Vapaa kuvaus

Opin kuusikulmiot isoäidin neliöiden sukulaiset. Tällainen villatakki tuli. On jämälangoista joten värikkyyttä piisaa.

Aloituksia

48

Kommenttia

3203

1. Syy virtsaumpeen on vähän arvoitus. Olen katetroinut jo vuosia, halusin nähdä onko tämä systeemi helpompi.
    Huomenna saan lopullisen systeemin mahan läpi.
    Luulisin että osittain anakin on "palkkio" omaishoidota. Pituutta on lähtenyt 11,5 cm kun nikamat romahtivat selässä kasaan kun en muistanaut varoa nostellessani 100kg painavaa ukkelia. Kai jotkin yhteydet on poikki.
    Tämä aloitusletku on massiivinen, jalan takia en muutenkaan pääse mihinkään joten samapa tuo.,
    Huomenna nähdään mitä akillesjänteelle on tapahtunut kipsin alla.
    Kohta taantuu fyysinen ja henkinen kunto jos tätä jatkuu vielä kauan.
    Tänäänkään en ole edes ottanut yöpukua pois, maannut sängyssä äänikirjoja kuunnellen.
    Huomenna on pakko lähteä jo klo 8 keskussairaalalle. Jospa se siitä iloksi muuttuu.
  2. Kuoleman riski on aian olemassa. Söi mitä tahansa.
    Eikä hengissä selviä täältä vaikka olisi miten tarkka liikunnan, ruokavalion ym.. suhteen.
    Minä ainakin syön kaikkea mistä pidän, olen jo elänyt kahdeksankymppiseksi, moni terveellisesti elävä on lähtenyt minua ennen.
    Uskon että Länsisuomalaiset geenit mitkä perin vanhemmiltani on ainakin ehkäisseet verenpaineen, ja kolestroolin.
    Ei sielläkään kaikilla ole nämä pois suljettuja.
    Ei silti kannata ylpistyä, syöpää on isän suvussa todella monella, siihen poikammekin menehtyi. Myös isäni ja moni muu.