Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.
Aloituksia
47
Kommenttia
3044
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ajattelin lähteä kauppaan pyörällä mutta meillä oli kylmä tuuli ja vain 10 astetta lämmintä.
Otin auton tallista vielä.
Huomiseksi lupasivat parempaa säätä meillekin.
Käyn mökillä ympäri vuoden, nyt olen ollut toista kuukautta kylillä, ikä taitaa painaa kun ei viitsi vaihtaa paikkaa.
Kyllä ikä akaa tuntumaan, ei noin vain lähde mökille tai tee mitään muutakaan vasta kun on pakko.
Onneksi pystyn tekemään, sen olen huomannut että liike on lääke, aloittaminen vain on tahmeaa.
30.04.2024 19:55
Ottavat kaiken irti leikkauksin kun nyt on kerrankin tilaisuus.
Kunhan vaalit tulee niin tämä ilo loppuu.
20.04.2024 13:01
Kyllä ulkonäkö on sivuseikka. Monella naama säilyy hyvänä mutta pää ei toimi tai muu kroppa.
Minunkin ihoani on moni kehunut, en tee juuri mitään muuta kuin käytän kosteusvoidetta ja pesen vedellä. Äidiltäni perin hyvän ihon ja selluliitin.
Kunhan jalkani kestäisi elinikäni ajan, ne ovat tosi kipeät välillä.
Vähäisenkin meikkaamisen lopetin kun koronan takia piti käyttää suojusta suun ja nenän edessä.
Nyt en käytä mutta en enää maskia mutta oikein osaa aloittaa uudelleen huulipunan käyttöä.
Tässä kysyttiin nättiä ikäihmistä, en osaa mainita ketään erikseen, kauneus on katsojan silmissäkin.
20.04.2024 12:14
https://anna.fi/ihmiset/annika-saarikko-on-raskaana-han-on-toivottu-pikkusisarus
Huomasin että taitaa olla raskaana. Katsoin netistä kyllä on.
18.04.2024 12:42
Yritin vain kertoa että elämä ei lopu 60+ ikään.
16.04.2024 17:57
Sehän on hienoa jos kaikki pitävät empaattisena ja ystävällisenä. Sinäkin olet ja minä sellaisia, uskoisin.
Meissä kaikissa saattaa piillä hankalia puolia.
Mutta voin sanoa käsi sydämellä että en ole enää kovinkaan kiukkuinen, ainakaan kuten nelikymppisenä kun kuvittelin että elämä on sitten tässä.
Nyt vasta huomaan että tämä elämähän on ihan kivaa.
16.04.2024 17:26
Olet hyvin valistunut ja kuluttajaystävällinen.
Kuolema on luonnollinen asia. Yhtä luonnollinen kuin syntymä, sitä kohti mennään jo ensimmäisestä henkäyksestä lähtien.
16.04.2024 17:11
Ensi elokuussa täytän 80v.
En välitä mistään ikäsyrjinnöistä.
Ajelen sähköpyörälläni kymmeniä km. Kuntoilen ainakin kolmesti viikossa 45 minuuttia.
En sksi että tykkäisin kuntoilusta, mutta olen huomannut että veri alkaa kiertämään kropassa ja päässä paremmin. Pyöräilystä olen aina tykännyt
Elän elämäni parasta aikaa. voi herätä aamulla sitten kun tuntuu siltä, ei kiirettä mihinkään. Muistan ruuhkavuodet, niitä en kaipaa.
Olen väärällä sivulla, teidän pitää elää vielä muutama vuosi, että saavutatte saman.
16.04.2024 16:36
Entä kun lihat tippuu luista. Onko omat hampaat?
16.04.2024 16:27
En vaivaa päätäni sillä mihin ruumiini joutuu kuolemani jälkeen.
Minulla on hautapaikka poikamme ja mieheni vierestä.
Kai ne jotenkin saavat kärrättyä ruumiini sinne.
16.04.2024 14:21
Minä taas olen käynyt täällä jo kauan, vasta Elokuussa täytän pyöreitä vuosia.
Tykkään 80v palstasta enemmän kuin 70v missä puhutaan vain politiikkaa. Haukutaan persuja ja persut haukkuu kaikkia muita.
14.04.2024 08:07
En muista läheskään yhtä hyvin kuin nuorempana. Vaikka silloinkin olin välillä hajamielinen.
Nyt on puhelin ja avaimet kateissa jatkuvasti.
Jos menen hakemaan toisesta huoneesta jotain huomaankin jotain tehtävää matkalla ja varsinainen asia unohtuu.
Mutta lohdullista on, tein muistitestin netissä, sain täydet pisteet. Ei ole muistissa vikaa sen mukaan.
Epäilen että en keskity, on monta hommaa yhtä aikaa meneillään ym..
14.04.2024 08:03
On kaupunki, urheilija, ym.. On myös kirja.
https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno:ateos_5826
13.04.2024 11:31
Täytän Elokuun alussa 80v. Tunnen kuuluvani joukkoon.
Olisi mukava nähdä jos terveys sattuu kohdalleen.
13.04.2024 10:34
Olisiko jalkapalloilija saanut nimensä tämän Orlandon mukaan.
Toisaalta kirjan kuunteleminen kiinnosti mutta en aina ymmärtänyt mitä Virginia Woolf tarkoitti tekstillään.
13.04.2024 10:27
Olen kuunnellut Virginia Woolfin Orlandoa. En pysy koko aikaa kärryillä.
Kirja on ollut sensaatio aikoinaan. Kirjaa voi kuunnella yle areenan äänikirjoista.
Orlando pohtii ihmisten välisen kommunikaation syvällisiä kysymyksiä. Se tuo esiin kulttuurieroja, jotka estävät ihmisiä löytämästä toisiaan, niitä eroja, joita synnyttää erilainen aika jota ihmiset elävät ja joka vaihtelee kunkin temperamentin ja mielikuvituksen mukaan.
Se luotaa sukupuolten välistä kilpailua ja yhteiskunnan luomaa väärää asenteellisuutta.
12.04.2024 21:31
Kunhan ei olisi postimies ollut avustamassa. Kun on paljon rahaa niin kyllä lapsi tulee hoidettua. Muistaakseni Caplin tuli isäksi vielä tuon ikäisenä.
11.04.2024 13:04
Lunta tulee taivaan täydeltä. Muualle on satanut jo aikisemmin, meille on ensimmäinen kerta vähään aikaan.
Olo ei ole kehuttava, kuumetta vähän ja kamala väsymys.
Pitää huilata vähän väliä jos jotain tekee.
Melkoinen yllätys oli Kontin jämälangoista ostamani lankakerän sisällä.
Läytyi automainos lehden sivulta vuodelta 1969, eli lanka on ainakin 55-vuotta vanhaa.
Ihan käyttökelpoista virkattavaksi.
07.04.2024 14:59
Kiusattiin koulussa kun en saanut pukeutua kuten muut ikäiseni vanhempien "uskonnon" takia.
Monesti kävelin 4km koulumatkan itkien kotiin.
Olin hyvin arka kun kotona oli kova kuri. Tyttölasta ei arvostettu ollenkaan.
Kun nyt muistelen olin koti ja koulukiusattu.
En annan anteeksi kohteluani mutta en ole katkera.
Olen hyvin elämänhaluinen ja pärjään muutenkin hyvin, kai kova elämä on opettanut.
Nyt osaan pitää puoleni, ehkä liiankin hyvin.
Mutta en koskaan aloita riitaa enkä myöskään kiusaa ketään, en tunne tarvetta sellaiseen.
Olin lapsena paljon yksin, olin kova lukemaan.
Viihdyn yksin vieläkin, koskaan en ole yksinäinen, aika kuluu liiankin nopeasti.
Tuntuu hyvältä että olen huomannut monien pitävän minusta vaikka isäni muisti sanoa usein että sinusta ei tykkää kukaan.
Olen oma itseni, suhtaudun kaikkiin samalla tavalla varallisuuteen tai asemaan katsomatta.
Kehunko liikaa, pitää välillä tykätä itsestään :D
04.04.2024 17:26
Musiikki kuuluu tosi kovasti mutta puhe on mökellystä. En saa selvää ainakaan keskustan asunnolla kun ei ilkeä huudattaa täysillä naapureiden takia.
Onjoitakin näyttelijöitä jotka puhuvat selvästi, mutta enin osa kuiskailee ja ääni vaihtelee hiljaisesta kovempaan.
01.04.2024 19:46
21 / 153