Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Otsassa+oli+pari+kuivaa,+en+nyt+tiedä+voiko+niitä+rypyiksi+sanoa+oikeastaan,+mutta+juonteita+nyt+ainakin.
09.07.2022 19:02
Paino+on+huono+mittari.+Jos+netistä+katsoo+saman+BMI+kuvia,+toinen+voi+olla+hoikka,+toinen+urheilullinen,+kolmas+pyöreä+ja+neljäs+ylilihava.
09.07.2022 17:54
Merkittävästi+lihavampia,+keskiverto+mies+on+177cm,+86+kg+ja+BMI+27.6.
09.07.2022 17:51
Ap+ei+huomannut,+että+keskiverto+mies+on+177cm+ja+86+kg,+siis+BMI+27.6.+Lievän+lihavuuden+raja+on+BMI+25+ja+merkittävä+30.+
Miesten+keskiarvo+on+1.9+yksikköä+isompi+kuin+naisten+eli+merkittävästi+tuhdimpaa!!!+
Mainittavaa+on,+että+BMI+on+huono+mittari+MUILLE+kuin+laihoille+läskeille.+Jos+on+lihaksia+ja+urheilee,+ilman+että+näyttää+lihaskimpulta,+ja+rasvaprosentit+9%+(Hunk+kunto)+voi+saada+keveästi+MBI+25-30,+lihaskimppuista+puhumattakaan.+Samoin+itse+olin+n27v+54kg+ja+158cm+BMI+21.6+(minulle+tarttuu+lihas+helposti,+urheilin+todella+paljon),+mutta+en+enää+löytänyt+naisten+vaateosastolta+sopivia+vaatteita,+34/XS+housut+tippui+lantiolta+nilkkoihin+ilman+vyötä,+vatsalihakset,+reiden+ja+kädenlihakset+erottui+selvästi+ja+rinnat+oli+koko+A+tai+AA+(rintarauhanen+kasvoi+vasta+raskaudessa,+joten+kaikki+mitä+oli+silloin+rasvaa).+Vaikka+olin+keskellä+normaalipainoa,+ympäristö+alkoi+huolestua+että+olenko+ajautumassa+syömishäiriöön.+Sinne+asti+en+mennyt,+onneksi.+Samoin+urheiluseurassa+näki+useampia+anorektikkoja,+esim.+180cm+ja+55kg+oli+kohta+missä+laittoivat+nuoren+letkuruokintaan,+ja+reilu+60++kg+kohdalla+oli+jo+syömishäiriöklinikan+asiakas.+
Mitä+kokemattomampi+mies,+sitä+useammin+mies+luulee,+että+nainen+painaa+50kg,+Jos+nainen+on+urheilullinen,+hän+voi+näyttää+hoikalta+ja+painaa+helposti+65-70kg.
09.07.2022 17:32
Kiitos+itsellesi+kauniista+sanoista.+😊+Niityllä+kasvavat+kauniit+kukat+ilahduttaa+ohikulkijaa,+vaikka+kukkia+ei+omaan+maljakkoon+saisi+kerättyä.
09.07.2022 14:23
Kaunis+kirjoitus!+Hän+varmaan+antaisi+kuulla+tuon+ihan+oikeastikin!+Täällä+valuu+sivullisten+korville.+
On+hassua,+että+kun+joku+kirjoittaa+täällä+kauniita+sanoja+ja+tarjoaa+hyväksyntää,+hellyyttä+ja+rakkautta,+täällä+aina+kuoro+on+leimaamassa+kirjoittajan+epäaidoksi,+trolliksi,+pelaajaksi+ja+ties+miksi+muuksi.+Maailmassa+on+olemassa+myös+hyviä+aitoja+ihmisiä!+He+eivät+ole+ehkä+virheettömiä,+mutta+silti+sitä+mitä+sanovat.
En+tiedä+aiheuttaako+katkeruus,+kateus+vai+kyynisyys+sen,+että+kaikki+kauniit+kukat+pitää+repiä+juurineen+maasta?+Jos+ei+minulla+ole,+ei+muillakaan+siten+voi+eikä+saa+olla.+Kauniit+kukat+ilahduttavat+meitä+muita,+vaikka+oma+romanttinen+rakkaus+olisikin+lepovaiheessa+tai+nupullaan+odottamassa+otollista+hetkeä.+En+ymmärtää+miksi+kauneuden+kimppuun+pitää+hyökätä?+Jos+oma+psyyke+ei+kestä+rakkauden+vajetta,+kannattaa+harkita+mitä+itse+lukee+ja+mitä+ohittaa+suosiolla.+Rakkaus+on+kaunista,+vaikka+se+ei+saavuta+täyttymystään.
09.07.2022 12:59
Lapsen+mielisyys+on+vaan+hyväksi.+Toivottavasti+murrosikä+ei+iske,+mikään+ei+ole+rasittavampaa+kuin+keski-ikäinen+murkku.+😬+15v+tytöt+on+jo+pahimman+murkkuilun+takana+usein+ja+onhan+siitä+on+7v.+😁+Olen+siis+sen+mukana+jo+22v,+jos+olen+kasvanut+henkisesti+arvion+jälkeen+lineaarisesti+kronologisen++ikäni+mukaan.+🤣+
Pieni+ristiriita+on+kuitenkin+22v+ja+kronologisen+iän+välillä.
08.07.2022 18:07
Kyllä+siihen+tarvitaan+myös+karisma,+pelkkä+raha+harvoin+riittää!
08.07.2022 17:31
En+jaksa+auringossa+maata!+En+koskaan+ole+jaksanut.+Itsellä+nyt+vähemmän+ryppyjä+kuin+32v+(aika+kauan+sitten).
08.07.2022 17:14
SunriseAvenue…+keikat+tänään+ja+huomenna+Olympia+stadion.+En+ole+pitkään+aikaan+nähnyt+näin+paljon+saksalaisia+saman+aikaan,+viimeksi+Saksassa+2019.
08.07.2022 17:12
Minulla+oli+enemmän+ryppyjä+alle+32v+lapsettomana+kuin+nyt+(estrogeeni+ryöppy+kolmet+raskaudesta+ilmeisesti+tekee+jotain…)+En+kyllä+ole+50v+myöskään,+vielä,
08.07.2022 17:09
Joskus+7v+sitten+työkaverit+arvioivat+henkistä+ikääni,+75%+päätyi+lukemaan+15v.+Ei+ehkä+edes+imartelevaa.+😁+En+kiukkua+kuten+teini,+en+ole+tuuli+viiri,+mutta+osaan+olla+eläväinen+ja+luova+luonnnon+lapsi.+😂+
Jos+tilanne+vaatii+olen+perussovinnainen+ja+hyvin+käyttäytyvä+keski-ikäinen.+🙄Koen+olevani+aikuinen+ja+omien+lasten+mielestä+olen+aikuinen+rasittavuuteen+asti.
08.07.2022 16:56
Näinhän+se+on,+mutta+vanhalla+naisella+on+parempi+menekki+kuin+mitä+voisi+ajatella.+😆+Nuoret+miehet+luulee,+että+puuma+on+kuumia+ja+halukkaita.+Yleensä+se+on+naiset,+jotka+el+halua+pojan+kloppeja+testata.
08.07.2022 16:48
En+ikinä+lähtisi+kunnolla+kosteille+ensitreffeille,+ainakaan+tuntemattoman+kanssa!+Siis+vastaus+on+ei+kenenkään.+Se+olisi+naisena+ihan+hullu+riski!+
Treffit+selvinpäin+on+ok,+kunhan+on+ensin+juteltu+kahden+(on+selvyys,+ettei+vastassa+ole+murhaaja+tai+raiskaaja+tai+joku+joka+on+3+promillen+kunnossa).+Punkkaankin+on+parempi+päätyä+selvin+päin+tai+vain+muutaman+jälkeen.+Humalaiset+miehet…+harvemmin+on+vaivan+arvoisia+enkä+halua+tilannetta,+että+jomman+kumman+pitää+katua.+Jos+ei+uskalla+ilman+katokänniä+on+parempi+jättää+väliin!
08.07.2022 16:41
Ai,+en+ole+koskaan+FWB+suhteessa+ollut,+mutta+sekin+voi+perustua+tunneyhteyteen+ja+siihen,+että+toista+kohtaa+on+tunteita,+mutta+silti+sen+tajuamiseen+että+toinen+on+siinä+tasan+niin+kauan+kuin+hyvältä+tuntuu+(menettäminen+on+hyväksyttävä+alusta+alkaen).
Eipä+sinulla+eikä+meillä+muillakaan+ole+vaihtoehtoja,+jos+kevytkenkäisyys++ei+huvita+ja+FWB+ällöttää,+muuta+kuin+kärsiä+puutetila+tai+alkaa+suhteeseen.
08.07.2022 16:33
Eikä+ikä+ole+vain+valokuvia,+vaan+olemusta+ja+mielen+virkeyttä.+Jos+jaksaa+vetää+kuin+30v+nuoremmat+on+nuorekaampi+kuin+pelkkä+kun+olettaa.
08.07.2022 16:29
Ryppyjä+on+mutta,+niin+on+useimmilla+50v+myös.+Oma+kuvani+perustuu+jo.+parin+realityohjelmaan,++jota+näin+5min.
Keskiverto+62v+on+omissa+silmissäni+aika+pappa.
08.07.2022 16:27
Ikäero+on+ongelma,+jos+se+mitä+elämältä+haluaa+ja+missä+kohtaa+omassa+elämässä+on+niin+kaukana+toisistaan,+ettei+elämien+yhteen+sovittaminen+onnistu.
Elän+itse+ruuhkavuosia+ja+pienin+on+päiväkodissa,+eläkkeellä+oleva+elämäänsä+jo+rauhoittava+mies,+ei+ikinä+sopeutuisi+siihen+miten+elän.+Oman+ikäinen,+jolla+omat+lapset+on+jo+pois+kotoa,+voisi+hieman+rykiä,+mutta+osa+vielä+sopeutuisi.+Sen+sijaan+5-10v+nuoremmat+elävät+samaa+elämänvaihetta+kuin+itse+(ainakin+iso+osa).+
Kun+oli+25-35v+en+olisi+ottanut+nuorempaa+miestä.+Nyt+asia+on+enemmän+kiinni+yksilöstä+kuin+iästä+ja+myös+tietysti+miehenkin+pitää+ottaa+minut,+match+tarvitaan+molemmin+puolin.
08.07.2022 15:52
Renny+ei+edusta+millään+tavalla+tavallista+62v+miestä.+Suurin+osa+tuon+ikäisistä+on+selkeästi+eläkeläisporukkaa.+Jos+ikää+ei+tietäisi,+arvasinulkoön+perusteeella+10v+pois+ja+jos+mieli+on+nuori???,+sitten+molemmilla+kantilta+sama+asia.
08.07.2022 15:38
Lasketaanko+FWB+kevyt+kenkäisyydeksi+vai+pelkkä+yhden+yön+juttu?+Sitten+on+vielä+suhteen+aloitus+tai+ilman+olo.+Eihän+noita+muita+vaihtoehtoja+ole…
08.07.2022 15:16
22 / 89