niin, kerran on niin.
        Jep, tulin alle kuuskymppisenä tälle palstalle. En olisi tahtonut, mutta kun viiskymppisissä ei enää ollut juttukavereita.
        Sen verran pitkä aika 70 vuotisiin, että en toki sinne mene.

        Ehkä? sinun mielestäsi on ok ilmoitella lähtemisistään jopa lapsellisesti, mutta minä ajattelen toisella tavalla.
        En kuitenkaan ala siitä väittelemään. Kuhan sanoin.

        Heikunkeikku

        "Voin sanoa, että risoo aloittajat, jotka tekevät aloituksen eivätkä sen kommin aloitustaan noteeraa."

        Miksi aloittajan pitää osallistua keskusteluun?
        Esim. tämä. Tekee aiheen ja ilmaisee kantansa siinä. Mitä siitä täytyisi vielä jäkättää?
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16174964/milla-turha-mainos-pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Voin sanoa, että risoo aloittajat, jotka tekevät aloituksen eivätkä sen kommin aloitustaan noteeraa."

        Miksi aloittajan pitää osallistua keskusteluun?
        Esim. tämä. Tekee aiheen ja ilmaisee kantansa siinä. Mitä siitä täytyisi vielä jäkättää?
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16174964/milla-turha-mainos-pois

        Aloittajahan osallistui, vaatimalla musiikkia. Taisi koko aloituksen tarkoituksena olla huomion saaminen ja toivotusten kerjääminen.
        Mitä tuota enempää "keskustelemaan",,


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        No mene hänen perässään seitenkymppisiin.
        Alle kuuskymppisenähän tällekin palstalle tulit.

        Tellukka tietää kaiken. Hänellä on kirjanpito jokaisesta nikistä, mitä tämä on kirjoittanut jopa vuosien takaa.
        Hän väittää olevansa uskovainen, hirveää jos kaikki uskovat ovat tuollaisia, yleensä on niin ilkeä että karkottaa herkemmät kirjoittajat alkuunsa.
        Enpä haluaisi samaan taivaaseen tuollaisten uskovien seuraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tellukka tietää kaiken. Hänellä on kirjanpito jokaisesta nikistä, mitä tämä on kirjoittanut jopa vuosien takaa.
        Hän väittää olevansa uskovainen, hirveää jos kaikki uskovat ovat tuollaisia, yleensä on niin ilkeä että karkottaa herkemmät kirjoittajat alkuunsa.
        Enpä haluaisi samaan taivaaseen tuollaisten uskovien seuraan.

        Toivotaan että hän keskittyy 70 palstaan ja hunksz/hurukan puolustamiseen ja tämän avustajana toimimiseen.
        Rauhoittuu tämä palsta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tellukka tietää kaiken. Hänellä on kirjanpito jokaisesta nikistä, mitä tämä on kirjoittanut jopa vuosien takaa.
        Hän väittää olevansa uskovainen, hirveää jos kaikki uskovat ovat tuollaisia, yleensä on niin ilkeä että karkottaa herkemmät kirjoittajat alkuunsa.
        Enpä haluaisi samaan taivaaseen tuollaisten uskovien seuraan.

        Meillä uskovilla muisti pelaa, kun emme ole pilanneet aivojamme alkoholilla.
        Eihän sinua kukaan pakota taivaaseen ollenkaan. Vapaa valinta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että hän keskittyy 70 palstaan ja hunksz/hurukan puolustamiseen ja tämän avustajana toimimiseen.
        Rauhoittuu tämä palsta.

        Eihän tämä palsta mihinkään rauhoitu ilman minuakaan, kun olethan sinä täällä (niinkuin olet seitenkymppisissäkin).
        Joka palstoilla näkyy sinun nikkiäsi. Välillä kokonainen ketjukin yksinpuheluasi.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Meillä uskovilla muisti pelaa, kun emme ole pilanneet aivojamme alkoholilla.
        Eihän sinua kukaan pakota taivaaseen ollenkaan. Vapaa valinta.

        Tiedän montakin alkoholia juovaa uskista. Jopa pappeja, yksi salakuljetti viinaa venäjältä.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Eihän tämä palsta mihinkään rauhoitu ilman minuakaan, kun olethan sinä täällä (niinkuin olet seitenkymppisissäkin).
        Joka palstoilla näkyy sinun nikkiäsi. Välillä kokonainen ketjukin yksinpuheluasi.

        https://youtu.be/FYGAD9s277E

        Elämä on


    • Anonyymi

      Elämä on... Elämä antaa.... Ottaa.... Hyvää Syntymäpäivää!! Valonpisaroita
      🌹🌹🌹❤️❤️ mimmimum -.. mi

      • Anonyymi

        Myöhästyit päivällä.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      sillälailla se mato pietyssä pihassa makaa
      näin aaton aatona
      https://www.youtube.com/watch?v=ztLFXGB91MU&list=RDztLFXGB91MU&start_radio=1
      njjjjj

    • Anonyymi

      Tuossa rompoolissakin on tunteita mukana.....tunteva ihminen vaikka yrittää peittää tunteensa ....toistan taas ....Rakastaa..ja tulla rakastetuksi on ...kaikki
      mimmimum-..mi


      https://www.youtube.com/watch?v=DK3ccKIt6r0

    • Anonyymi

      Saako sanoa Hyvää Joulua kulteliinille ...puss . Olet lähtenyt uusiin maisemiin...seikkailuihin.. Onnea sinulle ja Hyvää Joulua ..vielä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe