Vapaa kuvaus

Tämän kesän kukkasia.

Aloituksia

48

Kommenttia

3172

1. En tykkää talvesta, ulkona olen talvisin vain pakon edessä. Kesällä olen ulkona kaiket päivät.
    Nyt olen jo nauttinut auringosta mökin pihalla ja kylillä parvekkeella, työnnän lasit syrjään jos aurinko paistaa.
    Akillesjänteen katkeamisen takia on kävely ollut muutenkin huonoa, nyt alkaa jo jotenkin sujua.
    Epäilyttää pystynkö enää ajamaan pyörällä kun tasapaino meni huonoksi jalan takia.
    Kuntopyörää poljen joka päivä ja kuntoilen fysioterapeutin ohjeiden mukaan.
    Harmittaa kun ostin uuden sähköpyörän viime kesänä, tiedä uskallanko kokeilla ajamista.
    80-vuotta tuli täyteen Elokuussa, tiedän että aikaa on rajallisesti mutta en mieti sitä. Kuoleman pelko haihtui kokonaan kun menetin poikani syövälle. Äskettäin veljeni kuoli syöpään, minua 4-vuotta nuorempi.
    Paljon nuorempien kuolinilmoituksia saa lukea vähän väliä. Sanon monesti aamuisin, " Kiitos että saan elää", saan nähdä vielä kesän.
    Elämänhalua on vielä, välillä meinasi masentaa jalan takia, monta viikkoa kipsissä ja pyörätuolissa, sitten hirveä saapas jota oli pidettävä yötä päivää useamman viikon ajan. Silloin opin että minäkin tarvitsen apua, sain sitä onneksi läheisiltä.
    Voi kun pääsisi lähtemään täältä niin että ei joutuisi käänneltäväksi laitokseen.
    Aika heittelehtivä on viestini, kirjoittelin mitä mieleen tuli.
  2. Enlukenut eteenpäin. Nyt ymmärrän paremmin syyn.